Przeniesienie numeru do PLAY poprzez zgłoszenie telefoniczne i kuriera - oficjalny komunikat

Newsy
Żródło: PLAY
Opinie: 9

Od 8 grudnia 2009 Play jako pierwszy wprowadza usługę przenoszenia numeru poprzez zgłoszenie telefoniczne. W ramach niniejszej oferty promocyjnej konsultant P4 podczas rozmowy z abonentem pobiera dane niezbędne do wypełnienia wniosku o przeniesienie numeru oraz zawarcia Umowy z P4. Po zebraniu danych abonent otrzymuje na Numer Telefonu SMS z informacją o złożeniu zlecenia z jednoczesną prośbą o jego potwierdzenie. Na podstawie otrzymanego potwierdzenia, P4 kurierem przesyła do abonenta niezbędne dokumenty ( wniosek, oświadczenie, umowę) oraz wybrany przez klienta Telefon z Kartą SIM/USIM z przypisanym, tymczasowym Numerem MSISDN.

Abonent w obecności kuriera podpisuje dokumenty, o których mowa powyżej i po ich otrzymaniu P4 w przeciągu 3 dni roboczych informuje abonenta o statusie rozpatrzenia wniosku zgodnie z wybranym przez Klienta kanałem Kontaktu (poprzez wiadomości sms wysyłane na numer przenoszony lub poprzez email).

Obecnie usługa dostępna jest dla Klientów abonamentowych pod numerami 801 88 11 12 , 790 25 00 00 lub Call Center 790 500 500.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (9):

Komentuj

Komentarze / 9

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-12-08 20:54
    Ciekawa sprawa ale chyba zapomnieli o jednym numerze do BOK Play. ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pablito pisze: 2009-12-09 00:14
    Jedynym sposobem na pomyślne załatwienie sprawy MNP jest wizyta w punkcie sprzedaży. Tylko taki sposób gwarantuje gruntowne przedstawienie oferty, rozwianie wątpliwości i właściwa obsługę klienta. Do tej pory Call Center zawierając nawet tradycyjną umowę z nowym klientem, obsługuje klienta w taki sposób, że i tak i tak kończy w punkcie sprzedaży i skarży się konsultantowi, że został niedoinformowany i nie wie podstawowych rzeczy związanych z umową, którą zawarł. Byle zaliczyć... nie polecam!
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2009-12-09 01:39
    Zgadzam się! Nie ma to jak wizyta w salonie czy punkcie sprzedaży.
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil pisze: 2009-12-09 10:50
    Kochani to tylko na papierze tak ładnie wyglada jak sie chce nagonic klienta. Ja zlozylem cesje w czerwcu 2009 i do tej pory czyli juz pol roku moja sprawa nie zostala zalatwiona Skladam w punkcie juz 3 raz dokumenty potrzebne na przeprowadzenie cesji Jak dzwonie do BOK(juz ok 10 razy)czyli w plecy jestem 10zl i pytam sie jak wyglada sprawa mojej cesji to w odpowiedzi slysze ze albo nie dotarly moje dokumnety lub nie sprawny jest sys.informatyczny
    0
  • Users Avatars Mini
    dodek pisze: 2009-12-09 11:45
    Kamil weź się nie osłabiaj tym komentarzem. Brat 2 miesiące temu przenosił abonament z Ery do Play totalnie bezproblemowo i z jedną wizytą w salonie Play gdzie wszystko miał załatwione od ręki. Czekał tylko na zakończenie umowy u starego operatora.
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil pisze: 2009-12-09 14:35
    dodek, to mial szczescie ja nie moge z fresza zrobic cesji na firmowy to fakt i ponc jest wiecej takich jak ja
    0
  • Users Avatars Mini
    janpat pisze: 2009-12-09 20:20
    bzdura, wszystko jest bardzo szybko,
    0
  • Users Avatars Mini
    Hedwiga pisze: 2009-12-14 10:58
    Nie polecam załatwiania niczego przez telefon ....no chyba że ma się potwierdzenie zdobyte w salonie o ofercie i przeczytany regulamin. Z doświadczenia wiem że ci co załatwiają coś przez tel to nie dosłyszą nie upewnią się i dadzą się namówić na to co nie chcą tak naprawdę, a później przychodzą do salonu i marudzą płaczą że zostali oszukani.
    0
  • Users Avatars Mini
    Saint pisze: 2009-12-23 14:35
    Salon te ż ci nie powie wszystkiego ja załatwiam mase spraw wysyłka kurierska przez fona. Ale podstawa jest tak czytaj regulamin bo zawsze podpisujesz ze sie z nim zapoznawałeś
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: