Plus przygotowuje się do przenoszenia numerów w ofertach prepaid

Newsy
Opinie: 69

Polkomtel rozpoczął przyjmowanie od klientów konkurencyjnych operatorów wniosków na przeniesienie numeru do ofert MIX, SIM+ lub Sami Swoi. Na chwilę obecną Polkomtel nie świadczy jeszcze tej usługi, ale nie może odmówić klientowi przyjęcia stosownego wniosku. Pracownicy punktów nie komunikują na razie klientom żadnych informacji dotyczących terminów oraz sposobu realizacji usługi. Gdy Plus zacznie świadczyć wspomnianą usługę klient zostanie poinformowany o tym za pośrednictwem SMS-a lub poprzez kontakt telefoniczny, a następnie skierowany do punktu sprzedaży Plus celem wręczenia właściwej karty SIM.

Klient musi być obowiązkowo zarejestrowany u swojego dotychczasowego operatora, w przypadku niedopełnienia tego warunku nie będzie możliwe włączenie go do sieci Plus po komercyjnym uruchomieniu tej usługi.


W pierwszej fazie (aż do odwołania) w obsługę procesu będą zaangażowane tylko salony firmowe i sklepy firmowe Plus.

Opinie:

Opinie archiwalne (69):

Komentuj

Komentarze / 69

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    lucas__ pisze: 2006-05-05 15:04
    juz widze jak po ostatnich problemach z platformą gonią do nich miliony prepaidowców. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    sayco pisze: 2006-05-05 15:09
    no brawo,inni nic nawet o testach nie wspominają
    0
  • Users Avatars Mini
    browar pisze: 2006-05-05 15:10
    hehe, spodziewam sie raczej ruchu odwrotnego, do taktaka. Ale kto wie kto wie
    0
  • Users Avatars Mini
    gz pisze: 2006-05-05 15:18
    tak tak..nie ma sie juz czym Bauc pochwalic..wizerunek plusa po tej feralnej platformie upada i zamiast brac sie do roboty(tzn.czekaja na rebranding vodafone by za nowa platforme zaplacil;-)) )zaprzataja sobie glowy tak waznymi problamami jak przenosnosc nr w prepaidzie..tak tak,to przyszlosc
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasm pisze: 2006-05-05 15:27
    Już widzę tych uzytkowników TT jak przechodzą do Plusa:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-05-05 15:34
    he he śmiechu warte. Ja po 6 latach w Simplusie i ciągłych kłopotach z platformą mam już trochę dość Plusa a do numeru jestem przywiązany i chętnie skorzystałbym z przeniesienia numeru.
    0
  • Users Avatars Mini
    Erdo pisze: 2006-05-05 15:53
    śmieszne, że ten co najwięcej straci na przenosinach prepaid szykuje sie do tego jako pierwszy
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejd pisze: 2006-05-05 16:01
    kiedy bedzie mozna przechodzic z abon. plusa do simplusa ???
    0
  • Users Avatars Mini
    Pabllo pisze: 2006-05-05 16:04
    Czyli zapowiada się, że owiana tajemnicą oferta sim+ może nieco namieszać ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2006-05-05 16:06
    Drżyj oranżado,czekam na komunikat ERY.....
    0
  • Users Avatars Mini
    Natalia pisze: 2006-05-05 16:08
    A ja słyszałam, że teraz smsy po pół grosza - to już taniej niż ta cała kokosza :D
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-05-05 16:18
    czyli ściema na maxa, przyjmują wnioski których nie mogą zrealizować;))
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2006-05-05 17:07
    coś wciskacie z tymi kłopotami w Sim+, moja córka ma i jakoś żadnych problemów nie dostrzegam
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejd pisze: 2006-05-05 17:11
    Michał – najwidoczniej nie rozmawiasz z córką na trudne tematy ... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-05-05 18:04
    no i dobrze ze sie wczesniej przygotowali,popieram!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    zastrzezony pisze: 2006-05-05 19:10
    a nie pomyśleliście, że właśnie dlatego były problemy z simplusem, bo Polkomtel auaktualniał platformy do przenoszenia pre-paidów? Bez obaw, wkrótce pewnie klękną pozostałe , czyli Tak Tak, Heyah, Orange Go, POP, gdy zaczną robić to,co Plus będzie miał z głowy
    0
  • Users Avatars Mini
    Rokko-1 pisze: 2006-05-05 19:19
    jak zwykle martwe prawo
    0
  • Users Avatars Mini
    kamet pisze: 2006-05-05 20:04
    mogliby obniżyć smsy poza sieć, to jakaś zmowa te 20gr :( No, tylko Tak Tak ma 16gr! Era rulesss.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2006-05-05 20:05
    ciekawe kiedy bedzie mozna przeniesc sie z abo do simplusa???
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-05-05 20:06
    Pojeździłem ostatnio trochę po Polsce uzywając dwóch telefonów (jeden ERYi drugi Plusa) i muszę stwierdzić ze pod wzgledem zasięgu Plus jest wyraznie lepszy niż ERA.
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-05-05 21:17
    *rcicho-pozno to stwierdziles!!!!zawsze tak bylo!!!!!a wyjedz w polskie gory!to zobaczysz dopiero roznice!!!era to tylko pusty slogan i przechwalki!!!!;-)pozdrawiam!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-05-05 21:36
    Pojeździłem ostatnio trochę po Polsce uzywając dwóch telefonów (jeden ERYi drugi Plusa) i muszę stwierdzić ze pod wzgledem zasięgu Plus jest wyraznie lepszy niż ERA.
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-05-05 21:39
    Sorry za dublet - pierwszy raz na GOLu taki wpisałem pomyłkowo :) Vod - właśnie byłem w górach Sudety i z zasięgiem ERY bardzo słabo momentami było.
    0
  • Users Avatars Mini
    D pisze: 2006-05-05 22:18
    a ja mam kolejny przykład lepszego zasięgu PLUSa! wprawdzie w Trójmieście Era mi raz zgubiła sygnał na plaży! ale to chyba przypadek, lecz nie będę mówił o Trójmieście. Kiedyś byłem u babci.... jeden jedyny domek w środku lasu i miałem własnie dwa fony (nawet ta sama marka i ten sam model!) I ERA była bez zasięgu z Plus miał 4 na 7 kresek! Plus jest lepszy :P
    0
  • Users Avatars Mini
    rox pisze: 2006-05-05 22:32
    Czy moze ktos wie czy bedzie mozna przejsc z sim+ na mix'a ... lub czy mozna juz przejsc z sim+ na tt ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-05-05 22:42
    Niestety, nie ma mozliwości mogracji z simplusa na mixa
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2006-05-05 23:00
    jak tylko przenoszenie numeru bedzie mozliwe to pedze z miom 501 jeszcze ideowym swego czasu i jak najbardziej wtedy idealnym szybciutko do tt.znudzilo juz mnie kradniecie kasy w popie i orange go, a numeru zlotego ktory tak mi sie podoba nie mam zamiaru od tak oddac;-)Tak Taku nadchodze:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    zwiadowcaa pisze: 2006-05-05 23:58
    Ciekawe jak im to wyjdzie
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasz pisze: 2006-05-06 00:16
    *Alexander25: Własnie w tej sprawie (migracji z Sim+ na mix+ w sieci Plus GSM) pisałem do pana Krawczyka, Dyrektor ds. Sprzedaży. Otrzymałem dziś odpowiedź, że podobno są już prowadzone testy takiej usług i najpóźniej wjedzie ona w życie na przełomie 3 i 4 kwartału.
    0
  • Users Avatars Mini
    dejmo pisze: 2006-05-06 00:37
    o jo joj.........
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2006-05-06 00:52
    ***lukasz - parę lat temu podobnie odpowiadali na pytanie o to kiedy będzie można z abonamentu do simplusa numer przenosić :) Ale jestem pewny że testy nadal trwają - Dzień i noc testują, żebym w końcu mógł moje 609 do simplusa przenieść, jakby to ***Issa określił ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2006-05-06 00:56
    podejrzewam wszakże że prędzej niż owe testy zakończą, będę mógł moje 609 przenieść na trasie plus abo-era abo-era tt-simplus, tyle że kosztować to będzie pewnie tyle, ile utrzymanie owego "609" przez trzy lata w plusianej taryfie "Pakiet 10"
    0
  • Users Avatars Mini
    Natalia pisze: 2006-05-06 01:04
    Rozumiem 501, 601 czy z Ery 602 ale po co placić za przenoszenie numerów w stylu 608 czy 609 ? Pełno takich na aukcjach :)
    0
  • Users Avatars Mini
    polak mały pisze: 2006-05-06 01:26
    ***Natalia - Przecież nie o to chodzi. Target tej usługi to osoby które z różnych przyczyn nie mogą podjąć się zmiany numeru przy zmianie opa (np. koszty i in.). A zachowanie n-ru na zasadzie sztuka dla sztuki to wg mnie fanaberia. :o/
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-05-06 02:41
    jakby ktos mial numer 887 888 888 jaki widzialem na allegro za jakies 2000zl to raczej kazdy by zaplacil za przeniesiene go do innej sieci ....
    0
  • Users Avatars Mini
    szalony pisze: 2006-05-06 04:39
    nawiasem mówiąc kiedy plus umożliwi własnym abonentom migracje do simplusa ???
    0
  • Users Avatars Mini
    nautilius pisze: 2006-05-06 09:46
    a wystarczy być we właściwej sieci (czyt. w Erze) i już nei trzeba przenosić numeru :D a na poważnei : bardzo mnei dziwi decyzja plusa. juz w tej chwili zauważalny jest neiznaczny odpływ ludzi z numerami plusa do konkurencji. kto by chcial przenieść TT do s+? a co do zasięgu mam ere prawie od początku i jakoś nie miałem większych problemów.zasieg miałem i mam wszędzie a troszke jeżdzę.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-05-06 10:19
    nalatwiej popularnosc danej sieci na allegro po cenach starterow - dosc ldane numeru w plusie kilka zlotych i nie ma na nie chetnych natmiast TT i orange ceny za starter dosc wysokie oby tylko numer sie ciekawy trafil no i jeszcze Heyah najtansze sa startery SS i SIM+ zdaje sobie z tego sprawe ze pewnie w hurtowni taniej kosztuja ale jednak ....
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2006-05-06 11:13
    Taki łośiu pisze `orginalny`,a skoro sprzedał już tyle towaru,to powinien już wiedzieć jak się pisze oryginalny. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-05-06 11:32
    a czy to wazne jak pisze? wazne ze gosc za 9zl zarobi 2000zl ....
    0
  • Users Avatars Mini
    on pisze: 2006-05-06 11:35
    Witam chcialbym zwrocic uwge na to iz plus gsm okrada klientow dotyczy to oferty iplus abonamentu 110 zl swiadczy uslugi na bardzo zlym poziomie interent sie rozlacza a oni wypisuja glupoty ze zadaleko jestem od stcji bazowej a mam ja 50 m od siebie co do transferu to nie maja gwarantowanego w edge miesci sie to napoziomie od 10...14kb na plik a czasem potrafi byc nedzne 2 kb nawet strony nie otwieraja sie trzeba czakac bardzo dlugo.W niemczech oferuja internet za 16 zl wiec to skandal......!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    on pisze: 2006-05-06 11:39
    Z kazdej strony jestesmy okradani przez operatora dotyczy to umowy na iplus doczytac sie nie mozna w niej warunkow jest napisana malymi literami (nawet pod lupa nie idzie sie doczytać ) totalny skandal i odbita na zwyklym ksero.
    0
  • Users Avatars Mini
    wwwspaniewpolscepl pisze: 2006-05-06 11:42
    chyba Plus miał obowiązek już dawno temu udostępnić taką usługę
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-05-06 11:45
    on** a moze nie jestes zadaleko tylko za blizko nadajnika :)
    0
  • Users Avatars Mini
    PiteR-1 pisze: 2006-05-06 12:17
    **on nie zgodze sie ze + jest taki bee z netem ostatnio bylem na dzialce w lesie orange brak zasiegu,era zanikajacy a plusik spoczko,podpialem BT i necik smigal bez rozlaczen zadnych.Fakt ze to tylko gprs bo czego mozna sie spodziewac w srodku lasu ale liczy sie sam fakt ze byl i nic nie rozlaczalo go;)na inne sieci nie moglem liczyc bo malo ktora miala zasieg.Ci co sa przyzwyczajeni do Plusa i do zasiegu nie sadze ze beda masowo przechodzic...
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-05-06 12:26
    piter* - sa takie miejsa gdzie mozna zlapac plus a nie ma 2 pozostalych ale tez sa takie ze nie ma plusa jest albo era albo orange tutaj nie ma jakiejs zlotej zasady - rzeczywiscie moga zdazyc sie takie miejsca w ktorych gprs pewnie bedzie bardzo zle dzialal i sie rozlaczal
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-05-06 12:31
    ten news to bardziej chwyt marketingowy niż coś realnego, taka sztuka dla sztuki, ja nie mogę sie doczekać nowych reklam Mumio z nowymi taryfami..
    0
  • Users Avatars Mini
    PiteR-1 pisze: 2006-05-06 13:28
    *www.fazafm.com domyslam sie takze;) pewnie gdzie beda przeciazenia na nadajnikach to moze zrywac jemu sesje bo wszystko jest mozliwe.Co do zasiegu sieci to sie nie wypowiadam bo od wymiany okien na plastiki(chyba pancerne!)nie mam przy zadnej sieci zasiegu i musze uchylic okno zeby byl :)
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2006-05-06 13:49
    **PiteR jeśli masz szyby z filtrem uv to normalka.
    0
  • Users Avatars Mini
    Natalia pisze: 2006-05-06 15:59
    Ani słowa o tych nowych 'Godzinach', ani zdjęć ofert - na konkurencyjnych portalach już dawno są...
    0
  • Users Avatars Mini
    TaTa pisze: 2006-05-06 18:21
    Jasne oczywiscie i na pewno. Plus jako jedyna siec w polsce ma w dalszym ciagu z dostosowaniem sie do przenoszalnosci numerow postpaidowych( pisma nie terminowe lub wystawiane z zbyt krotkim terminem realizacji lub brak odpowiedzi o mozliwosci tech nicznej przepiecia) a juz chca prepaidy przenosic. Powodzenia zycze ale od checi do mozliwosci daleka droga.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-05-06 20:02
    on - to może spróbuj z iPlusem za 60 złotych?
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-05-06 20:21
    *Natalia: o jakie zdjęcia ofert chodzi? Zdjęcia ofert to są w biurze matrymonialnym :-))) Poważnie mówiąc to zarysy taryf są powszechnie znane. Istotne są szczegóły ze wszystkimi przypisami i kruczkami bo tylko pełny cennik daje wiedzę czy oferta jest warta zainteresowania czy nie. A to już w poniedziałek, wystarczy wyłączyć grzałkę...
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-05-07 16:12
    a ja bym chetnie przeniosl nr mojej mamy 505... do Sim+, albo jeszcze nawet mixPlusa. Wtedy mam prawie cala rodzine w jednej sieci i biorac taryfy te co beda to naprawde mozna miec bardzo tanio. Kazdy oczywiscie wg siebie patrzy, ale kasa ktora wyplywa z kieszeni nie jest bez znaczenia ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    a pisze: 2006-05-07 16:44
    Nie wiem co Wy tu robicie? Na TELEPOLIS.PL od kilku dni newsy o nowych taryfach w Plusie oraz felieton o polskich prepaidach.
    0
  • Users Avatars Mini
    ratatui pisze: 2006-05-07 21:13
    a moze by tak umozliwili przechodzenie z postpaid na prepaid!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wucash pisze: 2006-05-07 21:58
    Mam pytanie jako laik odnośnie TT. Czy jeśli zakupuję się doład. za 50 to faktycznie po 4 miesiącach numer przestaje być ważny? Czy po 3 miesiacu nie da się już dzwonić a pozostałe środki na koncie nie są kasowane ale są faktycznie zamrożone?
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-05-07 22:36
    *wucash: kasa jest zamrażana. Teoretycznie po 4 miesiącu mają prawo wyłączyć numer. Nawet czasem straszą np. 2 tygodnie po upływie 4 miesiąca znajomy dostał esemesa: "uzupełnij swoje konto kuponem o wartości min. 20zł albo twój nr przestanie byc aktywny". W praktyce minimum rok nie wyłączają numeru ale jakieś ryzyko zawsze jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-05-07 22:41
    Mam pytanie. A do simdaty nie można będzie zmigrować ?
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-05-07 22:49
    *remik: simdata jest do danych a nie do połączeń, przynajmniej w zamyśle. Oczywiście jak ktoś chce to może odbierać połączenia, może też dzwonić po ciekawych stawkach ;-) Co za różnica jaki to jest numer?
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-05-07 23:03
    *tymis: no niby racja. Ale dla kogoś kto np. mniej dzwoni a więcej korzysta z transmisji danych mógłby się taki interes opłacać :). Ja np. kombinowałem, że miałbym simdatkę jako nr służbowy do puszczania strzałek do kierownika, żeby łaskawie oddzwonił ;) a używałbym jej do transmisji. Gdybym zmigrował stary numer to nie musiałbym informować kiera o zmianie numeru A prywatnego numeru by nie znał. Gdybym chciał mieć spokój to bym wyłączył simdatę i mógłby dzwonić hehe.Zębami ze złości jedynie hihi
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-05-07 23:11
    *remik: :-))))) Kiedyś jednym z luksusów była służbowa komóra, teraz na każdym kroku slychać psioczenie na "smycz". Nie ma to jak swój własny, prywatny i udostępniany tylko tym, którym chcemy udostępnić numer :-) Ale chyba wciąż niezmienne jest "pytanie" jaki samochód jest najlepszy? Służbowy! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-05-07 23:20
    *tymis: ;-) Uwierz mi. W dobie GPSów i innych pierdół służbowy samochód też nie jest już takim rarytasem jak kiedyś. A prywatny numer to coś pięknego :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-05-07 23:30
    *remik: racja... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    aaa pisze: 2006-05-08 12:04
    pytałem się o przeniesienie numeru z plusa do ery i z ery do plusa, w plusie powiedzieli że taki zabieg będzie trwał ok. 1 misiąca a w erze że ok. 1 tygodnia, sądze więc że plus nie jest dobrze przygotowany
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2006-05-08 15:49
    a ja sądze że w Plusie powiedzieli prawdę a w Erze się chwalili :))
    0
  • Users Avatars Mini
    aaa pisze: 2006-05-08 16:10
    może i masz racje, wiele razy natkonłem się na niekompetencje pracowników i konsultantów, ale jeżeli w salonie firmowym otrzymałem taką inforamacje to sądze że jeżeli nawet niebędzie to okres tygodnia to napewno załatwie to wcześniej niż u konkurencji
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-05-09 01:23
    *aaa moga to byc nawet trzy dni dlatego ze uruchamiaja ci numer zastepczy gdy zalatwisz cala papierkologie-nazywa sie to chyba warunkowym uaktywnieniem numeru,tylko wtedy placisz dwa abo w tej sieci ktora opuszczasz(do czasu rozwiazania umowy)i w erze za ten numer uaktywniony warunkowo
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2006-05-09 14:34
    Byle szybko to umożliwili, i żeby nie kosztowało więcej niż 100 zl to sie przeniose z moim nr tak taka do sim+a, przynajmniej bedę mógł rozmawiać za darmo i za poczte elektroniczną nie będe musiał nic płacić. A co do zasięgu to już nie raz sie miałem okazję sie przekonać, że Plus ma lepszy. I nie raz było mi z tego powodu głupio gdy sie ze mnie naśmiewali: Tak masz racje TWOJA Era jest najlepsza... Koniec z tym.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: