Marek Niedźwiedź, Dyrektor Departamentu Marketingu i Rozwoju Biznesu w Polkomtelu, powiedział nam, że 13 maja br. zmienią się naprawdę wszystkie oferty taryfowe w Plusie. Zmiany obejmą segment prepaid, postpaid i mix dla klientów indywidualnych oraz segment postpaid dla klientów biznesowych. Nowe taryfy będą korzystały z dotychczas obowiązujących, ale na pewno będą w nich drobne modyfikacje. W segmencie prepaid możliwa będzie od razu migracja do nowych taryf pod nazwą Simplus i 36.6. Należy się spodziewać, że w niedalekiej przyszłości marki te również znikną i zastąpią je taryfy wykorzystujące markę plus na kartę. Z rynku znika także marka iPlus. Plus nadal będzie wykorzystywał w komunikacji humor i żart - wyniki badań marketingowych na zlecenie Plusa potwierdzają, że jest to dobry wybór.
Niedźwiedź stwierdził, że raczej nie należy się w najbliższej przyszłości spodziewać promocji typu Plusikowe. Za kilka miesięcy Pokomtel zamierza natomiast uruchomić własny program lojalnościowy.