Promocja "Witamy w Plusie - Jesienne Rozmowy" w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 49

Regulamin Promocji "Witamy w Plusie - Jesienne Rozmowy" w sieci Plus GSM:

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Promocja "Witamy w Plusie - Jesienne Rozmowy" ( zwana dalej "Promocją") obejmuje podmioty, które 

  • w związku z możliwością przenoszenia numeru, zagwarantowaną przez ustawę z dnia 16 lipca 2004 Prawo Telekomunikacyjne (Dz.U. z 2004r. nr 171 poz.1800) zdecydują się na przeniesienie numeru posiadanego u dotychczasowego dostawcy usług telekomunikacyjnych do sieci Plus GSM oraz 

  • wypełnią zobowiązania związane z procedurą przenoszenia numeru wskazane w "Regulaminie przenoszenia przydzielonego numeru przy zmianie operatora" oraz 

  • w czasie trwania Promocji zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Abonentem w myśl Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów i jednocześnie kupią w Polkomtel S.A. lub u Autoryzowanego Przedstawiciela Plus GSM aparat telefoniczny w cenie promocyjnej oraz 

  • wybiorą jedną z taryf: NowyPlus 25, NowyPlus 45, NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165, o których mowa w § 1 pkt.8 niniejszego Regulaminu. 

2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi: 
a. 50,00 zł brutto (40,98 zł netto) w przypadku zawarcia Umowy i wyborze jednej z taryf: NowyPlus 25, NowyPlus 45; 
b. 15,00 zł brutto (12,29 netto) w przypadku zawarcia Umowy i wyborze jednej z taryf: NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165.
Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych (poza promocją) wynosi 122,00 zł brutto. 
3. Promocyjna opłata aktywacyjna w wysokości określonej w § 1 pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym. 
4. Aparaty telefoniczne oferowane przez Polkomtel S.A. lub Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM po cenie promocyjnej stanowią niepodzielne Zestawy z kartami SIM i samodzielnie nie są przedmiotem Promocji. 
5. Promocyjna cena w zł aparatów telefonicznych oferowanych w Promocji "Witamy w Plusie - Jesienne Rozmowy" wchodzących w skład Zestawów wynosi odpowiednio: 

Lp Model telefonu Cena promocyjna w zł brutto przy zawarciu Umowy i wyborze jednej z taryf z planu taryfowego NowyPlus: Cena w zł brutto aparatów telefonicznych oferowanych na warunkach ogólnych 
NowyPlus 165 NowyPlus 85 NowyPlus 55 NowyPlus 45 NowyPlus 25
1 LG L3100  1,00  49,00  199,00  399,00  449,00  799,00 
2 Motorola A835  1,00  1,00   49,00  649,00  1049,00  1999,00
3 Motorola C390  1,00  1,00  49,00  149,00   249,00  599,00
4 Motorola C550  1,00 1,00 1,00 1,00 49,00  729,00 
5 Motorola C651  1,00  1,00  49,00  149,00  249,00  609,00 
6 Motorola V3  299,00  599,00  799,00  949,00  1049,00  2099,00 
7 Motorola V547  49,00  199,00   299,00  449,00  549,00  899,00 
8 Motorola V500  49,00  99,00  199,00  399,00  499,00  1099,00 
9 Nokia 2600  1,00  1,00  19,00  89,00  149,00  419,00 
10 Nokia 3100  1,00 1,00 1,00 79,00  119,00  499,00 
11 Nokia 3410  1,00 1,00 1,00 1,00 49,00  369,00 
12 Nokia 3510i  1,00 1,00 1,00 1,00 49,00  489,00
13 Nokia 5140  49,00   149,00  249,00  349,00  449,00  1199,00 
14 Nokia 6020  49,00  99,00  249,00  349,00   449,00  1249,00
15 Nokia 6030  1,00  1,00  49,00  99,00  199,00  749,00
16 Nokia 6100  1,00  1,00  49,00  149,00   249,00  699,00
17 Nokia 6230  199,00  499,00  699,00  799,00  899,00  1999,00
18 Nokia 6230i  249,00  549,00  749,00  849,00  949,00  2249,00
19 Nokia 6260  249,00  699,00  899,00  999,00  1049,00  1899,00
20 Nokia 6610i  1,00  1,00  99,00  299,00  449,00  799,00
21 Nokia 6630  649,00  849,00  1049,00  1399,00  1599,00  2299,00
22 Nokia 6670  149,00  599,00  799,00  899,00  999,00  1999,00
23 Nokia 6820  49,00  149,00  349,00  399,00  499,00  1099,00
24 Nokia 6822  49,00  199,00  399,00  449,00  549,00  999,00
25 Nokia 7610  449,00  799,00  999,00  1149,00  1249,00  1699,00
26 Nokia 9300  1149,00   1749,00  1949,00  2049,00  2149,00  2999,00
27 Nokia 9500  1449,00  2049,00  2249,00  2549,00  2649,00  3299,00
28 Panasonic X100  1,00  1,00  49,00  149,00  199,00  699,00
29 Philips 162  1,00 1,00 1,00 1,00 49,00  379,00
30 Philips 355  1,00  1,00  49,00  199,00  299,00  559,00
31 Philips 655  1,00  99,00  229,00  349,00  449,00  899,00
32 Sagem myX-5-2  1,00  1,00  99,00  229,00  329,00  599,00
33 Sagem myZ-5  49,00  149,00  249,00  349,00  399,00  799,00
34 Samsung C210  1,00  1,00  29,00  79,00  149,00  399,00
35 Samsung D500  649,00  849,00  1049,00  1149,00  1249,00  1999,00
36 Samsung E300  149,00  299,00  399,00  499,00  599,00  1099,00
37 Samsung E530  249,00  549,00  749,00  849,00  949,00  1399,00
38 Samsung E700  49,00  99,00  599,00  699,00  799,00  1999,00 
39 Samsung E700 + MP3  99,00  199,00  699,00  799,00  899,00  2099,00
40 Samsung X480  1,00  1,00  79,00  249,00  349,00  549,00
41 Samsung X640  1,00  49,00  249,00  349,00  399,00  749,00
42 Siemens A57  1,00 1,00 1,00 1,00 19,00  349,00
43 Siemens C65  1,00  1,00  49,00  149,00  249,00  599,00
44 Siemens C75  1,00  49,00  149,00  249,00  349,00  599,00
45 Siemens CF62  1,00 1,00 1,00 99,00  149,00  449,00
46 Siemens CX65  1,00  49,00  99,00  199,00  299,00  729,00
47 Siemens M65  1,00  49,00  199,00  449,00  549,00  799,00
48 Siemens S65  1,00  199,00  449,00  549,00  649,00  1999,00
49 Sony Ericsson J210i  1,00 1,00 1,00 1,00 49,00  449,00
50 Sony Ericsson K300i  1,00  1,00  49,00  199,00  299,00  749,00
51 Sony Ericsson K500i  1,00  1,00  59,00  249,00  349,00  969,00
52 Sony Ericsson K700i  49,00  149,00  449,00  549,00  649,00  1349,00 
53 Sony Ericsson K700i+ zestaw Bluetooth HBH-602  149,00  249,00  549,00  649,00  749,00  1449,00 
54 Sony Ericsson K750i  599,00  699,00  899,00  999,00  1049,00  2194,78
55 Sony Ericsson P910i  1049,00   1349,00  1649,00  1749,00  1849,00  2999,00
56 Sony Ericsson T230   1,00 1,00 1,00 1,00 19,00 379,00 
57 Sony Ericsson T290i  1,00 1,00 1,00 1,00 49,00  389,00
58 Sony Ericsson T610  1,00  1,00  49,00  199,00  299,00  829,00
59 Sony Ericsson Z1010  1,00  49,00  149,00  649,00  949,00  2799,00

Ceny detaliczne aktualne na dzień 07.10.2005 roku.
6. Promocja "Witamy w Plusie - Jesienne Rozmowy" trwa od 10.10.2005 i jest ograniczona liczbą Zestawów. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania liczby Zestawów, jednakże nie później niż 31.12.2005 roku
7. Do wzięcia udziału w Promocji "Witamy w Plusie - Jesienne Rozmowy" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w § 1 pkt.1 
8. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "Witamy w Plusie - Jesienne Rozmowy" zobowiązany jest do wyboru jednej z taryf: NowyPlus 25, NowyPlus 45, NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165, zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych. 
9. Polkomtel S.A. zastrzega, iż dostępność poszczególnych modeli aparatów wskazanych w § 1 pkt.5 uzależniona jest od aktualnych stanów magazynowych Polkomtel S.A. / Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM. 

§ 2 OGRANICZENIA

1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji "Witamy w Plusie - Jesienne Rozmowy ": 
a. bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia, 
b. Abonent nie może zawiesić świadczenia usług ani spowodować zaprzestania świadczenia usług przez Polkomtel SA w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel SA dla Abonentów, 
c. Abonent nie może rozwiązać Umowy ani spowodować jej rozwiązania ze swojej winy w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel SA dla Abonentów, 
d. Abonent nie może zmienić taryfy na taryfę o niższej opłacie abonamentowej. 
2. W przypadku zmiany taryfy lub transferu numeru telefonicznego z jednego konta Abonenta na inne konto Abonenta jak też przeniesienia na innego Abonenta praw i obowiązków wynikających z Umowy wciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach promocji "Witamy w Plusie - Jesienne Rozmowy", niewykorzystane minuty i SMS wliczone w abonament, niewykorzystane minuty w ramach usługi "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych przepadają i nie są zwracane w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracone minuty i SMS. 
3. Abonent biorący udział w Promocji "Witamy w Plusie - Jesienne Rozmowy" nie może, w zamian oferowanego Zestawu, żądać innego rodzaju aparatu telefonicznego lub usługi. 
4. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji "Witamy w Plusie - Jesienne Rozmowy" może w okresie 24 miesięcy od daty aktywacji karty SIM na warunkach Promocji "Witamy w Plusie - Jesienne Rozmowy" zmienić wybraną taryfę na inną taryfę, o której mowa w § 1 pkt.8 Regulaminu Promocji, z miesięczną opłatą abonamentową o wyższej wartości. 

§ 3 WARUNKI SPECJALNE

Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy

1. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji "Witamy w Plusie - Jesienne Rozmowy" ma automatycznie aktywowaną usługę "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" na promocyjnych warunkach. 
2. Usługa "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" dotyczy połączeńw godzinach 18.00 - 8.00 od poniedziałku do piątku oraz całą dobę w soboty, niedziele i święta do sieci Plus GSM lub krajowych sieci stacjonarnych z wyłączeniem połączeń z numerami specjalnymi w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usługi Numer Ulgowy i usługi dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych; połączeń z numerami Premium Rate; połączeń wykonywanych w roamingu międzynarodowym; połączeń międzynarodowych; przesyłania faksów i danych oraz połączeń z siecią Internet (numery 123, 321, +48 601 100 123, +48 601 100 321). 
3. Abonent , który zakupił Zestaw w Promocji "Witamy w Plusie - Jesienne Rozmowy" ma prawo korzystać z usługi "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" bez ponoszenia opłaty miesięcznej1, o której mowa w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych, przez: 
a. 6 pełnych okresów rozliczeniowych przy wyborze taryf: NowyPlus 25, NowyPlus 45, 
b. 12 pełnych okresów rozliczeniowych przy wyborze taryfy: NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165,
z tym, że dodatkowo jeżeli aktywacja nastąpi w trakcie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas w pierwszym okresie rozliczeniowym liczba godzin/minut połączeń objętych usługą będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca okresu rozliczeniowego 
4. Liczba darmowych godzin do wykorzystania na połączenia do sieci Plus GSM i do sieci stacjonarnych w usłudze "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" zgodna jest z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych i wynosi odpowiednio: 

  NowyPlus 25  NowyPlus 45  NowyPlus 55  NowyPlus 85  NowyPlus 165
Liczba darmowych godzin do wykorzystania na połączenia do sieci Plus GSM(z wyłączeniem Sami Swoi) i sieci stacjonarnych 1 (60 minut)  2 (120 minut)  5 (300 minut)  10 (600 minut)  20 (1200 minut)

5. Jeśli liczba godzin/minut zgodnie § 3 pkt.4 z danego okresu rozliczeniowego nie zostanie wykorzystana w bieżącym okresie rozliczeniowym, wówczas Abonent traci prawo do niewykorzystanej części godzin/minut w usłudze "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" i ta część jest anulowana i nie może być wykorzystana w kolejnych okresach rozliczeniowych. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą część godzin/minut w usłudze "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy". 
6. Po wykorzystaniu wszystkich godzin w usłudze "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" w danym okresie rozliczeniowym, opłata za minutę połączenia z numerami w sieci Plus GSM oraz z numerami stacjonarnymi zgodna będzie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych. 
7. Abonent może deaktywować usługę "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" . Deaktywacja usługi "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" odbywa się poprzez 
a. telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta, 
b. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl). 
8. Z zastrzeżeniem t reści § 3 pkt.3 po upływie: 
a. 6 pełnych okresów rozliczeniowych przy wyborze taryf: NowyPlus 25, NowyPlus 45, 
b. 12 pełnych okresów rozliczeniowych przy wyborze taryfy: NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165,
od daty aktywacji karty SIM w ramach Promocji "Witamy w Plusie - Jesienne Rozmowy" za usługę "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" będzie po bierana opłata miesięczna w wysokości 25 zł brutto zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych. 
9. Jakakolwiek zmiana taryfy w okresie, o którym mowa w §3 pkt.3 powoduje, że Abonent traci prawo do korzystania z usługi "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" na warunkach promocyjnych określonych w §3 pkt.3. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracony czas rozmów w usłudze "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" . 

Usługa "Do wszystkich"

10. Abonentowi, który zakupił Zestaw w Promocji "Witamy w Plusie - Jesienne Rozmowy" w momencie aktywacji uruchamiana jest promocyjna usługa "Do wszystkich", w ramach której przyznawany jest jednorazowy pakiet kwotowy w wysokości 150 zł brutto (z VAT) do wykorzystania na krajowe połączenia głosowe (z wyłączeniem połączeń z numerami specjalnymi w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usługi Numer Ulgowy i usługi dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych; połączeń z numerami Premium Rate; połączeń wykonywanych w roamingu międzynarodowym; połączeń międzynarodowych; przesyłania faksów i danych oraz połączeń z siecią Internet - numery 123, 321, +48 601 100 123, +48 601 100 321) oraz na krajowe wiadomości tekstowe SMS (z wyłączeniem wiadomości SMS wysyłanych w ramach roamingu oraz SMS Premium tj. wiadomości wysyłanych na numery z zakresu 7000-7999 oraz 91000-91999 ) do wszystkich operatorów telekomunikacyjnych. 
11. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji "Witamy w Plusie - Jesienne Rozmowy" ma prawo wykorzystać pakiet kwotowy przyznany w ramach promocyjnej usługi "Do wszystkich", októrym mowa w § 3 pkt. 10 w ciągu pierwszych 6 okresów rozliczeniowych od dnia aktywacji karty SIM. Po upływie tego okresu Abonent traci prawo do niewykorzystanej wartości pakietu kwotowego przyznanego w ramach usługi "Do wszystkich" . W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość pakietu kwotowego przyznanego w ramach usługi "Do wszystkich" . 
12. Pakiet kwotowy przyznany w ramach promocyjnej usługi "Do wszystkich", o którym mowa w § 3 pkt.10 wykorzystywany jest dopiero po wykorzystaniu minut i wiadomości tekstowych SMS wliczonych w abonament oraz minut/godzin w usłudze "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy". 
13. Po wykorzystaniu pakietu kwotowego przyznanego w ramach usługi "Do wszystkich" , opłaty za minutę krajowego połączenia głosowego oraz za wysyłane krajowe wiadomości tekstowe SMS naliczane będą zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych. 
14. Jakakolwiek zmiana taryfy w okresie, o którym mowa w §3 pkt.11 powoduje, że Abonent traci prawo do niewykorzystanej wartości pakietu kwotowego przyznanego w ramach usługi "Do wszystkich". W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość pakietu kwotowego przyznanego w ramach usługi "Do wszystkich" . 
15. Z zastrzeżeniem § 2 pkt.4, § 3 pkt.9 i § 3 pkt.14 niniejszego Regulaminu, jakakolwiek zmiana taryfy jest możliwa z początkiem nowego okresu rozliczeniowego. 
16. Jeżeli Abonent dokona aktywacji w jednej z taryf w ramach planu taryfowego NowyPlus, a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas liczba minut i SMS'ów wliczonych w abonament, zgodnie z obowiązującym Cennikiem usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM, w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca tego okresu rozliczeniowego. 

§ 4 ŁĄCZENIE PROMOCJI

1. Promocja "Witamy w Plusie - Jesienne Rozmowy" w czasie 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści § 4 pkt. 2. 
2. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "Witamy w Plusie - Jesienne Rozmowy" będzie mógł korzystać z innych zniżek i promocji skierowanych do Abonentów sieci Plus GSM jeżeli w treści danego regulaminu promocji przewidziana będzie taka możliwość. 

§ 5 AKTYWACJA KARTY SIM

1. W Promocji "Witamy w Plusie - Jesienne Rozmowy " oferowane są karty SIM wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty SIM standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu. W przypadku, gdy Abonent wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty SIM wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata wynosi 61,00 zł brutto. Kwotą tą Abonent zostanie obciążony w najbliższym rachunku telefonicznym. 
2. W przypadku utraty aparatu telefonicznego oraz karty SIM, nabytych w ramach Promocji " Witamy w Plusie - Jesienne Rozmowy ", przed upływem 24 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania. 
3. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty telefonu wraz z kartą SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 61,00 zł brutto. 
4. W przypadku nie podjęcia działań określonych w § 5 pkt.3, działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w § 8 pkt.1 Regulaminu. 

§ 6 BLOKADA KARTY SIM

1. Oferowany w Zestawie aparat telefoniczny posiada blokadę karty SIM (SIM Lock) i może działać wyłącznie z kartą sieci Plus GSM. 
2. Blokada może zostać usunięta we wszystkich Salonach Firmowych Plus GSM po zgłoszeniu telefonicznie lub osobiście chęci usunięcia blokady. Przy zgłoszeniu chęci usunięcia blokady należy wyrazić zgodę na przedstawione poniżej warunki usunięcia blokady oraz podać typ i numer IMEI telefonu. W ciągu 14 dni Abonent zostanie powiadomiony przez pracownika Salonu o terminie wykonania operacji. Blokada zostanie usunięta po zgłoszeniu się osobiście do Salonu z telefonem, który ma zostać odblokowany. 
3. Polkomtel S.A. informuje, że w przypadku usunięcia blokady w ciągu 24 miesięcy od daty aktywacji w sieci Plus GSM, za czynność tę zostanie pobrana opłata w wysokości 610,00 zł brutto. 
4. W przypadku usunięcia blokady aparatu telefonicznego z pominięciem zasad określonych w § 6 pkt.2 Abonent traci prawo do bezpłatnej obsługi serwisowej aparatu telefonicznego w ramach gwarancji, rękojmi lub uprawnień z tytułu niezgodności z umową. 

§ 7 INNE ZOBOWIĄZANIA

1. Abonent zobowiązuje się do nie używania w adapterach GSM kart SIM aktywowanych w sieci Plus GSM. Przez adapter GSM rozumie się urządzenie, które w sposób analogiczny jak telefon GSM wykorzystuje interfejs radiowy w standardzie GSM 900/1800 i zapewnia możliwość dołączania innych urządzeń telekomunikacyjnych w celu realizacji połączeń telekomunikacyjnych przez sieci operatorów komórkowych. 
2. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych. 
3. Polkomtel SA ma prawo do rozwiązania Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Abonenta z zobowiązań określonych w pkt. 1 i 2 powyżej oraz żądania od Abonenta naprawienia szkody poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 5000,00 zł, co nie wyłącza uprawnienia Polkomtel S.A. do żądania od Abonenta odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych. 

§ 8 KARY UMOWNE

1. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w § 2 pkt.1 niniejszego Regulaminu: 
a. rozwiązania Umowy przez Abonenta, 
b. zawieszenia świadczenia usług przez Abonenta, 
c. spowodowanie rozwiązania Umowy z winy Abonenta, w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów, 
d. spowodowanie zaprzestania świadczenia usług przez Polkomtel S.A. w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów.
Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 840,00 zł. Wysokość kary umownej będzie pomniejszana w zależności od czasu, jaki upłynął od dnia zawarcia Umowy według zasad określonych w § 8 pkt.2. 
2. Jeżeli rozwiązanie umowy / zawieszenie świadczenia usług / spowodowanie rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów / spowodowanie zaprzestania świadczenia usług przez Polkomtel SA w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów nastąpi w okresie: 

  • przed końcem 12 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 100 % kary umownej, o której mowa w pkt.1 powyżej; 

  • pomiędzy początkiem 13 miesiąca a końcem 18 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 80 % kary umownej, o której mowa w pkt.1 powyżej; 

  • pomiędzy początkiem 19 miesiąca a końcem 21 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 60 % kary umownej, o której mowa w pkt.1 powyżej; 

  • pomiędzy początkiem 22 miesiąca a końcami 24 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 40 % kary umownej, o której mowa w pkt.1 powyżej. 

§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "Witamy w Plusie - Jesienne Rozmowy" zastosowanie mają postanowienia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów, o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.

1 w okresie o którym mowa powyżej miesięczna opłata za usługę "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" wliczona jest w miesięczną opłatę abonamentową w wybranej taryfie.

Opinie:

Opinie archiwalne (49):

Komentuj

Komentarze / 49

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    jasio pisze: 2005-10-10 13:11
    czyzby jednak to nie byly testy... oby!
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-10-10 13:14
    Tylko niech ktos mi powie gdzie znajde "Regulamin przenoszenia przydzielonego numeru przy zmianie operatora" ??
    0
  • Users Avatars Mini
    llukasz pisze: 2005-10-10 13:15
    A gdzie jest "Regulamin przenoszenia przydzielonego numeru przy zmianie operatora" ?
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2005-10-10 13:18
    Witajcie!
    0
  • Users Avatars Mini
    sokolowiak pisze: 2005-10-10 13:20
    Chwila.... "W Promocji "Witamy w Plusie - Jesienne Rozmowy " oferowane są karty SIM wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty SIM standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu. W przypadku, gdy Abonent wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty SIM wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata wynosi 61,00 zł brutto. Kwotą tą Abonent zostanie obciążony w najbliższym rachunku telefonicznym"... Nie kumam przecież cała ta promocja polega na tym ,że przychodzi się z własnym numerem, czyżby wszyscy musieli płacić te 61 zł ???
    0
  • Users Avatars Mini
    sciema pisze: 2005-10-10 13:22
    powiem wam ze mozna przenosic tylko numery abonamentowe i do tego masa papierów od obecnego operatora musicie donieść
    0
  • Users Avatars Mini
    flama pisze: 2005-10-10 13:23
    no mnie nie przyciagneliby tymi cenami telefonow np. Ciekawe gdzie ten regulamin jest ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    sciema pisze: 2005-10-10 13:23
    opłata aktywacyjna wynosi 61zł a z tego co wiem to za przeniesienie numeru zapłacicie 122 zł
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-10-10 13:29
    No to teraz będzie Plusowy nr 501.... :-) Pozatym ceny takie jak w normalnej promocji...
    0
  • Users Avatars Mini
    szefo pisze: 2005-10-10 13:47
    Kurde ćwoki jedne z was! Nie umiecie po polsku czytać??? Jest napisane, że opłata aktywacyjna 15zł, gdyby ktoś chciał zmienić numer, bądź wybrać go to wtedy 61zł, a na warunkach ogólnych 122zł. D3bile po podstawówce! Tylko jedna szara komórka - i to nie w mózgu - tylko w dłoni....
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2005-10-10 13:52
    cos sie zaczyna dziac..
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2005-10-10 13:55
    ***reboot. Miłej lektury. Regulamin przenoszenia przydzielonego numeru przy zmianie operatora. § 1POSTANOWIENIA OGÓLNE 1.Na podstawie art. 71 Ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U z 2004r. Nr 171, poz. 1800), Abonent będący stroną umowy z dostawcą usług zapewniającym przyłączenie do publicznej sieci telefonicznej operatora może żądać przy zmianie operatora przeniesienia przydzielonego numeru do istniejącej sieci innego operatora z zastrzeżeniem, iż uprawnienie to nie dotyczy przenoszenia numerów pomiędzy stacjonarnymi i ruchomymi publicznymi sieciami telefonicznymi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2005-10-10 13:57
    2. Określenia użyte w Regulaminie mają następujące znaczenie: a.Ustawa - Ustawa z dnia 16 lipca 2004r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz.U z 2004r., Nr 171, poz. 1800), b.Rozporządzenie – Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 8 marca 2005 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień przez abonentów publicznej sieci telefonicznej (Dz.U z 2005 r., Nr 46, poz. 438) c.Umowa – umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych, na podstawie której Polkomtel S.A. zobowiązuje się do świadczenia usług telekomunikacyjnych zgodnie z „Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów”, a Abonent zobowiązuje się do przestrzegania warunków w nim określonych, zaś w przypadku gdy Umowa zawierana jest w promocji - również w Regulaminie Promocji,
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2005-10-10 13:59
    ***Szefo: niezły z Ciebie d3ki3l... co tak wyzywasz? Brakuje Ci nawet tej jednej komórki?
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-10-10 14:02
    ***Bartplus: dziekowac, dziekowac :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2005-10-10 14:03
    a.Abonent - osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która podpisała Umowę z Polkomtel S.A. b.Klient – podmiot, który jest stroną umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawartej w formie pisemnej z innym niż Polkomtel S.A. dostawcą publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych. c.Regulamin - niniejszy Regulamin przenoszenia przydzielonego numeru przy zmianie operatora. d.Punkt Sprzedaży (obsługi) - salon firmowy Polkomtel S.A., sklep firmowy Polkomtel S.A., punkt obsługi Klientów/ Abonentów Polkomtel S.A. lub miejsce przeznaczone do obsługiwania Klientów / Abonentów posiadające autoryzację Polkomtel S.A., w którym oferowane są usługi świadczone przez Polkomtel S.A.,
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2005-10-10 14:06
    a.Dotychczasowy Dostawca Usług - dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, który na podstawie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych świadczy aktualnie Klientowi usługi z wykorzystaniem przydzielonego numeru telefonicznego, który Klient zamierza przenieść w związku z zawarciem z Polkomtel S.A. umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych. b.Nowy Dostawca Usług – inny niż Polkomtel S.A. dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, z którym Abonent zamierza zawrzeć umowę o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru.
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2005-10-10 14:07
    A najlepszy jest tekst na stronie Plusa: "Jednocześnie pragniemy poinformować, że obecnie usługa przeniesienia numeru ma niepełny zakres funkcjonalności. Pełen zakres będzie dostępny po uzgodnieniu przez wszystkich operatorów krajowych - komórkowych i stacjonarnych - spójnego systemu wsparcia technicznego." Czyli kupujesz nowe auto, ale jeździć nim będziesz dopiero jak minie jakiś czas. Teraz proszę się cieszyć z faktu jego posiadania. Bezsens. Niby jest przenoszenie, ale co z tego. To taki zabieg tylko dla URTiP'u, żeby było, że już zrobili. Cała nasza Polska...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2005-10-10 14:07
    § 2ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA PRZEZ KLIENTA DO POLKOMTEL S.A. O ZAWARCIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH Z PRZENIESIENIEM PRZYDZIELONEGO NUMERU 1.Klient występuje do Polkomtel S.A. za pośrednictwem Punktu Sprzedaży (obsługi) z pisemnym wnioskiem (wzory wniosków dostępne są w Punktach Sprzedaży (obsługi) i na stronach www.plusgsm.pl) o potwierdzenie możliwości zawarcia umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem numeru. 2.olkomtel S.A. w terminie 7 dni od dnia złożenia przez Klienta wniosku o potwierdzenie możliwości zawarcia umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem numeru, rozpatruje wniosek i udziela odpowiedzi w formie pisemnej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2005-10-10 14:09
    3.Po otrzymaniu potwierdzenia możliwości zawarcia umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem numeru, Klient występuje do Dotychczasowego Dostawcy Usług z pisemnym wnioskiem o rozwiązanie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem numeru. Do wniosku o rozwiązanie umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem numeru z Dotychczasowym Dostawcą Usług dołączyć należy kopię wystawionego przez Polkomtel S.A. potwierdzenia możliwości zawarcia umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem numeru.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2005-10-10 14:09
    4.Po otrzymaniu od Dotychczasowego Dostawcy Usług zawiadomienia o terminie rozwiązania umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem numeru Klient zawiera w Punkcie Sprzedaży (obsługi) Polkomtel S.A. umowę o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru. Umowa o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru określa przewidywany termin rozpoczęcia świadczenia usług.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2005-10-10 14:10
    5.Polkomtel S.A. nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości aktywowania w sieci Polkomtel S.A. numeru Klienta, któremu wydane zostało potwierdzenie możliwości zawarcia umowy z przeniesieniem przydzielonego numeru i zawarta została umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w przypadku nie przekazania tego numeru przez Dotychczasowego Dostawcę Usług tj. rozwiązania przez Dotychczasowego Dostawcę Usług umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych bez przeniesienia przydzielonego numeru.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2005-10-10 14:12
    § 3.ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA PRZEZ ABONENTA DO POLKOMTEL S.A. O ROZWIĄZANIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH Z PRZENIESIENIEM PRZYDZIELONEGO NUMERU 1.Abonent po otrzymaniu od Nowego Dostawcy Usług potwierdzenia możliwości zawarcia umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem numeru, występuje w formie pisemnej do Polkomtel S.A. za pośrednictwem Punktu Sprzedaży (obsługi) Polkomtel S.A. z wnioskiem o rozwiązanie Umowy z przeniesieniem przydzielonego numeru.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2005-10-10 14:13
    2.Do wniosku o rozwiązanie Umowy z przeniesieniem przydzielonego numeru Abonent winien dołączyć kopię wystawionego przez Nowego Dostawcę Usług potwierdzenia możliwości zawarcia umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem numeru. 3.W terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku o rozwiązanie Umowy z przeniesieniem przydzielonego numeru Polkomtel S.A. poinformuje Abonenta w formie pisemnej o terminie rozwiązania Umowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    generał gugel pisze: 2005-10-10 14:13
    Uu, ale plus sie rzucił nma klientów orangutana. Ale mogliby dać lepsze ceny na fony, bo te co są nie są specjalnie zachecające
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2005-10-10 14:13
    4.Jeżeli Abonent nie uregulował swoich zobowiązań wobec Polkomtel S.A., do dnia w którym powinno nastąpić rozwiązanie Umowy, Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo rozwiązania Umowy bez przeniesienia przydzielonego numeru. 5.W przypadku, gdy zawarta Umowa jest związana z ulgą przyznaną Abonentowi, określoną są w Umowie, Polkomtel S.A. może uzależnić rozwiązanie Umowy z przeniesieniem przydzielonego numeru przed upływem terminu ustalonego w Umowie od wcześniejszej zapłaty równowartości ulgi określonej w Umowie (kara umowna). 6.Polkomtel S.A. pobiera od Abonenta opłatę określoną w cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych z tytułu przeniesienia przydzielonego numeru przy zmianie dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2005-10-10 14:14
    § 4 POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1.W celu uzyskania dodatkowych informacji Abonent lub Klient może kontaktować się bezpośrednio z Działem Obsługi Klienta Polkomtel S.A.. Informacje na temat uprawnień określonych w art. 71 Ustawy Polkomtel S.A. publikuje na stronach www.plusgsm.pl. 2.Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo zmiany treści Regulaminu . Regulamin i jego zmiany sa publikowane na stronie internetowej www.plusgsm.pl. 3.Polkomtel S.A. nie ponosi odpowiedzialności za działania lub zaniechania innych dostawców publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych. 4.Do wszelkich spraw nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie postanowienia Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów, a także przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy i Rozporządzenia. 5.Regulamin wchodzi w życie z dniem 10 października 2005 roku.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2005-10-10 14:14
    To by było na tyle, życzę wszystkim zainteresowanym miłej lektury :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-10-10 14:20
    Fajnie zmodyfikowali Happy Hours przynajmniej sie odkorkuje troche siec
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2005-10-10 14:35
    Co do happy Hour: 1.Z dniem 11 października 2005 r. promocja „Happy Hours” zostanie zakończona;2.W miejsce dotychczasowej promocji uruchomiona zostanie promocja „Pakiet Szczęśliwe Godziny” na następujących warunkach: a.Użytkownik uzyska pakiet 120 minut darmowych krajowych połączeń do sieci Plus GSM w cenie 5 zł brutto, który będzie mógł być wykorzystany w ciągu 30 dni od dnia uruchomienia;b.Pakiet może zostać wykorzystany od godz. 21:00 w piątek do 6:00 (rano) w poniedziałek – znacznie rozszerzono pory obowiązywania promocji (dotychczas tylko 19:00-20:00 w piątki i soboty),c.W przypadku gdy Użytkownik taryfy Easy posiada aktywny również pakiet Easy Gadka, w pierwszej kolejności wykorzystywany będzie „Pakiet Szczęśliwe Godziny” – z korzyścią dla Użytkownika.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2005-10-10 14:35
    3.Użytkownicy, którzy już skorzystali z dotychczasowej promocji „Happy Hours” otrzymają: nieodpłatnie jeden „Pakiet Szczęśliwe Godziny”,wiadomość tekstową SMS o treści „Od 11/10 jest nowa oferta Pakiet Szczęśliwe Godziny a w nim 120 min, który aktywowaliśmy Ci bezpłatnie. szczegóły pod numerem 5252 i na www.simplus.pl”. 4.Uruchomienie „Pakietu Szczęśliwe Godziny” następuje po wysłaniu krótkiego kodu *121*11*05# z numeru, dla którego ma być uruchomiony Pakiet.
    0
  • Users Avatars Mini
    generał gugel pisze: 2005-10-10 14:37
    Sami sobie noge podstawili :) Musieli jakoś dopracować HH bo ludzie by im tego nie odpuścili. Dobra nauczka, tak jest jak sie wymyśle pseudopromocyjki bez porozumienia z działem technicznym.
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2005-10-10 14:54
    ***Bartplus: nie przesadzasz? nie lepiej było wkleić link? A tak bałagan troche się zrobił.
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2005-10-10 14:55
    Korzystając z chwili kiedy Bartplus nic nie pisze - wkleję swój głos w sprawie raz jeszcze: Najlepszy jest tekst na stronie Plusa: "Jednocześnie pragniemy poinformować, że obecnie usługa przeniesienia numeru ma niepełny zakres funkcjonalności. Pełen zakres będzie dostępny po uzgodnieniu przez wszystkich operatorów krajowych - komórkowych i stacjonarnych - spójnego systemu wsparcia technicznego." Czyli kupujesz nowe auto, ale jeździć nim będziesz dopiero jak minie jakiś czas. Teraz proszę się cieszyć z faktu jego posiadania. Bezsens. Niby jest przenoszenie, ale co z tego. To taki zabieg tylko dla URTiP'u, żeby było, że już zrobili. Cała nasza Polska...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2005-10-10 15:02
    ***pedros77: widziałeś gdzieś na stronie Plusa link do tego regulaminu?
    0
  • Users Avatars Mini
    wieszak pisze: 2005-10-10 15:20
    pedros77 - ale to dobrze, bo fakt, promocja jest wirtualna, ale dają sygnał o gotowości do działania. Może to podziała motywująco na resztę... Mam pytanko, kiedyś pojawiła się tutaj informacja o tym, że ustawa została zmieniona i możliwością przenoszenia numerów zostaną objęte także numery prepaid. Tylko jakoś się o tym nie mówi... Czy teraz będzie już możliwość przeniesienia takiego numeru?
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2005-10-10 15:24
    Ceny telefonów są lekko odstraszające... Aczkolwiek "warunki taryfowe" całkiem, całkiem. Ale i tak uważam że kupowanie telefonu w taryfie NP25 i NP45 to jakiś absurd! Ewidentnie zaporowe ceny słuchawek - widocznie nie chcą już sprzedawać tych taryf i przy pomocy cen kierują "oszczędniejszych" użytkowników do mixplusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2005-10-10 15:46
    ***Bartplus: no nie widziałem, ale skąd Ty go masz? Przepisujesz z kartki? A jak każdy sobie wejdzie i samemu przeczyta, to chyba czapka z głowy Ci nie spadnie. Wg mnie taki cięty na kawałki jest mało czytelny. Ale to moje prywatne zdanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2005-10-10 15:56
    ***pedros77: dostałem go w pliku, ale ograniczenie komentarza do 1000 znaków uniemożliwiło mi wklejenie go w całości, więc musiał iść w kawałkach.
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2005-10-10 17:03
    ***Bartplus: OK. Niech tak będzie, ale przyznasz, że jest to nie co nieczytelne.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2005-10-10 17:54
    Lepszy taki regulamin niż żaden :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-10-10 20:06
    No to czekamy na pierwszego który z tego skorzysta :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    jaro2004 pisze: 2005-10-10 21:06
    ciekawe czy ktos wie jak zostanie rozwiazany problem rozmow wewnatrz sieciowych?np jak ktos przeniesie numer z plusa do orange a ja nieswiadomy zadzwonie do niego w ramach darmowych wieczorow i weekendow to czy bedzie jakas slowna zapowiedz ze dany numer nie jest juz w plusie tylko w orange?bo jezeli czegos takiego nie bedzie to nieswiadomie mozna ladny rachunek sobie nastukac.jak ktos wie jak to zostanie rozwiazane to niech pisze bo to chyba bardzo wazny temat!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-10-10 22:26
    Plus zwraca za przenosiny jak wyczytałem na ich stronce.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2005-10-10 22:27
    Coś mi sie wydaje że przenoszenie numeru w ciągu najbliższych kilku miesięcy to murowane kłopoty... Na bank niektórzy będą mieli niespodzianki w rodzaju: problemy z zalogowaniem do sieci, 2 rachunki od 2 operatorów, problemy z dodzwonieniem się, zaginione smsy, kłopoty z roamingiem i transmisją danych... Nie odważył bym sie na to póki co...
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2005-10-10 23:26
    Zastanawiam się ilu abonentów skorzysta z tej mozliwości? Użytkowników pre-paid mamy z głowy bo nie pozwala prawo, pozostaje reszta. Duże firmy, jeśli chciały to już to zrobiły dawno, mniejsze pewnie dotrwają do końca bo przy kilkunastu aktywkach zajmują sie tym ludzie, którzy nie czytają GOL-a a więc nie mają pojęcia o ofercie rynkowej a istotny jest telefon np.: V3 razor, który pozwala się pięknie lansować wśród niezorientowanych. Generalnie dużo szumu, mało ruchu ale zapraszam wszystkich abonentów z abonamentem 25 PLN...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gość pisze: 2005-10-11 01:02
    phone. net .pl jest juz regulamin przenoszenia nr w +
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-10-11 01:42
    ~~~Alienus - mam podobne obawy.
    0
  • Users Avatars Mini
    SUPER_ELECTRIC pisze: 2005-10-11 15:47
    Ceny telefonów lekko odstraszają ... ale poza tym chyba mogło byBYc
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: