Plus chce mieć 11 mln klientów

Newsy
Żródło: PAP
Opinie: 68

Polkomtel liczy, że do końca tego roku liczba abonentów wzrośnie do blisko 11 mln z 9,05 mln na koniec 2005 roku - poinformowała agencję PAP rzecznik spółki Elżbieta Ptaszyńska-Sadowska. "Mamy ponad 9 mln abonentów i na koniec tego roku chcemy osiągnąć około 11 mln abonentów. Jeśli chodzi o koniec lutego to na razie nie podajemy dokładnej liczby" - powiedziała Sadowska.

Opinie:

Opinie archiwalne (68):

Komentuj

Komentarze / 68

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Rokko pisze: 2006-03-14 22:40
    Ambitne plany, chociaż do Plusa jakoś jestem malo przekonany byc może dlatego że nie mam znajomych z numerami tego operatora, ale Plus chyba wogóle jest postrzegany jako 3 siła na rynku operatorów.
    0
  • Users Avatars Mini
    wally pisze: 2006-03-14 22:41
    no no no .... ambitny plan ale chyba wykonalny :) zapowiadaja sie czyzby obnizki? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-03-14 22:48
    Ciekawe jakimi środkami chcą to osiągnać. Na razie promocje niczego sobie a problemy techniczne dają o sobie znać coraz bardziej...
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2006-03-14 22:51
    Zero szans :-) na ten plan :-) Ja zmieniam sieć na Erę i z zachowaniem numeru całą rodzinę pociągnę za sobą :)
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2006-03-14 22:58
    Szalony, są szanse. ja mam trzy aktywacje biznesowe w plusie i za kilka dni biore nastepne dwie. nigdy nie zmienie operatora na innego od poczatku mam plusa i wszystkim go zawsze polecam.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2006-03-14 23:00
    Dodatkowe 2 mln 'numerow' nie wezmie sie z powietrza... Dobre warunki zaproponowane Klientom i ospalosc konkurencji, moga zagwarantowac odpowiednie wyniki na koniec roku.
    0
  • Users Avatars Mini
    eMJay pisze: 2006-03-14 23:03
    *promedia ale na to nie zanosi się... zakładając że każdy abonent ma średnio trzy aktywacje te liczby nie są aż tak duże. Ja sam mam dwie aktywacje :)
    0
  • Users Avatars Mini
    eMJay pisze: 2006-03-14 23:06
    dobrymi warunkami nazwałbym abonament za 10 zł, rozmowy bezpłatne przynajmniej z jednym numerem, powtarzam bezpłatne a nie "darmowe" ;) i 30 gr za minutę. ale tak to mi nawet w erze nie dopasują.
    0
  • Users Avatars Mini
    wwwspaniewpolscepl pisze: 2006-03-14 23:07
    przecież to jest oczywiście, że będą mieli tyle klientów - po prostu kolejni urzędnicy dostaną komórki bez limitów
    0
  • Users Avatars Mini
    Major Bień pisze: 2006-03-14 23:08
    Jak zwykle pani rzecznik kłamie. Mówi, że mają ponad 9 mln abonentów, a niedawno były wyniki Polkomtela pokazywane, w których było około 4 mln abonentów.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-03-14 23:24
    no to fajnie, tylko jak chca to zrobic. Po pierwsze po ostatnich numerach z platforma mase klientow potracili, po drugie dla nowych aktywacji dla indywidualnych i biznesowych (nie uzwgledaniam szczegolnych profili dzownienia, mowie o kliencie, ktory nie potrafi dokladnie sprecyzowac swoich potrzeb) lepsza oferta ma Era. Nawet ciut lepsza od Maxprofitu, bo kasa idzie na wszystko. Do tego prepaid i oferty utrzymaniowe nie wszystkich na kolana powalaja
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2006-03-14 23:33
    Mnie ciekawi ile klientów ma Sami Swoi...
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-03-14 23:34
    Nie wiem czemu jak czytam lub słyszę, że ktoś "chce" to przychodzi mi do głowy "nie chcem ale muszem" ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2006-03-14 23:35
    W maxprofit faktycznie ten roaming,sms premium i mms nie wchodzą w pakiet kwotowy i powoli to zaczyna mnie denerwować :/ i taryfy Ery komfort są dużo lepsze od nowego Plusa więc chyba jednak czas zmienić operatora :) na gprs już mi nie zależy :-) Plus w Łodzi może już tego umts nie stawiać :) bo po co :)
    0
  • Users Avatars Mini
    marlena pisze: 2006-03-14 23:37
    Ja mam plusa od 7 lat i za żadne skarby nie zmieniłbym operatora. W zasadzie nie znam Ery, ale za to mam również abonament w godnej pożałowania Idei/Orange (częśc klientów ma telefony w tej sieci więc utrzymuję Ideę dla Firm 25 by taniej dzwonić). Prównanie usług Plusa i Idei jest porażające. Idea ma strasznych konsultantów, jak czegoś nie wiedzą to się po prostu rozłączają, usługi często nie działają albo są słabej jakości (artefakty dźwiękowe, zaniki dźwięku, słabo działający GPRS)
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2006-03-14 23:38
    Tak się zastanawiam skąd P4 weźmie abonentów ? Skoro do końca roku święta trójca złapie ponad 35 mln aktywacji !!! Z tym P4 czuje że będzie wielka lipa :/
    0
  • Users Avatars Mini
    marlena pisze: 2006-03-14 23:39
    ...oraz beznadziejnie działające opwiadamianie SMSs o emailach. Ja się zdarzy, że Outlook ściągnie maila z serwera przed powiadomieniem to przychodza wtedy SMSy-fantomy bez żadnej treści. Gdy się na to poskarżyłam to mi konsultan powiedział aby wyłączyć powiadamianie. Innymi słowy jak cię noga boli to nalepiej uciąć.
    0
  • Users Avatars Mini
    marlena pisze: 2006-03-14 23:40
    Szalony to Ty jesteś, że mieszkasz w Łodzi!
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-03-14 23:45
    Taryfy Maxprofit są naprawdę rewelacyjne, ale muszę usiąść z kalkulatorem i przeliczyć swój profil dzwonienia na taryfach firmowych Ery. Obecna oferta utrzymaniowa Plusa to odbicie oferty "Darmowy numer", ceny telefonów różnią się dosłownie o grosze. Zobaczę co mi zaoferują w PWA na koniec roku :-) Oby tylko znów nie było przebojów z platformą Simplusa ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    eMJay pisze: 2006-03-14 23:46
    *marlena - jestem w plusie 6 lat i z roku na rok jakość świadczenia usług przez konsultantów jest coraz gorsza. piorunujący jest ich brak wiedzy na zadawane pytania. w przypadku odpowiedzi na pytanie gdzie do wyboru ma się możłiwość TAK, NIE każdy z trzech konsultantów udzielił mi różnych odpowiedzi :/ dziwne acz możliwe.
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2006-03-14 23:47
    @Marlena - myślałem nad tym by wyemigrować na wschód :) ... np do Lublina - tam cały Lublin jest w umts Plusa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony-1 pisze: 2006-03-14 23:51
    Ja przerabiałem całą naszą trójkę :) operatorów i wniosek jest taki-jeden pies :) wszędzie są szobki itp :) abonent kierując się wyborem operatora powinien patrzeć na profil swojego użytkowania i zasięg danej sieci w danej lokalizacji bo wbrew pozorom często są miejsca gdzie w budynkach lub na wsi nie ma nawet zasięgu gsm !
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-03-14 23:53
    Może mi się źle wydaje ale w zeszłym roku mieli z grubsza chyba 7 mln, zapowiadali 9 mln i wykonali plan nawet wcześniej. Powtórzy się z grubsza ten sam scenariusz czyli najpierw furtka się otwiera, plan wykonany to zaczyna się przebieranie w ulęgałkach a jak za dużo chętnych to danego modelu nie ma w magazynie ;-) A jak z powodu coraz bardziej nasyconego rynku będą jakieś problemy to "podrzuci" się trochę starterków na rynek. Te starterki to chyba całej trójcy ratują statystyki ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Camel pisze: 2006-03-15 00:25
    w necie juz kraza pogloski o kosmetyce taryf biznesowych plusa od 16.03. ktos ma jakies info??
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-15 00:27
    ***marlena - a nie lepiej Ci zmigrować numer do POPa? Przy zasileniu 150/180 masz koszt minuty w sieci i na stacjonarne po 25 groszy. A jak kupisz na Allegro jeszcze znacznie taniej , w okolicach 22 groszy. To praktycznie minimum 12 groszy taniej na minucie , niż opłacalnym "innaczej" planie Ochłapy dla Firm 1000 , gdzie minuta w sieci i na stacjonarne kosztuje jedyne 37 groszy.
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-03-15 00:32
    Powtarzam raz jeszcze - nie ilosc sprzedanych kart sim (abonenci i pre-paidowcy) się liczy ale przychody i zyski uzyskiwane przez daną firmę (Tu Plus (6,5 mld zł przychodów) Co z tego ze jakis operator komórkowy sprzeda 20 milionów kart sim skoro jego przychody z usług będą niższe niż konkurencja? Co do palnu Plusa czyli osiagniecie 11 mln klientów to jest to calkiem możliwe. Wystarczy ze w np. Sami Swoi dachdzą obecną stawkę czyli 24 gr do całego Plusa i na stacjonarne!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-15 00:33
    No właśnie , właśnie , na gsm.biz.pl takie info "[ w czwartek, 16 marca odbędzie się konferencja prasowa Polkomtel S.A., na której, według nieoficjalnych informacji ma być przedstawiona zmodyfikowana oferta dla biznesu oraz zapowiedź wprowadzenia prepaid Sami-Swoi do sieci sprzedaży Polkomtel S.A. (...)". Oby nie modyfikacja "na Orange" - Darmowe Numery dla starych klientow. Po wykorzystaniu pakietu ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-15 00:36
    ***rcicho - oczywiście , że możliwe! ;-) Ja sam "przerobiłem" od początku roku z 6 kart Simplus jeśli nie więcej. Trawersując Erę - "Mogę więcej" , ostatniego słowa jeszcze nie powiedziałem. Co do Plusa to nie mam już nawet cienia jakichś tam specjalnych skrupułów.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-03-15 00:39
    mam nadzieję ,że Polkomtel będzie sie starał i promocje będą się sypały. Już teraz mix jest rewelacyjną ofertą, dwiw, 500 sms za 5 zł i darmowy numer. Oby tak dalej
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-03-15 00:41
    Dodam ze według podanych na GOLu przechodów to ERA miała 6,7 mld zł Plus 6,5 mld, Orange 6,4 mld. Jesli nic się nie zmieni to w tym roku Orange wyprzedzi Plusa. ERA raczej nie powinna dać sobie wyrwać lidera rynku.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-03-15 00:43
    *issa - a nie wspominali o obniżce stawek w Simplusach? Bo to by się przydało :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-03-15 00:46
    Ah i jeszcze jeden warunek (Plus) - nowa (bo ja wiem czy taka nowa?) platforma dla pre-paidów i mixa musi wreszczie chodzić tak jak nalezy.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-03-15 01:15
    Dodatkowym utrudnieniem dla plusa szczegolnie w utrzymaniu klientow o wysokim ARPU jest przenoszenie numerow, wiec przejsc do Ery z numerem to zaden problem, do tego jeszcze oplate za przeniesienie Era pokrywa, wiec naprawde w Plusie musi byc korekta taryf, tak by sie oplacalo w nim zostac i nowych przyciagnac. Takze wysokie ceny telefonow sa w zadnym wypadku niczym nie uzasadnione i to wcale nie jakis super topowych modeli!
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-03-15 01:52
    *tkubon: broń Boże nie czepiam się ale widzę pewną sprzeczność. Piszesz o przechodzeniu klientów Plusa z wysokim ARPU do Ery. Jeśli ktoś ma wysokie ARPU to dużo korzysta z usług i wg mnie w większości są to rozmowy. Jeśli tak to większość rozmów ma właśnie do Plusa i na stacjonarne. W takim razie nie wiem co Era mogłaby takiemu klientowi zaproponować? Idąc tym tropem przechodzić "powinni" ludzie z małym ARPU (mało rozmów), którzy nie mają nic do stracenia a co najmniej trochę do zyskania.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-03-15 02:09
    ***tymis: Byc moze, ale jak pisze takie rzeczy jak powyzej to chodzi mi o klientow, ktorzy nie maja jasno sprecyzowanej grupy osob, a konkuretnie sieci, do ktorej dzownia. Przeciez czesto sie tak zdarza, ze mozna miec kontaktow po rowno w danej sieci. Ja mam przykladowo 50% kontaktow w Plusie 40% w Erze i pozostale to Orange i inne. Czasami sie te cyfry ciut zmieniaja, zalezy od miesiaca.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-03-15 02:10
    Napisalem tez cos takiego "nie uzwgledaniam szczegolnych profili dzownienia, mowie o kliencie, ktory nie potrafi dokladnie sprecyzowac swoich potrzeb". Wiec chodzi o taka sytuacje. Jesli ktos intensywnie do plusa dzwoni to bez sensu zmianiac siec. Zgadza sie. Ale nie wszyscy tak maja.
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-03-15 09:43
    poczekamy zobaczymy!!!nie wiem tylko dlaczego jak sa tego typu informacje pojawiaja sie zaraz krytyczne uwagi!takie informacje z plusem w tle widze ze dzialaja na niektorych jak plachta na byka!niech sobie maja!!!jestem za!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-15 10:10
    Boże! Szalony - nareszcie męska decyzja!! ;-D tkubon - coś mi się zdaje, że uległeś reklamie Ery o tym, że można 40% zaoszczędzić? Tak - można, ale w bardzo wyjątkowych przypadkach, kiedy klient nie potrafi dobrać oferty. Tutaj chodzi o biznesowe taryfy - nie wiem jakim trzeba być niedorobionym, żeby nie dobtać w firmie odpowiednich taryf i usług będąc w Plusie. Nie mam takiej szansy, żeby po przeniesieniu firmowych telefonów do Ery z Plusa zaoszczędzić 40%. Chyba, że naprawdę firma dzwoni cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-15 10:13
    cd. (dlaczego oni skrócili długość komentarzy? chyba tylko po to, żeby mieć większą ilość odświeżeń widząc, że użytkownicy jednak trochę dyskutują ;-)) tylko na numery Ery nie dzwoniąc między sobą czy w sieci. Jak mówiłem - dla sprawdzenia co mi zaoferuje konsultant poszedłem ze swoimi billingami do punktu Ery... Nawet o grosz nie był w stanie mi obniżyć opłat. Jedyne co był w stanie zaoferować to promocyjne stawki na rok przy zmianie operatora gdzie faktycznie miałbym taniej - o 20 złotych cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-15 10:16
    cd. miesięcznie na czterech numerach. Przy czym na moim na którym najwięcej płacę w ogóle bym nie "zarobił" - tylko na najniższych abonamentach, gdzie miałbym rabaty byłyby niewielkie oszczędności. To cenowo - bo patrząc na możliwości "minutowe" nawet nie ma o czym mówić - to połowa tylko tego co mam w Max Profit.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-15 10:20
    Przenoszenie sytemu dzwonienia na stacjonarny zamiast na komórkę w innej sieci co stosuję od dawna i dzięki czemu mam spore oszczędności, mimo, że np. muszę poczekać aż sekretarka przełaczy do osoby z którą chcę rozmawiać itp. do Ery gdzie stawka jest w sumie podobna, nie ma sensu kiedy jednak sporo ponad połowę kontaktów mam w Plusie a tylko 10-20% najwyżej w Erze. Sytuacji z oczekiwaniem byłoby znacznie więcej - nie opłaca się dla takiej ilości. No i te planowane zmiany... Gdyby jeden cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-03-15 10:21
    *wlo dokladnie sie zgadzam!takze korzystam z taryf max profit!byl u mnie dwa razy przedstawiciel orange i niestety zadnych argumentow,zadnych rewelacj poprostu taryfy max profit nie byl w stanie przebic!!!po wiekszych analizach moich faktur poddal sie i przyznal ze jak narazie to alternatywnej opcji do Max P.nie maja!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-15 10:23
    cd. operator zmieniał tylko ofertę a inni nie, to jasna sprawa, ale to jest rynek! Z opóźnieniem czasem, czasem z wyprzedzeniem - ale jednak i mój operator zmienia oferty. Dowodem jest jedno - ciągle niższe rachunki za telefon, ciągle więcej telefonów na kncie co najważniejsze odwrotnie proporcjonalny wzrost ilości "minut" - chociaż wzrost minut jest znacznie większy niż zmniejszanie się opłat tak naprawdę, więc ta proporconalność je jest wprost odwrotna ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    qwerty pisze: 2006-03-15 12:28
    Oj bedzie sie dzialo w PLUS BIZNES na poczatku wiosmy ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2006-03-15 13:00
    swoja droga to popatrzcie na zamiary ery, ze chce miec ponad 12 milionow klientow. Nikt tam sie nie burzy z tego powodu. Dlatego ktorys raz z kolei twierdze ze era ma najwiecej niezadowolonych klientow, ktorzy narzekaja na wszystkich i na wszystko i sa zakochani w tej swojej sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-03-15 13:17
    A ja słyszałem że dziś ruszyła sprzedaż marki Sami Swoi w punktach sprzedaży Plusa, a miala być od 1 kwietnia. Ciekawe czemu tak im śpieszno :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-15 14:18
    Też mi właśne przekazano informację, że od dzisiaj powinni zajmować się Samymi Swoimi...
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2006-03-15 14:40
    Cóż, traktuję to jako wojnę na liczby, nowy prezes, za chwilę zmiany w zarządzie. W ciągu dwóch lat nasze rachunki w Plusie spadły ca o połowę, a w tej chwili nie wygaduję Max Profita 100 już drugi czy trzeci miesiac z rzędu. I te rozmowy po 0,10 netto z 30 numerami... Plus tak trzymać
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-03-15 14:43
    ***wlo: Ale doczytaj co napisalem wyzej. Nie kazdy musi dzwonic tylko do Plusa. Mozna w firmie wziac same aktywacje Ery i masz wtedy usluge siec firmowa, rozmowy poranne itd. Ponadto oferta Ery jest lepsza dla firm transportowych, ktore intensywnie z roamingu korzystaja, wtedy sciaga im z kwoty deklarowanej. To jest spora roznica. Takie duze firmy placa miesiecznie za komorki ok 20tys zl, wiec jesli na kazdym numerze cos takiego jest to warto sie zastanowic.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-03-15 14:45
    A wez rowniez pod uwage firmy male, ktore dzwonia bardzo roznie, bo tez sa takie. W erze jest tez to fajne, ze wraz ze wzrostem kwoty deklarowanej dostajesz coraz wiecej uslug. Te pakiety GPRS sa bardzo fajne. O ofertach dla indywidualnych juz nawet nie mowie, bo plus jest porownywalny w tej chwili z Orange. Zobacz oferty na stronie www.sklep.era.pl i ceny sluchawek tez, dlatego plan w plusie maja ambitny, ale realizacja to jest duzy znak zapytania.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2006-03-15 14:52
    Generalnie w najblizszym czasie mozliwe beda zmiany w ofertach operatorow, kierowanych do 'biznesu'. Zatem wypada poczekac, az kazdy z op. wykona ruch by moc realnie ocenic szanse na 'wzrosty / spadki' bazy Klientow.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2006-03-15 14:52
    A propos 'zmiany operatora' - pewna mila pani z 'Ery' zadzwonila z propozycja spotkania sie i 'porozmawiania o korzysciach' jakie moga wyniknac ze zmiany obecnego operatora na Ere. Pomine drobna kwestie braku wiedzy z zakresu pelnej oferty reprezentowanego przez nia operatora, to jeszcze proba wmowienia ze placac wiecej o ok. 30-40% w Erze bede mial 'lepiej' (to lepiej to wyzszy rachunek przy de facto identycznym profilu dzwonienia) byla juz mala obraza 'potencjalnego' Klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-15 15:00
    tkubon - no o tym mówię przecież... A co to za różnica czy z abonamentu czy nie jeśli najwyższy abonamento to za mało? A jeśli za dużo to jaki problem wziąć niski na potrzeby głosowych a na dodatkowe usługi wówczas dodatkowo płacić? Naprawdę żaden problem, szczególnie, że (w MP!) różnica ceny minuty poza sieć jest niewielka - 2 grosze - a pozostałe usługi mają dokładnie taką samą cenę. Argument do podważenia więc ;-) Ceny słuchawek... No tak - ma to znaczenie czy 100 czy 200 przy zakupie kiedy
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-15 15:03
    co miesiąc się więcej płaci za numer ;-) Bez przesady! Zgodzę się, że przejście całą firmą może i dać jakiś efekt, ale tylko w określonych przypadkach - nie można jak w durnej reklamie bezkrytycznie powiedzieć, że będzie 40% taniej. To bzdura przecież. promedia - ale weź pod uwagę, że za dwa lata będziesz miał wtedy tańszy telefon!!
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2006-03-15 15:07
    ** wlo - 'tanszy telefon'... heh (czasami to 'taniej' wychodzi duzo drozej).
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-03-15 15:43
    ***wlo: Ale doczytuj te moje komentarze do konca. Jest roznica szczegolnie w systemie klasyfikacji klienta. Jesli wiadomo, ze sie duzo podrozuje to mozna sie z gory zadeklarowac, ze sie bedzie wiecej korzystalo, wowczas tak jak w Erze biznes otrzymujemy uslugi dodatkowe za darmo, wiec na dwoje babka wrozyla. Takze cena sluchawki przy wiekszym abonamencie jest nizsza. Wiec jesli klient ma duze potrzeby to nie musi brac abonamentu za 25zl i placic duzo wiecej za uslugi dodatkowe
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-03-15 15:46
    za sluchawke placi 400zl na przyklad. Tylko deklaruje sie z gory na kwote np. 150zl, sluchawka za 1zl i wiecej uslug dodatkowych, wiec chyba lepiej to wyglada, szczegolnie w dluzszej perspektywie, takze przy ofercie lojalnosciowej taki klient jest inaczej oceniany. O ofercie dla indywidualnych nawet nie mowie, a prepaid to najstabilniejszy i najtanszy (bezterminowe pakiety) to wlasnie TT. No niestety Plus ma duzo do nadrobienia jak chce gonic konkurencje...
    0
  • Users Avatars Mini
    retrak pisze: 2006-03-15 15:48
    Te prognozy mogłby być słuszne ale przed problemami z platformą. Ale teraz to muszą sie pobiedzić by mieć te 10 milionów
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-15 16:07
    tkubon - naprawdę nie rozumiem co ma nadganiac? Może dla niektórych oferta jest niewystarczająca, ale wtedy po co się zastanawiać? Jest dwóch innych operatorów. Jakoś 30% ludzi mających komórki korzysta z Plusa. Dlaczego? Po co to w takim razie dyskutować, że ma co nadganiqać, skoro z mojego punktu widzenia to właśnie Era ma co nadganiać? Zabawy w promocje, jak robi issa i z czego ma konkretne korzyści są nie dla mnie. Nie dzwonię tyle co On więc i mniej bym zaoszczędził, co nie warte gry jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-03-15 16:46
    jeśli strona techniczna Simplusa nie ulegnie pozytywnej zmianie to cięzko bedzie te plany osiagnąć, bo przecież najłatwiej zdobywa sie nowych klientów starterami...
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-03-15 18:05
    ***wlo: Ale portal ten sluzy wymianie informacji i rzeczowej dyskusji. Sa pewne fakty, ktorych sie nie da w zaden sposob podwazyc i tyle. Po co dyskutowac, ze ma co nadganiac. Po to, zeby miec obiektywny obraz sytuacji na rynku. Oczywiscie, ze kazdy wybiera co mu pasuje, ale trzeba no trzezwo patrzec. Podalem konkretne rzeczy, ktore mnie osobiscie, a przypuszczam, ze wiekszosci zorientowanych uzytkownikow, przeszkadzaja w Plusie. Ich sprawa czy to poprawia czy nie.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-03-15 18:07
    Jesli chca utrzymac obecna baze kliencka i przyciagnac nowych musza wszystkie swoje niepozytywne rzeczy poprawic no tak to jest, bo na razie z lidera technologicznego Plus sie zrobil taka podrzedna siecia do Orange porownywalna. Zabawy w promocje? Coz jesli ktos bardzo duzo dzwoni to sie oplaca, a jesli mozna z czegos od zaraz skorzystac to czemu nie? Kazdy wg siebie liczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-15 22:28
    tkubon - dokładnie jak Era czy Orange ;-) Też mają do poprawienia sporo - ale to moje zdanie... Co w Max Profit (Bo tego używam) mogłoby się zmienić? Ememesy do pakietu, może międzynarodowe i roaming, ale nie koniecznie - znam sporo osób, które nie chciałyby tego wliczac. Ceny? Jeśli będą niższe, będzie zawsze dobrze ;-) Taktowanie pakietowej transmisji jest OK, ceny też poczciwe (chociaż jeśli będzie taniej, nie będę pikiety urządzał). Poza tym, kontrola wykorzystania - czyli billing w e-bok.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-15 22:30
    Naprawdę nie wiem co więcej bym chciał... Ilość swojaków po 10 groszy jest wystarczająca uważam. Darmowe numery? Bez sensu w firmowych taryfach. No nie wim czego bym jeszcze chciał - o! Większej skrzynki - np. srebrnego Plusneta za darmo ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Adriand pisze: 2006-03-15 23:43
    Heheh ja mam aktywacje w plusie juz 4 rok pod konienc tego roku konczy mi sie umowa i jak najszybciej przenosze sie do ery .. W plusie mam do akywacji tylko 1 pakiet "Sms za 1 gr" wszystkie inne z ktorych kozystalem wylaczyli .. Podobal mi sie pakiet 90mb na wap to byly czasy .... W ogole Poziom konsultantow jest niski, dzwoniac do nich nie raz mnie rozłączali :/ Szkoda slow dawny plus juz nie powroci ;/
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-03-15 23:58
    ***wlo: Co sie Tobie w Erze nie podoba? Bo w tej chwili to chyba najdynamiczniej rozwijajaca sie siec. Naprawde. Niestety plus odstaje technologicznie. Co z tego, ze byli pierwsi z niektorymi uslugami. Na pocieszenie dodam tylko, ze nowa odslona taryf MaxProfit niektore byc moze nawet wymienione przez Ciebie zyczenia uwzgledni. Szkoda tylko, ze na razie indywidualnych maja w 4 literach, nawet takich co nie chca telefonu. Bo oferta Superkarta w por. do Ery na dzien dzisiejszy nie powala na kolana
    0
  • Users Avatars Mini
    wuiekm pisze: 2006-03-16 11:59
    ambitne plany jak na trzecią siłę polskiej telefonii komórkowej
    0
  • Users Avatars Mini
    msmoll pisze: 2006-03-18 23:53
    ambitne i realne plany, mogą liczyć nawet na więcej :)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: