JA+ Centralka Firmy - nowa usługa Plusa dla małych firm

Newsy
Opinie: 11

Plus wprowadza nową usługę dla klientów z rynku SOHO - Centralka Firmy. Umożliwia ona zarządzanie połączeniami telefonicznymi przychodzącymi na numer główny firmy. Usługa zaprojektowana została przede wszystkim dla osób prowadzących działalność gospodarczą lub dla małych firm, ale jej funkcje mogą się sprawdzać także na użytek prywatny. Centralka Firmy działa na numerze komórkowym w sieci Plus.

Centralka Firmy to usługa, która działa jak wirtualna recepcja, z którą łącza się osoby dzwoniące. To ona wita dzwoniących, przedstawia ofertę firmy, przekierowuje połączenia pod wybrane numery, odbiera wiadomości i fax, a nawet może wysłać SMS-a z informacją dla wszystkich dzwoniących.

Co usłyszą dzwoniący i gdzie będą przekierowywane ich połączenia ustawia się w aplikacji usługi na stronie internetowej. Poprzez aplikację jest też możliwość dokonywania zmian funkcjonalności dostępnych w ramach usługi, a także konfigurowania jej na własne potrzeby. Wybór stopnia złożoności ustawień zależy tylko od decyzji użytkownika i jego indywidulanych preferencji. Do wyboru, w aplikacji usługi są: Centralka podstawowa, Centralka optymalna, Centralka zaawansowana, Centralka własna.

Możliwości Centralki Firmy na numerze komórkowym:

  • indywidulane powitanie z ustawianym menu do wyboru tonowego dla osoby dzwoniącej,
  • automatyczne przekierowania połączeń pod zdefiniowane numery, zależnie od wyboru osoby dzwoniącej,
  • przekierowania bezpośrednio na numer telefonu użytkownika Centralki ,
  • odczytywanie dowolnych informacji dla osób dzwoniących – automatyczna zamiana wpisanych treści na mowę,
  • wysyłanie wpisanej treści SMS-em - zależnie od wybranej tonowo opcji przez osobę dzwoniącą,
  • odbieranie wiadomości fax na swój adres e-mail,
  • poczta głosowa.

Na kanale sieci Plus na YouTube znajdują się filmy prezentujące usługę w różnych wersjach:

1. podstawowe funkcje aplikacji,

 

2. konfiguracja optymalna,

 

3. ustawienia zaawansowane.

 

Miesięczna opłata za korzystanie z usługi wynosi 7,90 złotych netto (9,72 z VAT), a aktywacja usługi oraz rezygnacja z niej są możliwe za pośrednictwem bezpłatnego SMS-a, telefonicznie oraz u sprzedawcy w Punkcie Sprzedaży Plusa.

W załączeniu poniżej dostępny jest regulamin usługi.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (11):

Komentuj

Komentarze / 11

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Rock pisze: 2017-04-21 16:37
    W Orange WCO czyli Wirtualna Centrala Orange funkcjonuje od lat.
    -3
  • Users Avatars Mini
    Dominik pisze: 2017-04-21 16:52
    Niby nazywa się dla firmy, ale praktyczne to to może być dla indywidualnego klienta także. Tak mi się to przynajmniej widzi. Dobrze, że cena jest bardzo przystępna, to też powinno działać na korzyść tej usługi Plusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Turpizm pisze: 2017-04-21 19:23
    Turpistyczna ta usługa, nie powiem!
    -2
  • Users Avatars Mini
    Fregato pisze: 2017-04-21 21:16
    Przydatna rzecz i to za grosze! Brawo Plus!
    0
  • Users Avatars Mini
    Oparas pisze: 2017-04-21 23:18
    Bardzo fajne rozwiązanie dla firm. Zgadzam się, że ta usługa Plusa przydałaby się również dla klientów indywidualnych. Interfejs centralki jest prosty i czytelny co nie powinno przysporzyć problemów przy konfiguracji.
    0
  • Users Avatars Mini
    a pisze: 2017-04-24 11:10
    fax? poco
    0
  • Users Avatars Mini
    Roman pisze: 2017-04-24 15:36
    Pewnie nie każdy to ma możliwość docenić, bo różne są rodzaje działalności i czasem ,mimo nawet dużego rodzaju obrotów itd. wystarczy zwyczajnie być pod telefonem. Ale czasem, pewnie w większej połowie wypadków nawet, taka redystrybucja połąćzeń głosowych wydaje się być nieodzowną. Myślę, że Plus w ten sposób wyszedł naprzeciw oczekiwaniom dużego grona klientów biznesowych.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bobby pisze: 2017-04-24 22:20
    Dokładnie jest tak jak piszesz Roman. W większości firm taka centralka by się przydała, a teraz to jest dobry powód, żeby uderzyć do Plusa po pakiecik biznesowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rock pisze: 2017-04-25 06:12
    Pytanie jak z wadliwością interfejsów tego nowego cacka plus jak profesjonalne jest wsparcie od Konsultantów - bo jeśli to działa wadliwie, a Konsultanci przeszli szybkie wirtualne szkolenie to radość Klientów szybko się skończy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciek pisze: 2017-04-25 15:18
    Myślę, że Plus byle dziadostwa by nie oferował. Jak coś działa, to sprawnie, a problem zawsze może się zdarzyć. Wtedy się go naprawia i klient dalej zadowolony :D
    0
  • Users Avatars Mini
    ulan76 pisze: 2017-06-27 23:37
    To jest jedyna centralka ktora nie zabiera nam możliwości korzystania z głównego numeru. W Orange Play tmobile numer przepada na rzecz centrali i trzeba miec drugi na który przekierowuje. Wtedy pisząc smsa czy dzwoniąc do kontrachenta, zdradzamy swój prywatny drugi Tel. A tak klient dzwoni do nas, centrala przekierowuje do nas lub pracowników, a w ręku caly czas mamy swój nr Tel który jest centralka
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: