Plus ułatwił ubezpieczanie smartfonów

Newsy
Opinie: 0

Plus udostępnia swoim klientom aplikację Serwis Wyświetlacza.

Od 30 listopada będzie ona dostępna dla wszystkich klientów sieci Plus.

Usługa obejmie nie tylko urządzenia nowe, ale również te, które klienci już posiadają i użytkują oraz pochodzące z dowolnego miejsca zakupu.

Dzięki aplikacji można objąć usługą serwisową swój smartfon w dowolnym momencie, bez wychodzenia z domu.

Program można bezpłatnie pobrać z Google Play lub AppStore. Następnie można samodzielnie wykonać test smartfona w lustrze, poprzez nałożenie na siebie dwóch wyświetlających się na ekranie ramek, a algorytmy aplikacji zweryfikują stan wyświetlacza. Na koniec, jeśli stan ekranu zostanie zaakceptowany, można z poziomu aplikacji aktywować usługę.

Serwis Wyświetlacza w aplikacji dla urządzeń używanych dostępny jest dla wszystkich klientów sieci Plus, zarówno abonamentowych sieci, jak i korzystających z oferty mix, czy na kartę.

Usługa dla użytkowników ofert mix i na kartę dostępna jest za 7 zł za 30 dni i pozwala na naprawy sprzętu do wysokości 700zł w okresie roku. Klienci abonentowi otrzymują wariant usługi w cenie 10 zł za 30 dni pozwalający na jedną naprawę rocznie nawet do wartości telefonu.

Po zgłoszeniu uszkodzenia w ciągu dwóch dni kurier odbierze telefon od klienta, a w ciągu tygodnia zostanie on naprawiony i odesłany w ciągu kolejnych dwóch dni.

Aplikacja została stworzona przez firmę Digital Care.

Digital Care to największy na polskim rynku dostawca usługi ochrony urządzeń mobilnych, działający od 2012 roku. Współpracuje z sieciami telefonii komórkowej, producentami urządzeń mobilnych oraz ich dystrybutorami. Aktualnie firma działa w Polsce, na Litwie, Łotwie, w Rosji, we Włoszech i w Chorwacji i łącznie obsługuje na całym świecie ponad 3 mln klientów.

Za projekt w Polkomtelu odpowiada Katarzyna Życka, kierownik zespołu Ofert Non-Telco.


 
 

 

 

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: