PLAY sponsorem festiwalu reklamy KTR

Newsy
Żródło: PLAY
Opinie: 0

Play po raz drugi jest głównym sponsorem czwartej edycji Polskiego Festiwalu Reklamy KTR i piątej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR. Festiwal rozpoczyna się 14 kwietnia i zakończy 21 kwietnia.

Festiwal i Konkurs KTR organizowane jest przez środowisko agencji komunikacji marketingowej i przedstawicieli środowiska skupionego wokół Klubu Twórców Reklamy. Zarówno konkurs oraz wszystkie imprezy towarzyszące takie jak warsztaty, prezentacja filmów reklamowych, wystawy malarstwa i fotografii mają ma na celu podnoszenie poziomu sztuki reklamowej w Polsce oraz inspirowanie młodych twórców do kreatywnego tworzenia.

W tym roku Play stworzył własną podkategorię – konkurs na reklamowy MMS. Dodatkowo wspiera konkurs young creative, którego laureaci pojadą na festiwal young creative Cannes lions. W ramach współpracy z SAR Play sponsoruje również konkurs najbardziej efektywnych reklam EFFIE. Jurorami w konkursie są, podobnie jak w konkursach reklamowych na świecie, najlepsi krajowi twórcy reklam wybrani przez środowisko.

Gala KTR 2008 odbędzie się 21 kwietnia w Teatrze Roma w Warszawie i będzie podsumowaniem Festiwalu. Podczas uroczystości zostaną ogłoszeni zwycięży i wręczone nagrody w poszczególnych kategoriach.

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: