Portal Onet.pl podpisał z P4 – operatorem sieci PLAY – 3-letnią, strategiczną umowę o obustronnej współpracy w zakresie  budowy i sprzedaży multimedialnej oferty mobilnej.
 
 W najbliższych dniach rozpocznie się oczekiwana przez rynek sprzedaż oferty  sieci PLAY. Operator zaproponuje klientom zupełnie nowe podejście do korzystania  z możliwości telefonu komórkowego. Oferta PLAY opierać się będzie na regularnie  rozbudowywanej platformie multimedialnej, tworzonej wspólnie z portalem Onet.pl.  Dzięki podpisanej na początku marca umowie z Onet.pl, klienci PLAY jako pierwsi  w Polsce, będą mieli możliwość korzystania z w pełni interaktywnej telefonii  mobilnej, uzyskując jednocześnie dostęp do najbogatszej na rynku oferty  mobilnego kontentu. 
 
 Onet.pl jako pierwszy, w październiku ubiegłego roku, udostępnił innowacyjny  produkt OnetLajt – mobilną wersję portalu dla wszystkich użytkowników telefonów  komórkowych i urządzeń mobilnych. Uczestnicy programu nadchodzi4.com, korzystają  z zasobów OnetLajt, w którym mają dostęp do siedmiu serwisów Onet.pl:  Wiadomości, Poczta, Sympatia.pl, Foto, Wideo, Sport i Blog – niektóre z  wymienionych, miały swoją premierę właśnie w PLAY. Program pokazał, że  możliwości jakie stwarza telefonia mobilna, cieszą się ogromną popularnością  wśród jej użytkowników. Najlepszym przykładem są blogi – pierwsi użytkownicy  sieci PLAY, za pomocą telefonu komórkowego, założyli ich już ponad 7 tysięcy.
 
 "Dzięki współpracy z Onet.pl, PLAY nie będzie po prostu kolejnym operatorem  komórkowym w Polsce" – komentuje Jacek Hensler, Chief Marketing Officer  PLAY. Naszą ambicją i celem jest bycie pierwszym interaktywnym operatorem  mobilnym.
 
 "W ciągu najbliższych kilku lat, mobilna telefonia komórkowa zostanie  zintegrowana z mediami, usługami i narzędziami komunikacyjnymi" – mówi Łukasz  Wejchert, Prezes Zarządu Grupy Onet.pl SA. "Dzięki projektowi Onet.pl i PLAY,  pojęcie mobilności zyskało nowy wymiar – PLAY zyskał bardzo atrakcyjny kontent,  a nasza oferta będzie dostępna dla jeszcze większej grupy odbiorców. Podzielamy  entuzjazm operatora PLAY – jesteśmy przekonani, że nasze produkty w tej, jak i  innych ofertach, spotkają się z zainteresowaniem wielu użytkowników telefonii  mobilnej."
 
 Umowa o współpracy została podpisana na 3 lata. Trwają intensywne prace nad  uruchomieniem nowych mobilnych projektów. Oferta będzie nieustannie poszerzana o  kolejne serwisy i usługi dostępne przez telefon komórkowy.
 
		
	
 
		
	
 
		
	
 
		
	
 
		
	 
		
	
 
		
	 
		
	 
           
           
           
           
           
          