Plus przenosi w jeden dzień

Newsy
Opinie: 25

Od 17.08.2009 w Plusie obowiązuje już nowy tryb przenoszenia numerów, w tym przeniesienie w ciągu jednego dnia roboczego.

Opinie:

Opinie archiwalne (25):

Komentuj

Komentarze / 25

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    egon pisze: 2009-08-18 12:08
    Ponad miesiąc im to zajęło, no naprawdę jest się czym chwalić :) trochę żenada, skoro taka Era od początku przenosiła w 24 godziny
    0
  • Users Avatars Mini
    mirekb pisze: 2009-08-18 13:11
    to news miesiaca!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    mrbig pisze: 2009-08-18 13:35
    chyba nie ma się czym ekscytować, poczekamy na wyniki kontroli uke i zobaczymy jak to wyglądało. rzecznik uke już coś bąknął, że wszyscy mają z tym problemy i żaden operator nie przenosił w jeden dzień
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-08-18 13:40
    Poczekamy na wyniki... :) Jednak dobrze, ze Plus zadeklarowal, ze potrafi przeniesc w 1 dzien (24h). ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    xsawery pisze: 2009-08-18 14:10
    Witam. Z moim numerem prepaid "LIDER" walczy już piąty dzień.... a rezultatu ani widu ani słychu!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Michals pisze: 2009-08-18 15:15
    Ja próbuję przenieść numer z "ogrange go" do Play i dziś mija 16-ty dzień. W statusie widnieje informacja, że oczekuję na zgodę obecnego operatora.
    0
  • Users Avatars Mini
    ppp pisze: 2009-08-18 15:28
    chyba jaja przenosi w jeden dzień a nie numery....czekam, juz 2 tygodnie i nic...
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2009-08-18 15:35
    Dobrze to będzie jak od 1 stycznia 2010 roku wszyscy operatorzy (w tym CenterNet i Mobyland) będą RZECZYWIŚCIE przenosili numery w 1 dzień...
    0
  • Users Avatars Mini
    bolekbolek pisze: 2009-08-18 15:56
    Ale po co w ogóle przenosić? Nigdzie nie jest lepiej - w innych sieciach jak rozmowy są tansze, to zasięg słabszy i Internet bez porównania gorszy. Plus ma najlepszą w tym momencie oferte na rynku. Zresztą widać po ilości klientów.
    0
  • Users Avatars Mini
    ppp pisze: 2009-08-18 16:04
    bolekbolek -prawdziwy z Ciebie bolek..hehehheeh
    0
  • Users Avatars Mini
    Miki74 pisze: 2009-08-18 16:18
    ja tam już 8 dni przenoszę, a status ciągle ten sam "(..)Twoje zlecenie przekazaliśmy już do dotychczasowego operatora Polkomtel S.A.. Po otrzymaniu odpowiedzi od Twojego operatora poinformujemy Cię o tym za pomocą SMS." dziś mi nerwy puściły, bo to jest łamanie prawa, w wyniku czego wysłałem skargę do UKE. Jak macie ochotę na skargę to link jest na stronie Pana Wacka do formularza UKE.. :) pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    AM pisze: 2009-08-18 16:33
    Miki74 to znaczy że dziś lub jutro Plus Cię odłączy :) daj znać kiedy nowy op uruchomi
    0
  • Users Avatars Mini
    Miki74 pisze: 2009-08-18 16:37
    AM ok.
    0
  • Users Avatars Mini
    bolekbolek pisze: 2009-08-18 16:43
    hehe, jestem bolek bo tak mi na imie;) A Twoja tajemnicza ksywka - ppp? Wiem! Pod Pantoflem Playa ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    uzer pisze: 2009-08-18 18:55
    W koncu udalo sie :-) wiadomosc zasluguje na wyboldowanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    qsqs pisze: 2009-08-18 22:50
    Mnie Plus odłączył o 22 drugiej, a następnego dnia o 6 rano byłem już aktywny w Play :) Albo miałem szczęście albo lipiec jakoś lepiej sprzyjał Plusowym przenosinom ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    EE pisze: 2009-08-18 23:07
    Każde opóźnienie najlepiej zgłaszać do UKE. Niech opy się tłumaczą. W końcu dojdą do wniosku co angażować pracowników w udzielanie wyjaśnień, tracić na znaczki to zaczną przenosić w terminie. Przestanie im się opłacać. A UKE jak się wk... to dowali kare.
    0
  • Users Avatars Mini
    ppp pisze: 2009-08-19 00:13
    heheheh...dzisiaj sie rozpoczęła kontrola u operatorów...a co do ppp...nie mam uposledzenia umysłowego kolego i przywiązania do jednej sieci jak ty...ja patrzę na swoją kieszeń i nie bardzo mnie interesuje takie coś jak lojalnośc w stosunku do operatora...ja płace za rachunki i ja wymagam...dzisiaj Play a jutro może era....ale nie ukrywam iz to Play zrobił rewolke na rynku..i czekam na innych...pozdrawiam bezmózgowców przywiązanych snopowiązałka do opa....
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-08-19 00:42
    :) zaraz zaczna sie komentarze, ze "moze Play jest najtanszy ale ma najgorsza jakosc uslug...".. Mam telefon w Plusie, net w Play, i od niedawna tel w Play. Wzialem w Play bo zaden op nie da mi tak tanich minut. Co do jakosci to to tez byl powod dlaczego Play. Ja i moja kobieta mamy tel w Plusie i dzwoniac z Plusa na Plusa czesto rozmowy zanikaja choc nie przerywaja a zasieg pelen, czasami nie wybiera numeru choc w tel numer jest wybierany, jakosc dzwieku slaba... :/ A w Play tego nie mam.
    0
  • Users Avatars Mini
    marlena pisze: 2009-08-19 20:48
    Chciałam coś napisać, ale TrustNoOne wyręczył mnie "Play jest najtanszy ale ma najgorszą jakość uslug". Wszystko się zgadza. Play to nie jest sieć dla powaznych ludzi. Generalnie mozna powiedzieć, że posiadanie numeru w tej infantylnej sieci to po prostu wstyd.
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2009-08-19 23:08
    Bzdury Marlena piszesz i tyle. Być może sieć Play nie jest dla biznesu - bo tu liczy się najwyższa niezawodność. Co nie znaczy jednak, że nie jest to sieć dla szarych abonentów i użytkowników.
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-08-20 00:35
    @ marlena - odnies sie do moich dalszych slow (jakosc Plusa i jakosc Play). Powiedz mi dlaczego u mnie jest wprost inaczej?
    0
  • Users Avatars Mini
    marlena pisze: 2009-08-20 10:02
    TrustNoOne: "rozmowy [w Plusie] zanikają choc nie przerywają a zasieg pelen": Mój drogi, o czynnikach wpływających na jakość usług głosowych GSM można napisać doktorat. Między innymi są to pogoda, rozmieszczenie stacji bazowych, ukształtowanie terenu, rozmieszczenie budynków, lokalne zakłócenia, odbicia, bieżące obciążenie sieci, itd. Podobną listę można zrobić dla aparatów tel. Może po prostu któreś z Was ma badziewny telefon... Plus znany jest z jakości i jeden TrustNoOne tego nie zmieni.
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-08-20 12:23
    @ marlena - :) ja dobrze wiem co wplywa na jakosc polaczen... Chodzilo mi raczej o to, ze jak ktos ma taki problem z Play jak ja z Plusem to od razu na taka osobe jedziesz no i dodatkowo Play oczerniasz. Ja mam takie problemy z Plusem od jakiegos roku. Moja kobieta tez. Znajomi rowniez. Wiec to nie telefon. Mam kilka telefonow, ktore na Play dzialaja idealnie. :) Naucz czytac sie miedzy wierszami... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    marlena pisze: 2009-08-20 12:56
    Ja juz powiedziałam, gdybym miała jakikolwiek telefon w Play to byłoby mi wstyd dzwonić z tego.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: