Polkomtel uzyskał zarządzenie tymczasowe zakazujące kampanii Play

Newsy
Żródło: Plus
Opinie: 13
Opinie: 13

Sąd Okręgowy w Warszawie zakazał P4 nakłaniania klientów Polkomtel do rozwiązania umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych łączących ich z Polkomtel.

Rozstrzygnięcie Sądu jest wynikiem uwzględnienia wniosku Polkomtel S.A. o zabezpieczenie roszczeń z tytułu czynów nieuczciwej konkurencji, czyli ogółu nieuczciwych działań P4 podejmowanych od drugiej połowy maja br., a związanych z prawem abonentów Polkomtel S.A. do rozwiązania umowy w związku ze zmianą regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych. Głównym elementem tych działań była kampania reklamowa z udziałem Andrzeja Sołtysika, który w imieniu Play „informował” o prawie do rozwiązania umowy telekomunikacyjnej bez konsekwencji w przypadku zmiany regulaminu.

Zakaz udzielony został na czas procesu. Sąd zobowiązał jednocześnie Polkomtel do wystąpienia z powództwem głównym w terminie 14 dni. Postanowienie Sądu jest natychmiast wykonalne (Sygn. akt: XVI GCo 182/09).

Jest to już kolejne zarządzenie tymczasowe wydane przez sądy przeciwko P4 w związku z zarzucanymi tej spółce czynami nieuczciwej konkurencji.

Opinie:

Opinie archiwalne (13):

Komentuj

Komentarze / 13

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-06-30 10:24
    Hehe a to na jakiej podstawie? "Sąd Okręgowy w Warszawie zakazał P4 nakłaniania klientów Polkomtel do rozwiązania umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych łączących ich z Polkomtel." Gdzie Play NAKLANIAL? NIGDZIE! Play informowal. :) Skorzystali na tym nie tylko Play ale i Orange czy Era. Tyle, ze Play zaplacil za reklame. :) Ciekawe czy ktos z Plusa nie sypnal kasa za ten zakaz bo to chore. I Plusa i ten "Sad" powinni ukarac za te decyzje! Polska = brak prawa...
    0
  • Users Avatars Mini
    Pracownik pisze: 2009-06-30 10:30
    I prawidlowo. Nie potrafia pozyskac klientow w normalny sposob tylko kombinuja jak kon pod gore. Tylko Sad mogl to wprowadzic od razu po wejsciu reklamy na rynek
    0
  • Users Avatars Mini
    uzer pisze: 2009-06-30 10:39
    Czytam komunikat prasowy Polko i mam wrazenie jakby play złamał ciszę wyborczą. I bardzo dobrze ze informuje sie ludzi o ich prawach. To nie byla kampania reklamowa tylko edukacyjna.
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-06-30 10:46
    @ Pracownik to powiedz mi dlaczego te slynne drukarki sie psuly w Plusie? Dlaczego Plus obiecywal zlote gory, a po podpisaniu umowy okazalo sie inaczej, dlaczego nry przenoszone nie zostaja odpinane w Plusie na czas? Dlaczego polaczenia sa gorszej jakosci na Plusie a na Play nie? Mowie teraz o tel w Play co korzystaja z Plusa. W sumie przed chwila 4x laczylem sie z tel Plusowego na Plusowy i 4x nie bylo mnie slychac... (a oboje jestesmy w duzym miescie i zasieg pelen). Sad nie ma racji!
    0
  • Users Avatars Mini
    VIP pisze: 2009-06-30 11:07
    i tak Era jest najlepsza
    0
  • Users Avatars Mini
    Pracownik pisze: 2009-06-30 11:21
    Co ty gadasz ja mam telefon na dwie karty sim. W tym Plusa i Play. Obok mnie stoi przekaznik Play i oczywiscie ze na karcie Plusa mam lepsza jakosc rozmow. Jezeli chce rozmawiac z Play to ciagle podczas rozmowy wycina mi slowa. A dobrze jest dopiero jak przelacze Play w roaming Plusa. Wiec nie opowiadaj mi tu bajek ze Play jest super. Bzdura !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-06-30 11:31
    Nie mowie, Play jest super. Mowie tylko, ze tam gdzie ja bywam problemow z Play nie mialem ANI JEDNEGO razu. Z Plusem zwiazany jestem od ladnych paru lat. Kiedys to byl jeden problem na 1-2 m-ce a teraz kilka razy w tygodniu. Wiec co Plus sie cofa?
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-06-30 11:32
    @ VIP - hehe dobry koment. ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pracownik pisze: 2009-06-30 15:12
    Nie wiem moze w twoim miescie, bo w moim wrecz przeciwnie, bedzie jeszcze szybszy Internet.
    0
  • Users Avatars Mini
    badyfm pisze: 2009-06-30 15:25
    VIP - era dla frajera a do plusa to z musa - nie wiedziałes ?? :):):)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAUL pisze: 2009-06-30 16:53
    Wszystko jest subiektywne! Ja jestem teraz w Erze i jestem bardzo NIEzadowolony. Wiecznie jakies problemy, włączanie jakichś usług poza moją wiedzą, niekompetencja w BOK, fatalna jakosc polaczen podczas jazdy samochodem. Problemy z wdzwanianiem sie na moj numer... Bylem w Plusie 7 lat i bylo wszystko OK, teraz w Erze NIE jest ok!
    0
  • Users Avatars Mini
    JarekM pisze: 2009-06-30 17:25
    prezes bauc szerokim gestem napełnia kieszenie prawnikom; play ani słowem nie wspomniał w reklamie o plusie; poza tym wg prezia odsetek odejść z powodu regulaminu jest znikomo mały, praktycznie bez znaczenia
    0
  • Users Avatars Mini
    blekis pisze: 2009-06-30 21:33
    sam widziałem jak w galerii mokotów playowcy zaczepieli ludzi ipytali czy mają fona w play....a potem przekonywali zeby zrezygnowali bo mają lepszą ofertę..... Teraz już co raz więcej widze takich kometarzy ze play już nie jest super
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: