Promocja „Otwarci na Świat - Rabat” w sieci Plus

Newsy
Żródło: Plus
Opinie: 8

Regulamin promocji „Otwarci na Świat - Rabat” w sieci Plus:

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Promocja „Otwarci na Świat - Rabat” (zwana dalej „Promocją”) jest organizowana przez Polkomtel S.A. i jest skierowana do osób, które:
a) przedstawią w czasie jej trwania ważną legitymację Polskiego Związku Niewidomych lub terminowe bądź bezterminowe orzeczenie lekarskie o I lub II stopniu niepełnosprawności wzrokowej oraz
b) w czasie jej trwania zawrą na piśmie z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus (dalej zwaną "Umową").
2. Promocja trwa od 01.07.2006r. do odwołania.
3. Abonent zawierający Umowę w ramach Promocji zobowiązany jest do wyboru jednej z taryf: Godziny 25, Godziny 40, Godziny 55, Godziny 75, Godziny 110 lub Godziny 180, zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych dla taryf Godziny.
4. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi:
a) 50,00 zł brutto (40,98 zł netto) w przypadku zawarcia Umowy i wyborze taryfy Godziny 25 lub Godziny 40;
b) 25,00 zł brutto (20,49 zł netto) w przypadku zawarcia Umowy i wyborze taryfy Godziny 55, Godziny 75, Godziny 110 lub Godziny 180;
5. Abonent zawierający Umowę w ramach Promocji kupuje od Polkomtel S.A. lub Autoryzowanego Przedstawiciela Plus aparat telefoniczny po promocyjnej cenie, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Regulaminu Promocji. Aparaty telefoniczne oferowane przez Polkomtel S.A. lub Autoryzowanych Przedstawicieli Plus po cenie promocyjnej samodzielnie nie są przedmiotem Promocji.
6. Polkomtel S.A. zastrzega, iż dostępność poszczególnych modeli aparatów wskazanych w Załączniku nr 1 uzależniona jest od aktualnych stanów magazynowych Polkomtel S.A. / Autoryzowanych Przedstawicieli Plus.

§ 2 WARUNKI SPECJALNE

Usługa „Dodawanie Godzin”
1. Abonent, który zawarł Umowę w ramach Promocji może skorzystać z promocyjnej usługi „Dodawanie Godzin” na warunkach określonych w odrębnym Regulaminie Promocji „Dodawanie Godzin”.

Usługi „Plusnet”
2. Abonenta, który zawarł Umowę w Promocji i uruchomił usługę Plusnet – Profil Srebrny lub Plusnet – Profil Zielony przez okres 24 miesięcy od daty aktywacji karty SIM obowiązywać będą promocyjne warunki naliczania opłat w ramach usługi Plusnet – Profil Srebrny i Plusnet – Profil Zielony:
a) Opłata aktywacyjna za usługę Plusnet – Profil Srebrny oraz Plusnet – Profil Zielony jest wliczona w opłatę aktywacyjną, o której mowa w §1 pkt 4,
b) Miesięczna opłata za usługę Plusnet – Profil Srebrny oraz Plusnet – Profil Zielony jest wliczona w miesięczną opłatę abonamentową,
3. Abonenta, który zawarł Umowę w Promocji i uruchomił usługę Plusnet – Profil Srebrny lub Plusnet – Profil Zielony przez okres 750 dni od daty aktywacji karty SIM obowiązywać będzie promocyjna stawka na połączenia z numerem 4444 w ramach usługi Plusnet – Dostęp Głosowy, w wysokości 6 groszy brutto za minutę połączenia, przy czym opłata za połączenie będzie naliczana za każde rozpoczęte 30 sekund połączenia.
4. Połączenie z numerem 4444 w ramach usługi Plusnet – Dostęp Głosowy nie pomniejsza liczby minut wliczonych w abonament ani liczby minut wliczonych w uruchomiony pakiet/y w usłudze „Dodawanie Godzin”.
5. Z zastrzeżeniem treści § 2 ust. 2, 3 i 4 szczegółowe zasady korzystania z usługi Plusnet – Profil Srebrny; Plusnet – Profil Zielony oraz Plusnet – Dostęp Głosowy określone są w odrębnych regulaminach dostępnych na stronach http://www.plusnet.pl/dostep_glosowy.html.

Rabat
6. W Promocji oferowany jest rabat pomniejszający wysokość miesięcznej opłaty za abonament, określonej w cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci Plus dla taryf Godziny (zwany dalej „Rabatem”).
7. Rabat, o którym mowa w §2 pkt. 6 udzielany będzie Abonentowi przez 24 pełne okresy rozliczeniowe od daty aktywacji karty SIM. Po tym okresie miesięczne opłaty za abonament będą naliczane zgodnie z cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci Plus dla taryf Godziny.
8. Wysokość Rabatu, o którym mowa w §2 pkt. wynosi:

Taryfa Godziny 25 Godziny 40 Godziny 55 Godziny 75 Godziny 110 Godziny 180
Miesięczna wysokość opłaty abonamentowej w okresie udzielania Rabatu (wartość w zł brutto) po uwzględnieniu Rabatu 12,50 zł 20,00 zł 27,50 zł 37,50 zł 55,00 zł 90,00 zł

9. Z zastrzeżeniem treści §3 pkt. 2-4 jakakolwiek zmiana taryfy na taryfę spoza wymienionych w §2 pkt. 8 powoduje zaprzestanie udzielania Rabatu, o którym mowa w §2 pkt. 6.

§ 3 OGRANICZENIA

1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy w ramach Promocji:
a) bez zgody Polkomtel S.A. Abonent nie może przenieść praw i obowiązków wynikających z Umowy na innego abonenta,
b) Abonent nie może zawiesić świadczenia usług,
2. W przypadku zmiany taryfy lub transferu numeru telefonicznego na inne konto Abonenta jak też przeniesienia na innego Abonenta praw i obowiązków wynikających z Umowy, w okresie o którym mowa w §3 pkt. 1, niewykorzystane minuty / SMS’y / MMS’y wliczone w abonament z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych, przepadają i nie są zwracane w jakiejkolwiek formie.
3. Abonent, który zawarł Umowę w Promocji może w okresie 24 miesięcy od daty aktywacji karty SIM zmienić wybraną taryfę na inną taryfę, o której mowa w §1 pkt. 3 z miesięczną opłatą abonamentową o wyższej wartości.
4. Jakakolwiek zmiana taryfy jest możliwa z początkiem nowego okresu rozliczeniowego.
5. Abonent, który zawarł Umowę w Promocji w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy będzie mógł korzystać z innych promocji oferowanych przez Polkomtel S.A. wyłącznie jeżeli w treści regulaminu takiej promocji przewidziana będzie taka możliwość.

§ 4 AKTYWACJA W PRZYPADKU UTRATY KARTY SIM

1. W przypadku utraty karty SIM aktywowanej na podstawie Umowy zawartej w ramach Promocji przed upływem 24 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
2. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty karty SIM.

§ 5 ZOBOWIĄZANIA ABONENTA I KARY UMOWNE

1. Abonent zawierający Umowę w ramach Promocji zobowiązuje się, że w ciągu 24 miesięcy od dnia jej zawarcia:
a) nie rozwiąże Umowy,
b) swoim działaniem nie spowoduje rozwiązania Umowy przez Polkomtel S.A. lub zaprzestania świadczenia przez Polkomtel usług w ramach Umowy.
2. W związku z ulgami przyznawanymi Abonentowi przez Polkomtel S.A. w przypadku niewykonania przez Abonenta zobowiązań, o których mowa w § 5 pkt. 1 a)-b) powyżej Abonent zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Polkomtel SA kary umownej w wysokości 840,00 zł. Wysokość kary umownej będzie pomniejszana w zależności od czasu, jaki upłynął od dnia zawarcia Umowy według zasad określonych w § 5 pkt.3.
3. Jeżeli zdarzenie będące podstawą do naliczenia kary umownej nastąpi:

  • przed końcem 12 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 100 % kary umownej, o której mowa w pkt.2 powyżej;

  • pomiędzy początkiem 13 miesiąca a końcem 18 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 80 % kary umownej, o której mowa w pkt.2 powyżej;

  • pomiędzy początkiem 19 miesiąca a końcem 21 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 60 % kary umownej, o której mowa w pkt.2 powyżej;

  • pomiędzy początkiem 22 miesiąca a końcem 24 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 40 % kary umownej, o której mowa w pkt.2 powyżej.

§ 6 BLOKADA KARTY SIM

1. Oferowany w Promocji aparat telefoniczny posiada blokadę karty SIM (SIM Lock) i może działać wyłącznie z kartą sieci Plus.
2. Abonent może żądać usunięcia blokady SIM Lock w Salonie Firmowym Plus po upływie 24 miesięcy od dnia podpisania Umowy, nie później jednak, niż przed upływem 5 lat od daty zakupu aparatu telefonicznego posiadającego blokadę karty SIM Lock. Po upływie tego terminu Abonent nie może żądać usunięcia blokady SIM Lock przez Polkomtel S.A.. Polkomtel S.A. usuwa w aparatach blokady karty SIM Lock w ramach istniejących możliwości technicznych.
3. W przypadku usunięcia blokady SIM Lock poza Salonem Firmowym Plus w sposób nieuzgodniony z Polkomtel S.A. Abonent traci prawo do bezpłatnej obsługi serwisowej aparatu telefonicznego w ramach gwarancji, rękojmi lub uprawnień z tytułu niezgodności z umową.

§7 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umowy zawartej w ramach Promocji zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.


Załącznik nr 1 do Regulaminu Promocji "Otwarci na Świat - Rabat”

Promocyjna cena w zł aparatów telefonicznych oferowanych w Promocji „Otwarci na Świat - Rabat” wynosi odpowiednio:

Lp Model telefonu Cena promocyjna w zł brutto przy zawarciu Umowy i wyborze jednej z taryf z planu taryfowego Godziny: Cena w zł brutto aparatów tel. oferowanych na warunkach ogólnych
Godziny
180
Godziny
110
Godziny
75
Godziny
55
Godziny
40
Godziny
25
1 Nokia 6020 1,00 1,00 1,00 1,00 29,00 199,00 599,00
2 Sony Ericsson K300i 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00 49,00 449,00

Ceny detaliczne aktualne na dzień 01.07.2006 roku.

Opinie:

Opinie archiwalne (8):

Komentuj

Komentarze / 8

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: