PLAY, Plus i Cyfrowy Polsat w TOP150 najcenniejszych marek

Najważniejsze | Newsy
Opinie: 0
PLAY, Plus i Cyfrowy Polsat w TOP150 najcenniejszych marek

Brytyjska firma analityczna Brand Finance opublikowała raport Telecoms 150 2020. Raporty z tego cyklu podsumowują wartość marek na rynku telekomunikacyjnym.

Najmocniejszą marką na tym rynku jest amerykański Verizon. Wartość tej marki została oceniona na prawie 64 mld dolarów.

Wszystkie europejskie marki obecne w rankingu TOP50 spadły na wartości, ze średnim spadkiem na poziomie 13%.

Marka Telekom (T-Mobile) jest notowana w rankingu na miejscu numer 4. Jej wartość spadła przez rok o prawie 14%.

Orange jest na 10 pozycji z takim samym spadkiem.

Wśród dostawców najbardziej wartościową marką jest Huawei, którego wartość marki nieznacznie urosła w ciągu ostatnich miesięcy.

Marka Ericsson jest warta niecałe 3 mld dolarów (w porównaniu do 65 mld wartości Huawei). Według raportu szwedzka marka jest mniej warta od chińskiego ZTE, Nokii i Cisco.

Polski PLAY jest notowany w rankingu na 109 pozycji (110 rok wcześniej). Plus jest na pozycji 112, a Cyfrowy Polsat na 145.

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: