PTC wprowadzi reklamy w czasie rozmów w ciągu najbliższych tygodni

Newsy
Opinie: 3
Opinie: 3

Polska Telefonia Cyfrowa, w czasie odbywającego się obecnie Kongresu Operatorów Telefonii Komórkowej w Cannes, poinformowala, że w ciągu kilku tygodni abonenci Ery będą mogli słuchać reklam w czasie rozmów telefonicznych. Wprowadzenie tej usługi powinno pozwolić na obniżenie cen rozmów nawet o połowę.
- Będziemy ósmą firmą na świecie, która wprowadzi takie usługi. To zupełnie nowe medium reklamowe, dlatego trudno teraz mówić o wielkości planowanych wpływów. Dysponujemy szacunkami, ale nie chcemy ich na razie ujawnić - twierdzi Wojciech Płoski z zarządu PTC.
Dodał również, że reklamodawcy w Polsce i abonenci sieci dobrze ocenili tą inicjatywę. Z badań przeprowadzonych wśród klientów Ery wynika, że 92 proc. z nich wstępnie zadeklarowało chęć wysłuchania reklam w czasie rozmowy. Obecnie trwają prace nad przygotowaniem cennika tych usług oraz szczegółowe badania, dotyczące precyzyjnego dobrania reklam do potrzeb klientów. Można zakładać, że za rozmowę, przerywaną 15-50 sekundowymi spotami, klient może zapłacić nawet o połowę mniej.
Na początku firma chce zaproponować usługę około 50 tys. użytkowników. W dalszym terminie liczba ta ma wzrosnąć wielokrotnie. Wśród potencjalnych reklamodawców wymienia się m.in. producentów AGD, żywności, chemii, samochodów, a także banki i inne instytucje finansowe. (Puls Biznesu)

Opinie:

Opinie archiwalne (3):

Komentuj

Komentarze / 3

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: