Promocja "Infocentrum i Numer Ulgowy IV" w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 9

Regulamin Promocji "Infocentrum i Numer Ulgowy IV" w sieci Plus GSM:

1. Promocja "Infocentrum i Numer Ulgowy IV" (zwana dalej "Promocją") jest organizowana przez Polkomtel S.A. i skierowana jest do wszystkich Abonentów sieci Plus GSM w rozumieniu Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. oraz wszystkich osób fizycznych, osób prawnych lub jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej prowadzących działalność gospodarczą nie będących Abonentami sieci Plus GSM (zwanych łącznie "Klientami"), którzy, posiadając odpowiednią infrastrukturę telekomunikacyjną, w czasie trwania Promocji: 

  1. uruchomią usługę Infocentrum i/lub Numer Ulgowy poprzez: podpisanie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM ("Umowa") i aktywację karty SIM z przydzielonymi numerami dla tych usług zaczynającymi się odpowiednio: dla usługi Infocentrum od cyfr 605 80 i/lub dla usługi Numer Ulgowy od cyfr 605 81, i jednocześnie 

  2. wystąpią do Polkomtel S.A. o przypisanie na czas Promocji do przydzielonego numeru dla usługi Infocentrum - numeru specjalnego zaczynającego się od cyfr 800 albo *80 i/lub dla usługi Numer Ulgowy - numeru specjalnego zaczynającego się do cyfr 801 albo *81. 

2. W ramach Promocji Klientom jest oferowana Usługa Infocentrum (numer bezpłatny w sieci Plus GSM, dla którego koszty połączeń są pokrywane przez stronę odbierającą, czyli Klienta) i Usługa Numer Ulgowy (numer w sieci Plus GSM, dla którego koszty połączeń są pokrywane przez stronę odbierającą, czyli Klienta, a część opłat za połączenia pokrywa strona inicjująca połączenie) na specjalnych warunkach cenowych, o których mowa w pkt. 3 Regulaminu Promocji. 
3. W czasie trwania Promocji oferowane są następujące promocyjne warunki cenowe dla Klientów uruchamiających usługę Infocentrum i Numer Ulgowy w sieci Plus GSM: 

Opłata miesięczna za usługę Infocentrum  240 zł 
305 zł z VAT 
Opłata miesięczna za usługę Numer Ulgowy  350 zł 
427 zł z VAT 
Opłata za minutę przyjętego połączenia głosowego  0,60 zł 1)
0,73 zł z VAT 

1) Opłaty za połączenia przyjęte są naliczane za każde rozpoczęte 15 sekund. Wszystkie inne opłaty dla kart SIM z uruchomioną usługą Infocentrum lub Numer Ulgowy są naliczane zgodnie z taryfą Plus Relaks.

4. W okresie trwania Promocji połączenia na numer specjalny (dla usługi Infocentrum i Numer Ulgowy ) zaczynający się od 800, 801, *80, *81, są dostępne tylko z sieci Plus GSM dla Abonentów sieci Plus GSM i Użytkowników Simplus. 
5. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo oferowania specjalnych numerów zaczynających się od 800, 801, *80, *81 z puli aktualnie dostępnych. 
6. Okres trwania Promocji: 01.01.2005 - 30.06.2005. 
7. Do wzięcia udziału w Promocji nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Klienta, oprócz wymienionych w pkt.1. 
8. Klient zobowiązuje się do nieużywania w adapterach GSM kart SIM aktywowanych w sieci Plus GSM. Przez adapter GSM rozumie się urządzenie, które w sposób analogiczny jak telefon GSM wykorzystuje interfejs radiowy w standardzie GSM 900/1800 i zapewnia możliwość dołączania innych urządzeń telekomunikacyjnych w celu realizacji połączeń telekomunikacyjnych przez sieci operatorów komórkowych. 
9. Klient nie ma prawa za pomocą kart SIM nabytych w ramach Promocji, działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych, ani kierować do innych sieci telekomunikacyjnych ruchu z sieci Plus GSM. 
10. Polkomtel S.A. ma prawo do zaprzestania świadczenia usługi Infocentrum lub Numer Ulgowy oraz rozwiązania Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia niewywiązywania się Klienta z zobowiązań określonych w pkt. 8 - 9 oraz żądania od Klienta naprawienia szkody poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 5.000 PLN, co nie wyłącza uprawnienia Polkomtel S.A. do żądania od Klienta odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych. 
11. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu Promocji, skrócenia lub przedłużenia czasu trwania Promocji bez podawania przyczyn. Informacje o zmianie Regulaminu Promocji podane będą do wiadomości na stronie internetowej www.plusgsm.pl ze stosownym wyprzedzeniem. 
12. Od dnia zakończenia Promocji Klienci nadal mogą korzystać usług Infocentrum i Numer Ulgowy jednak tylko na warunkach określonych w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych. 
13. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem Promocji zastosowanie mają postanowienia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.

Opinie:

Opinie archiwalne (9):

Komentuj

Komentarze / 9

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Benek pisze: 2005-01-06 14:36
    Świetnie!!!! A nowa platforma dla simplusa nadal do d.....
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek. pisze: 2005-01-06 14:46
    Zgadzam się ta nowa Platforma jest narazie do bani nie można się nigdzie dodzwonić i to już od świąt
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek. pisze: 2005-01-06 14:47
    Czasami mi tylko udaje się połączyć ale więcej razy się nie udaje jak udaje i to ma byś profesjonalizm zasiliłem konto 150 +30PLN i nie mogę dzwonić niech się wypchają
    0
  • Users Avatars Mini
    Sceptyk pisze: 2005-01-06 14:48
    Wszyscy czekają na nowe taryfy, a w Polkomtelu pierdołami się zajmują :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Benek pisze: 2005-01-06 15:01
    Ponoć problem z nową platformą przeniósł się na całego simplusa. Od wczoraj są problemy z doładowaniami. Ponoćtrwają dobę niezależnie od sposobu doładowywania. Wesoło się robi. Jak tak dalej pociągną to niezbyt długo będą mnie widzieć u siebie. I myslę, że nie będę jedyny. Telefon jest do dzwonienia i jak ta funkcja nie działa to operator nie jest mi do niczego potrzebny. Ciekawe jak wygląda sprawa regulaminu. Napewno sa jakieś wymagania odnośnie operatora.
    0
  • Users Avatars Mini
    bombi pisze: 2005-01-06 15:16
    potwierdzam z mojego sim+ nie da sie dzwonic w godzinach wieczornych, to jakas paranoja sms ida a po wybraniu numeru odrazu rozlancza, *Benek- watpie to jest prepaid nic nie podpisywales zadnego regulaminu ale kto wie kto wie jesli jest cos takiego to ja sie podpisuje pod wspolnym protestem moze da sie wywalczyc jakies przeprosinowe doladowanie konta hhehee (raczej bede je widzial jak swinia niebo) rece opadaja poprostu
    0
  • Users Avatars Mini
    Benek pisze: 2005-01-06 15:23
    Oczywiście, że jest regulamin. Podpisywałem kartę rejestracyjną i zawarłem umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych płacąc moimi pieniędzmi za aktywację i doładowanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    bombi pisze: 2005-01-06 15:31
    moze moze ja swojego nie rejestrowalem ale proponuje w ramach protestu zawalic skryzneke Simplusmaster@polkomtel.com.pl pytaniem "jak dlugo to jescze potrwa?" lub cos w tym rodzaju no i mozna wzorem *Benka jeszcze bezczelnie zapytac czy nie ma na to czasem jakiegos paragrafu w regulaminie ;) ja juz zaczynam wysylac, proponuje przylaczyc sie do tej "akcji" ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-01-06 19:21
    szkoda, ze takie cuda z tą platformą, pozostaje mi tylko współczuć simplusowcom...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: