Play odpowiada na nowe oczekiwania klientów

Akcje partnerskie | Newsy
Opinie: 0
Play odpowiada na nowe oczekiwania klientów

Advertisement

Według danych Urzędu Komunikacji Elektronicznej klienci usług wiązanych (pakietowych) najchętniej kupują je u Playa. Teraz operator poszerzył swą ofertę konwergentną (pakietową) i w bardzo atrakcyjnych i konkurencyjnych cenach oferuje internet stacjonarny i telewizję.

Konkurencyjne ceny, dobra jakość usług, fachowa obsługa - to powody, dlaczego klienci tak chętnie przez lata wybierali usługi mobilne sieci Play. Pozwoliło to operatorowi stać się liderem rynku, choć startował kilka lat później niż konkurenci, a więc z gorszej pozycji.

Oczekiwania abonentów się jednak zmieniają i dziś oprócz internetu w smartfonie, który może wszędzie ze sobą zabrać, klienci chcą mieć też w domu niezawodne łącze stacjonarne. Okres pandemii koronawirusa i przymusowej izolacji społecznej sprawił, że do internetu w domu trzeba było podłączyć więcej urządzeń w związku z telepracą czy zdalnym nauczaniem. Stabilne stałe łącze internetowe było dużym atutem.  Czas ten dobitnie pokazał, że internet mobilny i stacjonarny są dla siebie komplementarne.

Właśnie w okresie ograniczeń związanym z pandemią Play, postrzegany wcześniej jako operator sprzedający gównie usługi mobilne, wprowadził do swej oferty internet stacjonarny.

Tani i niezawodny internet stacjonarny teraz w Playu

A było to mocne wejście - chciałoby się powiedzieć w typowym dla Playa stylu. Niełatwo dziś bowiem na rynku znaleźć równie atrakcyjną cenowo ofertę internetu stacjonarnego. Za 35 zł miesięcznie klient ma do dyspozycji łącze o przepływności 150 Mb/s. A gdy zdecyduje się wyłożyć 10 zł więcej to dwa razy szybsze, bo 300 Mb/s. Pozwala to na przykład na spokojne korzystanie ze streamingu wideo na kilku urządzeniach jednocześnie. Najbardziej wymagający klienci (np. ściągający duże pliki) mogą skorzystać z łącza o przepływności 600 Mb/s w cenie 55 zł miesięcznie.

Podkreślić trzeba, że aby cieszyć się tą ofertą nie trzeba być klientem Playa, a w ramach promocji operator nie wymaga zawierania umowy na dwa lata. To ostanie się jednak zmieni od listopada. Warto więc zawrzeć umowę z operatorem jeszcze teraz i się przekonać, jak operator mobilny radzi sobie z usługą stacjonarną. Gdyby coś było nie tak, to można przecież po miesiącu zrezygnować z łącza stacjonarnego od Playa.  W dodatku instalacja usługi jest prosta i błyskawiczna - w wybranym terminie przez klienta monter operator podłącza w jego mieszkaniu router i demonstruje, jak z niego korzystać. I już można surfować bez żadnego limitu.

Oczywiście przedtem warto sprawdzić w wyszukiwarce na stronie Play, czy pod danym adresem korzystanie z takiej usługi będzie możliwe. 

Telewizja Playa warta uwagi

To jednak nie wszystko. Play to dziś w pełni konwergentny operator, który oferuje także telewizję pod marką PLAY NOW TV w cenach zaczynających się od 10 zł za pakiet podstawowy. W zestawie klienci otrzymują dekoder wraz z pilotem z funkcją wyszukiwania głosowego oraz przyciskami szybkiego dostępu do takich usług jak HBO GO czy Amazon Prime Video, co może okazać się bardzo przydatne. Ale o tym później. Co także ważne, operator stale uatrakcyjnia swoją ofertę tv.

Obecnie telewizyjna propozycja Play obejmuje w sumie dostęp do ponad 100 kanałów oraz bogatej biblioteki treści na żądanie, w tym do treści w najwyższej jakości 4K.

Abonenci Play za 10 zł miesięcznie zyskują dostęp ponad 50 kanałów w tym Fox, National Geographic, History, Disney Channel, Comedy Central, Paramount Channel, TNT, Nicktoons z możliwością aktywacji dodatkowych pakietów: Kids, Sport, Extra i News w dowolnym momencie i na dowolny okres.

Można też skorzystać z oferty rozszerzonej za 35 zł miesięcznie dającej dostęp do ponad 100 kanałów, w tym także do treści z pakietów dodatkowych: Sport (kanały Eleven Sports), Kids (bogate portfolio kanałów dziecięcych), Extra (AXN, Kino Polska, BBC Brit, 13 Ulica, BBC First i ponad 20 innych) oraz News (z TVN24).

Wszyscy użytkownicy PLAY NOW TV mogą cieszyć się też dodatkowym, mocnym bonusem, czyli sześcioma miesiącami dostępu do Amazon Prime Video od Play bez dodatkowych opłat.

Play wynagradza dodatkowo klientów, którzy zdecydują się na jedną z ofert telewizyjnych Play NOW TV BOX wraz z umową na Play Internet Stacjonarny lub Play Internet. Wówczas otrzymają dodatkowo sześć miesięcy HBO GO w prezencie w ofercie podstawowej i rok HBO GO w prezencie w ofercie rozszerzonej. Zarówno z HBO GO, jak i Amazon Prime Video można zrezygnować w dowolnym momencie.

Zauważyć też trzeba, że Play nie zaniedbuje też oferty mobilnego internetu, którą w sierpniu odświeżył i gdzie w najtańsze abonamencie za 35 zł klient wraz z urządzeniem otrzymuje do wykorzystania pakiet 70 GB.

Play coraz bardziej konwergentny

Jak więc widać, Play będzie ostro walczyć w najbliższych miesiącach o klientów usług wiązanych. A na tym polu ma już spore doświadczenie, bo jak wynika z raportu o stanie rynku telekomunikacyjnego w 2019 r. Urzędu Komunikacji Elektronicznej, to właśnie Play niezmiennie od kilku lat jest operatorem przyciągającym największą rzeszę klientów usług łączonych. Bo też około 45 proc. korzystających w Polsce z pakietów usług telekomunikacyjnych kupuje je właśnie u tego operatora. Trzeba jednak zaznaczyć, że do tej pory abonenci ci kupowali w Playa głównie dwie usługi (telefonią komórkową i internet mobilny). Teraz operator będzie zachęcał by były to trzy lub więcej usług. I ma wszelkie atuty, by zrealizować to cel - atrakcyjne ceny na internet stacjonarny i tv, dobrą jakość wprowadzonych usług i fachową obsługę, która szybko i sprawnie przyłącza klientów do sieci. 

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: