Premium Mobile ma prawie 10 tys. abonentów

Newsy
Żródło: Puls Biznesu
Opinie: 16

Premium Mobile o udziały rynkowe chce walczyć przede wszystkim ceną, bo — jak mówi w Pulsie Biznesu Dariusz Chlastawa, wiceprezes spółki — model biznesowy jest w gruncie rzeczy podobny do tanich linii lotniczych.

Oferujemy to, co wszyscy, tyle że taniej. Nie mamy kosztów infrastruktury, koszty centrali są bardzo ograniczone, nie chcemy też wydawać dużych pieniędzy na marketing — stawiamy na kampanie w internecie i marketing szeptany, rozwijamy sieć sprzedaży sklepów dealerskich, testowo prowadzimy też dwie własne placówki detaliczne na Podkarpaciu — mówi Chlastawa.

Pieniądze od nowego inwestora z Węgier posłużą do rozbudowy sieci sprzedaży, by oferta pojawiła się w większej liczbie sklepów.

Wyszliśmy z ofertą na rynek na początku roku, choć tak naprawdę to o klientów walczymy od lipca i na razie udaje nam się realizować założenia, zbliżamy się do granicy 10 tys. klientów. Wszyscy to klienci abonamentowi, 80 proc. — klienci indywidualni — twierdzi Dariusz Chlastawa.

W przyszłym roku chcemy mieć 100 tys. klientów. Nie musimy mieć bardzo dużej bazy, by projekt był rentowny, choć oczywiście marża na naszej działalności nie jest wysoka. Kluczowa jest kontrola kosztów — zapowiada Dariusz Chlastawa.

Opinie:

Opinie archiwalne (16):

Komentuj

Komentarze / 16

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Moti pisze: 2016-11-08 09:49
    Korzystam od 2 mies - jest git
    -2
  • Users Avatars Mini
    bławatek pisze: 2016-11-08 09:56
    @Moti byłoby fajnie gdybyś rozwinął myśli, konkretnie co jest git? czy moze mamy tu wlasnie przykład wspomnianego wyżej marketingu szeptanego?
    3
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-11-08 12:38
    Zacznijmy od tego, że w Przede w Premium Mobile ceny są z rabatem za podpisanie zgód marketingowych, handel danymi, spam telefoniczny i SMS-owy. Nie mają żadnej aplikacji do zarządzania kontem i usługami no i jest jeszcze opłata aktywacyjna w wysokości 29 PLN. A co do zasięgu to mimo, że działają na plusie to są duże problemy.
    -4
  • Users Avatars Mini
    Adrian pisze: 2016-11-08 13:08
    Korzystam i chwalę sobie. Różnicy w jakości w porównaniu do tzw. w3 nie widzę chociaż w porównaniu do Play czy Virgin jest dużo lepiej. Za to jest dużo taniej. Najmniejszych problemów z zasięgiem czy prędkościami netu nie mam, na pewno nie jest wolniej niż w Plusie. W Play też trzeba wyrazić zgody marketingowe.
    -2
  • Users Avatars Mini
    Lunas pisze: 2016-11-08 13:52
    Niestety nie jest tak różowo. Na początek wysokie ceny by je zrabatować do reklamowanych stawek, a potem tylko ciekawiej. Był problem z internetem na FB prosili bym zadzwonił na bezpłatny do konsultanta. Narzekał się. Teraz wyszło że ten bezpłatny był płatny.
    0
  • Users Avatars Mini
    job pisze: 2016-11-08 14:10
    Przestrzegam przed tą firmą z uwagi na wymóg wyrażenia zgody na usługi marketingowo-reklamowe. Przy braku zgody cena za usługę jest znacznie wyższa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Piotr pisze: 2016-11-08 14:16
    Możecie 1 nr odliczyć , po 2,5 wprowadzili mi blokadę na wychodzące , bo wydzwoniłem w 17 dni 300 min ,obsługa nigdy nic nie wie , umawiają się ,że oddzwonią tak jasne, połączenie na bok reklamowane bezpłatnie a tu 9 zł do rachunku bo jednak płatne, brak aplikacji aby być na bieżąco ,dziwne kwoty za pakiety w regulaminach ,tragedia jakaś
    1
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-11-08 14:22
    Lunas, nie ma darmowej infolinii do bok w premium mobile. A co do cen to też nie są jakieś specjalnie niskie, większość sieci obecnie oferuje no-limit i między 6 GB ,a 18 GB do 30 PLN.ale nie tylko koszta za samą ofertę się liczą, choć są bardzo ważne. Trzeba wziąć też pod uwage także usługi, które poprawiają komfort korzystania z danej sieci. Dla mnie jest to sprawa bardzo istotna. Są to takie usługi jak: połączenia oczekujące połączenia konferencyjne, możliwość przekierowania numeru, wyłączenia kodu pin, obsługi mms-ów, ( nie w pakiecie, ale w ogóle. ) strasznie słabo nie móc od kogoś otrzymać MMS-a, niektóre telefony dłuższe wiadomości SMS przerabiają na MMS. Jeżeli dana sieć nie obsługuje wiadomości MMS to nawet nie będziemy wiedzieć, że ktoś do nas napisał. Aplikacji do zarządzania kontem niektóre sieci takie jak premium, czy a2 nie posiadają aplikacji do zarządzania usługami, wtedy nie możemy wygodnie sobie sprawdzić gdzie i ile dzwoniliśmy, czy pisaliśmy ani ile neta nam się jeszcze zostało. Zarządzanie usługami za pomocą samych kodów USSD jest bardzo niekomfortowe, a infolinia w takich sieciach hak premium, czy a2 jest płatna. Liczy się też ile zapłacimy za kontakt z infolinią operatora, ile zapłacimy za wymianę karty SIM, jak dla mnie ważna jest też ważność konta, bardzo nieprzyjemnie jest nie móc wykonywać połączeń choć pieniążki są na koncie, ( niektórzy operatorzy juz po 14 dniach od zablokowania rozmów wychodzących zabiorą wszystko co mieliśmy na koncie.) wtedy całe oszczędzanie może wziąć w łeb. Jest jeszcze sprawa automatyki pakietów, ja osobiście nie chcę się zastanawiać kiedy mi się skończy pakiet i kiedy włączyć nowy. Bo jak przegapię włączenie to będę korzystać według cennika i szybciutko będę bez środków na koncie . Tak ja to widzę.
    1
  • Users Avatars Mini
    bora pisze: 2016-11-08 18:56
    Pierwszy raz usłyszałem o tej ofercie, więc pofatygowałem się na ich stronę i poczytałem regulaminy. Kto nie czyta regulaminów i cennika uwierzy w oszukańcze informacje umieszczone na ich stronie w opisie planów taryfowych. NO LIMIT dla rozmów i SMS w każdym planie ma jednak limit (@Piotr już to wie), co krok haczyki dla mało kumatych, ceny kosmiczne. Zapewne w ofercie sprzedaży oferują równie kosmiczne rabaty, by zejść do tych cen jakimi się chwalą, ale to wszystko bardziej pachnie łowieniem leszczy niż "tanimi liniami lotniczymi"
    1
  • Users Avatars Mini
    Archi3 pisze: 2016-11-08 23:09
    A ja ze swojej strony bardzo polecę Nju. Jeśli macie znjadziecie druga polowke do abonamentu wtedy w usludze nju buzz jeden za wszystko z rachunkiem przyjedzie nam zapłacić 39zl + 9zl za druga kartę sim. Dostajemy - no limit stacjonarne + komórkowe w pl - no limit dna + mms w kraju - duży pakiet internetu lte do wykorzystania (po 1,5 roku wychodzi ok 32gb na dwie osoby - umowę na jeden miesiac - spokoj nie muszę pamiętać o aktywacji pakietow itp, calosc jest cykliczna. Wydzwaniam kupe minut i nigdy nie miałem z nimi problemu. Ps żeby nie było sa minusy - o ile pamiętam 25zl za aktywacje - drugi dużo większy ze pierwszy okres rozliczeniowy nie będzie trwał cały miesiąc a i tak zapłacimy za cały (tak niestety wynika z ich umowy).
    0
  • Users Avatars Mini
    sciema z rzeszowskich cwaniaczkow…hehe pisze: 2016-11-09 16:02
    Pierwszy raz usłyszałem o tej ofercie, więc pofatygowałem się na ich stronę i poczytałem regulaminy. Kto nie czyta regulaminów i cennika uwierzy w oszukańcze informacje umieszczone na ich stronie w opisie planów taryfowych. NO LIMIT dla rozmów i SMS w każdym planie ma jednak limit (@Piotr już to wie), co krok haczyki dla mało kumatych, ceny kosmiczne. Zapewne w ofercie sprzedaży oferują równie kosmiczne rabaty, by zejść do tych cen jakimi się chwalą, ale to wszystko bardziej pachnie łowieniem leszczy niż "tanimi liniami lotniczymi"
    0
  • Users Avatars Mini
    janusz pisze: 2016-12-02 22:19
    Premium Mobile -Kpina z klienta.Włączcie rozsądek i zastanówcie się jeżeli nie chcecie przechodzić tego co ja. W skrócie: w październiku wypowiedziałem umowę z moim operatorem chcąc przenieść 2 numery tel. do sieci Premium M. Termin zakończenia umowy wskazano na 1 listopada. Od tej pory walczę z operatorem o aktywacje nr. w tej sieci spóźnili się z przejęciem numerów i wyznaczono nowy termin na 1 XII. Pisałem kilka reklamacji przez str. internet. w Premium M. Panie mówią co innego i robią co innego a właściwie nie robią nic...! Interweniowałem w poprzedniej sieci oraz na infolinii i po trudach uzgodniono 20 XI że anulują dotychczasowa umowę i wyślą drugą do podpisania kurierem. Jest wieczór 30 XI kurier nadal nie przyjechał. Kpina z klienta. Rezygnuje z tej sieci i nie polecę nikomu wręcz przeciwnie - ostrzegam kogo się da przed ta siecią.
    0
  • Users Avatars Mini
    janusz pisze: 2016-12-02 22:20
    Premium mobile - beznadziejna firma.Sprawdziłem  zasięg plusa na innym telefonie jest 4 na 5 kresek ja mam w Premium Mobile jedna kreskę LTE prawie brak a więc zasięg plusa a siec plus to nie to samo. Na przyłączenie dwóch numerów czekałem miesiąc w tym 9 dni na kuriera który nie przyjechał. Szkoda czasu i nerwów na taka firmę. Żenada....Dziś rozstaliśmy się definitywnie.Za złe komentarze banują na facebooku liczą się tylko te pozytywne...
    1
  • Users Avatars Mini
    lucas pisze: 2017-01-30 16:15
    Jestem abonentem tej sieci od tygodnia. Przeszedłem z T-mobile. Na chwilę obecną jestem bardzo zadowolony, zasięg super, youtube szybko śmiga, nawet na najlepszej jakości obrazu. Konfiguracja MMS i internetu przebiegła automatycznie i bezproblemowo no i umowa na miesiąc. Minusem wydaje się być brak aplikacji do zarządzania kontem, ale myślę, że to kwestia czasu. Co do zgód marketingowych inni operatorzy też tego wymagają i biorą kasę za aktywację, więc czemu PM miałoby tego nie robić. Wiem co mówię, bo mój numer już był w każdej sieci z wielkiej czwórki. Co do marudzenia o blokadach konta, trzeba się wywiązywać z umów i terminów, a wszyscy będą zadowoleni.
    2
  • Users Avatars Mini
    SP pisze: 2017-03-09 00:10
    Widać, że konkurencja Premium drży ze strachu :-) Ja przeniosłem się do PREMIUM 3 miesiące temu. Żona nie chciała. Teraz po 3 miesiącach (byliśmy oboje w PLAY'u), poprosiła o przeniesienie również i jej numeru do PREMIUM. Zasięg (mało kto w to wierzy) lepszy niż w PLAY! Abonament 19,90zł darmowe rozmowy do wszystkich sieci komórkowych + sms'y + 4GB internetu + umowa od samego początku na czas nieokreślony z możliwością wypowiedzenia w każdej chwili z zachowaniem 1 miesięcznego okresu! Nie jestem w żaden sposób "uwiązany". Jak mi się coś nie spodoba to po prostu zrezygnuję.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jarek pisze: 2017-06-22 22:15
    Witam. Moja cała rodzina jak do tej pory korzystała z sieci Plus. Dwa abonamenty dla mnie i żony oraz dwa numery na kartę dla dzieciaków. Niestety nic ciekawego nie mają do zaproponowania dla rodzin. Prawdę mówiąc to dobre oferty skończyły się w Plusie w momencie sprzedaży spółki Solorzowi. Teraz jest typowe wyciskanie kasy z klientów za usługi. Na kliencie im nie zależy. Nie ten to następny będzie. W końcu to już taki moloch że mają bank, telewizję, internet, prąd sprzedają, oraz telefonię komórkową. Przy takim zapleczu żeby skały srały kasa będzie się sama robić. Na klienta nie ma co się oglądać tylko doić. Teraz po kolei przenoszę numery do Premium Mobile. Właśnie w czerwcu przeniosłem trzeci. Został jeszcze numer żony w T- Mobile. Jak tak dalej będzie przebiegała współpraca to będę polecał tę sieć innym.Oferta rzeczywiście bardzo dobra. Kruczków prawnych nie ma co się doszukiwać bo ich nie ma. Ci co w umowie je znaleźli i o nich piszą to szukają dziury w całym. Sieć do niczego nie zmusza. Zawierasz umowę jak ci się coś nie spodoba to zmieniasz bo nie masz umów terminowych. Ale na co zmienisz jak wszyscy inni doją z ciebie na reklamy i inne koszty. Tutaj płacisz za usługi. Widać z tego że można tanio. No już chyba taniej się nie da. A że to wirtualny operator, to prawda. Ale w końcu przecież nic nie ukradł a Polkomtel się zgodził na wydzierżawienie infrastruktury. Ja tam polecam. Jestem zadowolony z oferty i chyba długo nie zmienię. Pozdrawiam.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: