Pracownik Biura Obsługi Klienta Simplus na www.lajfczat.pl

Newsy
Żródło: Unigroup.pl
Opinie: 25
Opinie: 25

Dziś o godzinie 18.00 na lajfCzacie (www.lajfczat.pl) gościem w studiu będzie pracownik Biura Obsługi Klienta Simplus - Paweł Jarosławski. lajfCzat to interaktywna telewizja w internecie, nadająca swój cykliczny program od poniedziałku do piatku, od 18.00 do 19.00.

Opinie:

Opinie archiwalne (25):

Komentuj

Komentarze / 25

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    mirekb pisze: 2006-12-12 11:28
    czym sie tu podniecac???co to wogule za news wystarczy byc na stronie simplusa i wszystko pisze..ale przy okazji niech ten pan odpowie na pytanie :dlaczego przez ostatni tydzien do starterow 9pln i 18 pln nie przychodzily dodatkowe 6 lub 15 pln?(w ciagu 24h od wlaczenia sie do sieci??)tylko niech ten pan nie pisze ze niebylo takiego problemu lub ze zostal rozwiazany ale dlaczego tak bylo??platforma sie sypie jak rok temu(za miesiac rocznica;-))a dzial techniczny nic nie robil...
    0
  • Users Avatars Mini
    Mario pisze: 2006-12-12 12:12
    Będę tam i sprawdzę wiedzę Pana z BOK. Zobaczymy czy będzie potrafił odpowiedzieć na kilka bolesnych pytań :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Vierra pisze: 2006-12-12 12:15
    Najbardziej kompetentnych konsultantów ma Era. Na drugim miejscu jest pod tym względem Orange… no ale w tym Plusie… to już zupełna porażka. Nie wiem skąd oni biorą tych ludzi, ale niech chociaż trochę poczytają sobie o usługach, nowościach itd. jakie oferuje Plus. W skali o 1-10 dałbym Plusowi 2, jest naprawdę aż tak źle.
    0
  • Users Avatars Mini
    fafalel pisze: 2006-12-12 12:38
    Wszystko jest kwestią prowadzenia odpowiednich szkoleń i wyboru solidnych call center's
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-12-12 12:40
    ciekawe co pan powie o platformie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mirex pisze: 2006-12-12 13:22
    ogolnie simplus nie bylby az taki zly gdyby nie wciaz sypiaca sie platworma prepaid. oraz ograniczenia w pakietach, do bani ! wole tak taka :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    majtek pisze: 2006-12-12 13:32
    To nie nowość. Taki pan na LifeCzasie jest co dwa tygodnie ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-12-12 13:39
    A ja muszę pochwalić pre-paid Plusa , bo mój Mix Plus ostatnio przeżywa druga młodość ( a w zasadzie pierwszą , bo od zakupu nie działał poprawnie). Otóż nowy pakiet mogę zakupić niemal natychmiast , po wyzerowaniu poprzedniego. A wcześniej taka możliwość istniała dopiero po północy. Wiem , że to niemal śmieszne i cieszy mnie to , co powinno być oczywiste (czyli działać poprawnie) , ale jak na Plusa to naprawdę się poprawiło.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jajcarz pisze: 2006-12-12 13:44
    Z Plusa to jubię oglądać ich kabaretowe reklamy w TV. Tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    slager pisze: 2006-12-12 13:54
    Wysylalem do nich maile ale oczywiscie zero oddzewu. Tak samo na adres kontaktowy w simplusie - jeszcze mi nigdy nie odpowiedzieli na pytania.
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2006-12-12 14:49
    EEEEeeee......to nie bedzie o czym gadac.....
    0
  • Users Avatars Mini
    jass pisze: 2006-12-12 15:06
    Obecnie konsulatńci w BOK Plusa są zatrudniani przez agencje pracy tymczasowej a nie przez Plusa i dostaja na rękę 1100 zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    fafalel pisze: 2006-12-12 15:57
    do tego dostaja prepaida co miesiac doladowanie 100 zł
    0
  • Users Avatars Mini
    anula pisze: 2006-12-12 16:46
    michał jesteś jeszcze?? gdzie mozemy pogadać?
    0
  • Users Avatars Mini
    fafalel pisze: 2006-12-12 17:12
    alcatel h1000 czy jakos tak, ten pierwszy na liscie ^^ czekam
    0
  • Users Avatars Mini
    PL-01 pisze: 2006-12-12 18:09
    *Vierra 2006-12-12 11:15 Robiłeś jakieś badania na temat jakości pracy konsultantów wszystkich operatorów? Z miłą chęcią poczytam Twoje wyniki i spostrzeżenia
    0
  • Users Avatars Mini
    PL-01 pisze: 2006-12-12 18:36
    *Vierra 2006-12-12 11:15 Robiłeś jakieś badania na temat jakości pracy konsultantów wszystkich operatorów? Z miłą chęcią poczytam Twoje wyniki i spostrzeżenia
    0
  • Users Avatars Mini
    betsy pisze: 2006-12-12 20:42
    Trochę OT, ale z mojej strony należy sie pochwała BOK Orange. W skrócie było tak: przy pomocy miłej pani z BOK udało sie uruchomić niedziałającą kartę GO. Zrobiłam doładowanie, uruchomiłam usługę (jest teraz taka fajna promocja...:-) a po dwóch dniach moja karta została deaktywowana na zawsze, bo jak się okazało system reaktywacji nie przyjął. Miły konsultant z BOK doradził kupno nowej karty, sam napisał reklamację i dopilnował przelania CAŁEJ kwoty doładowania na nowe konto. Brawo Orange!
    0
  • Users Avatars Mini
    wers pisze: 2006-12-12 20:59
    I co, rozmawial ktos z tym kolesiem?
    0
  • Users Avatars Mini
    wers pisze: 2006-12-12 20:59
    I co, rozmawial ktos z tym kolesiem?
    0
  • Users Avatars Mini
    wers pisze: 2006-12-12 20:59
    I co, rozmawial ktos z tym kolesiem?
    0
  • Users Avatars Mini
    PiteR-1 pisze: 2006-12-12 22:17
    bylem na moment ale pytan nie zadawalem bo nie potrzebne Mnie to bylo :) wystarczylo ze ludziki pytali ciagle o to samo i niektore pytania byly po prostu beznadziejne typu czy mozna powiekszyc pamiec w se k310i ,jedyny plus to za inicjatywe takiego pomyslu.
    0
  • Users Avatars Mini
    r pisze: 2006-12-12 23:15
    ja też trochę byłem Ale pan wydawał się niekompetentny. Np nie wiedział że ograniczyli czas trwania promocji "niemożliwe a jednak" do 15 stycznia i kilka innych takich kwiatków. Ogólnie nic specjalnie ciekawego nie powiedział
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2006-12-13 11:47
    Przeciez mowiem ze nie bedzie o czym gadac ;) A co taki biedny konsultant moze powiedziec, nasza wiedza przerasta go wielkorotnie. To plytcy ,ubodzy ludzie jezeli chodzi o wiedze. Udowadniaja to kazdego dnia ,wytarczy do nich zatelefonowac pod 2601 Moge napisac ksiazke o ich nie wiedzy , ignorancji i zekomych kompetencjach.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ewelina pisze: 2008-01-31 18:14
    nie odtwarza ma MMS
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: