Plus GSM chce pozyskać 0.5 mln klientów Sami Swoi w tym roku

Newsy
Opinie: 117

Plus GSM najprawdopodobniej w grudniu wybierze dostawcę sieci UMTS. Takiej informacji udzielił Mirosław Bielicki, wiceprezes Polkomtelu odpowiedzialny za rozwój nowych usług. Bielicki sugerował, że dla operatora najwygodniejszym rozwiązaniem jest korzystanie z jednego dostawcy, co pozwala na szybsze wprowadzanie nowych usług i rozwiązań. Jeden dostawca nie ogranicza także możliwości negocjacji cenowych - Plus GSM zamierza korzystać w przyszłości ze wspólnych klubów zakupowych swoich udziałowców globalnych, co pozwoli na zakupy sprzętu na preferencyjnych warunkach nawet od jednego dostawcy.

Plus GSM zamierza także rozwijać technologię EDGE - do 2007 r. zasięg szybszej transmisji pakietowej ma pojawić się we wszystkich miasteczkach od 20 tys. mieszkańców.

Wiceprezes Bielicki przedstawił dziś także swoje prognozy dotyczące penetracji telefonii komórkowej w Polsce. Penetracja kart SIM osiągnie 59-60% do końca bieżącego roku.  Rzeczywista penetracja jest dużo mniejsza, ponieważ według estymacji Plus GSM około 30% prepaidowców ma więcej niż jednego SIM-a.

Dosyć ambitne plany związane są także z pozyskiwaniem klientów w nowej ofercie Sami Swoi. Plus zamierza pozyskać do końca roku 500 tys. użytkowników tej nowej oferty. Obecnie prowadzona jest aktywna sprzedaż kolejnych kart dla obecnych użytkowników. Od października przewidywana jest nowa atrakcyjna promocja w ofercie Sami Swoi - dotychczasowa oferta z bezpłatnymi rozmowami raczej nie będzie przedłużona.

Wiceprezes Bielicki ocenił także szanse na szybkie wprowadzenie w Polsce usługi przenaszalności numerów. Według niego, taki projekt może zakończyć się najwcześniej za około 18 miesięcy. Nadal nie wiadomo bowiem, jaki podmiot ma zarządzać bazą numerów oraz kto ma za tę obsługę płacić.

Opinie:

Opinie archiwalne (117):

Komentuj

Komentarze / 117

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    nautilius pisze: 2004-10-12 19:46
    to ktoąś to kupuje?
    0
  • Users Avatars Mini
    dude pisze: 2004-10-12 19:49
    Na pewno Plus nie zyska klientów jeśli będzie kontynuować obecną politykę. Np. dyskutowane tu szeroko wprowadzenie opłat za rozmowę z konsultantem DOK na pewno sympatii Plusowi nie przyniesie.
    0
  • Users Avatars Mini
    dude pisze: 2004-10-12 19:52
    A jeśli chodzi o SAMI SWOI to ta oferta tak bardzo się Polkomtelowi nie udała, że teraz już wszystkiego się chwytają - np. sprzedają po kilka starterów na raz za grosze, bo nikt tego po normalnej cenie nie chce. Pamiętam co się działo, jak Heyah startowała - startery były po tak zawyżonych cenach, że aż się wierzyć w to nie chciało, a i tak chętni byli.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-12 19:56
    Otóż to Dude - najiperw trzeba coś pokazać , coś zaoferować a potem robić ambitne plany.
    0
  • Users Avatars Mini
    dude pisze: 2004-10-12 19:57
    Reszta tego artykułu to tylko mętne obietnice i mgliste prognozy, które zweryfikujemy dopiero jak sami zobaczymy na własne oczy. Nie ma o czym mówić.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-12 19:58
    dude - a teraz niektóre punkty wyprzedają po mniej niż 20 bo im tylko półki zalegają... Poważnie - w dwóch miejscach widziałem kartki z "promocyjną" ceną :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    dude pisze: 2004-10-12 19:59
    Plan pozyskania 500 tyś klientów w Sami Swoi (pamiętacie, że Heyah walnęła jakiś milion w krótkim czasie, więc o jakich my tu liczbach w ogóle mówimy, i biorę tu pod uwagę ilość klientów, która tylko na próbę wzięła starter a potem odeszła) może im się uda, jeśli będą dalej tak startery rozdawać. Zresztą wiele z zestawów z telefonem i starterem jest tylko dla telefonu kupowane i ląduje potem na allegro, albo w komisach za granicami Polski. nie ma co myśleć o tym, że będzie z tego dochód dla Polkomtela - nie ten odbiorca. Moim zdaniem SAMI SWOI to będzie piękna plajta, ale obym sie mylił.
    0
  • Users Avatars Mini
    dude pisze: 2004-10-12 20:02
    ***wlo: oczywiście, że teraz są tańsze niż 20 - takie prawa rynku - ja porównuję tylko starty tych ofert. Wiadomo, że SAMI SWOI nie mogło mieć takiego otwarcia jak Heyah, bo było w pół roku po niej (ale skoro tak, to może w ogóle nie było warto tego robić?). Jeszcze na dodatek czytamy, że promocja rozmów za darmo nie będzie przedłużona, a coś mi się wydaje, że jeśli cokolwiek było motorem napędowym tej oferty to włąśnie ten slogan... A w ogóle to sorki, że w tylu komentarzach, ale myślę na głos...
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2004-10-12 20:06
    W obecnym ksztalcie nie jest to mozliwe, aby uzyskac taki przyrost - co wiecej trudno bedzie nawet utrzymac obecny, mizerny stan posiadania. Co wiecej - nie bardzo widze jakiekolwiek miejsce dla tej oferty. Na miejscu + probowalbym dryfowac w kierunku karty prepaid sluzacej do przekazu danych (np. b. tani GPRS), a nie rozmow glosowych. Wymagaloby to istotnych zmian, o ile nie rebrandingu. Z punktu widzenia handlowego i tak zle i tak niedobrze. SS jak dotychczas jest jedna z bardziej spektakularnych klap na rynku telekomunikacyjnym.
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2004-10-12 20:14
    brawo!!
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-12 20:15
    dude: nie zapominaj że Heyah rozdawała darmowe startery z kontem chyba 5zł. Działo się to w centrach handlowych w całym kraju. I też tego zeszło podobno 200tys. w ten sposób.
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2004-10-12 20:18
    ambitny plan ale czy ambitna bedzie metoda jego realizacji ??? zobaczymy - w kazdym razie zycze plusowi bycia na plusie
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-12 20:29
    longman: takie startery do danych to jest jakiś pomysł, ale nie wiem czy wiele by się ich sprzedało. No chyba żeby cena za gprs byłaby naprawdę niska, albo jakiś ryczałt, np. 50zł karta na miasiąc. Tylko ile osób kupi modem gprs, albo telefon + kabel do tego?
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-12 20:30
    No bo oczywiście można i z Wapu korzystać przez gprs, ale nie wiem czy to ma sens. Co by o tym nie mówić wap to jednak porażka w porównaniu z normalnym netem.
    0
  • Users Avatars Mini
    tex pisze: 2004-10-12 20:31
    "przenaszalności" - piękna jest Polska język :))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-10-12 20:36
    no to w pazdzierniku plus ma wprowadzic nowe taryfy abonamentowe, ebok w simplusie i nowa promocje w sami swoi. Do konca pazdziernika ma jeszcze jakies 2 tygodnie
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-12 20:37
    Ja od początku nie byłem entuzjastycznie nastawiony do projektu Sami Swoi i takoż sceptycznie podchodze do planowanej ilości klientów. Ale jak już kilkakrotnie podkreślałem nie ja jestem grupą docelową tej oferty i nie mnie się na jej temat wypowiadać.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-12 20:53
    Ambitne plany i wizje można snuć, a nawet trzeba. Tyle, że w przypadku SS to naiwność lekka. Co do przetargu na dostawcę UMTS - dostrzegam pewną niekonsekwencję - ale że to tylko pieprzenie marketingowe, nie będę się czepiał :).
    0
  • Users Avatars Mini
    widmo82 pisze: 2004-10-12 20:55
    w radomskich supermarketach rozdawano za darmo sami swoi i prawie nikt nie bral :D dziewczynki usmiechaly sie, biegaly i nic... predzej wzialbym ktoras na kawe niz wiadro swojakow do domu. plus zawsze byl pokrecona siecia zdzierajaca gdzie tylko sie da za wszystko i tak juz pozostanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-12 21:00
    Ale oni całkiem swój targecik pojechali niedobrze - Ci rolnicy i inni ludzie na wsi, którzy mają łeb na karku już dawno mają poważne pieniądze i założę się, że mają takie abonamenty firmowe, że możemy o nich pomarzyć - natomiast Ci, którzy są biedni i tak nie kupią tego, bo jak w Polsce na wsi jest bieda to taka, że aż łzy w oczach - żona zawsze zawozi pod Lublin rzeczy do ubrania i sprząty kuchenne, zabawki i wsyztsko co się, bo tam żyją za 200 złotych miesięcznie! I kto tam kupi Samych Swoich? A nawet jak dostanie starter w supermarkecie, to gdzie go sobie wsadzi?
    0
  • Users Avatars Mini
    czarna żmija pisze: 2004-10-12 21:15
    A gdzie się podział Marcin EMPUNKT ze swoją teorią że SS opracowali najwybitniejsi spece z Polkomtela.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-12 21:29
    Jak ktoś płaci krus, a jednocześnie ma firmę to oczywiście może mieć firmowe taryfy, to chyba oczywiste. Jest też coś takiego jak dział specjalny rolnictwa, tam sie dostaje też chyba nip i regon więc nic na przeszkodzie nie stoi (a krus się dalej płaci). Ale taki normalny chłop to jest jak najbardziej "fizyczny" więc nie da rady.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-12 21:32
    A co do planów do końca roku. No ja też mam plan, kupić dom i samochód do końca roku. I jest to nawet realne przy sprzyjających okolicznościach (wygrana w lotto). Ale jeśli nie wygram to może nic nie wyjść z moich planów. To tak na wesoło do tych 500tys. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    miczu pisze: 2004-10-12 21:51
    to jest wielka lipa, heyah zrobila furore na rynku ale sami swoi nie maja szans!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    dwalataumowy pisze: 2004-10-12 21:56
    cos ktos wie o tych nowych abo jakie maja niby wprowadzic? mnie sie konczy umowa sprzed 2 lat i wiem ze takich osob bedzie masa ( w tamtym okresie sprzedawali siemiensy sl45i za 60zl (listopad)) ktore w ogole zrezygnuja z abo na rzecz pre-paid.Wtedy ( 2 lata temu) pisali ze wzrost klientow byl na poziomie 40%!!! w tamtym okresie takze tym ludziom takze koncza sie umowy wkrotce ( listopad-grudzien) i jezeli plus nie wymysli REWOLUCJI w abo to te 40% pojdzie od nich w ch*j! A JA RAZEM Z NIMI.... do pre-paid
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-10-12 22:05
    wiele tu osób nie ma pojęcia o czym pisze... heyah wydała na reklame 60 melonków - to nawet ja brud swój z za paznokciów bym sprzedał(oczywiście żartuje) a ss marnie z reklamą...
    0
  • Users Avatars Mini
    diablo pisze: 2004-10-12 22:07
    500 tys? Bez szans. Razem z simplusem nawet tyle nie zrobią w 4. kwartale. jak wyjdzie 400 tys w sumie to już będzie dobrze.
    0
  • Users Avatars Mini
    diablo pisze: 2004-10-12 22:11
    DeeM, to raczej ty nie masz pojęcia o czym piszesz. Sa przykłady wielu drogich kampanii reklamowych, które okazały się bardzo nieskuteczne. Musi być jeszcze dobra strategia, dobry produkt i wlasciwe wdrożenie. Sami Swoi z założenia był projektem bardzo ryzykownym, kierowanym do trudnej, nieufnej, oszczędnej grupy docelowej, dla której komórka nie jest do życia niezbędna. Tymczasem Heyah uderzyła w młodzież - najbardziej podatną na reklamę (obok kobiet;) i nowości grupę społeczną, dla której posiadanie komorki to mus. Dobry target, dobra strategia. Heyę porównywac trzeba raczej z Simplusem, któr ma podobną grupę docelową, ale gorszy marketing.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-10-12 22:15
    nie przedluza darmowych rozmow? to co oni chca wymyslic? jaka super promocja? bo juz chyba lepszej sie nie da.. :) chyba, ze rozliczanie tych darmowych minut bedzie na biezaco, a nie co 2.50.. :P 500 tys.? ktos tu chyba zwariowal.. :P a co do samych swoich to jakos od poczatku jawilo mi sie to jako oferta "wsiowa" (bez obrazy, oczywiscie)! :P no coz, taki sobie zrobili image.. :) nie chcial bym byc teraz w skorze osoby odpowiedzialnej za SS.. :P no ale coz, sam sobie plus taki los zgotowal.. :) a co do heyah (skoro ruszam(y) juz pre-paid'y) to niewatpliwie odniosla ona ogromny sukces i dlugo, dlugo nikt czegos takiego nie powtorzy.. i to pewnie nie tylko na rynku telekom.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-12 22:16
    RAFALS - w tej chwili każdy rolink może (i pownien) mieć REGON... dwalataumowy - dużo dałeś... Moja siostra zapłaciła złotówkę za SL45i. Też jej się teraz kończy kontrakt 24-miesięczny. diablo - a skąd wiesz ile mają i jak idzie sprzedaż? A wiesz ilu ja klientów do końca roku zdobędę?
    0
  • Users Avatars Mini
    diablo pisze: 2004-10-12 22:16
    Grzegorz_Z: dokladnie, ten chłopek strojący miny w reklamach to jest totalny bubel marketingowy! panowie z centrali Plusa w wielkim wieżowcu w centrum stolicy myśleli, że naród jest głupi, więc głupek powinien reklaowac ich produkt.... co za brak znajomosci ludzi! to ze ktos mieszka w malym miescie to nie znaczy, ze mozna mu sprzedac kit poprzez starego pryka strojącego głupie miny w tv
    0
  • Users Avatars Mini
    stasiu_j pisze: 2004-10-12 22:19
    to musiał byc piekny sen... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-12 22:19
    diablo: Jak wchodziła heyah, to zrobiła pewną rewolucję (cenową najbardziej), to było coś nowego. Niezależnie od grupy docelowej czy wiekowej, część osób zdecydowałą się zmienić numer telefonu, bo widziała profity z tego płynące. SamiSwoi weszło po wielu miesiącach, do tego takie ceny były już wtedy powszechne (w róznych wersjach). Nie było efektu nowości, do tego reklama jest średnio przekonywująca i kanał dystrybucji też. Jak jest sens zmieniać numer dla kilku groszy oszczędności, albo i nie? A że rozmowy darmowe? Tylko przez jakiś czas i tylko do sieci. Trzeba by zaraz zmienić numery całej rodzinie i to bez gwarancji utrzymania atrakcyjnej oferty. Myślę że to jest przyczyną dużo wolniejszego przyrostu ilości klientów SS. Ale mogę się mylić. Może ktoś ma inny pomysł?
    0
  • Users Avatars Mini
    diablo pisze: 2004-10-12 22:23
    Wlo, nie mam zielonego pojęcia, ilu klientów zdobędziesz! A dane o rynku.... są dane kwartalne, wzrost ilosci klientów, dane o churn, można sobie oszacować ile sprzedają ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2004-10-12 22:26
    do "dwalataumowy"...ja właśnie jestem z tego okresu siemensa sprzed dwóch lat...i myślę tylko o tym żeby nie zapomnieć zdążyć na ostatnią przed 15 pazdziernika pogawedke z BOKiem w celu zapytania się czy dobrze myślę, że jeżeli moja umowa kończy się z dniem 25 listopada to moge wpaść do biura obsługi klienta 26 pażdziernika w celu wypełnienia zgłoszenia o deaktywację numeru :)
    0
  • Users Avatars Mini
    diablo pisze: 2004-10-12 22:26
    Rafals, zgadzam się, efekt nowości (sekundówki!) oraz premia za bycie pierwszym (przy fatalnej reakcji konkurencji) miały równie duże jeśli nie największy wpływ na sukces Heyah. Tak naprawdę to jest składowa wielu czynników: rewolucja w ofercie, wyprzedzenie w tym konkurencji, swietna kampania teaserowa pociaganieta pozniej dobrze juz po wprowadzeniu produktu, dobre dobranie targetu, dobra cena, jasny przekaz. Trochę popsuli latem - kampania letnia była słaba.
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2004-10-12 22:32
    kilka tygodni temu w paczkach chipsów znanej firmy w cenie 18 złotych za komplet szesciu paczek znależć mozna bylo starter simplusa z kwota 15 zlotych na koncie...wychodzilo sympatycznie.....bo kazdy nabywca mogl sobie uznac ze albo zaplacil za przekaske albo za karte startowa z kwota...jednym slowem albo czipsy albo simplus byl w tym zestawie darmowy...wedle uznania :)....mysle ze to jest jedyna rada dla samychsoich zeby rozprzestrzenic sie wsrod ludnosci...pewnie niedlugo znajdziemy te startery wewnatrz zafoliowanego czasopisma jako dodatek albo na polce w zestawie z jakims kiselem :)
    0
  • Users Avatars Mini
    dwalataumowy pisze: 2004-10-12 22:36
    ***wlo - duzo nie dalem, Plus wprowadzil siemensa sl45i za 1zl kolo polowy grudnia(?) a na pewno juz w nowym roku czyli w styczniu, a ja kupowalem 22 listopada ( wtedy taka byla tylko cena ale i tak baaardzo "zachecajaca" jak na tamte czasy:)) ***bach - takich ludzi jak Ty i ja bedzie cala masa, dopiero plus przejrzy na oczy... hihi:)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-12 22:38
    bach: Albo przy zakupie nawozu czy sadzeniaków... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ANCILLA pisze: 2004-10-12 23:24
    Od 1 Listopada nowa usługa w SS : "Nasi" do 5 nr w sieci za darmo! Pozdrawiam użytkowników!
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2004-10-12 23:27
    Tia.... a ja chce milion w totka!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    diablo pisze: 2004-10-12 23:32
    Grzegorz, formalnie aktywacja w prepaidzie ma miejsce w chwili wykonania pierwszego połączenia, więc jeśli wyrzucisz startera do kosza, to Plus sobie statystyk nie poprawi.
    0
  • Users Avatars Mini
    snake pisze: 2004-10-12 23:36
    ***Ancilla- promocja promocją, ale dobry marketing by się przydał!!! Owszem w mniejszych miejscowościach na pocztach wiszą plakaty, ale to za mało na 500,000 osób do końca roku!!! Nie będę wymieniać moich propozycji, żeby to poszło... ale mniej wiochy w reklamach!!! Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2004-10-12 23:37
    tak jak dokładnie nie wiemy...i mozna by na podstawie tego zrobic badanie opinii społecznej...czy kupujemy kolorowe czasopismo z dodatkiem filmu dvd czy tez film dvd do którego bezczelnie wpychaja nam kolorowanke :)...tak z pewnością nie unikniemy podarunku uszczęsliwiającego nas starterem SS...bo w końcu czy ktoś zrezygnuje z ulubionego serka tylko dlatego że tam go dokleją...albo kopca kreta które uwielbia teściowa ;)...taki już jest marketing...że jeśli juz coś nam wcisną...to może nawet jesli zpoczatkowymi oprami...to jednak raczej to wykorzystamy...chocby żeby "uszczęsliwic" kogos innego.... ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-12 23:38
    dwalataumowy - nie, na pewno nie później niż w listopadzie - 15 albo 25 listopada (nie pamiętam dokładnie - napewno z 5 data była bo w zeszłym tygodniu nawet patrzyłem na jej umowę, no i okres rozliczeniowy przypada jej 4/5... hmmm.. to będzie 25 jednak chyba) siostra podpisywała umowę :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    snake pisze: 2004-10-12 23:49
    TROCHĘ NA INNY TEMAT!!! Jestem ciekawy która ze stron internetowych poda pierwszy nieoficjalny cennik Nowych Taryf Plus Gsm??? Ja osobiście znam 4 stronki, na których tak wiadomość może się ukazać, ale może jakiś sprytny GOL-owicz!!! Kto wie??? Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-10-12 23:56
    snake: a podaj adresy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wms pisze: 2004-10-12 23:59
    ooo własnie podaj !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    snake pisze: 2004-10-13 00:00
    ***reboot- podaje adresy: 1.) www.telix.pl 2). www.telefon.pl 3). www.gsm.biz.pl 4). ctime.pl !!!!! Pozdrawiam p.s to chyba najlepsze stronki w tym temacie!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-10-13 00:06
    ***rafals - tak gwoli scisłosci to heyah rozdała ok 60 tys starterów w akcji promocyjnej w supermarketach w całej polsce a nie 200 tys. Jak ktos ci wyzej napisał samych swoich tez rozdaja tylko nikt tego nie chce brac! Taka jest róznica miedzy tymi ofertami. 500 tys SS beda mieli moze za rok razem z tymi które wcisneli uzytkownikom SS jeszcze jest kilka milionów abonentów plusa. Tak wiec ta liczba jest jak najbardziej realna :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    wms pisze: 2004-10-13 00:11
    a myślałem że jakieś nowe stronki poznam.a stronki te aktycznie sa najleprze w "naszej" dziedzinie!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    snake pisze: 2004-10-13 00:15
    ***wms- myślę,że nie ma lepszych!!! Ate, które podałe są poprostu sprawdzone!!! no coż starałem się.... Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-10-13 01:09
    hmmm, sugerowali w rozmowie ze mna (startery dawali) ze to moga byc np. darmowe weekendy. prosze tylko nie to! ja chce zostac ale oferta drogo normalnie idarmowo w weekend to najgorsze co moga zrobic. niech wprowadza maks. 40 groszy za min netzintern i bedzie git...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-10-13 01:18
    no ciekaw jestem co wymysla. nasze 3 nr moze sie przydadza... poniewaz sa uzywane tylko do darmowego gadania zbiezrze sie nich troche zl. a co do 500tys to imho tyle nie bedzie. bedzie mniej ale za to w przeciwienstwie do hh beda to w miare stali uzytkownicy a nie latawce miedzyoperatorskie. od dawna polkomtel taka polityke prowadzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-10-13 01:29
    kiedy info o nowej promo w plusie 50gr.min i 1.1
    0
  • Users Avatars Mini
    orestes pisze: 2004-10-13 11:18
    mysle ze jezeli chodzi o to ze sami swoi napewno nie bedzie miec 0,5mln uzytkowników do końca roku, to przyczyna jest troche inna, po prostu nasycenie rynku osiąhnęło juz swoj szczyt poza tym heyah ktora była skierowana raczej do młodych, mieszkanćów miast to zyskała b. dużo użytkowników na wsi własnie i to nie tylko młodyuch. musimy tez pamiętac ze hayah była prekursorem zmian w pre-paid , spojrzcie jak jest w tej chwili rożnice miedzy cenami są tak niskie ze włąściwie nie ma juz takiego przemieszczania sie z sieci do sieci, ?
    0
  • Users Avatars Mini
    orestes pisze: 2004-10-13 11:18
    nawet nowa oferta popa-\\\" mistrzowie klawiatury\\\" nie przyniosła jej wielkiego zwyciestwo utrzymała raczej stan jaki był, jesloi natomiast chodzi o rolniów i to ze sami swoi beda klapa , według niektóych, to po pierwsze rolnicy dopiero przymieżaja sie do inwestycji wiec nic nie jest jeszce przesądzone, a dwa, to ze ss nie odniosło jeszce sukcesu nie znaczy ze tego nie zrobi,marketing rzeczywiscie nie jest zachwycajacy, ale zareklamowac cos co jest kierowane do rolnikow?
    0
  • Users Avatars Mini
    westbam pisze: 2004-10-13 11:19
    nie wiem czy ktoś w ogóle zauważył ale w końcu normalnie zaczeli rozliczać kase za smsy w simplusie-po kazdym wysłanym smsie przychodzi komunikat"włącz i wyłącz..."W końcu...
    0
  • Users Avatars Mini
    wema1 pisze: 2004-10-13 11:35
    a ja za tydzięń kupie PAŁAC KUULTURY ... a cooooooo !
    0
  • Users Avatars Mini
    TaSioR pisze: 2004-10-13 11:49
    westbam- jak na moje oko przymus wyłączania i ponownego właczania telefonu po wysłaniu każdego sms'a jest chory... jak cały plus i jego cudowne teorie :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2004-10-13 11:57
    ***orestes - oswiec mnie. W koncy czy "nasycenie osiagnelo szczyt" (chyba wolne zarty - penetracje mamy najnizsza w UE) czy "rolnicy przymierzaja sie do inwestycji"? No bo chyba polscy rolnicy sa podzbiorem Polakow, nie? Jakos malo spojne te twoje wywody, z sensownoscia tez jakos slabo...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-13 12:13
    ***AQQ - widzisz co to znaczy siła reklamy;-) Nawet nie pomyślałeś , że czytałeś już o tej promocji na Gol-u i , że trwa już ona jakiś czas:-) Minuta 50 groszy i naliczanie 1/1.... Tak właśnie operatorzy potrafią zamieszać w reklamach.Tu chodzi "Super kartę". :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-13 12:16
    O reklamie PlusMix już nie wspominam , bo to już jest prawdziwy majsterszczyk ściemniana , jak i tekst ***westbam (09.19) ;-)Chyba , że to nowe "naliczanie" trwa od dziś bo dziś jeszcze nie wysyłałem z Simplusa żadnego sms-a , ale miałem 10 minutową rozmowę od koleżki z Plusa. Dzwoni i nie czeka na nowe taryfy ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-13 12:19
    ***ANCILLA - Twoja wypowiedź brzmi bardzo wiarygodnie , jednak co by nie powiedzieć , to będzie "zamienił stryjek siekierkę na kijek". Zamiana wszystkich połączeń za darmo w ramach sieci , na 5 wybranych numerów. Hmmmm..... To pierwsze nie przyciągnęło za wielu klientów , a to drugie ma powiększyć liczbę użytkowników o 300-350 tysięcy? No to tworzącym promocje w Plusie gratuluję dobrego humoru.
    0
  • Users Avatars Mini
    mw pisze: 2004-10-13 12:40
    Dzis w Rzeczposoplitej jest wiecej na ten temat, www.rzeczpospolita.pl, dzisiejsze wyd.ekonomiazacheta bez telefonu
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-13 12:45
    Ktoś coś mówił o dodawaniu Starterów ? ;-) W jeleniogórskim radiu od dłuższego czasu jest raekalam sklepów RTV AGD , w których do pralki dodają właśnie Sami Swoi. Nie wiem , czy Starter , czy też Starter z telefonem , na logikę raczej to pierwsze , ale faktem jest , że startery SS chyba zaczną już chyba wkrótce dokładać do wspomnianych wyżej ciast i tylko czekać , jak będzie doklejka w Wyborczej do "Wysokich Obrotów" , albo "Wysokich Obcasów" ;-) To się nazywa szturm promocyjny ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2004-10-13 12:50
    ** bach - w jednej z nadmorskich miejscowosci, w ktorej spedzalem urlop, widzialem 'kolejki' po te 'promocyjne' 6-cio paki z S+) . Nabywcami nie byli wcale 'maloletni', a w wiekszosci to ludzie w przedziale dwadziescia-pare do moze piecdziesieciu lat... to zapewne byla udana promocja, dla wszystkich.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-13 12:55
    ***AQQ - a nie mówiłem ? ;-) To już jest jakiś czas i naprawdę jeśli ktoś czeka na Starter Simplusa z umową na dwa lata i super telefonem za 1zł , to chyba się zdziwi , albo przyjdzie mu jeszcze dłuuugo poczekać.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-13 12:55
    Nowe taryfy , nowe taryfy , nowe taryfy......
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2004-10-13 13:21
    ...z cala pewnością nie należy się spodziewać żadnych lepszych warunków wewnątrz plusa niz skonstruowanych w simplusie...po prostu operatorzy poznali uroki "kredytowania" ich działalności a właśnie uzytkownik simplusa jest takim kredytodawca...w przeciwienstwie do abonenta ktory jest kredytobiorca...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-10-13 13:24
    *issa: ja tam chce nowych taryf bez telefonu. nie chodzi o to ze maja byc NOWE, ale abym przedluzajac umowe (albo i 2 jesli z 1 z nr nie zrezygnuje) mogl dostac takie warunki jakie sa na super karcie + jakies dodatkowe minuty albo pakiet zlotowy. bo w tej chwili jakbym chcial to i tak powiedza mi ze 1/1 przy przedluzaniu nie oferuja liczac na to ze jestem bardzo przywiazany do nr...
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-10-13 13:25
    ciekawe ile jeszcze będziemy czekac na wytęsknione nowe taryfy...
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2004-10-13 13:25
    ...promedia: rzeczone szesciopaki u mnie dostepne byly jedynie w duzych sklepach cos pomiedzy super a hipermarketem(konkretnie w galerii emce w koszalinie)...a co do nadmorskich wakacyjnych wspomnien...owszem wspominam bardzo mile jak podczas kolejnej pieszej eskapady dotarlem na zaczatek helu do wladyslawowa i tam ekspozycja i forma prezentowania samych swoich byla bardzo ciekawa...na tyle ciekawa że duża pokusa bylo nabycie sobie takiego startera jak gadzetu/pamiatki z wakacji...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-13 13:27
    **bach - tym bardziej dziwi mnie w świetle tego co napisałeś teraz , że razem z ***dwalataumowy oczekujecie na jakiś cud. Myślę , że ci z Polkomtela i nie tylko już nie mogą czytać komentarzy płaczących nad "słabą ofertą Plusa" czy też innych operatorów.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-13 13:30
    ***klops - powiedzmy , że bardziej niż bardzo wiarygodne źródła , twierdzą , że Super Karta będzie jedną z ofer utrzymaniowych:-) Troszkę cierpliwości. Jakby to powiedzieć innaczej - jeśli nie będzie , to zaprzeczą sami sobie. Muszę do Ciebie napisać e-maila :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-10-13 13:32
    *bach: coz to za kredyt na 30dni? jak dla mnie moge zostac kredytodawca, niech tylko pozwola przeniesc nr do sim+. poza tym bez przesady z tym kredytobiorca. myslisz ze operatorzy rozliczaja sie inteconnectu w czasie rzeczywistym? taaaaakie musieliby miec fajne komputery do obliczen ;) a czy beda po zmianach warunki jak w superkarcie czy jak w sim+7 to juz mniejsza o to, choc w sim+ kusza mnie te smsy zagraniczne za 20gr. nie rozumiem - w ramach najnowszych ofert tego samego operatora za te sama usluge mozna zaplacic 3x mniej lub wiecej... frustrujace dla tego co placi wiecej
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-13 13:33
    Tyle , że do tej oferty , nie dostaniesz dodatkoweo pakietu minut itd. Ma być ona korzystna sama w sobie , no i zachowania numeru , jak drugi plus. Cóż , dla tych którzy nie są przywoązani do nueru pozostaje Simplus , lub nowe październikowe promocje (które już są) :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-10-13 13:48
    *issa: no to pisz mejla ;) co do utrzymaniowki to ok - niech bedzie - poszedl bym na to. niwe wczytalem sie jeszcze w regulamin: mozna strefe i nr wybrany stosowac? w sumie de facto w sk mialbym takie warunki jak obecnie mniej wiecej (20zl extra schodzace przed abo). za te same pieniadze 40-45 zl wyciagalbym ok. 50-55 efektywnych minut (teraz 60-66 z taktem 30/30). ale mocna opcja jest jeszcze rabat 50% na abo w taryfie plus100 (pisal o tym *ICEWIND) - poniewaz zblizam sie do 36 miesiaca mialbym za 40zl 80minut z taktem 30/30. trzeba to jeszcze przemyslec ;) ale dobra - napisz mi cos jesli wiesz wiecej. pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-13 14:03
    Mam nadzieję , że sms-ki już doszły :-) Jest Strefka w tej ofercie (SK). Co do Plusa jeszcze to wykazuje on jednak "lekką" pazerność. Nie mam pojęcia , dlaczego zniknęło "Dwa razy więcej" , jako oferta utrzymaniowa. Duuużo można wyciągnąć na karcie w tej promocji , i to chyba dlatego Plus się czym prędzej z tego wycofał. Dzwoni się , a tu dalej pełno minut :-) W każdym razie wielka szkoda , że tego nie ma , bo jednak nazwa "Dwa razy więcej" mówi sama za siebie i tak dokładnie jest:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-10-13 14:08
    nio wlasnie dokonalem kolejnej aktywacji w plus gsm glownie wcelu zaopatrzenia sie w nowy fon 24raty po 24,40 za SE T610[ORZEŁIV] to chyba nie drogo ???
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-13 14:13
    Przynajmniej uczciwe postawienie sprawy - telefon :-) Niedrogo , ten telefonik spisuje się doskonale :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-13 14:17
    ***ICEWIND: to ty MUNDUROWY jesteś??? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    snake pisze: 2004-10-13 14:18
    Nowe Taryfy Plus Gsm będą nie wcześniej niż w połowie listopada!!! No coż ciśnienie jest, ale trzeba poczekać!!! Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-10-13 14:23
    a ja wlasnie na allegro kupilem eryka SH 888 za 35zl bo mi potrzeba bylo sluchawki do domu do SS i na potem do sim+ zeby w plecak wlozyc jak na miasto ide ;) jeszcze baterie pewnie trzeba bedzie dokupic za 20zl. ale wiem ze podzwoni bo to solidne bestie byly. *wlo: wiesz co sie dzieje z Twoim 628? ja bylbym ciekaw ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-10-13 14:26
    *issa: oczywiscie doszly. dzis miasto od konca nadaje. najpierw przyszedl 2 potem 3 potem po 10min 1szy ;) na 2x wiecej tez bym poszedl ale skoro nie ma to pewnie bedzie SK albo plus100/2 ;) hehe zaczynam kodem nadawac. tak sie rodzi internetowy slang abonentow plusa majacych zamiar przedluzyc umowe ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-13 14:41
    ***snake - a mógłbyś powiedzieć , co będzie charakteryzować te taryfy? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    snake pisze: 2004-10-13 14:44
    Prawdopodobnie będą to pakiety kwotowe, 1-sekundowe naliczanie i Clip w cenie abonentu!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    snake pisze: 2004-10-13 14:48
    Ceny połączeń będą tańsze w stosunku do obecnych taryf (OD 50 GROSZY DO 1 ZŁOTÓWKI), sms-y 20 groszy (nie wyklucza się wprowadzenia tańszych sms-ów w sieci Plus Gsm na wzór Simplusa )!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-13 14:59
    Kiedy?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-13 15:03
    Nie ukrywam , że jestem bardziej niż sceptycznie nastawiony do tych rewelacji , ale z drugiej strony nie miałbym nic przeciwko temu. Połowa listopada , może później ? No to na razie terminy bardzo niepewne.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-13 15:11
    Jeszcze jedna rzecz. Nowe taryfy , ale dostępne dla wszystkich , czyli z możliwością migracji dla wszystkich abonentów , jak to było z taryfami Plus ? Bardzo mało prawdopodobne w świetle wprowadzenia nowej oferty na początku października i niestety zupełnie nielogiczne.
    0
  • Users Avatars Mini
    snake pisze: 2004-10-13 15:12
    Osobiście myślałem, że Nowe Taryfy będą jeszcze w październiku!!! No coż, trzeba poczekać, oby było warto!!! Abonenci Ery muszą poczekać do połowy grudnia, więc....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-13 15:14
    Jeśli teraz Plus reklamuje swoje taryfy jako przełomowe i niemal rewolucyjne , to aż strach pomyśleć co to będzie jak wejdą jeszcze nowsze ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    snake pisze: 2004-10-13 15:15
    ***issa- Taryfy będą prawdopodobnie dostępne dla wszystkich abonentów Plus Gsm!!! A osoby, którzy kupują telefony z promocji (tańszy abonamet, dodatkowe minuty czy sms-y) przy zmianie stracą swoje upusty!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-13 15:19
    W tym wypadku , dopóki nie zobaczę (dotknę) , to nie uwierzę. Taki ze mnie niewierny telekomunikacyjny Tomasz ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-13 15:31
    Myślę, że taryfy nie nadejdą tak szybko. Tak jak rozmawiałem na prov z ***Rebootem, powtórzę: gdyby mieli na już coś nowego, to wprowadziliby razem z opłatą za BOK. Poza tym stawki IC stanowią pewien ogranicznik :).
    0
  • Users Avatars Mini
    snake pisze: 2004-10-13 15:54
    ***Grzegorz_Z- okey masz rację i może będzie tak jak piszesz!!! Ale jeżeli posiadam Taryfę Plus to będę mógł zmienić na Nowe Taryfy?!! Nie wiem czy się dobrze rozumiemy: Nowe Taryfy będą dostępne tylko dla nowych abonentów czy równiez dla osób korzystających już z Plus Gsm??? Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-13 15:56
    ***Grzegorz_Z - właśnie. Odnoszę się do tego co zacytowałeś. Pamiętacie "Zero abonamentu" rok temu? Najpierw był "goły" pakiet kwotowy , potem bonusy , rabaty , wybrane numery za grosze i inne cuda. Ta sama pewnie ewolucja czeka aktualne promocjo/taryfy. Tearz jest pakiet kwotowy , darmowy Clip i 1/1 , a nie długo zaczną się dodatki w odsłonach promocji do plus nieskończoności ;-) No i czy tych modyfikacji w taryfach z telefonem już nie ma ??? Rzplitej. też bym ogólnie nie ufał jeśli chodzi o sprawy telekomunikacyjne , bo przypomina mi artukuł w tej gazecie dotyczący przyrostu aktywacji w Simplus , kiedy Heyah atakowała w najlepsze. Pisałem o tym nawet ***pajorro. Wszyscy dostawali "po tyłku" , a w Simplusie przybywało. Akurat...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-13 15:59
    Mi brakuje w Simplusie "połączeń konferencyjnych". Czy oferta "Wiem gdzie jesteś" w Plusie już była , czy to nowość ?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-13 16:00
    Z tymi "połączeniami" to żartowałem oczywiście , zapomniałem dopisać. Z WGJ już nie...
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-10-13 16:32
    *locco* ja nie student ale ojciec z mundurowych ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2004-10-13 17:30
    issa i klops: oczywiscie ze nie oczekuje cudów abonamentowych...bo ich nie bedzie w moim przypadku...swego czasu pisalem o swoim stanowisku kwestii abonamentu i prepaid...i gdy wiekszosc krzyczala ze to prawidlowa tendencja ze abonament jest tanszy od prepaida...ja bylem przeciwnego zdania...teraz mamy sytuacje wrecz odwrotna i zdrowa...bo to prepaid wychodzi taniej...bo uzytkownik ponosi zwiekszony koszt aparatu a ponadto przekazuje na rzecz operatora z gory ustalona kwote....i czasem jest to wiekszy kredyt nie tylko 30dniowy...bo nawet polroczny przy uwzglednieniu kart 100 i 150 zlotowych (w przypadku simplusa)
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2004-10-13 17:34
    nie jestem jednak zwolennikiem az takiej dysproporcji w kosztach abonamentu i prepaid...uwazam ze ceny powinny byc i tu i tu bardzo zblizone z niwwielkim odchyleniem na rzecz jednego lub drugiego rozwiazania...i trudno tu jednoznacznie powiedziec ktorego...bo co czlowiek to bedzie inne zdanie....gdyz wiele jest argumentow przemawiajacych za jednym i drugim rozwiazaniem...tak wiec podsumowujac....bylem zdecydowanie przeciw tak katastrofalnej dysproporcji w kosztach uzytkowania abonamentu i prepaid...teraz jest uczciwiej i normalniej...mozemy sie tylko sprzeczac do konca swiata i jeden dzien dluzej...co powinno byc ciut tansze...abonament czy karta...
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-10-13 17:43
    issa, ja po prostu dopiero wczoraj wlaczylem telewizor i rzucilo mi sie to w oczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2004-10-13 17:43
    natomiast z perspektywy czasu mozemy zrozumiec dlaczego doszlo do odwrocenia sytuacji...a odpowiedz na to daje obserwacja rynku i wypowiedzi samych szefow firm operatorskich....otoz faktycznie ci ktorzy byli zainteresowani posiadaniem komorki ja juz maja...a jesli mieli tych aparatow wiecej...to "poczestowali" nimi najblizszych i znajomych...poza tym bardzo napecznial rynek handlu uzywanymi aparatami...tak wiec w koncu operatorzy docenili tych ktorzy poprostu wykonywac beda polaczenia...dlatego ze te aparaty juz maja...i w wielu przypadkach nie musza juz odbijac sobie kosztow rozdawnictwa nowych aparatow drogimi taryfami...stad ten kanal rynkowy...ktory przekopala Heya (umowmy sie w duzym uproszczeniu) ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-10-13 17:48
    *bach: no faktycznie teraz to widac. i mozemy sie tylko sprzeczac czy wazniejszy dla opa jest "kredyt" czy pewnosc ze ktos przez te 12mies bedzie placic...
    0
  • Users Avatars Mini
    prezes pisze: 2004-10-13 18:21
    Troszkęnie na temam ale o zmianach w PLUSIE. wczoraj Pan z BOKU zadzwonił i spytał czy nie skorzystam z oferty tanich sms. 50 sztuk za 7.5 do wszystkich sieci przechodzacce na trzy miesiące. Zwiastun nowego ???
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-10-13 18:31
    *prezes: ja takiego smsa dostalem juz ze 2 razy. imho bez sensu. lepiej 500pkt 5+ wydac na to...
    0
  • Users Avatars Mini
    Sl pisze: 2004-10-13 19:03
    A w ogole to rozmowy w SS tak naprawde nie sa za darmo. Bo przeciez trzeba naladowac te 2 telefony minimum raz w miesiacu wiec juz wychodzi 40 zl. A ile mozna gadac przez telefon z jedna/kilkama osobami. To nie jest takie glupie. Plus wychodzi tak naprawde do tylu w przypadku firm - gdy firma ma oddzialy firm, ktore bez przerwy sie komunikuja ze soba. i wtedy to jest rzeczywiscie strata dla Plusa. Ale z drugiej strony komu by sie chcialo..
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2004-10-13 19:27
    Widocznie wystarczająco dobrze się Plusiarze mają skoro mają w poważaniu klienta. Już w tym roku pozbyłem się 5 numerów. Zapowiada się, że jak nic się nie zmieni to w przyszłym z bazy abonamentowej odpadnie kolejnych 5. Jedyną rzeczą, która mnie trzyma w tej sieci jest złoty numer. Nawet reklamacji nie potrafią załatwić. Na zastrzeżenia że wskazania użycia EBOK są niezgodne z prawdą koleś odpisał, że mam mu podać pozycję na fakturze, co do której wnoszę reklamację. Śmiech na sali.
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2004-10-13 19:31
    Aha no i warto zaznaczyć, że przy żadnej z 5 rezygnacji nikt z minusa nie zadzwonił z żadną propozycją. A kolesia, który ma Czasami 10 molestują tak, że nie może się opędzić. Przy moim numerze chyba zostanę jeszcze przez te zapowiadane 18 miechów a potem świstu gwizdu pójdę w pi*du.
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2004-10-13 22:22
    plus zszedł na psy i nic mu nie pomoże... nawet badziewie sami swoi...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-13 23:17
    klops - niestety nie mam pojęcia - za to wiem co się dzieje z moją Nokią 5110, którą miałem po 628, oraz 6110, którą miałem później. Nie wiem co się dzieje z 7110, 3210 i 6210... 6310i mam jeszcze w szyfladzie :-) prezes - nie - ja też ze dwa miesiące temu dostaem taką ofertę - dzwonili nawet ze dwa razy...
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2004-10-14 10:51
    prezes: ja dostałem takiego sms'a a nawet dwa. Wychodzi to 30% taniej. Pozdarwiam, Grzegorz.
    0
  • Users Avatars Mini
    finer pisze: 2004-10-14 13:18
    plusowi zaufać to tak jak uwierzyć lepperowi. Nie warto sie okazuje po umtsowych przygodach
    0
  • Users Avatars Mini
    Soul Calibur pisze: 2004-10-14 16:53
    Powodzenia!
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-10-30 22:01
    Może sie to mu udać jeśli przedłuży ta promocje z darmowymi rozmowami w ramach własnej sieci, ale w to wątpie troche.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: