PLAY korzysta z trzech call center

Newsy
Żródło: PLAY
Opinie: 7

PLAY zdecydował się na zwiększenie liczby konsultantów Biura Obsługi Klienta. W tym celu podpisano umowę z trzecim już zewnętrznym Call Center, tym razem w Gdańsku. Do tej pory klientów sieci obsługiwali konsultanci w Poznaniu, Szczecinie oraz w warszawskiej centrali firmy.

Uruchomienie oddziału w Gdańsku, oznacza zatrudnienie w pierwszej fazie ponad 100 konsultantów. PLAY ma zamiar w przyszłości rozwijać gdańską filię i tworzyć kolejne stanowiska pracy.

Centrum Obsługi Klienta w Gdańsku będzie integralną częścią ogólnopolskiego systemu Obsługi Klienta. Od 16 maja dotychczasowi abonenci, użytkownicy oraz potencjalni klienci PLAY, mogą uzyskać pomoc przez całą dobę w Obsłudze Klienta we wszystkie dni tygodnia, łącznie z weekendami i świętami. W godzinach 7-24 Obsługa Klienta odpowiada na każde zapytanie klienta, a w godzinach 24.00-7.00 istnieje możliwość zablokowania kart SIM – w przypadku ich zagubienia lub kradzieży.

Partnerem biznesowym przedsięwzięcia jest międzynarodowa firma Transcom WorldWide, która świadczy usługi CRM/CMS (Customer Relationship Management/Credit Management System), zatrudniająca ponad 16.000 pracowników. Transcom WorldWide oferuje swoje usługi w 29 krajach (72 contact centres), na czterech kontynentach - Ameryka Północna i Południowa, Europa oraz Afryka. Firma współpracuje z największymi kontrahentami branży handlowej, paliwowej, telekomunikacyjnej oraz finansowej.

Opinie:

Opinie archiwalne (7):

Komentuj

Komentarze / 7

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Nikita-1 pisze: 2007-12-04 17:21
    lepiej zafundowaliby sobie maszt.. bo nie rozumiem po co inwestować w coś, co nie ma ani no ani rak? podstawą, każdej sieci/operatora to przede wszystkim infrastruktura!!! - a juz pozniej reklamy, rozbudowa sieci obsługi itp. nie wiem, moze jakieś szkolenia zorganizowaliby sobie, nawet u swojej konkurencji - ptc, jak spreznie można budować sobie bts-y
    0
  • Users Avatars Mini
    Daniel-1 pisze: 2007-12-04 23:10
    hahaha w ptc super poprostu tylko ze moim zdaniem to cale ptc jak go kiedys mialem i bardzo tego zaluje ma zasieg najgorszy w polsce. duzo jezdzilem po kraju to cos o tym wiem. za to teraz mam play na infrastrukturze polkomtela i zasieg jest idealny i oby tak zostalo i nie porownoj ptc to jakiego kolwiek innego operatora bo era to jest totalne dno pod wzgledem atrakcyjnosci uslug i zasiegu...
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzesiek pisze: 2007-12-05 00:27
    Ot i powiedzial co wiedzial. Wszedl nowy "operator" i juz jest najlepszy. A do tej pory najlepszy byl ten z ktorego korzystales, chociaz byl najgorszy... Prosze Cie, zastanow sie co piszesz. Z Twojego pisania to wynika ze Plus jest najlepszy, bo zapewnia zasieg Playowi, bez ktorego mialbys atrakcyjna sluchaweczke do ... wibracji... Swoja droga trzecie juz zewnetrzne call center - ciekawe co bedzie jak konsultanci beda nieprzeszkoleni - na jedno pytanie trzy rozne odpowiedzi z kazdego CC :)
    0
  • Users Avatars Mini
    raver pisze: 2007-12-05 00:27
    Niech dopracuja umowy roamingowe bo roaming w Play-u to jakas kpina,zart po prostu rzadko kiedy można z niego korzystać.Dużo podróżuje,wiec powiem tylko,że w Niemczech po automatycznym zalogowaniu do T-Mobile nie można ani wysłać smsów ani nawiązać połączenia,natomiast smsy jak i połaczenia przychodzące możemy odbierać.Jeżeli ręcznie zalogujemy sie do E-Plus to dość często możemy wysłać smsa a nawet nawiązać połączenie choć nie jest to reguła i należy uzbroić sie w cierpliwość.
    0
  • Users Avatars Mini
    raver pisze: 2007-12-05 00:30
    dodam jeszcze ze najwieksze "załamanie" nerwowe Play zafundowal mi na wakacjach w Hiszpanii.Zaraz po przylocie dostalem smsa powitalnego i co?G... pomimo logowania sie do roznych sieci przez caly okres urlopu nie udalo mi sie wykonac zadnego poloczenia a ni wyslac smsa.Nigdy wiecej bubla Play!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    raver pisze: 2007-12-06 15:51
    smiem domniemywac ze jestes debilem z obslugi klienta Play bo tam udzielono mi podobnej odpowiedzi.Napisalem wyraznie,ze w Hiszpanii telefon nie dzialal w zadnej sieci pomimo logowania sie do nich.A tak wogole to telefon powinien dzilac w sieci do ktorej zaloguje sie automatycznie w roamingu tak jak jest to w kazdej innej,normalnej sieci.Dlaczego w np. w Heyah albo Tak-Taku nie ma takich problemow.Play to prowizorka,reklamowany jako nowoczesny,multimedialny a prawda jest inna.
    0
  • Users Avatars Mini
    raver pisze: 2007-12-06 17:41
    smiem domniemywac ze jestes debilem z obslugi klienta Play bo tam udzielono mi podobnej odpowiedzi.Napisalem wyraznie,ze w Hiszpanii telefon nie dzialal w zadnej sieci pomimo logowania sie do nich.A tak wogole to telefon powinien dzilac w sieci do ktorej zaloguje sie automatycznie w roamingu tak jak jest to w kazdej innej,normalnej sieci.Dlaczego w np. w Heyah albo Tak-Taku nie ma takich problemow.Play to prowizorka,reklamowany jako nowoczesny,multimedialny a prawda jest inna.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: