"Promocja Świąteczna BIS" w sieci Era - kolejna edycja

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 106

Warunki oferty promocyjnej "Promocja Świąteczna BIS" w sieci Era

1. W okresie od 06.01.2005 r. do jej odwołania, jednakże nie dłużej niż do 11.01.2005 r. (włącznie), PTC, operator sieci Era oferuje:

PRZYŁĄCZENIE DO SIECI ERA

Opłata za przyłączenie, w niniejszej promocji wynosi 49 zł (59,78 zł brutto) dla wszystkich taryf. Opłata ta jest doliczana do pierwszego rachunku. Karta SIM oferowana w niniejszej promocji działa w każdym telefonie operatora sieci Era oraz w każdym innym telefonie nie posiadającym blokady karty SIM.

PROMOCYJNE TELEFONY

Klient nie ma obowiązku zakupić telefonu w niniejszej promocji.
W załączniku do niniejszego regulaminu dostępna jest dodatkowa lista telefonów. Liczba telefonów zamieszczonych na dodatkowej liście jest ograniczona i nie są one dostępne we wszystkich punktach sprzedaży sieci Era.

Promocyjne telefony

MODEL TELEFONU CENA NETTO w złotych CENA BRUTTO w złotych
Nokia 3410 204 248,88
Siemens A60 270 329,40
Sony Ericsson T230 270 329,40

TARYFY

W promocji dostępne są taryfy: Nowa Era Moja 40 Medium, Moja 80 Medium, Moja 140 VIP, Moja 240 VIP, Moja 500 VIP.
a. W promocji nie jest możliwa zmiana taryfy na taryfę inną niż te oferowane w niniejszej promocji w ciągu pierwszych 24 miesięcy począwszy od daty aktywacji karty SIM.
b. Zmiana taryfy w okresie trwania Umowy terminowej z uwzględnieniem podpunktu (a) nie powoduje utraty promocyjnego Abonamentu, dodatkowego pakietu minut oraz usługi Naliczanie 1s/1s. Po zmianie taryfy dodatkowy pakiet minut przysługuje w wysokości adekwatnej dla wybranej taryfy.
c. W przypadku zmiany taryfy na Moja 500 VIP Abonent nie otrzyma pakietu specjalnego dla tej taryfy, jest on dostępny wyłącznie przy aktywacji karty SIM z taryfą Moja 500 VIP w momencie podpisywania Umowy.
d. Zmiana z taryfy Moja 500 VIP na taryfę niższą spowoduje bezpowrotną utratę upustu na usługi objęte pakietem specjalnym oraz spowoduje automatycznie rozpoczęcie naliczania opłat za korzystanie z pakietu 3MB WAP i Poczty elektronicznej Eranet. Aby uniknąć naliczania opłaty wraz ze zmianą taryfy Abonent powinien zrezygnować z pakietu 3MB WAP i Poczty elektronicznej Eranet.

PRZYWILEJE PROMOCYJNE

a. Podpisując Umowę w ramach niniejszej promocji, Abonenci otrzymają przez okres 24 pierwszych, pełnych Cykli rozliczeniowych 50% upustu na Abonament oraz dodatkowy pakiet minut w wysokości równej połowie pakietu bezpłatnych minut otrzymanych w ramach wybranej przez Abonenta taryfy (patrz tabela poniżej).

  Moja 40 Medium Moja 80 Medium Moja 140 VIP Moja 240 VIP Moja 500 VIP
Pakiet bezpłatnych minut wliczonych w Abonament 40 80 140 240 500
Pakiet promocyjnych minut do wykorzystania na połączenia wewnątrzsieciowe 20 40 70 120 250

b. Minuty wliczone w Abonament są wymieniane na SMS-y i rozliczane zgodnie z Cennikiem Usług Telekomunikacyjnych.
c. Dodatkowy pakiet minut można wykorzystać na krajowe połączenia z numerami Era (z wyłączeniem numerów: 602 950 000, 602 951 000, 602 955 000, 602 963, 602 913, 608 955, 608 966, połączeń typu faks i dane (w tym także połączeń z numerami: 604 01 01 01, 604 02 02 02), Numerów Premium, Numerów bezpłatnych, połączeń przekierowanych) od dnia wystawienia pierwszej faktury.
d. Cena za promocyjny pakiet minut zawiera się w Abonamencie za Cykl rozliczeniowy, którego pakiet dotyczy.
e. Minuty z pakietu promocyjnego są wymieniane na SMS-y wysyłane do numerów Era w stosunku 1 min do sieci Era = 4 SMS'y do sieci Era. SMS'y do sieci Era w ramach dodatkowego pakietu można wykorzystać wyłącznie na terenie Polski.
f. Minuty z promocyjnego pakietu będą wykorzystywane przed minutami zawartymi w Abonamencie w taryfach Nowa Era Moja dostępnych w promocji. Pozostałe zasady rozliczania darmowych minut z dodatkowego pakietu minut są zgodne z Cennikiem Usług Telekomunikacyjnych.

USŁUGA NALICZANIE 1s/1s

a. W promocji w ramach abonamentu przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych od daty aktywacji karty SIM, opłaty za rozmowy krajowe będą naliczane co 1 sekundę od początku połączenia.
b. Usługę Naliczanie 1s/1s na warunkach promocyjnych można aktywować wyłącznie w momencie zawierania Umowy (korzystanie z usługi Naliczanie 1s/1s musi zostać potwierdzone zapisem w zawieranej z Klientem umowie).

PAKIET SPECJALNY DLA TARYFY NOWA ERA MOJA 500 VIP

Wybierając przy aktywacji karty SIM taryfę Moja 500 VIP Abonent ma możliwość otrzymania bez dodatkowych opłat złotego lub srebrnego numeru, pakietu 3MB WAP oraz usługi Poczta elektroniczna Eranet.
a. Złoty lub srebrny numer można wybrać tylko w momencie aktywacji karty SIM. Informacje na temat dostępnych złotych lub srebrnych numerów można uzyskać w autoryzowanych punktach sprzedaży, w salonach lub sklepach firmowych sieci Era.
b. Pakiet 3MB WAP oraz Pocztę elektroniczną Eranet na warunkach promocyjnych można aktywować wyłącznie w momencie zawierania umowy. W ramach abonamentu przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych usługi te zwolnione są z opłat. Szczegółowe warunki funkcjonowania pakietu 3MB WAP znajdują się w regulaminie promocji "Łącz się-nowy WAP i Internet w sieci Era". Korzystanie z pakietu 3MB WAP oraz Poczty elektronicznej Eranet musi zostać potwierdzone zapisem w zawieranej z Klientem umowie.
2. PTC zastrzega sobie, że upust na abonament, dodatkowy pakiet minut oraz jednosekundowe naliczanie zostaną przyznane w ciągu 48 godzin od dnia aktywacji.
3. Po okresie promocyjnym opłaty za abonament oraz usługę Naliczanie 1s/1s będą obowiązywały zgodnie z Cennikiem Usług Telekomunikacyjnych.
4. Abonent nie może zawiesić świadczenia usług na własne życzenie w trakcie trwania Umowy.
5. Cesja nie powoduje utraty promocyjnego upustu. Operator zastrzega sobie prawo do określenia warunków koniecznych do przeprowadzenia cesji.
Z oferty może skorzystać każdy, kto jednocześnie z przyłączeniem do sieci Era (aktywacją) i/lub z nabyciem aparatu telefonicznego, w autoryzowanym punkcie sprzedaży sieci Era, w salonie lub sklepie firmowym sieci Era:

  • przedstawi dwa dokumenty ze zdjęciem stwierdzające tożsamość i dokument potwierdzający wiarygodność płatniczą, taki jak np. zaświadczenie o zatrudnieniu, karta kredytowa, dokumenty poświadczające fakt otrzymywania emerytury lub renty itp. (szczegółowy wykaz honorowanych dokumentów dostępny jest w punktach sprzedaży i obsługi sieci Era, a także na stronach internetowych www.era.pl)

  • oraz zawrze z PTC Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 pełnych Cykli rozliczeniowych.

II. Promocyjna taryfikacja danych

1. Przedmiot promocji 1.1. Promocyjna taryfikacja danych, czyli możliwość wyboru promocyjnego sposobu naliczania opłaty za każde 500kB przesyłanych danych w usługach WAP (APN:erawap) i Internet (APN:erainternet).
1.2. Usługi objęte niniejszą Promocją mogą być wykorzystane jedynie na terenie Polski.
1.3. Usługi świadczone w oparciu o technologię pakietowej transmisji danych (GPRS) dostępne są z telefonów i urządzeń z funkcją pakietowej transmisji danych GPRS.
2. Czas trwania promocji 2.1. Promocja obowiązuje od dnia 06.01.2005 r. do 11.01.2005 r. (włącznie).
2.2. Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość zarówno przedłużenia czasu trwania promocji, jak i wcześniejszego jej zakończenia.
2.3. Przedłużenie czasu promocji zostanie zakomunikowane uczestnikom promocji najpóźniej w dniu kończącym okres promocji poprzez zamieszczenie komunikatu w magazynie abonenckim "Twoja Era" lub przesłanie komunikatu SMS o przedłużeniu promocji, lub w inny dostępny sposób.
2.4. Wcześniejsze zakończenie promocji zostanie zakomunikowane uczestnikom promocji najpóźniej na miesiąc przed planowanym zakończeniem promocji poprzez zamieszczenie komunikatu w magazynie abonenckim "Twoja Era" oraz przesłanie komunikatu SMS o zakończeniu promocji, lub w inny dostępny sposób.
3. Opłaty za korzystanie z usługi 3.1. Opłaty w ramach Promocyjnej taryfikacji danych będą naliczane z dołu i wyszczególnione na fakturze za usługi telekomunikacyjne.
3.2. Ceny netto zwiększane są o podatek VAT. Podatek VAT od usług telekomunikacyjnych wynosi 22%, z tym że zwolnione z VAT są: 3.2.1. Usługi na dostęp wdzwaniany i szerokopasmowy do Internetu dla użytkowników indywidualnych nieprowadzących działalności gospodarczej na dostęp szerokopasmowy,
3.2.2. Usługi transmisji danych i wiadomości - wyłącznie usługi dostępu do sieci Internet świadczone na rzecz uczniów, studentów, szkół, zakładów kształcenia nauczycieli, placówek oświatowych, szkół wyższych, wyższych szkół zawodowych i placówek naukowych Polskiej Akademii Nauk oraz na rzecz państwowych i samorządowych instytucji kultury.

3.3. Abonent za przesyłanie danych w usługach WAP (APN:erawap) i Internet (APN:erainternet) ponosi opłatę 0,59 PLN netto za każde rozpoczęte 500kB, oddzielnie za dane wysyłane i odebrane na poziomie protokołu internetowego (IP); 1kB=1024B.
3.4. W okresie trwania Promocji Abonent nie ma możliwości rezygnacji z wyboru nowego sposobu naliczania opłaty za przesyłane dane w usługach WAP (APN:erawap) i Internet (APN:erainternet) i powrotu do standardowego sposobu naliczania i opłat, zgodnego z aktualnym planem taryfowym Abonenta.
4. Inne postanowienia 4.1. Po zakończeniu okresu promocji, promocyjna taryfikacja danych będzie obowiązywać uczestników promocji aż do czasu dezaktywacji. W takim przypadku dezaktywacja usługi oznaczać będzie powrót do standardowego sposobu naliczania i opłat za wykorzystanie usługi WAP (APN:erawap) i Internet (APN:erainternet), zgodnego z aktualnym planem taryfowym Abonenta.
4.2. W zakresie nieuregulowanym niniejszymi Warunkami zastosowanie mają postanowienia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ważnego od dnia 1 października 2003 roku, oraz obowiązującego Cennika Usług.

III. Postanowienia ogólne

1. PTC, operator sieci Era informuje, iż podstawą nabycia aparatów telefonicznych objętych niniejszą promocją w autoryzowanym punkcie sprzedaży sieci Era jest umowa sprzedaży zawarta pomiędzy osobą korzystającą z promocji a autoryzowanym punktem sprzedaży sieci Era. 2. PTC, operator sieci Era informuje, że oferowane aparaty telefoniczne posiadają system zabezpieczenia SIM LOCK, umożliwiający korzystanie z tych aparatów tylko z kartą SIM sieci Era. 3. Promocyjna cena przyłączenia do sieci (aktywacji) dotyczy tylko niniejszej oferty promocyjnej i obowiązuje pod warunkiem zawarcia z PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony. Cena przyłączenia do sieci w sytuacjach nieobjętych niniejszą ofertą promocyjną wynosi 99 zł netto (120,78 zł brutto). 4. PTC, operator sieci Era informuje, iż autoryzowane punkty sprzedaży sieci Era nie mają prawa do pobierania żadnych opłat z tytułu usług telekomunikacyjnych w imieniu PTC, ze szczególnym uwzględnieniem opłaty za przyłączenie do sieci (aktywację) lub kaucji. Opłatę za przyłączenie do sieci wraz z pierwszym Abonamentem należy uiścić w ciągu 14 dni od daty wystawienia faktury, którą PTC prześle pocztą. 5. Usługi telekomunikacyjne są świadczone przez PTC zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era przez PTC oraz z warunkami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, dostępnymi w każdym autoryzowanym punkcie sprzedaży, w salonach lub sklepach firmowych sieci Era. 6. Ze względu na uwarunkowania techniczne związane z przyłączeniem (aktywacją) do sieci Era PTC zastrzega sobie prawo przedłużenia okresu pomiędzy zawarciem Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych a aktywacją karty SIM do 5 dni roboczych. 7. Zgodnie z postanowieniami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych oraz Cennika Usług Telekomunikacyjnych ustala się wysokość limitu kredytowego w czterech pierwszych Cyklach rozliczeniowych na 200 zł. W pozostałych Cyklach rozliczeniowych wysokość limitu kredytowego wynosi 500 zł. 8. Warunków niniejszej promocji nie można łączyć z warunkami innych akcji promocyjnych, prowadzonych przez PTC, w tym także akcji promocyjnych, które PTC będzie prowadziła w przyszłości, w zakresie określonym przez Operatora. 9. W przypadku kolizji pomiędzy postanowieniami zawartymi w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Operatora z postanowieniami niniejszych Warunków Oferty Promocyjnej, pierwszeństwo będą miały postanowienia Warunków Oferty Promocyjnej.

IV. Czas trwania Umowy

1. W przypadku zawarcia Umowy w ramach niniejszej promocji, zgodnym zamiarem Stron jest, aby świadczenie usług telekomunikacyjnych na podstawie Umowy trwało co najmniej przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od dnia aktywacji. Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony, chyba że jedna ze Stron złoży na 30 dni przed jego upływem pisemne oświadczenie o nie przedłużaniu czasu Umowy. 2. 2. Abonent przyjmuje na siebie: 2.1 zobowiązanie niepieniężne do utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych;
2.2 zobowiązanie pieniężne do uiszczania opłaty abonamentowej oraz do uiszczania opłat za usługi telekomunikacyjne i inne usługi świadczone przez PTC zgodnie z Cennikiem.
3. W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania, o którym mowa w pkt IV ppkt 2.1, Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie PTC do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jej rzecz kary umownej. Kara umowna dla Abonenta, który zakupił w niniejszej promocji aktywację wynosi 900 zł dla wszystkich taryf. Kara umowna będzie pomniejszana w zależności od czasu, w jakim Abonent wykonywał zobowiązanie. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi do 12 miesiąca od daty aktywacji Abonent zapłaci 100% kary umownej. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy początkiem 13 a końcem 18 miesiąca od daty aktywacji abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 80% kary umownej. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy początkiem 19 miesiąca a końcem okresu obowiązywania umowy abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 60% kary umownej. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru Stron, o którym mowa w pkt IV ppkt 1 i celu Umowy, która na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki zakupu usług. 4. Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę powyższej kary umownej będzie dotyczył również przypadków, w których niemożliwość utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn:

  • złożenia przez Abonenta w PTC oświadczenia o rozwiązaniu Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przed końcem okresu jej obowiązywania

  • rozwiązania przez PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w przypadkach, o których mowa w § 17 ust. 7, 8, 9 i 10 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polską Telefonię Cyfrową

  • utracenia przez Abonenta karty SIM oraz niewykonywania związanych z tym obowiązków określonych w pkt IV ppkt 5 i ppkt 5.1.

5. W przypadku utraty karty SIM, nabytej w ramach niniejszej promocji, przed upływem 24 pełnych Cykli rozliczeniowych od dnia aktywacji karty, Abonent zobowiązany jest powiadomić PTC o tym fakcie w terminie 3 dni od dnia ujawnienia utraty, a w przypadku kradzieży przedstawić dowód jej zgłoszenia organom ścigania. 5.1 Abonent ma obowiązek wystąpić do PTC o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Era w ciągu 7 dni od zgłoszenia do PTC. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie zgodnej z Cennikiem.

Załącznik do Warunków Oferty "Promocja Świąteczna BIS"

1. W okresie od 06.01.2005 r. do jej odwołania, jednakże nie dłużej niż do 11.01.2005 r. (włącznie), PTC, operator sieci Era oferuje:

PROMOCYJNE TELEFONY

Liczba telefonów jest ograniczona i nie są one dostępne we wszystkich punktach sprzedaży sieci Era.

MODEL TELEFONU CENA NETTO w złotych CENA BRUTTO w złotych
Alcatel 512 1 1,22
Alcatel 715 29 35,38
Alcatel OT 535 69 84,18
Ericsson T65 1 1,22
Mitsubishi M320 69 84,18
Mitsubishi Trium Eclipse 1 1,22
Motorola Accompli 008 29 35,38
Motorola T722i/T720i/T720 49 59,78
Motorola T722i + aparat cyfrowy VCM8000 69 84,18
Motorola V60 19 23,18
Motorola V66 29 35,38
Motorola V70 29 35,38
Nokia 3650 299 364,78
Nokia 5100 99 120,78
Nokia 6510 49 59,78
Nokia 7210 199 242,78
Nokia 7650 299 364,78
Nokia 8310 149 181,78
Philips Fisio 620 1 1,22
Philips Fisio 820 29 35,38
Sagem my X-5/ X-5m 69 84,18
Sagem my X-6 269 328,18
Sagem MY3036 1 1,22
Samsung A300 49 59,78
Samsung S100 19 23,18
Samsung SGH-N620 29 35,38
Samsung SGH-V200 299 364,78
Samsung T100 69 84,18
Siemens ME45 29 35,38
Siemens MT50 1 1,22
Siemens S45 1 1,22
Siemens S55 69 84,18
Siemens SL45 49 59,78
Siemens SL45i 49 59,78
Siemens ST55 299 364,78
Sony Ericsson T300/310 49 59,78
Sony Ericsson T68i/T68 69 84,18
Sony Ericsson T68i/T68 + aparat cyfrowy MCA-20/MCA-25 149 181,78

2. Abonenta, który skorzysta z niniejszej oferty obowiązują warunki promocji "Promocja Świąteczna BIS" oraz postanowienia Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych.

Opinie:

Opinie archiwalne (106):

Komentuj

Komentarze / 106

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-01-07 13:23
    i tak juz nie zniejsza ceny o polowe jak 6 miesiecy temu ale kazda obnizka jest dobra dla nas jesli nie to tak operatorzy zareaguja jak kiedys pop na heyah czyli bardzo pozno i staracilli na ty a teraz operatorzy musza kierowaz oferte do nowych klientow ktorzy sa ubozsi niz poprzedni
    0
  • Users Avatars Mini
    Sandor pisze: 2005-01-07 13:20
    Aby uprzedzić kolejne marudzenia: od razu weźcie sobie na luz i się nie denerwujcie. Na 100% skoro Era obiecała nowe taryfy to je z początkeim roku wprowadzi (jeszcze ten początek trwa niecierpliwcy!). A stare się pokończyły, więc na czas oczekiwania MUSZĄ być przedłużone i basta!
    0
  • Users Avatars Mini
    Sandor pisze: 2005-01-07 13:20
    Po prostu NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI żeby Era nie dotrzymała danego słowa. Porządek musi być :)
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-01-07 13:21
    niech era wprowadzi nowe taryfy mimo ze jestem w idei nie chce zeby ten rynek zastygl jak bylo przed wprowadzeniem heyah
    0
  • Users Avatars Mini
    memphisto pisze: 2005-01-07 13:26
    WŁAŚNIE DZWONIŁEM DO BOA, ABY SPRAWDZIĆ PŁATNOŚCI I PAN POWIEDZIAŁ, ZE W CHWILI OBECNEJ NIE MOŻE MI UDZIELIĆ ZADNYCH INFORMACJI, PONIEWAŻ JEST REORGANIZACJA SYSTEMU KOMPUTEROWEGO I PROSI O KONTAKT W GODZINACH WIECZORNYCH... :-) jAK MYSLICIE CO TO OZNACZA... ??? :-) nOWE TARYFY SĄ JUZ BLISKO - JESTEM NA 99% PEWNY, ZE WEJDĄ 12 STYCZNIA!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-07 13:37
    jak rozumiem tu jest 50% upust na abonament.. no i to juz jest w miare ciekawa sprawa! no i ciekawe telefony sa w ciekawych cenach! np. (nie smiac sie!) me45 za 35 pln! wciiaz mam i uwazam, ze to naprawde swietny telefon (bez bajerow).. 2.5 roku juz ma, a bateria trzyma 4 do pieciu dob (podswietlenie tylko w nocy).. jestem z niego bardzo zadowolony! :) poza tym mamy tu maly kombajn (n3650) we w miare przystepnej cenie (365 pln), gadzet (moto v70) za 35 pln, i.. to na tyle jak dla mnie.. :) tak, tym razem pochwale ere.. :) w koncu minuta (1/1) poza siec kosztuje (w medium) 60 gr _brutto_! do tego 20 mins w sieci jak za free! i do tego fajny telefonik po przystepnej cenie! :) jak dla mnie bardzo dobra oferta, naprawde! :) dam dyche! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-07 13:45
    *** isaa -- w niusie o przedluzeniu jedynej pisales o smsach na 48*********@text.plusgsm.pl.. wyslalem, ale nic nie doszlo! trzeba cos uaktywnic aby to dzialaio? :( thx za odp. pzdr. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gruby pisze: 2005-01-07 13:54
    Zobaczcie jaki duży wybór fajnych i niedrogich telefonów. Do tego 50% zniżki przez cały okres trwania umowy i dodatkowo pakiet wewnątrzsieciowy. Ceny za połączenie wychodzą w zasadzie takie jak w Idei, za to telefony są znacznie tańsze i jest ich większy wybór. Jestem na TAK! A Era i tak wprowadzi niebawem nowe taryfy, tego mozemy byc pewni. Za duzo roznych info krazy po Sieci - mysle ze niedlugo sie wszystko ruszy. Oni wiedza, ze abonamentowcy to skarb i nie mozna ich wkurzac ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-07 14:07
    mozna to zinterpretowac jako wskaznik poziomu cen w nowych taryfach, tylko czy ceny w najwyzszych spadna o polowe?
    0
  • Users Avatars Mini
    aragog pisze: 2005-01-07 14:12
    ***Q! tylko powiedz mi w ktorym salonie ery mozna dostac ME45? - szukam tego telefonu od dluzszego czasu i nic. Szkoda ze zniknal juz z rynku :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Matts pisze: 2005-01-07 14:39
    Te telefony to tylko na papierze są, jak byłem na początku grudnia w salonie firmowym to powiedzieli że z tej listy to tylko dostepne jest me45, i nic więcej nie będzie :(
    0
  • Users Avatars Mini
    krejzi pisze: 2005-01-07 14:42
    o widzisz matts: aragog właśnie szuka ME45 :-) Z moich doswiadczen wynika, ze telefony raczej sa, tylko z Triumami moga byc klopoty...
    0
  • Users Avatars Mini
    Matts pisze: 2005-01-07 14:45
    Ten me45 to w salonie w katowicach widziałem, ale to było w grudniu.
    0
  • Users Avatars Mini
    red pisze: 2005-01-07 15:15
    ***Gruby - abonamentowcy to skarb dla Ery??? hehehehehehehe. Mi sie wlasnie konczy umowa z Era i zaproponowali mi wziecie telefonu za cene sporo wyzsza niz dla nowych abonentow (przykladowo dla nowych 1PLN, a specjalna promocja dla mnie - ich sprawdzonego klienta - 129PLN). A, no i jeszcze bezplatne przejscie na wyzsza taryfe (oczywiscie oprocz jedynej). No i cyro na 24 miesiace. Chyba sie skusze :-) Ide do Idei albo + tam przynajmniej cos po dwoch latach zyskam, a w Erze maja mnie gleboko w dupie. Pozdrawiam rowniez specjalistow z dzialu utrzymania klienta - dobra robota chlopaki hehehehe
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2005-01-07 15:28
    Masz rację RED, jak Era będzie tak nas (abonentów ery) dalej traktować, wkrótce szybko straci miano lidera, bo ja też zamierzam się z nią pożegnać ;)........
    0
  • Users Avatars Mini
    Gruby pisze: 2005-01-07 16:20
    red: uwierz mi, ze operator zdaje sobie sprawe z tego jak cenni sa dla niego pospaidowcy. Uzytkownicy telefonow na karte w kazdej chwili moga ja ciepnac do kosza i przejsc do innego opa, poza tym statystycznie maja znacznie nizsze rachunki. Byc moze Era troche zaspala z nowymi taryfami, ale nie sadze. Oferta Idei jest atrakcyjna wtedy jak sie oglada tabelke z kosztami polaczen - kup sobie zaś w niej telefon to zobaczysz jakie maja ceny aparatow i jaka kwote trzeba zadeklarowac. Obecna promocja Ery jest bardzo atrakcyjna i sadze, ze to ostatnie uderzenie przed wprowadzeniem nowych taryf. Era juz wie co ludzi kreci - niskie koszty polaczen, nawet kosztem podniesienia cen sluchawek. Piszesz, ze zaproponowano Ci kiepskie warunki - a jakie miales rachunki?
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2005-01-07 16:50
    gruby*** swiete slowa !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ancilla pisze: 2005-01-07 17:07
    Dzisiaj dzwoniłem do BOA Ery w sprwaie wymiany aparaty a tam uszłyszałem,że własnie trwają ostatnie prace nad wprowadzeniem nowych taryf!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    KARLO pisze: 2005-01-07 17:21
    Nowe taryfy na 100% od 12 stycznia.Wiadomosc sprawdzona,ale nic wiecej niestety nie wiem
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-07 17:47
    *** aragog -- zdaje sobie z tego sprawe, ze jeden z nielicznych porzadnych telefonow w tej stawce (me45) moze byc wirtualny.. :( to chyba takie polaczenie n6310i i wytrzymalosci dla fanow siemensa.. chociaz zdaje sobie sprawe, ze ma troche mniej niz n6310i (np. brak bluetooth).. ale moze to nadrobic swoja pancernoscia.. :) coz, oferta jest naprawde dobra, ale pod warunkiem, ze nie wyjdzie sie poza min w abo.. ale to raczej nie grozi jak ktos dobrze dobierze sobie taryfe.. :) tak wiec czyzby ostatnie podrygi starych taryf w erze? :) atpt: mam pomysl! niech era wprowadzi takie ceny w nowych taryfach i fajen fony (niekoniecznie swieze), np. T6x0 (za 99 netto), n3100 (tez 99 netto), itp. -- wtedy sukces murowany! :) ta promocja era pokazala, ze jednak umie (czasem :P) pomyslec, i to dobrze (pomijajac ich wirtualnosc.. ale to moze dlatego? :P).. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    red pisze: 2005-01-07 18:04
    ***Gruby: Wiesz co, jakos na przelomie marca i kwietnia chyba, niecaly rok temu konczyla mi sie umowa z Idea. Abonament byl najnizszy - czyli 36,6 brutto - i nie byl przekraczany bo telefon byl raczej tylko do odbierania. Idea zaproponaowala mi dodatkowe 10min na caly okres trwania aneksu (co w sumie dalo 25min "bezplatnych"), bezplatne naliczanie sekundowe na 1,5 roku i nowa sluchawke w cenie lepszej od tych dla nowych abonentow (lepszej o jakies 80-100PLN). Byl to okres kiedy naliczanie sek. nie bylo standartem w postpaid, wiec sie zdecydowalem. Final tego taki ze telefon teraz jest uzywany w miare normalnie i generuje rachunki ok. 50-60zł. cdn...
    0
  • Users Avatars Mini
    red pisze: 2005-01-07 18:11
    cd... I nie pieprz mi tutaj jakie ja mialem rachunki. Bo niby ci nowi bede mieli wyzsze??? Skad to wiadomo??? O mnie przynajmniej wiedza ze przez dwa lata placilem regularnie. A dajac lepsze warunki czlowiekowi z ulicy moga sie liczyc z tym, ze odejdzie sobie z nowym telefonem nie majac checi oplacac rachunkow. To jest glupie rozumowanie. Powinni dbac o swoich klientow, ile by nie placili miesiecznie. Przeciez tak samo jak ten nowy - ja rowniez podpisalbym aneks na 2 lata. Kazdy niezadowolony klient to jakies potencjalnie starconych dziesiec osob na rzecz Idei i Plusa. No chyba ze Era tak bardzo nie chce zostac monopolista. Uffff koniec
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-07 19:23
    Jeśli chodzi o komedię pod tytułem "Nowe taryfy w Erze" , to już po prostu słów brak... Dobrze , że mnie to nie dotyczy , więc już siedze cicho;-) ***Q - mam nadzieję , że się dobrze zrozumieliśmy. Ten sposób wysyłki mail@sms , jest oczywiście do wykorzystania przez klienta pocztowego w telefonie , lub przez strony www i konto pocztowe. Oby tylko wtreści tego "smsa" nie znalazły się polskie litery. Ja przy numerach w Plusie , mam zapisany też "email" w w/w postaci , czyli 48********* @text.plusgsm.pl i musze szczerze przyznać , że bardzo często korzystam z tego sposobu wysyłki "sms-ów":-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-07 19:26
    ***Sandor - a jednak słówko. Trochę bez sensu teksty typu "dajcie na luz". Czy gdybyś podpisał umowe 12 miesięcy temu , to nie chciałbyś byc już dziś w taryfie z niższymi (bo przecież nie wyższymi) stawkami? Czy tym klientom też poradzisz , by przeszli sobie na Tak-taka (po zakończeniu umowy). Więc o czym Ty mówisz? Jak na razie w Plusie i w Erze (to już w ogóle) mogą tylko pozazdrościć tego co Idea zrobiła dla WSZYSTKICH swoich klientów.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-07 19:30
    Wypisujesz swoje kometarze pod wszystkim newsami o Erze. Mi to wygląda , na rozpaczliwe wołania jakiegoś "napuszczonego" pracownika PTC , "poczekajcie , a zobaczycie!". Może i 12.01 , a może i nie , wiarygodność , już wielu tu piszących na Golu , legła w gruzach... Czy aby nie na telefon.gsm.pl przeczytałem " Taryfy biznesowe na 100% w piątek!" Ten piątek. I co?
    0
  • Users Avatars Mini
    AK pisze: 2005-01-07 19:43
    Strasznie lubicie nas okłamywać, podajecie nieprawdziwe informacje, robicie sobie z nas jaja. Przyklad: wczoraj ktoś napisał, że dziś weją nowe ceny aparatów w Simplusie - g.... prawda. Nie pojmuje tego, że mozna czerpac satysfakcje z robienia innych osób w konia. Przykre to. Obyście Wy sami nigdy nie zostali tak olani.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-07 19:49
    ***AK - to ja pisałem konkretnie :-) I na pewno nie zrobiłem Cię w konia , bo nie jest to w moim stylu , a moją wiarugodność mogą Ci potwierdzić inni. Jeśłi pisze , że tak jest , to na pewno tak jest , a informacjami na stronie simplusteam.pl , się nie przejmuj za bardzo :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-07 19:51
    Powtarzam raz jeszcze - nowe ceny WYBRANYCH zestawów Simplus , nie wszystkich , wśród nich na pewno Nokia 3140 , Nokia 3310 , Motorola C200 :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    AK pisze: 2005-01-07 19:56
    To moze bys podał te ceny nowe, np. 3310, 3410. Byloby fajnie, bo na simplusteam.pl sa stare ceny. Wiarygodnosc to wielka cecha i atut. Tak trzymaj! Dzięki!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-07 19:58
    To może jeszcze coś dorzucę - od poniedziałku , kilka tańszych telefonów w MaxProfit! , oraz nowe telefony w MixPlus , np. "wirtulana" Nokia 2600 Możemy się teraz założyć , kto z nas będzie miał rację ***AK :-)) Przypomnij sobie niedługo o tym co napisaliśmy tutaj. Pamiętaj! ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    waldek pisze: 2005-01-07 19:58
    Q!:W 2003 kupowałem Nokie 7650 w Moja 40 za 199 netto, więc skończ pieprzyć głupoty że te telefony są tanie. Bo to nie są telefony tylko muzeum telekomunikacji.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-07 20:02
    ***aldek - wiesz jak można ładnie transferować dane przy użyciu T230 , z wykorzystaniem np. poniższej oferty gprs Ery? Oj , to nie muzeum , nie muzeum... A jak pięknie można wygadać 6 godzin rozmów w miesiącu przez Nokie 3410 :-)) To chyba o to właśnie chodzi , czy się mylę ? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kery pisze: 2005-01-07 20:04
    ***red*** popieram! Parę dni temu mój znajomy miał podobną sytuację.Regularnie płacił rachunki (może nie najwyższe coś ok 60zł) jednakże ofertę jaką otrzymał w przypadku przedłużenia umowy powaliła go na kolana;) Wybór tel. spośród tych dostępnych w TT!! i oczywiście bez możliwości przejścia na "jedyną"....słowem wielce się zdziwił podejściem Ery do stałych abonentów...cóż + ma nową duszę :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ancilla pisze: 2005-01-07 21:17
    Z Ostatniej chwili: Era przedłużyła promocje biznesowe do 2 lutego 2005!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Boncio pisze: 2005-01-07 21:41
    "Liczba telefonów jest ograniczona i nie są one dostępne we wszystkich punktach sprzedaży sieci Era." - to oznacza, że niektóre modele mogą być w ogóle niedostępne... Bo każdy powie, że u niego nie ma i już...
    0
  • Users Avatars Mini
    darth_vader pisze: 2005-01-07 22:41
    Ważność konta TT kończy mi się 13.01, czy to jakiś znak? :-) Mam nadzieję że w końcu te promo wejdą, bo nie chcę marnować kasy na doładowanie… :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Forsaken pisze: 2005-01-07 23:00
    Era leje na starych abonentów to fakt stwierdzony. Oferty przedluzeniowe dla stałych abonentów z wymianą aparatu zawsze są dużo gorsze tzn. cena aparatu wyższa niż dla nowych abonentów i w większości mniej modeli do wyboru. Nawet w punktach i salonach osoby tan pracujące dają do zrozumienia, że jesli komuś nie zależy na numerze to powinien złozyc rezygnacje ze starej umowy i w jej miejsce wziąść oferte dla nowych. Od nowej umowy jest większa prowizja niż od przedłużenia starej!!!! Jeżeli ktoś chce zachować numer trzeba zrezygnować z abo i BEZPŁATNIE przejść do TAK TAKA na Happy i po 3 miesiącach jak ktoś chce za jedyne 30,5 brutto ponownie się aktywować w abo co ważne bez płacenia z aktywacje (61zl drogą nie chodzi). POZDRO
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-08 00:50
    *** issa -- dobrze sie zrozumielismy, tak wlasnie robie.. czyli sle ze strony www, adres jest dobry (taki jak podales), polskich znakow nie uzywam w mailach (i dluzej, i czasem sa u kogos robaczki).. moze to wina zadania potwierdzenia? probowalem juz kilkanascie razy, i teraz, i niedawno, i dawno, i jeszcze dawniej -- NIGDY mail nie doszedl.. a korzystalem zarowno z eranetu (spisek? :P), jak i iz interii (interia.pl, poczta.fm).. tak wiec nie wiem co jest grane.. a moze cos zle robie? tylko co? :( ZONK!
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-08 00:55
    *** waldek, misiu Ty morelowy.. i pewnie kupowales ta n7650 z abonamentem za 50% przez caly czas trwania umowy, dodatkowymi 20 minutami w sieci, a takze z 1/1 za free? pochwal sie, to chyba nie tajemnica, co? poza tym jak chcesz obrazac ("pieprzeniem") to nie mnie tylko rowiesnikow w piaskownicy.. nie kazdy potrzebuje 65 tys. kolorow, kamerki 0.3 Mpix, i innych dupereli.. ale co tam -- wazne zeby sie pokazac z telefonem.. a ze minuta po 2 zlote? no to co! ale przynajmniej kumple beda mi zazdroscic.. coz, nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawe, ale np. z takiego me45 czy n3410 tez mozna dzwonic i wysylac sms'y.. zaskoczony, co?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-08 07:06
    ***Q - to działa na 100% , ale wiem , że niektóre poczty (dowiedziałem się o tym ze zdziwieniem od ***jedrzeja) blokuja możliwość wysyłania mail@sms specjalnie , by korzystać z ich płatnych bramek sms-owych. Wiem , że aktualnie korzystasz jeszcze z ryczałtu na wap. Zrób więc test , przez wap.telefon.gsm.pl i bramke wap-mail na tej stronie , działa naprawdę doskonale , myślę , że Cię to uspokoi. Po zakupie (Sim)Plusa będziesz miał możliwość założenia skrzynki w domenie (sim)plusnet. Na tej skrzynce nie będzie już najmniejszych problemów z wysłaniem tych e-maili.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-01-08 10:23
    issa- ale z klienta pocztowego powinno się dać wysyłać bez problemu :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-08 10:41
    ***pajorro - nie "powinno się dać bez problemu" , tylko się da bez problemu:-)) Poza tym jeśli np. onet.pl blokuje wysyłkę , to nie da się ani przez www , ani przez najcudowniejszego nawet klienta pocztowego ;-) ***Q - znajdę Ci niedługo link na stronach simplusteam.pl , opisujący ten sposób korzystania z e-maila...
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-01-08 11:43
    issa- nie wiem, ja korzystam z o2 teraz i chodzi :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-08 12:10
    *** issa -- a juz myslalem, ze telefon.gsm.pl nie dziala! mialem zakladke ustawiona na ichnie niusy, ale pokazywala sie "500".. :/ nie wiem nawet czemu nie pofatygowalem sie na strone glowna.. :P na razie wyslalem maila jako znaki dymne ("jak dojdzie daj sygnal" :P), ale niedlugo bede przy tym nr wiec sprawdze osobiscie.. :) chociaz skoro nie dostalem sygnalu.. :/ no coz, nie przesadzam jeszcze niczego.. :) w kazdym razie dam znac dzisiaj co i jak.. :) dzieki za info i sznurek (linek, link).. :) pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2005-01-08 12:26
    Cze. No widzę, że przedłużki, hi hi hi. No ale szczerze mówiąc to na stówę wierzę, że już wkrótce nowe taryfy. Wczoraj byłem w salonie Ery w centrum bo na kino czekałem i tak się wałęsałem bez celu tam między telefonami. No i oczywiścei usiłowałem coś wyciągnąć od Pani tam za kontuarkiem. NIc nie chciała powiedzieć wredna! Tylko się do mnie porozumiewawczo uśmiecha taka jedna! I mówi: "o, może niech Pan się jeszcze wstrzyma....". W sumie dla nowych abonentów to ta urodzinowa, czy jedyna dobra, teraz tylko o starych abonentów chodzi. W razie czego zresztą i tak się na TakTaka można przenieść. W każdym razie Pani w salonie wyglądała na osobę, która JUŻ wie, że są przygotowane nowe taryfy i tylko czeka na ich uruchomienia. Tyle odmnie. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-01-08 13:01
    o Boże - era dajcie te taryfy jak najszybciej - lepiej będzie o nich pisać, niż o oczekiwaniu na nie i straconych nadziejach...
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-08 13:08
    *** issa -- kontynuujac watek www@sms i telefon.gsm.pl.. wyslalem stamtad maila na normalna skrzynke i.. nie doszlo! pol h juz minelo.. tak wiec nie widze powodu dlaczego mialoby dojsc na telefon.. :( z onetu tez nie doszlo (na telefon), tzn. brak sygnalu zeby.. :( cos mi tu sie nie podoba.. :( a moze trzeba cos uaktywnic? jakas %#$@$%#@% w telefonie ustawic? cokolwiek? (nie wiem, tylko glosno mysle:) hmm, powinno dzialac, ale jak widac nie dziala.. :/
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-08 13:14
    wyhashowalo pier.dolke? :) no i watek o mail@sms, a nie www@sms.. :P
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-08 14:06
    issa - no nie zgodzę się, że Idea taką radochę zrobiła... Niewielu mam znajomych z Ideą, Ale spośród nich tylko jedna osoba zmieniła taryfę - na jedną z nowych firmowych i to na jednej aktywacji tylko - z tej, z której dużo dzwoni. Na drugiej karcie nie zmieniła, bo zmiana i obniżka abonamentu wcale nie zrekompensowałaby opłaty za zmianę taryfy. Przynajmniej w okresie kontraktu - kiedy odpłatnie można zmieniać... Możliwośc jest, owszem, ale nie zawsze się opłaca. Q! - działa, działa... Czasem z niektorych serwisow nie wyslesz, ale to oczywiste - na to tez jest limit niestety, dlatego polecam wysyłanie esemesów via e-mail albo z mało popularnych serwerów pocztowych, albo z PlusNetu po prostu - na PlusNet nie ma limitu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-08 14:22
    *** wlo -- sprobowalem z plusnetu, ale wciaz brak potwierdzenia czy doszlo (sygnalu:).. :/ zaraz bede przy tym nr to sprawdze osobiscie.. :) czyzbym musial zakladac nowe konto na o2 aby dzialalo? :P
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-08 14:34
    Fajna ta Motorola C651...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-08 14:35
    ***wlo - może jak jest bardzo blisko do końca umowy to się nie opłaca , ale w pozostałych przypadkach aktywnego korzystania z danego numeru , to raczej trudno mi w to uwierzyć ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gruby pisze: 2005-01-08 14:54
    Hmm, powiem tak: wszyscy doszli do wniosku, ze Era zaspala i to jest fakt, z ktorym nie ma sie co kłócić. Jestem tylko przeciwnikiem wyliczania kosztów użytkowania telefonu wyłącznie na podstawie tabeli z cenami połączeń a zapominaniu o cenie aktywacji i opłacie miesięcznej - wtedy owa Idea już tak tanio wcale nie wychodzi. Niepotrzebnie Era wprowadza promocje z obnizeniem ceny abonamentu - moglaby po prostu wprowadzic takie nowe taryfy :-) I sądze, że niedługo tak się stanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-08 17:45
    issa - dobrze, że zaznaczyłeś - aktywnego ;-) Q! - potwierdzenia nie dostaniesz...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-08 19:21
    ***wlo - i nieprzypadkowo ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-08 19:23
    ***AK - żeby nie trzymać zainteresowanych w napięciu ;-) , to pisze jak jest. Panasonic GD35 - 170 zł , Motorola C200 - 229zł , Nokia 3310 - 299 zł , Nokia 3410 - 289 zł. Ceny brutto.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-08 19:35
    Nie wątpię , że w momencie pisania to działało , ale dziś próbowałem tego i nic z tego - ale rym;-) W każdym razie na serio , przy próbie wysłania z MMSC.plusgsm.pl "e-mail" jest zwracany , przy wysyłce na MMS.plusgsm.pl nie jest zwracany , ale nie dochodzi (mms) . Jak to jest , bo wiem , że to testowłeś i wiesz...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-08 19:38
    No i zaraz 1000 punktów pójdzie na wymianę i ktoś , gdzieś będzie szczęśliwszy i zdrowszy :-)) - "jeśli jesteś uczestnikiem naszego programu 5 Plus możesz przekazać na konto Orkiestry 20 złotych (równowartość 1000 pkt na Twoim koncie) wysyłając SMS-a o treści "N 1234 + sześć ostatnich cyfr numeru uczestnika" pod bezpłatny numer 2626."
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-08 20:07
    Dostał... Wysłał (!!!) sam i w swojej skrzynce zobaczył adres na jaki poszedł ;-) A jest to adres 6xxyyyyyy@mmsc.plusnet.pl. Zaraz wychodzę i mi się z pośpiechu namieszało ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Luka pisze: 2005-01-08 20:19
    Nowe Taryfy w sieci Era zostaną wprowadzone na 100% dnia 12 stycznia 2005 roku Rewolucja Na Polskim Rynku Telekomunikacyjnym......
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2005-01-08 20:20
    $%#^%%$&^%& - normalnie załamka :( - w połowie grudnia przeniosłem numer Żony z TT do Abo z promocją świąteczną Bis (80+40)- wszystko spoko tylko że bodajże 5.01.05 kupiłem jej teefonik w komisie (od razu mówię ze komplecik z papierami) N6510 za 250PLN - a tu taki strzał :(( N6510 za 50PLN --- trocę sie zdenerwowałem/...... ale już się uspokoiłem bo przypomniałem sobie ze jestem ubezpieczony w PZU :))
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2005-01-08 21:04
    a ja napisze ze nowe taryfy Ery na pewno nie wejdą 12.01 i moge sie założyc ze wszystkimi, którzy piszą ze wejdą...***red ściemniasz z ta wymianą telefonu, oj ściemniasz...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-08 21:18
    Dzięki ***wlo. A tak co do newsa (NEWSÓW) , to już mam serdecznie dość , "nowych taryf Ery". Starych też ;-)) Po co ja czytam te komentarze , hmmm... ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    AK pisze: 2005-01-08 22:07
    Bezpłatne wysylanie SMS-ów 1) z Miasta Plusa (www.miastoplusa.pl): w ciągu 10 dni możesz wysłać: - 300 SMS-ów do sieci Plus, - 30 SMS-ów do innych polskich sieci komórkowych. Miasto Plusa dostępne bezpłatnie dla abonentów Plusa i Użytkowników Simplus. 2) ze strony Ery możesz dziennie wysłać 10 krótkich SMS-ów do Ery gratis (po zalogowaniu na bramkę), 3) ze strony Idei na Ideę bez ograniczeń gratisowe SMS-y. ***issa: miałeś racje. Dobry jesteś. Tak trzymaj!
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-01-08 22:07
    Co z nowymi taryfami do &%$!@#@&^ nędzy!!Ile mozna &%#$@#&^# czekać %@$#!&#^@!&$ niech sie walą w łeb #^%#%@* wkurzyli mnie $&#^$###@ i ich @&@&%#$@ i olewam !!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2005-01-08 22:11
    NOWYCH TARYF NAM TRZEBA JAK CHLEBA ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-08 23:25
    a promo proste zasady w biznesie do 02.02.2004. fajnie
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-08 23:26
    ***windu - kapitalne , normalnie się śmieję do monitora! :-DDD
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-08 23:27
    nowe taryfy na walentynki...
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-08 23:30
    issa --- szlak mnie trafia na mysl ile ty placisz za gprs a ile ja :-/
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-01-08 23:32
    **issa - No,poniosło mnie ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    AK pisze: 2005-01-08 23:32
    Czy wy jesteście chorzy? Tak łatwo dajecie się wyprowadzić z równowagi? Przecież w Erze kupiliście telefon za supercenę, np. Nokię 6310i za 180 złotych (czerwiec 2002) w najniższym abonamencie i rok rabatu 18,30 zł co miesiąc! Już nie pamiętacie? Razem z aktywacją i nowiutką Nokią 6310i daje to niecałe 1050 zł! A teraz w Jednej Idei 24 mies. razy 25 zł + 499 zł Nokia 6310i = 1.100 zł! Oczywiście 1 sekundowo i za 75 gr, ale wtedy w Idei takiej oferty nie miałeś!
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-01-08 23:59
    AK - nie, nie jesteśmy chorzy.Po prostu nerwy nam puszczają na to co wyrabia ta @&^%#$& Era, jak sobie &#%@*%#$@* klienta i %#$*#&!@& nie wprowadza nowych #$@*&#% taryf i nie daje telefonu 6600 za 1 #$*&#$@ zł przy taryfie moja 40.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-09 00:14
    ***AQQ - polecam aktywacje MaxProfit!15 Karta (12 mesięcy) - dokupujesz 3 pakiety 90 mega po 7.32 brutto każdy i wychodzi razem z abonamentem 21.96(pakiety) + 18.3 (abo) = 40.26zl / 270 megabajtów = 15 groszy za megabajt . Taniutko:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-09 00:20
    ***AK - ale Idea też sprzedawała promocje rabatowe , przecież "Potrójna okazja" była nie tak dawno i jednak jakoś to wyliczyli , że przejść może każdy. Podobno "Chcieć , to znaczy móc" podobno , i ja widze naprawdę dużo dobrej woli i wysyiłku ukierownego na usatysfakcjonowanie wszystkich klientów , jeśli chodzi o nowe plany taryfowe. Bez ściemy , rzekłbym...
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-01-09 00:21
    AK - dlaczego piszesz z piwnicy?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-09 00:22
    A ***windu sobie żartował , jak to ma często w zwyczaju:-) Jak go znam , to raczej czeka na Plusa , niż na Erę ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-09 00:23
    Zdążyłem napisac coś o żartach...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-09 00:25
    Na zakończenie dodam , że w Internetowym Sklepie Plusa duży wybór zestawów Simplus , w tym i te z obniżonymi cenami. Miłego wieczoru i zmykam:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-09 00:28
    ***AQQ - mała poprawka. Do wspomnianych 270 mega dochodzi jeszcze 18 megabajtów z abonamentu. Więc , do wykorzystania 288 mega , a cena za megabajt spada do 14 groszy ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-01-09 00:28
    No własnie, a co @&%#$@ z Plusem,kiedy nowe taryfy? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-09 00:29
    issa - wracając do tych ememesów... Myślałęm o tym będąc u siostry ;-) Zdaje mi się, że wysyłając ememesa ze skrzynki plusnet (ale tylko z www, przez klienta poczty nie) nie dochodzi on na telefon a tylko na foto.plusnet.pl ;-) Nie jestem pewien tego bo nie pamiętam dokładnie, ale sprawdzę jutro w wolnej chwili... chociaż ciężko może być z tym wolnym czasem ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Lech pisze: 2005-01-09 00:34
    Powiedzcie co mam robić? zostalo mi się 2 miechy do końca cyro i zadzwonil do mnie gość z Ery i zaproponowal mi abym odświeżył umowę na 2 lata.Jak odświerzę to dostanę dodatkowo 60 min gratis,poł.z jednym numerem za 1Gr.,sekundowe naliczanie i 30 procent zniżki na abonament przez 2 lata. Czy warto czekać na nowy cennik,czy warto na to póść? Numeru telefonu narazie nie mogę zmienić.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-01-09 00:42
    **Lech - tak serio Ci powiem,ze ja nie wiązałbym się teraz z 2-letnią umową,tym bardziej,że znaki na niebie i ziemi wskazują :) ze nowe taryfy w Erze w końcu będą - może nawet lada dzień.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2005-01-09 02:15
    ad. "Luka 08-01-2005 19:19 80.85.225.10 Nowe Taryfy w sieci Era zostaną wprowadzone na 100% dnia 12 stycznia 2005 roku Rewolucja Na Polskim Rynku Telekomunikacyjnym......" JESTEM CIEKAW CZY pan Martin Schneider jest nadal wujkiem Luki z Rzeszowa, czy też przestał nim być po tym, jak wylali go z RN PTC ??? Jeśli więc nim był, przestał nim być, oraz przestał być członkiem RN PTC, to skąd Luka z Rzeszowa (80.85.225.10) czerpie swe informacje ?!??!?!? :P :P :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2005-01-09 02:18
    ps. zapomniałem pozdrowić wszystkich "Fanów Luki" od lat śledzących jego poczytania na różnych stronach :) :) :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-09 03:26
    Dobra @&%#$@ , ja%#$*#&!@& , ale juz nie mogę! Jaki wujek , jak rada nadzorcza , gdzie wylądowali kosmici , i dlaczegow alejach Jerozolimskich? Niech to tylko ciocia Iwona z marketingu Centertela się dowie , to wam pokaże nowe taryfy w Erze! ;-DDD ***windu - jesteś genialny :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-09 03:30
    Swoją drogą , to chciałem powiedzieć , że jeśli ktoś kłamie , to w dłuższej perspektywie zawsze okrywa się niesławą , a nie na odwrót... Szkoda , że niektórzy tego nierozumieją.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-09 04:06
    Ale mi sie wydaje ***windu , że Lech dostał dobre warunki. Lpeij na pewno nie będzie miał w nowych (tfu! na psa urok ;-D , taryfach... Pod jednym warunkiem - że nie będą to pakiety kwotowe , bo te przewracają zawsze wszystko do góry nogami na plus , szczególnie z dodatkami typu - tańsze połączenia z wybranym numerem (numerami). Załóżmy , że mowa nie o taryfie Ery , ale o Plus 200 (100min/100sms) , czyli 128.1zł - 30% = 89.67zł za 160minut (100 abonamentowe+60 za podpisanie umowy) i 100 smsów. Czyli cena minuty wychodzi 56groszy. I to z naliczaniem sekundowym. A to już naprawdę nieźle.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-09 11:34
    *** wlo -- co do mms'ow z plusnet to dochodza bezposrednio na telefon -- sprawdzalem kiedys i czasem z tego korzystam by komus malunek fajny podeslac.. :) oraz *** issa -- co do mail@sms to.. nadal nic! :( z 5 wyslanych dotarl tylko jeden (z interii, poczta.fm), taki nocny -- dlaczego nie reszta? z plusnetu wyslalem dwa -- zaden nie dotarl.. :( w ogole juz nie wiem co jest grane i watpie by to kiedys _mnie_ zadzialalo.. :( aha, ten interiowy to z jakims robaczkiem dotarl mimo iz nie uzywalem pliterek (n3100).. wg moich doswiadczen oceniam, ze to nie dziala! :( jak bede nastepnym razem przy nr to moze pofatyguje sie na BOK plusowy i sie dowiem u zrodla? :) jak na razie kiszka jedna wielka.. :( aha, zaraz zaloze sobie konto na o2 i sprobuje -- moze pojdzie? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-09 11:39
    mimo ze obiecalem ze nic juz w tym temacie nie pwoeim to.. jednak cos powiem! :P co do nowych taryf erowych to juz sie to robi meczace.. :/ ilez mozna czekac? na szczescie mnie to juz rybka bo sie wynosze od nich.. :) niech tylko bedzie jakas niska to przerzuce sie na ostatni miesiac i oszczedze pare groszy (z obecnych 60 pln).. moze nawet polowe? :P ale zostac na pewno juz nie zostane.. :) wszyscy juz w plusie (tzn. starter na allegro wczoraj kupilem (60x 48y 48z:) ostatniej osobie) tylko ja zostalem.. :) czekam, moze sie uda max profit!, a jak nie to zostanie sim+ i 39 gr / 10 gr za min / sms, a po znizkach 32 gr / 8 gr -- tez chyba niezla oferta, co? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-09 12:03
    nie wiem, nie mam juz zielonego pojecia o co chodzi.. :( wciaz nie mam info czy dochodzi.. :/ wysylam juz z o2 (swoja droga bardzo fajna poczta, a i wersja wap jest bardzo porecznie i pomyslowo zrobiona), ale wciaz brak info.. :/ ktos chetny do przetestowania swojego nr? :P
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-01-09 12:21
    **issa - Twój konentarz z 2:26(cierpisz na bezsenność?) ;) też jest bardzo dobry,ciocia Iwona z Centertela :)), a powracając do propozycji **Lecha,to nie twierdzę,że dostał złe warunki,ale podpisywanie umowy na dwa lata..Hmm ja bym nie podpisał w każdym razie,a przynajmniej poczekał do nowych taryf,jeśli nie będzie ich za 3 dni,to w ciągu dwóch miesięcy już chyba napewno będą.I pamiętaj **Issa,że z tego co napisał **Lech to nie zaproponowali mu żadnej słuchawki za 1zł,więc dla mnie zdecydowanie odpada ta oferta ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-01-09 12:31
    *Issa -3:06 - zgadza się,ale *Lech nie napisał jaką ma taryfę i czy te 60 min dodatkowo by Jemu stykneło,bo może wydzwaniać sporo poza te minuty,które ma w abonamencie.I jeśli ma stawkę za minute połaczenia załóżmy 1,8,- ;) to nie byłoby już tak kolorowo.Przy Plus200 wyliczenia,które przedstawiłeś wygladają,nie ukrywam,ciekawie i interesująco,za 9 dyszek 160 minut.Hmm...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-09 12:33
    ***Windu , sprawdzałem e-bok w nocy , , jak zacząłem sprawdzać , to skończyłem o 4 rano;-)) ***Q - napsz mi na en_marek@tlen.pl swój e-mail , a ja około 13.10 odeślę Ci numer(y) do testów.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-01-09 12:35
    **Issa - no tak,przy tylu numerach to trochę potrwało to sprawdzanie ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-09 13:11
    *** issa -- mail poszedl.. :) wszystkie testy postaram sie prowadzic z wap'a i o2.. :) moze ten jeden ("moj") nr jest jakis "felerny"? :P
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-09 13:13
    issa --- nie wykupie jednego nr w konkurencji, chyba, ze przeniose sie calkowicie (tylko, ze nikt mi nie da takich warunkow na glosowe jak era)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-09 13:26
    a mi sie wydaje, ze *** Lech nie dostal oferty zbyt dobrej! 60 mins, ale nie wiadomo czy co m-c czy "na raz" -- roznie to bywa w erze, 1 gr do 1 nr to pewnie po wykorzystaniu min z abo, a wtedy to zadna laska.. 1/1 to standardowo oferuja.. 30% znizki na abo to tez nie laska.. :/ jak dla mnie za malo danych aby powiedziec czy sie oplaca.. :) mi zaproponowali co nastepuje ;-) 50% abo na dwa lata, dodatkowe 30 mins co m-c dla medium 40, 1/1 za 1.22 brutto.. oczywiscie bez tela.. wszystko miescllo sie w 30 pln (cos chyba 29.89 pln), ale i tak sie nie zdecydowalem.. :P a np. dlatego, ze mins poza abo jak za mokre zboze (1.61 brutto).. no i dlatego, ze jestem w trakcie zmiany (swojej i jeszcze 1 osoby) orientacji na plusa.. i bedzie mala "siec" w plusie.. :D
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-09 14:45
    No to czekam na mms-y od Wlo , sms-y od Q! doatrły , co potwierdziłem szybkimi odpowiedziami na maila , i chyba sam ***Q! też powtierdzi:-) A teraz do pracy:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-09 14:42
    Q! - esemesy chodzą lepiej niż czasem z telefonu na inną sieć ;-) Dobrze podajesz adres w postaci +486xxyyyyyy@text.plusgsm.pl (bez "plusa" też dochodzą)? Nie chce mi się wierzyć wprot, że nie docierają... Podaj mi swój numer w Plusie to Ci wyśle na próbe - jestem pewien, ze dojdzie. No i oprocz tego, ze poliskich liter nie wolno stosowac, mam nadziekje, że także nie w html-u piszesz? Ememesy właśnie zacząłem testować - na issie ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-09 15:36
    *** wlo -- za bardzo nie moge podac Ci nr plusowego bo to nie moj (mamy) i nie ma go teraz przy mnie.. :) predzej ja bede przy nim, ale to dopiero we wtorek po poludniu.. wiec jesli chcesz i bedziesz w stanie.. :) hehe, wychodzi na to, ze wszyscy testuja cos na *** issie.. LOL! :-P z mms'ami mam tyle doswiadczenia, ze wszystkie ladnie dochodza z plusnetu (www).. :-) nr podaje dobrze (bez +), tak wiec nie wiem co jest grane.. :/ ok, wrzuce Ci nr na maila i tam instrukcje, zeby wygladalo jak ode mnie.. taki maly sabotaz.. ;-) *** issa -- jak juz wiesz wszystko ladnie smiga, potwierdzam.. :) tzn. wyslalem tak jak to robie normalnie.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-09 15:41
    *** wlo -- maila napisze pozniej, teraz musze wychodzic.. bo to nie takie proste zeby wygladalo jak ode mnie.. :P poza tym lepiej gdybym byl przy tym nr i od razu widzial co i jak (wtorek po 1700).. :) pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-09 17:01
    Q! - a tak... z www chodzą pięknie, ale tu chodziło o co innego. Jak wykazują testy (issa pewnie przy okazji potwierdzi) można wysłać ememesa na adres 6xxyyyyyy@mmsc.plusnet.pl z Plusnetu poprzez klienta - ja sprawdzałem na klasyku - Outlook Express. Jednak wysyłając do siebie - na numer telefonu, do którego skrzynka jest przypisana, nie dochodza - jestnie informacja, ze mogę odebrać ememesa na www (jak na telefon nie obsługujący ememesów). Z innych adresów już nie działa niestety. Co więcej można w ten sposób wysyłać załączniki, których nie można wysłać z www! W tym także pliki dźwiękowe czy np. grafiki bmp... Już nie wysyłaj w takim razie, jeśli miałoby to narobić galimatiasu - sprawdź sam - działa na pewno. Oczywiście ze skrzynki w Plusnecie. Z innych mało prawdopodobne - jak mówiłem są ograniczenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-09 20:44
    *** wlo -- yhm, znow cos zamieszalem, tym razem z mms'ami.. :/ co do plusnetu to w tej chwili zalogowac sie akurat nie moge (nie wiem czemu, wywala zlego uzytkownika i/lub haslo), ale wczoraj wysylalem 2 razy i nic nie doszlo.. :/ wiesz, moze jednak dam Ci to do przetestowania.. moze *** issa tez sie skusi? :P ale i tak wciaz nie wiem co jest grane.. :/ wkrotce powinien dojsc swiezutki sim+ dla kolezanki wiec sprawdze juz na spokojnie.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    lech pisze: 2005-01-10 00:11
    Witam.Aktualnie kożystam z taryfy(na przetrwanie)czyli era biznes 15 start i wygaduję z telefonu jakieś 30 min miesięcznie. Co do oferty ,którą otrzymałem to dostałbym 60 minut miesięcznie do każdej (starej) taryfy jaką wybiore. Macie rację poczekam aż Era zaoferuje nowe taryfy. Pozdrawiam.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: