Plus. Najczęściej wybierana sieć w Polsce. - startuje kampania wizerunkowa

Newsy
Opinie: 0
Plus. Najczęściej wybierana sieć w Polsce.

Plus przygotował spot wizerunkowy, promujący tego operatora, jako najczęściej wybieranego przez Polaków. Slogan jest oparty o wyniki usługi przenoszenia numerów ze zeszły rok.

Nieco przy okazji prezentowany jest Plus Abonament za 30 zł miesięcznie, a promowanym smartfonem jest  Samsung Galaxy A51.

  

Metryczka kampanii:

1.       Kampania: Plus. Najczęściej wybierana sieć w Polsce.

2.       Nazwa reklamy: Korowód

3.       Klient: Polkomtel Sp. z o.o.

4.       Agencja: Scholz&Friends Warszawa

5.       Reżyser: Łukasz Jaworski

6.       Operator obrazu: Mateusz Wichłacz

7.       Scenariusz: Weronika Zielińska, Ewa Pniak, Ewa Juszczuk

8.       Muzyka: "Standing Tall” Mark Thomas

9.       Producent: Mariusz Matwiejczuk

10.   Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.

11.   Postprodukcja: Televisor; Ztudioiburza

12.   Dom mediowy: Vizeum

13.   Media: TV, Online, Radio, BTL

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: