Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha Abonament na miłość

Newsy
Opinie: 0
Opinie: 0

W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej Abonament na miłość.

Polkomtel zatrudnił do projektu youtuberów - Radzką oraz Adama Poszukiwacza (Adama Knowshow).

Dedykowany social mediom materiał video promuje ofertę smartfon za złotówkę na start, dostępną na stronie plushbezlimitu.pl. W ciągu zaledwie kilku dni film został obejrzany przez ponad 120 000 użytkowników Facebooka oraz YouTube’a.

Plus nie podał ile odsłon wynikało z płatnej kampanii filmu, a ile z efektu viralowego.

Wcześniej w kampaniach w Social Mediach marka Plush współpracowała Sucharem Codziennym, Poszukiwaczem, Jackiem Gadovskym i Agnieszką Grzelak.

Za kreację i działania w social mediach odpowiedzialny jest dom mediowy Vizeum, a produkcję przygotował dom produkcyjny TFP.

Film Abonament na miłość:

 

 

Opinie:

Rekomendowane: