Promocja "Pakiet Usług Biznes 24" w sieci Era

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 11

Regulamin promocji "Pakiet Usług Biznes 24" w sieci Era:

Niniejsze warunki oferty promocyjnej Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. (zwanej dalej "Operatorem" lub "Era") skierowane są do obecnych Abonentów biznesowych sieci Era i określają zasady i zakres oferty "Pakiet Usług Biznes na 24 cykle rozliczeniowe" zwanej dalej "PAK B". Oferta ważna jest od 1.09.2005r. do odwołania. 

1. Oferta PAK B umożliwia Abonentom wybór taryfy jednej z puli promocyjnych taryf Era Classic Partner BIS i korzystanie z usług na warunkach określonych w niniejszym regulaminie przez okres obowiązywania Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych lub do momentu zawarcia kolejnego Aneksu lub zmiany taryfy na inną.

Rodzaje taryf: Era Classic Partner 220 BIS Era Classic Partner 130 BIS Era Classic Partner 70 BIS  Era Classic Partner 30 BIS
Abonament 122,95 zł netto 73,77 zł netto 40,98 zł netto 20,00 zł netto
Minuty do wszystkich sieci krajowych* 330  195  105  45
Wymienialność lub lub lub lub
SMS-y do wszystkich sieci komórkowych krajowych* 1320  780  420  180
opłata za minutę połączeń krajowych * 0,57 zł netto 0,62 zł netto
SMS do sieci krajowych* 0,16 zł netto
MMS do sieci krajowych* 0,33 zł netto

Tanie rozmowy: 

Abonament za każdy numer 1 zł netto 
opłata za minutę połączenia 0,10 zł netto

Sieć Korporacyjna**: 

Abonament 10,00 zł netto
opłata za minutę połączenia 0,20 zł netto

* Z wyłączeniem numerów: 602 950 000, 602 951 000, 602 955 000, 602 963, 608 955, 608966, 602 990, Numery premium, Numery bezpłatne. Dodatkowo wyłączone są numery: połączenia typu faks i dane (w tym także połączenia z numerami +48 604 01 01 01, +48 604 02 02 02), Numery informacyjne, przekierowania.

** Na taryfach Era Classic Partner Bis usługa Sieć Korporacyjna będzie dostępna po dniu 23.05.2005 

2. Ofertę PAK B można zrealizować u Doradcy Biznesowego, Autoryzowanego Doradcy Biznesowego, w każdym Salonie i Sklepie firmowym, Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży sieci Era, drogą korespondencyjną lub na podstawie ustnej deklaracji przyjętej od Klienta w trakcie rozmowy telefonicznej z Konsultantem Era (ta forma realizacji oferty oraz forma realizacji oferty drogą korespondencyjną dotyczy wyłącznie Abonentów wskazanych przez Operatora). 

3. Z oferty PAK B może skorzystać każdy Abonent sieci Era, który spełnia łącznie wszystkie poniższe warunki: 

  • jest przedsiębiorcą w rozumieniu odpowiednich przepisów prawa

  • uregulował wszystkie wymagalne należności wobec PTC,

  • przy skorzystaniu z oferty zawrze z PTC Aneks do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, przedłużający Umowę na następne 24 pełne Cykle rozliczeniowe,

  • przy zawarciu Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych wybierze jedną z taryf Era Classic Partner 30 BIS, Era Classic Partner 70 BIS, Era Classic Partner 130 BIS, Era Classic Partner 220 BIS

4. Dodatkowo przy wyborze taryf Era Classic Partner 220 BIS, Era Classic Partner 130 BIS, Era Classic Partner 70 BIS, Abonent otrzyma 20% upustu od opłaty abonamentowej przez kolejnych 12 pełnych cykli rozliczeniowych od momentu realizacji aneksu.
5. Nie ma możliwości zmiany taryfy z Era Classic Partner 220 BIS, Era Classic Partner 130 BIS, Era Classic Partner 70 BIS na Era Classic Partner 30 BIS przez 12 cykli rozliczeniowych. Zmiana taryfy na inną niż w/w powoduje utratę promocyjnych warunków określonych w tym Regulaminie.
6. Z usługi Tanie rozmowy wyłączone są numery: 602 950 000, 602 951 000, 602 955 000, 602 963, 608 955, 608966, 602 990, Numery premium, Numery bezpłatne. Dodatkowo wyłączone są numery: połączenia typu faks i dane (w tym także połączenia z numerami +48 604 01 01 01, +48 604 02 02 02), Numery informacyjne, przekierowania oraz numery aktywowane w ramach usługi Sieć korporacyjna
7. Dodatkowo Abonent, na taryfach Era Classic Partner Bis będzie mógł skorzystać z usługi Sieć Korporacyjna.
8. Usługa Sieć korporacyjna jest dostępna dla Abonentów posiadających, co najmniej 3 aktywne karty SIM na taryfach biznesowych.
9. Chęć skorzystania z usługi Sieć korporacyjna musi zostać zgłoszona na Wniosku o usługę Sieć korporacyjna dostępnym w Salonach firmowych, Sklepach firmowych, w Autoryzowanych punktach sprzedaży, u Doradców Biznesowych, Autoryzowanych Doradców Biznesowych sieci Era, podpisanym przez osobę upoważnioną i złożonym w punkcie sprzedaży, wysłanym na adres PTC lub wysłanym faksem pod numer (22) 413 49 49.
10. Aktywacja usługi Sieć korporacyjna nastąpi w terminie 21 dni roboczych od momentu wpłynięcia do siedziby PTC formularza złożonego w punkcie sprzedaży lub wysłanego faksem.
11. Aktywacja usługi Sieć Korporacyjna jest bezpłatna. Połączenia pomiędzy numerami telefonów, na których została aktywowana Sieć Korporacyjna nie będą wliczane jako pakiet bezpłatnych minut zawartych w Abonamencie dla taryf Era Komfort Biznes, Era Classic Partner Biznes lub Era Classic Partner Biznes Bis oraz dla taryf Era Classic Partner Biznes lub Era Classic Partner Biznes nie będą wliczane w ramach promocyjnych pakietów minut, Minut Ekstra, Minut Ekstra - Biznes, Oferty specjalnej Pakiet 2000 minut, pakietów minut przyznawanych w ramach programu Era Premia oraz innych dodatkowych pakietów przyznawanych dodatkowo do abonamentu miesięcznego.
12. W przypadku wyboru usługi Sieć korporacyjna połączenia z wybranymi numerami w usłudze Tanie rozmowy, które jednocześnie należą do Sieci korporacyjnej, będą naliczane po stawce wynikającej z usługi Sieć korporacyjna.
13. PTC zastrzega sobie prawo nie uruchomienia usługi Sieć korporacyjna, jeżeli zamieszczone we Wniosku dane są nieprawdziwe, niekompletne lub nieczytelne.
14. PTC zastrzega sobie prawo dezaktywacji usługi Sieć korporacyjna z następujących powodów: 

  • nieterminowe opłaty rachunków z tytułu realizacji Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych,

  • nieregulowanie innych zobowiązań wobec PTC,

  • posiadanie mniej niż wymagane 3 aktywne karty SIM na koncie na jednej z taryf biznesowych.

15. W ramach usługi Tanie rozmowy Abonent może wybrać dla jednej karty SIM maksymalnie do 3 numerów obejmujących numery sieci Era lub numery stacjonarne.
16. Modyfikacja (aktywacja/dezaktywacja usługi lub zmiana listy numerów) usługi Tanie rozmowy jest możliwa jeden raz w Cyklu rozliczeniowym.
17. Połączenia z numerami wybranymi w usłudze Tanie rozmowy pomniejszają pakiet bezpłatnych minut zawartych w Abonamencie.
18. Aktywacja lub dezaktywacja usługi Tanie rozmowy oraz modyfikacja listy numerów wybranych w ramach usługi Tanie rozmowy za pośrednictwem serwisu TeleEra lub i-BOA jest bezpłatne. Opłata za aktywację lub dezaktywację usługi Tanie rozmowy oraz za modyfikację listy numerów wybranych w ramach usługi Tanie rozmowy za pośrednictwem Konsultanta sieci Era (BOA, Sklepy, Salony, Autoryzowane punkty sprzedaży) wynosi 5 zł netto (6,10 zł z VAT) i doliczana jest do rachunku.
19. Minimalny okres utrzymywania usługi Tanie rozmowy wynosi 1 pełny Cykl rozliczeniowy.
20. Dezaktywacja usługi Tanie rozmowy powoduje powrót do opłat za połączenia wynikających z posiadanej taryfy, wskazanych w niniejszym regulaminie.
21. Usługi telekomunikacyjne są świadczone przez Operatora zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era oraz zgodnie z warunkami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, dostępnymi w każdym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży, w Salonach i Sklepach firmowych sieci Era, u Doradcy Biznesowego, Autoryzowanego Doradcy Biznesowego lub na stronach www.era.pl.
22. Każda kolejna realizacja oferty dla Stałych Abonentów powoduje wyłączenie poprzedniej oferty. Oferty PAK B nie sumują się. Z tego tytułu Abonentowi nie przysługują żadne roszczenia.
23. W przypadku zawarcia Aneksu do Umowy w ramach niniejszej oferty zgodnym zamiarem stron jest, aby świadczenie usług telekomunikacyjnych na podstawie Umowy trwało, co najmniej przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych. Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony chyba, że jedna ze stron złoży na 30 dni przed jego upływem oświadczenie o nie przedłużaniu czasu Umowy.
24. Jeśli realizacja oferty następuje drogą korespondencyjną lub w trakcie rozmowy telefonicznej z Konsultantem, postanowienia Aneksu obowiązują z dniem włączenia przez PTC oferty PAK B na Koncie Abonenckim.
25. Operator zastrzega sobie prawo do udostępnienia oferty PAK B:
a. w przypadku realizacji oferty w Salonie, Sklepie firmowym lub Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży w terminie do 7 dni roboczych licząc od daty zawarcia Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych,
b. w przypadku realizacji oferty drogą korespondencyjną lub poprzez ustną deklarację złożoną przez Klienta w trakcie rozmowy z konsultantem Era, PTC zrealizuje ofertę w terminie do 7 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego od Abonenta. Za datę zawarcia Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych uważa się datę włączenia przez PTC oferty PAK B na Koncie Abonenckim. O realizacji oferty Operator może poinformować Abonenta osobną korespondencją, którą PTC prześle na adres Abonenta.
26. Operator zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego od Abonenta, jeżeli: 

  • stwierdzi w nim nieprawidłowości lub nieścisłości wynikające nie z winy Operatora, które uniemożliwiają włączenie oferty PAK B na Koncie Abonenckim

  • stwierdzi, iż w okresie od daty zgłoszenia do PTC do daty włączenia oferty PAK B zaszły okoliczności określone w pkt.28 niniejszego Regulaminu.

Abonentowi nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
27. Abonent przyjmuje na siebie:
a. Zobowiązanie niepieniężne do utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych
b. Zobowiązanie pieniężne do uiszczania opłaty abonamentowej oraz do uiszczania opłat za usługi telekomunikacyjne i inne usługi świadczone przez PTC zgodnie z Cennikiem.
28. W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania niepieniężnego, o którym mowa w pkt.27a, Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie Operatora do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jego rzecz kary Umownej w wysokości 1000 zł. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru stron, o którym mowa, w pkt.21 i celu Umowy, która na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki zakupu usług. Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę powyższej kary umownej będzie dotyczył również przypadków, w których niemożliwość utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn: 

  • złożenia przez Abonenta w PTC oświadczenia o rozwiązaniu Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przed końcem okresu jej obowiązywania,

  • rozwiązania przez PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w przypadkach, o których mowa w § 17 ust. 7, 8, 9 i 10 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polską Telefonię Cyfrową,

  • utracenia przez Abonenta karty SIM oraz niewykonywanie związanych z tym obowiązków określonych w pkt.29.

29. W przypadku utraty karty SIM przed upływem 24 pełnych Cykli rozliczeniowych od dnia zawarcia Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, Abonent zobowiązany jest powiadomić PTC o tym fakcie w terminie 3 dni od dnia ujawnienia utraty, a w przypadku kradzieży przedstawić PTC dowód jej zgłoszenia organom ścigania. Abonent ma również obowiązek wystąpić do PTC o aktywowanie duplikatu karty SIM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do PTC. Wydanie i aktywowanie duplikatu karty SIM podlega opłacie zgodnej z Cennikiem.
30. Warunków niniejszej oferty nie można łączyć z warunkami innych akcji promocyjnych prowadzonych przez PTC, w tym także akcji promocyjnych, które PTC będzie prowadziła w przyszłości w zakresie każdorazowo określonym przez Operatora.
31. Oferta PAK B zaproponowana Abonentowi ważna jest przez 30 dni kalendarzowych licząc od daty otrzymania oferty od PTC.
32. Oferta PAK B dotyczy płatnych połączeń krajowych i połączeń z Numerami informacyjnymi niezależnie od pory dnia, z wyłączeniem połączeń: Numerami Premium określonymi w Cenniku, Numerami bezpłatnymi, połączeń typu faks i dane (w tym także połączeń z numerami +48 604 01 01 01, +48 604 02 02 02), z numerem Poczty Głosowej (602 950 000), przeniesień do Poczty głosowej (602 951 000), numerem 602 913, przekierowań
33. Skorzystanie z oferty PAK B powoduje w danym Cyklu rozliczeniowym: 

  • rozliczenie bezpłatnych minut dostępnych w aktualnie posiadanej taryfie w okresie od pierwszego dnia danego Cyklu rozliczeniowego do dnia uaktywnienia PAK B, proporcjonalnie do liczby dni, w których karta SIM jest aktywna w ww. okresie,

  • rozliczenie bezpłatnych minut dostępnych w PAK B od dnia uaktywnienia do ostatniego dnia Cyklu rozliczeniowego, proporcjonalnie do liczby dni, w których karta SIM jest aktywna w ww. okresie

34. W trakcie trwania promocyjnej Umowy terminowej Abonent nie może zawiesić świadczenia usług na własne życzenie.
35. Operator zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia kierowania oferty w każdym czasie bez podania przyczyny. Zawieszenie lub zakończenie kierowania oferty nie może naruszać prawa Abonenta do korzystania z oferty PAK B, o ile prawo to zostało nabyte przed zawieszeniem lub zakończeniem oferty. Zakończenie oferty może nastąpić również w chwili realizacji kolejnej oferty, o ile spełnione zostaną warunki podane przez Operatora.
36. W przypadku kolizji pomiędzy postanowieniami zawartymi w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Operatora a postanowieniami niniejszych Warunków Oferty Promocyjnej pierwszeństwo będą miały postanowienia Warunków Oferty Promocyjnej.

Opinie:

Opinie archiwalne (11):

Komentuj

Komentarze / 11

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    bohowoj pisze: 2005-09-05 13:29
    Era mocno atakuje na rynku biznesowym. 10groszy za rozmowe z tanim numerem to naprawde niezła oferta
    0
  • Users Avatars Mini
    w pisze: 2005-09-05 13:34
    to jest oferta bez telefonów???
    0
  • Users Avatars Mini
    Markus pisze: 2005-09-05 13:45
    bohowoj*tylko ze to zaczyna dzialac po wykorzystaniu pakietow. Jednak wole Max Profit-a , przynajmniej jest bez sciemy
    0
  • Users Avatars Mini
    HawkEye pisze: 2005-09-05 14:11
    bohowoj***niezla oferta tomoze by i byla, gdyby Idea i Plus tego nie mialy ;) Poza tym, to widze, ze to troche odgrzewana "promocja".Prawdopodobnie przedluzenie. hehehehe Czyzby wszyscy czekali na Oranzade? :] Bo nikt nie wypuszcza nic nowego, a jedynie jakies odpiekane promocje z zamrazalnika podaja ;]
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-05 14:20
    HawkEye - a co mają podać? Przecież dopiero co zmienili taryfy... Ile mają Nowe Komforty? Dwa miesiące?
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasz_k pisze: 2005-09-06 02:19
    Zobaczcie jak skubancy zabezpieczaja sie przed Orange. Chca teraz podpisac jak najwiecej aneksow aby w momencie jak skonczy sie rebranding w Centertelu i wypuszczenie oferty Orange miec jak najwiecej klientow na smyczy w postaci cyrografu:-) Powiem ze przy tym regulaminie PTC przeszla sama siebie. Podam teraz przykład - firma jest 15 miesiecy od podpisania umowy, zmienia plany taryfowe na Partner BIS i podpisuje aneks do umowy na 24 miesiace i automatycznie przesowa date wymiany aparatow o 2 lata (prosty przyklad a jak ladnie obrazuje ulomnosc tej oferty)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-09-06 15:24
    lukasz_k - a czy czasem tak nie jest, że jak się podpisuje aneks to zobowiązania wynikające z poprzedniej umowy ulegają anulowaniu? Tak jest np. przy aneksie bez telefonu dla indywidualnych - można po dwudziestu miesiącach aneks podpisać, absolutnie nie polega to na przedłużeniu umowy, tylko 24 miesięczny termin liczy się od dnia podpisania.
    0
  • Users Avatars Mini
    generał gugel pisze: 2005-09-06 16:23
    Bardzo spoko usługi jak na przedłuzenie. Oczywiscie, że sie boją Orange - ale na tym właśnie polega konkurencja. Era proponuje teraz naprawde nezłe oferty by zatrzymać przy sobie biznes
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-06 17:33
    Grzegorz Z. - to jak to jest w końcu w Erze? Jeśli podpisuje się standardowo umowę na czas oznaczony, oraz przy PWA także, to o jakich aneksach mówicie? Taka umowa jest nową umową przecież... Starej nie ma - nie ma więc zobowiązań.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-06 17:35
    Aneks to zmiana umowy w pewnym zakresie - w pozostałym dotychczasowa umowa obowiązuje przecież! To jest możliwe - te aneksy - jeśli po okesie oznaczonym 24 m-cy umowa staje się umową na czas nieoznaczony i aneksem wprowadza się nowy termin obowiązywania umowy - znowu na czas oznaczony... Ale jeśli to nowa umowa jest przy PWA to sprawa jest jasna - wszystkie poprzednie tracą ważność i nie ma zobowiązań z nich wynikających.
    0
  • Users Avatars Mini
    HawkEye pisze: 2005-09-11 16:19
    Wlo** spojz na ten zapisek ;) "Na taryfach Era Classic Partner Bis usługa Sieć Korporacyjna będzie dostępna po dniu 23.05.2005" :D czyli "Cut&Paste" + ew. jakies male zmianki ;) o to mi chodzilo... ze to zadna nowosc i nie taka znow rewelacja, jak tu niektorzy pisza :)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: