POPstrykaj sobie - wspólna promocja wakacyjna POP i AGFY - komunikat prasowy PTK Centertel

Newsy
Opinie: 2
Polska Telefonia Komórkowa Centertel wprowadziła z dniem 22 maja br. w usłudze bezabonamentowej POP wspólnie z firma Agfa nową ogólnopolską kampanię promocyjną pod nazwą "POPstrykaj sobie!". Obecnie z usługi POP korzysta ponad 200 tys. abonentów, co stanowi blisko 25% ogólnej liczby abonentów w sieci Idea. W ramach wakacyjnej promocji AGFA i POP do wszystkich zestawów POP (z telefonem) oraz StartPOP (bez telefonu) znajdujących się w sprzedaży dołączony został prezent - dwa filmy fotograficzne AGFA typu HDC 200 PLUS 135 36 oraz kupony rabatowe (10%) na wykonanie odbitek w laboratoriach Agfa StarPrint. Promocja obowiązywać będzie do 31 lipca 2000 r. lub do wyczerpania zapasów promocyjnych zestawów POP z filmami fotograficznymi oraz kuponami AGFA w magazynie PTK Centertel. Ilość promocyjnych zestawów jest ograniczona. Sprzedaż prowadzona będzie we wszystkich punktach sprzedaży Idea w całej Polsce. Kampania promocyjna AGFA i POP będzie miała charakter powszechny i w mediach ogólnopolskich rozpoczęła się 22 maja 2000 r. Medium prowadzącym jest radio. Pozostałe media wykorzystane w kampanii to: prasa (dzienniki ogólnopolskie oraz lokalne, tygodniki i miesięczniki), outdoor (wiaty przystankowe) i karty pocztowe. "Dzięki wspólnej akcji z POP uzyskamy możliwość dotarcia do naszej grupy docelowej oraz zapoznania naszych potencjalnych klientów z filmami fotograficznymi AGFA. Liczymy również, że promocja będzie miała wpływ na podniesienie świadomości marki AGFY" - uważa Tomasz Kulik, Marketing Manager, Działu Obrazowania Fotograficznego Agfa. "Celem wspólnej promocji z Agfą jest zwiększenie sprzedaży (udziału w rynku) poprzez uatrakcyjnienie produktu dla klienta i zróżnicowanie od konkurencji" - mówi Wojciech Łukawski - Z-ca Dyrektora Marketingu ds. planowania i rozwoju w PTK Centertel.

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: