Play Fresh - „Nunchacu” - film reklamowy

Newsy
Żródło: PLAY
Opinie: 5
Opinie: 5

29 czerwca wystartowała nowa kampania promocyjna Play Fresh - „Nunchacu”. Komunikacja będzie obejmować TV, radio, prasę, radio i OOH (Out of Home). Pomysł kreatywny promocji Play Fresh nawiązuje do ostatniej kampanii. W spocie TV pt. "Nunchacu" tytułowe nunchacu działa jak dynamo zapalajac chinski lampion, który rozświetlając się ukazuje oczom widza ofertę.

Motyw chińskiego lampionu pojawia się również na outdoorze i w prasie.

Opinie:

Opinie archiwalne (5):

Komentuj

Komentarze / 5

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Spectator pisze: 2009-06-30 12:16
    A gdzie na stronie PLAY jest lista salonów w których mozna doładować fresza z taką premią? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2009-06-30 12:42
    niezła lipa, co raz słabsze te reklamy. do tego tylko wybrane salony, to zawsze denerwuję ludzi
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2009-06-30 12:57
    Zapomniałem, że na GOL-u jest "mały" problem z linkami. Może inaczej. To proste, wchodzisz na stronę główną, klikasz na zakładkę "Fresh", a następnie na link do tej promocji. Tam masz PDF-a z listą wszystkich punktów.
    0
  • Users Avatars Mini
    Spectator pisze: 2009-06-30 13:21
    @jojo; Dzieki jojo, działa, byłem, sprawdziłem. Swoją drogą doładowanie jest super, obniża koszt telefonowania i nie tylko. Obyśmy tylko to przegadałi :))) Thanks to jojo again!
    0
  • Users Avatars Mini
    olo pisze: 2009-07-01 03:30
    Działa doładowanie przez ich stronę internetową. W salonie internet nie działał i nie doładowałem. GOdzinę czekałem i nic. Dla mnie fajna sprawa, ale po co te utrudnienia.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: