Serwis VOD Player wprowadza od 18 sierpnia 2025 roku zmiany w ofercie i strukturze pakietów. Towarzyszy im kampania reklamowa promująca nowy model korzystania z platformy.
W serwisie pojawią się odcinki specjalne popularnych programów TVN oraz ich rozszerzone wersje. 20 sierpnia zadebiutuje „Top Model Icons”, w którym uczestniczki poprzednich edycji opowiedzą o swoich doświadczeniach po programie. Wersje „Extra” obejmą m.in. „Ślub od pierwszego wejrzenia”, „MasterChefa”, „Afrykę Express” oraz nowy sezon programu „Kuba Wojewódzki”.
Od września nowe odcinki serialu „Szpital Św. Anny” będą publikowane w Playerze przed emisją telewizyjną. Podobne rozwiązanie obejmie także inne tytuły, m.in. „Kuchenne rewolucje”, „Kobietę na krańcu świata”, „Detektywów”, „Na Wspólnej” i „Ukrytą prawdę”.
W ofercie pozostaje biblioteka filmowa dostępna w modelu pay-per-view. Katalog liczy około 2500 tytułów różnych gatunków. Ceny wypożyczeń zaczynają się od 5 zł, a co tydzień dodawane są nowe produkcje.
Nowa struktura oferty obejmuje trzy główne opcje:
Nowością jest możliwość wykupienia pakietu LIVE TV niezależnie od innych usług. Zawiera on m.in. kanały TVN24, TVN24 BiS, Eurosport 1 i 2, Discovery, CNN czy TLC.
Obecni subskrybenci pakietów z reklamami zachowują dotychczasowe warunki korzystania z serwisu i mogą przedłużać je na niezmienionych zasadach.
Nowej ofercie towarzyszy kampania reklamowa. Jej głównym elementem jest spot przedstawiający poszczególne poziomy oferty Playera – bezpłatny dostęp, pakiety subskrypcyjne i Wypożyczalnię. Spot powstał w TVN XR Studio, a zakupem mediów zajęła się agencja Sales&More.