Premium Mobile dynamicznie pozyskuje klientów - ma jednak ogromną stratę

Najważniejsze | Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0

Są już znane wyniki operatora wirtualnego Premium Mobile za zeszły rok.

Firma szczyci się najbardziej dynamicznym pozyskiwaniem nowych klientów w usłudze MNP. Można o tym przeczytać tutaj

Premium Mobile w zeszłym roku zanotował ogromną stratę na poziomie 16.4 mln zł. EBITDA wyniosła minus 14.7 mln zł. W 2016 r. strata netto wynosiła 8.4 mln zł.

Przychody netto w 2017 r. osiągnęły poziom 15.4 mln zł, w porównaniu do 2.2 mln zł rok wcześniej.

Premium Mobile w tym roku zostało przejęte przez Grupę Cyfrowego Polsatu.

Zatrudnienie w Premium Mobile (w przeliczeniu na pełne etaty) wynosiło 19 osób.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Rekomendowane: