Połowa przeniesionych numerów w 2009 roku trafiła do Play

Newsy
Żródło: PLAY
Opinie: 5

W 2009 roku ponad 400 tysięcy klientów zdecydowało się zmienić operatora – to 4 razy więcej niż w 2008 roku. Ponad połowa klientów, dokładnie 54% przechodzi ze swoim dotychczasowym numerem do PLAY. W 2009 dokładnie 218 tys. klientów wybrało ofertę PLAY. Dla porównania w 2008 roku swój numer do PLAY przeniosło ok. 50 tys. klientów. W marcu 2009, tuż przed wprowadzenie oferty Jedna Wizyta – udział PLAY w rynku MNP wynosił 40%. Największy udział procentowy PLAY osiągnął we wrześniu 2009 – 60%.

„Największym sukcesem nowego procesu przenoszenia numerów jest to, że numer telefonu naprawdę stał się własnością klienta, tak jak adres email. To właśnie klient a nie korporacja, jaką jest operator telekomunikacyjny decyduje o tym, co dzieje się z jego numerem” - powiedział Bartosz Dobrzyński Dyrektor ds. Marketingu i Członek Zarządu P4.

Opinie:

Opinie archiwalne (5):

Komentuj

Komentarze / 5

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    yars pisze: 2010-01-11 09:39
    218 tys numerow do Play drugi w kolejnosci Orange 80 tys na koncu Era i tylko 47 tys zainteresowanych ....
    0
  • Users Avatars Mini
    olimp pisze: 2010-01-11 13:36
    Konkurencja musi być bo ssali z nas ostro.
    0
  • Users Avatars Mini
    ass pisze: 2010-01-11 15:02
    gdyby jeszcze w Play było choć na dostatecznym poziomie z jakością a nie zrywanie połączeń, komunikaty brak sieci po zerwaniu połączenia i jakieś dziwnę "świergotanie" na tle sygnału wołania
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2010-01-11 19:00
    @ ass - mam to samo w Plusie.. w Play nie (poki co a nie jestem w tej sieci od wczoraj).
    0
  • Users Avatars Mini
    nefertiri pisze: 2010-01-13 16:33
    Do momentu uruchomienia darmowych przenosin numery przenosili tylko ci, których było na to stać. Teraz użytkownicy numer telefonu traktują jak swoją własność, co nie zmienia faktu, że zdecydowana większość rezygnując z opa rezygnuje też z numeru- co pokazały choćby ostatnie kwartalne zestawienia.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: