Netia przez parę tygodni będzie promować się w telewizji

Newsy
Opinie: 0
Wystartowała noworoczna kampania reklamowa Netii

Netia rozpoczęła swoją pierwszą w tym roku kampanię ATL. W spocie telewizyjnym promowane są zalety noworocznej promocji, w której pakiety internetu z TV kosztują od 60 zł miesięcznie, a przez 3 miesiące na start są gratis.

Noworoczna kampania wyprzedażowa rusza 4 stycznia 2021 r. i potrwa kilka tygodni. Wykorzystujemy 30-sekundowy spot z udziałem naszych sympatycznych, świetlistych postaci inspirowanych kornikami – znanymi specjalistami od drążenia kanałów telewizyjnych. – powiedziała Joanna Pędzińska, szefowa komunikacji marketingowej B2C w Netii.

Spot będzie emitowany w głównych i tematycznych kanałach Grupy Polsat oraz TVN Discovery Polska. Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends, spot wyprodukowała firma TFP, natomiast zakup mediów leżał po stronie domu mediowego Vizeum.

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: