Podwyżka ceny SMS

Newsy
Opinie: 28

Według Financial Times Deutschland (FTD), trzech największych operatorów sieci telefonii komórkowej w Niemczech (T-D1, D2 Vodafone i E-Plus) podniesie o ok. 300 % ceny tzw. "SMS'ów biznesowych" (np. wiadomości reklamowych). Czwarta sieć - Viag Interkom - także rozważa takie rozwiązanie. Jako przyczynę podwyżki firmy wymieniają przede wszystkim bardzo duży popyt na tę usługę i obecną cenę, która jest znacznie niższa od średniej ceny panującej na międzynarodowym rynku.

Opinie:

Opinie archiwalne (28):

Komentuj

Komentarze / 28

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    desen pisze: 2001-10-19 04:47
    A niech sobie niemcy robią co chcaich na to stać!Poza tym dopuki podwyżki nie udeżają w "zwykłych śmiertelników" to dla mnie wszystko jest OK!
    0
  • Users Avatars Mini
    Ewandy pisze: 2001-10-19 04:52
    Nie moge jednoznacznie odpowiedziec sobie co to jest ,,sms biznesowy/wiadomosc reklamowa''.Czy sa to sms-y wysylane do abonameta dzieki czemo on dostaje np. za darmo wyslanie 1 sms - czy co tam ? Kto wie nich mnie oswieci.A przy okazji to 300 % podwyzki to jest przesada.
    0
  • Users Avatars Mini
    desen pisze: 2001-10-19 04:58
    "wiadomosć reklamowa" jak sama nazwa wskazuje zawiera w sobie treści reklamowe i np. informuje Cię o jakiejś nowej promocji, niesamowitej okazji bądź poprostu o uruchomieniu jakiegośnowego płatnego serwisu (którego możesz sobie aktywować wysyłając sms pod nr. 7XXX za jedyne 9zł.+VAT) itp.
    0
  • Users Avatars Mini
    eljocik pisze: 2001-10-19 05:03
    Natomiast polscy operatorzy, zeby byc bardziej nowatorscy, podwyzsza cene za SMSy dla zwyklych abonentow. Zartowalem!
    0
  • Users Avatars Mini
    desen pisze: 2001-10-19 05:07
    do eljocik: To lepiej tak nie żartuj bo możesz kogoś do grobu wpędzić! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    eljocik pisze: 2001-10-19 05:12
    Do desena: sam sie teraz boje, bo moze wykrakalem...
    0
  • Users Avatars Mini
    Ewandy pisze: 2001-10-19 05:13
    desen: OK to co napisales - ale mnie zastanawia komu podwyzsza te 300 %. Przez glowe przechodzi mi ze podwyzsza firmom ktore chca sie zareklamowac poprzez GSM.Ale nie slyszalem aby operatorzy wysylali do abonameta reklamy pochodzace z poza sieci.Wiec jak przychodz to abonament musi na to wyrazic zgode - i co dostaje w zamian ?
    0
  • Users Avatars Mini
    desen pisze: 2001-10-19 05:15
    do eljocika: oby nie!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    desen pisze: 2001-10-19 05:19
    do ewandy: Większośc tych reklam które przychodzą, mimo że mają numery sugerujące pochodzenie z sieci, tak naprawdę mają niewiele wspólnego z naszymi operatorami, a są jedynie wykupuoną przez inne firmy usługą i to właśnie te firmy uderzy po kieszeni podwyżka jaką zarządzili niemcy!
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-10-19 05:23
    jak ja nielubie podwyzek zamiast obnizac podwyzaja dobrze tylko ze nie u nas. i dobrze ze dla biznesu
    0
  • Users Avatars Mini
    rumciano1 pisze: 2001-10-19 05:42
    Desen, Eljocik: a niech se podniosa u nas dla indywidualnych, to umowe zerwe... ;-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2001-10-19 10:07
    NIEMCY mają swój cyrk, u nas inne realia...taka podwyzka u nas spowodowałaby pewnie strajki...itp.
    0
  • Users Avatars Mini
    on74 pisze: 2001-10-19 13:23
    lepiej niech placa ci co maja na tym zarobic niz zwykli uzytkownicy
    0
  • Users Avatars Mini
    GAJK pisze: 2001-10-19 13:54
    Panowie i Panie: SMSy biznesowe to nic innego jak SMSy wysylane na roznych Portalach np. www.lycos.de, www.bahn.de itd. W tej chwili SMS taki kosztuje srednio 1.8 Centa i ma byc podwyzony na srednio 6Centow (Euro) - czyli ok 300%. Wysylajac takie SMSy z WEB, nie ma nigdy 160 znakow do dyspozycji, bo jako ogon dochodzi reklamowka jakiegos idiotyzmu ;-).
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2001-10-19 13:59
    Generalnie podwyżki takie jak ta nie dotykają bezpośrednio klientów. I oby na tym się skończyło. Nikt chyba nie chce podwyżek zwykłych SMSó bo "popyt na tą usłógę jest bardzo duży". Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2001-10-19 14:27
    U nas pewno będzie się kroiła podwyżka cen za sms-y typu: chcesz cos wygrać, wyślij sms-a pod numer.. A moze nawet podwyższą kwotę za sms-y zwykłe.. ale chyba do tego się nie posuną...
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2001-10-19 15:11
    Mam tylko nadzieję, że w polskich będzie możliwość blokowania SMSów reklamowych. Jestem w TakTak i już kilka dostałem... W sumie mi one nie przeszkadzają, ale powinna być możliwość blokady. Nawet w Poczcie Polskiej bezpłatnie zablokować sobie otrzymywanie do skrzynek pocztowych reklamówek...
    0
  • Users Avatars Mini
    kubel pisze: 2001-10-19 15:14
    dobry pomysl, popieram zwlaszcza jesli dzieki temu stanieja sms'y normalne ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    september pisze: 2001-10-19 15:38
    generalnie reklama jest ciezkim syfem ktory obciaza nasze delikatne zwoje mozgowe - o 1000% powinni podniesc cene za wyslanie tego laina. A u nas? Era sobie przylepia i przylepia...
    0
  • Users Avatars Mini
    telefonica pisze: 2001-10-19 16:52
    SMS-y biznesowe - OK, byleby nie doszła moda wyższych cen na SMS-y dla klientów indywidualnych w naszych sieciach
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-10-19 18:37
    swoją drogą o 300% to jak za dobrych czasów w Polsce
    0
  • Users Avatars Mini
    ^various^ pisze: 2001-10-19 19:12
    smsy biznesowe nie powinny dotknac w zaden sposob cen zwyklych smsow. przeciez to tylko koszt dla reklamodawcow a wyzszy zysk dla operatorow. co najwyzej ceny moga spasc:)
    0
  • Users Avatars Mini
    xxxbit pisze: 2001-10-19 20:30
    Tylko zeby niewpadli na ten pomysl u nas .
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-19 20:32
    Various, Mcbrain i inni - fakt, to, że drożeją reklamy przez SMS to akurat nawet dobrze - po pierwsze zysk dla operatora, po drugie mniej ich może będzie przychodzić, to i mniej kłopotu. A u nas SMSy są za drogie, zwłaszcza w erze. Podnieść cen raczej nie podniosą - możliwość zerwania umowy przez klienta
    0
  • Users Avatars Mini
    Jansmen pisze: 2001-10-20 03:37
    graffi - racja
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2001-10-20 18:12
    Lepiej żeby nasi operatorzy nie wpadli na taki pomysł - bo już i tak nasze ceny są bardzo wysokie.
    0
  • Users Avatars Mini
    maniak pisze: 2001-10-22 13:09
    do Bartek : czlowieku a co to ma za znaczenie ? to nie dotyczy abonentow!!! chodzi o to aby firmy ktore chca sie zareklamowac poprzez komorke beda musialy zaplacic za to wiecej ( z tego co wiem to w erze juz dziala cos na ksztalt reklamy w czasie rozmowy ) pozwala to obnizyc koszty rozmowy abonentowi !!! jedyna uciazliwosc to taka ze rozmowa jest przerywana co jakis czas!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    rado pisze: 2001-10-22 21:26
    zgadzam sie, ze powinna byc mozliwosc blokady otrzymywania reklamowych smsow. Bezwzglednie! Nie jestem pewien, ale wynika to chyba z Ustawy o Danych Osobowych. Operator nie ma prawa udostepniac naszych danych (w tym numeru) innym podmiotom bez naszej zgody.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: