Rekordowy wynik Plusa

Newsy
Żródło: Reuters, Puls Biznesu
Opinie: 76

Polkomtel zarobił w 2005 r. 1,070 mld zł zysku netto i miał 6,5 mld zł przychodów. To rekordowy wynik — w 2005 r. Polkomtel zarobił o prawie 150 mln zł mniej. "Taką wysokość zysku sygnalizowaliśmy wcześniej i udało się nam zrealizować to założenie" - powiedziała rzecznik Polkomtelu Elżbieta Sadowska agencji Reuters.

Opinie:

Opinie archiwalne (76):

Komentuj

Komentarze / 76

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    lukasm pisze: 2006-02-28 08:55
    Brawo Pani Elu, tak trzymać!
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasm pisze: 2006-02-28 08:59
    Robić oszczędności na różnych tam platformach i innych ****relach, dopłacać setki złotych do aparatów kupowanych w promocjach, itp itd
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2006-02-28 09:09
    Skad sie biorą rekordowe wyniki Polkomtela ? Ano ze sprytnej manipulacji chociazby płatnej linii BOK.Ostatnia afera dotyczaca zawyżonych opłat oraz blokowania telefonów niestety dosięgła tez mnie.Najpierw dostałem opłate za 2 wysłane sms 4,31 zł a powinno byc 0,48 gr a następnie zablokowano mi telefon bo niby nie mam nic na koncie a mam 30 zł.Teraz próbuj się dodzwonic do BOK od 3 dni i niestety moge czekać w nieskończonośc a licznik bije oczywiście na korzyść Plusa.Stąd te wyniki finansowe.
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2006-02-28 09:16
    Jak dotąd wyd.przez własna głupote ok. 20 zł na połlaczenie się z BOK bo to działa jak audiotele,czekasz 5 minut to myslisz że zaraz się połaczysz bo szkoda wydanych już pieniedzy i tak po 12 min zostaje bęc rozłaczony.Na odpowiedz z maila cze-kałem 2 dni i dostaje standardową odpowiedz ze musze złozyc reklamacje na pismie i czekac do 30 dni.Jest to tak sprytnie skalkulowane aby klient dał sobie spokój z reklamacja bo koszt rozmowy z BOK będzie wyzszy niż jego strata.Stąd te wyniki Polkomtela
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-02-28 09:27
    Krzysiek - dobre wyniki Polkomtela biorą się z tego że jest to naprawdę dobra firma. Opłaty za rozmowy z BOKiem dobrze ze wprowadzili gdyż byli tacy co dzwonili tam z byle powodu i tamowali ruch. Ja do BOKu dzwoniłem 1 raz chyba a jestem w abo Plusa juz prawie 3 lata. A dla Polkomtela gratulacje za doskonałe wyniki. Ciesze sie ze nie dali sie wyprzedzić liderowi rynku czyli Orange :))
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-02-28 09:33
    *Krzysiek-platny BOK Plus wprowadzil jako ostatni operator,pozostali juz duzo wczesniej kasowali za te polaczenia!
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2006-02-28 09:36
    No ale ja nie dzwonie tam bez powodu i jestem stratny z kazdym następnym telefonem.Jak widac opłata nie przyniosła pożądanego efektu skoro teraz też się nie mozna dodzwonic.Tłumaczyć to można tylko jednym : brakiem organizacji co w efekcie przekłada się na zła obsługe klienta.Skoro Plus na to nie reaguje to świadczy to tylko o braku szacunku do klienta.szacunek zwykle pojawia się wtedy kiedy wyniki finansowe spadaja.Ale tam gdzie jest 3 operatorów i ceny najwyż. w Europie długo na to czekać.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-28 09:38
    Ten news jest do poprawki - "Polkomtel zarobił w 2005 r. 1,070 mld zł zysku netto i miał 6,5 mld zł przychodów. To rekordowy wynik — w 2005 r. Polkomtel zarobił o prawie 150 mln zł mniej." W 2005 roku zarobił 1.07 miliarda , a w 2005 roku zarobił 150 milionów mniej. W tym samym roku? Poza tym widzę ożywienie Polkomtela po wczorajszych wynikach Orange. Milion klientów mniej , a przychody i zyski praktycznie te same.
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-02-28 09:43
    z ta roznica ze plus uczciwie podaje liczbe abonentow z badan ktore przeprowadzila pewna niezalezna firma tak wynika,era takze a natomiast orange niestety nie, podajac w wynikach dane nieczynnych juz dawno kart!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-28 09:46
    ***rcicho - część pieniądzy Polkomtel powinien teraz zainwestować choćby w zwiększenie liczby pracowników BOK , a jest z czego jak widać. I bez awarii , dodzwonienie się do BOK Simplusa to był wcześniej czas minimum 15 minut , chyba , że jak zwykle miałem jakiegoś pecha. Swoją drogą pisałeś kiedyś o wynikach finansowych jako znacznie bardziej wiarygodnym wskaźniku niż liczba klientów , porównując Orange z Erą i zdaje się to znów potwierdzać :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-28 09:51
    issa - nie wiesz, że zarządców GOL-a się nie poprawia?
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2006-02-28 09:53
    To wszystko dzięki platformie Simplusa... ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Sofia pisze: 2006-02-28 09:55
    Opłata z BOKiem wynosi 0.95 PLN za połączenie niezależnie od czasu jego trwania zatem wszelkiem porównania z audioteksem i nabijaniem kosztów są nie na miejscu.
    0
  • Users Avatars Mini
    anthos pisze: 2006-02-28 09:56
    no, nie powiem, żebym czuł się jakoś bardziej dumny jako jeden ze sponsorów finansowego sukcesu polkomtela... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kaciatore pisze: 2006-02-28 10:06
    spółce chodzi o osiągnięcie jak najwyższego zysku a nam abonentom chodzi chyba o to aby płacić jak najmniej!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2006-02-28 10:08
    Re: Sofia , no skoro tak to mnie uspokoiłaś choć nie jestem pewien bo czytałem że 1 zł z każdą minute połaczenia.Odrazu zastrzegam że dzwonie ze stacjonarnego bo komórke mi omyłkowo zablokowali.nie zmienia to faktu że jeżeli dzwonie po kilkanascie razy i nie moge się połaczyc z operatorem BOK to płace za nic. Jak tu wczesniej napisał Issa "...... powinien teraz zainwestować choćby w zwiększenie liczby pracowników BOK " jest w pełni zasadne bo Plus dzieki telefonom pokrywa sobie koszty reklamacji
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-28 10:18
    Krzysiek - powiedz mi jedno... Korzystasz z Plusa? Nie zapewne, a jeśli tak, nie ma dla Ciebie znaczenia ile płacisz za połączenie z BOK-iem. Po co więc problem rozwijasz? Nie słucha się i nie czyta niedouczonych. Nie powtarza się rzeczy, których się nie jest pewnym, Jeśli już to się to zaznacza, że nie czytałeś cennika tylko jakieś fora gdzie frustraci tylko piszą albo ludzie dla których nie ma znaczenia różnica 5 groszy i zaoktrąglają tę stawkę. Tylko dlaczego Ty z tego problem robisz?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-28 10:21
    A tak swoją drogą... Ja zwykle dzwonię na płatny numer BOK... Dlaczego? Proste - płacę mniej niż 78 groszy netto za połączenie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzys1 pisze: 2006-02-28 10:24
    rcicho: "dobre wyniki Polkomtela biorą się z tego że jest to naprawdę dobra firma". Nie pisz głupot na publicznym forum bo rozśmieszasz ludzi. Sukces finansowy Plusa wynika głównie z tego, że każda promocja zawiera w sobie tyle ograniczeń i jest tak skomlikowana, że trudno efektywnie wykorzystać zawartą w promocji ulgę. Ja np. korzystam z DWiW w Mixie. Minuta rozmowy w pakiecie kosztuje 8,33 gr a po przekroczeniu pakietu 72 gr. Nie można kupić kilku pakietów. Stąd sukces finansowy Plusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2006-02-28 10:28
    To wszystko dzięki platformie Simplusa... ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-28 10:34
    Krzys1 - no teraz to Ty walnąłeś... ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Mario pisze: 2006-02-28 10:36
    RE: Krzyś1. Otóż Panie Krzyś1 Polkomtel jest stanowczo doskonałą firmą. Kiedy w 2004 spadały ceny połączeń Plus jako ostatni zmienił taryfy na niższe. Mam tel w plusie praktycznie od początków istnienia telefoii komórkowej w Polsce, ale ze względu na najwyższe ceny wziąłem abo w Idei. Bardzo szybko okazało się, że Idea ma bardzo słabą jakość usług, zaniki syganłu, artefakty podczas rozmowy, internet niby się łączy, ale ciągle zatkany, po kilku tygodnia męki z Ideą szczęśliwy wróciłem do Plusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-28 10:36
    Chociaż może i tak... Złodzieje z Polkomtela zarabiają na tym, że kiedy wyjadę ze strefy, zamiast 20 groszy płacę... 56 gr o ile nie zapłącę 5 złotych miesięcznie za stawkę 25 groszy... A jakby złodzieje strefę na całą Polskę rozszerzyli, to na pewno by nie mieli takich dochodów...
    0
  • Users Avatars Mini
    lysy pisze: 2006-02-28 10:38
    issa i Krzysiek zobaczycie co będzie za kilka lat. To tak jak z bankami, które odchudzają swoje "żywe" BOKi. Wszystko załatwisz za pomocą E-Boka, Asystenta czy Ivra. Jeśli szukacie oszczędności to zapraszam do Salonu lub Sklepu Firmowego a tam na ścianie wisi słuchawa.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-28 10:39
    A jakby złodzieje stawkę 10 groszy do wszystkich ustalili bez złodziejsiej stawki 1 zł za każdy numer to jeszcze mniej by się złodzieje nachapali!
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-02-28 10:54
    *łysy -dokladnie,wszyscy ktorzy krytykuja placzenie z BOK maja jak widac dostep do netu,a tam mozna wiele problemow rozwiazac w eboku jak piszesz!np. na czacie z konsultantem lub droga meilowa! ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-28 10:59
    no tak, można tylko ubolewać że tak nas ożyna plus... ale nie tylko, wszyscy polscy operatorzy tak zarabiają, już to mówiłem wiele razy ale powtórzę jeszcze raz, nikt w europie nie ma tak wysokich zysków w stosunku do przychodów !!!!!! dlaczego ? każdy normalny człowiek to widzi, u nas minuta połączenia jest mniejwięcej w podobnej cenie co na zachodzie (chociaż wg. Komisji Europejskiej o 20% za wysoka) ale telefony za granicą są za darmo a u nas po kilkaset złotych i to modele z niższej półki...
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-28 11:04
    mało tego firmy w takiej np. Angli walczą o klienta, umowy są na rok, maksimum na 18 miesięcy, oferty są bardzo korzystne, a u nas... są tylko trzy firmy które w dodatku ze sobą konkurują ale powiedział bym w wersji soft... nawet połączenie z biurem obbsługi jest płatne (!!!) i to, co ciekawe, u wszystkich kosztuje tyle samo, zresztą ich oferty też są prtawie identyczne, zyski też mają podobne, podzielili rynek między siebie prawie po równo :/
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-28 11:11
    dlatego wszystkie niezależne oraganizacje które badały nasz rynek (m.in. wspomniana KE) uznają że mamy NAJDROŻSZE POŁĄCZENIA NA ŚWIECIE !!! zachęcam do przeczytania raportu na ten temat, ciekawe dlacsego nawet wzmianka na GOLu się nie pojawiła, co ? operatorzy by nie sypneli kaską na reklamy ? Poza tym że nas okradają, to jeszcze obsługa klienta jest na poziomie całkowicie odbiegającym od normy, krótko mówiąć jesteśmy bardzo zacofanym krajem...
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-28 11:15
    dlatego śmiać mi się trochę chce z tego że niektórzy tutaj to normalnie się cieszą że plus ma wysokie zyski i do was mam pytanie: czy macie akcje plusa i/lub pracujecie w plusie ??? bo jeśli nie to co was obchodzi zysk jakiejś tam firmy ? jak TPsa zarabia (też podobne kwoty, bo też podobnie ożyna swoich klientów... a nawet bardziej, do spółki z orange) to też się cieszycie ??? że "wasza" firma zarabia na was nieprzyzwoicie dużo w stosunku do przychodów...
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2006-02-28 11:16
    Re : Wlo . Jak widać to niestety Ty nie czystasz uważnie postów. Gdybym nie był abonentem plusa to po co poruszałbym ten temat.Dlaczego nie ma miec dla mnie znaczenia cena za połaczenie z BOK-iem (?) Ale w przypadku takich krzykaczy zdaje egzamin maksyma " nie dyskutuj z kretynem, najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem" Tyle komentarza odnośnie Twojej wypowiedzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    sitek pisze: 2006-02-28 11:22
    To teraz niech Polkomtel odda po 5 zł za każdy miesiąc świadczenia usługi "monitorowanie rozliczeń" zobaczycie jak mu przychody i zysk spadnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-28 11:30
    *sitek - no tak, szkoda że Polacy nie egzekwują swoich praw wobec polkomtela, tak jak polkomtel wobec nich (chociaż to nawet nie było prawo bo usługa "monitorowanie rozliczeń" była ŁAMANIEM PRAWA) gdyby tak każdy wyegzekwował co mu bezprawnie pobrali - w reklamacji, a nawet w sądzie, to każdy kto miał tą "usługę" (ja akurat nie) zyskał by beprawnie pobrane, nieduże środki, po kilkanaście złotych pewnie, ale za to dla plusa to by były miliony i to by była najlepsza kara za łamanie prawa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony-1 pisze: 2006-02-28 11:32
    Ja tez na 2601 nie dzwonie :] nie daje zlodziejom zarobic !!! Dzwonie do Boku z Plusa z kart Ery :]]] albo wekendowych albo taniej w sieci i na stacjonarne :] Takie to jest chore :/
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-28 11:33
    Krzysiek - no właśnie... Jesteś abonentem i niewiesz ile za co płacisz... Po co poruszasz więc temat, skoro nie ma to dla Ciebie żadnego znaczenia? Dzwonisz nie bez powodu, nie myślisz o opłacie - nie wiesz ile ona wynosi. Dlaczego więc podnosisz problem? Ja bym inną teorię wysnuł... Całkiem realna - sam przyznaj... Po co ta "awaria" w Simplusie była? Czy nie po to, żeby na wprowadzonej opłacie za połączenie z konsultantem zarobić, oprócz złodziejstwa z kont użytowników?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-28 11:37
    Szalony - to nie jest chore. Mógłbym powiedzieć równie dobrz, że chore jest to, że dzwonię na stacjonarny do firmy i czekam dwie minuty na połączenie z osobą z która chcę rozmawiać zamiast zadzwonić na jego osobistą komórkę w... Erze ;-) Wolę to pierwsze rozwiązanie. Tak samo z BOK - dzwonię na płatny "komórkowy" bo po pierwsze konsultant zgłasza się natychmiast, po drugie w minutę najwyżej załatwiam swoje sprawy z BOKiem. To nie jest chore...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-28 11:46
    ***lysy - musiałes mnie źle zrozumieć. tu nie chodzi o moje oszczędności finasowe , a raczej o oszczędzenie mojego czasu , który tracę czekając aż zgłosi się jeden z konsultantów na których to raczej Plus oszczędza (żałuje , skąpi). Ps. Do Salonu Firmowego mam 20 kilometrów.
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2006-02-28 12:01
    ja czekam na start p4. rynek jest trzymany przez św 3ce. Dynamiczna explozja z marca 2004 przyniosła sekundowe dla mas i połączenia w stawkach groszowych (heyah 0,98zł) Od tego czasu pojawiły sie nowe usługi ale sieci nie rozwijają dynamicznie technologii 3G. Premiera w czerwcu 2005 usług nielimitowanych rozmów w sieci (ORANGE, PLUS) została zbojkotowana i przyszedł kolejny okres stabilizacji. W marcu 2006 ORANGE zrobi zmiany w taryfach biznesowych ale to nadal kosmetyka....
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2006-02-28 12:12
    Re : Wlo .Miotasz się ze swoimi postami i wypowiedziami.Raz ganisz kogos za coś a pare postów pózniej wypowiadasz się krytycznie w podobnym temacie. :)) Albo JA pisze że nie moge się połaczyć z operatorem Plusa i dodatkowo dużo płace TY pytasz sie mnie czy jestem abonentem Plusa (?) a jezeli tak to opłta nie stanowi problemu (?) JA odpowiadam ponownie że stanowi TY dalej piszesz że po co poruszam temat skoro opłata nie ma dla mnie znaczenia (???)
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony-1 pisze: 2006-02-28 12:24
    Cos ten link nie dziala :/ Szukajcie na Golu w atykulach- Test umts w PlusGsm :) Ciekawa lektura z perspektywy czasu.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-28 12:28
    ***lysy - musiałes mnie źle zrozumieć. tu nie chodzi o moje oszczędności finasowe , a raczej o oszczędzenie mojego czasu , który tracę czekając aż zgłosi się jeden z konsultantów na których to raczej Plus oszczędza (żałuje , skąpi). Ps. Do Salonu Firmowego mam 20 kilometrów.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-02-28 12:30
    Cudownie - płaććie więc więcej swoim agentom...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-28 12:33
    ***vod 9.54 - dopiero dotarłem do Twojego komentarza:-) Na pewno nie pamiętasz , ale jako jeden z niewielu , bardzo niewielu nie miałem żadnch obiekcji związanych z wprowadzeniem opłaty za połączenie z BOK , dla świętych , abonamentowych krów:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-28 12:34
    Krzysiek - no może nie mogę się skupić - pracuję w tej chwili - miotam się bo nie mogę zrozumieć takich ludzi jak Ty. Jeśli ma znaczenie wysokość opłaty za usługę to ja naprawdę nie rozumiem i nie jestem w stanie zrozumieć, jak można nie wiedzieć ile się płaci!!?? Szalony - nie wiem, może mają jakieś systemy rozpoznając kto dzwoni i jakieś przywileje, inna kolejka może są, ale szczerze mówiąc, ja z abonamentoweg nie czekam w ogóle. Po wpisaniu pluskodu w kilka sekund konsultant się zgłasza.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-28 12:36
    issa - powiedziałbym nawet że jeden z dwóch ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-28 12:39
    :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-02-28 12:43
    *issa daj spokoj "swietych abonametowych krow" co za okreslenie!to przeciez nie w twoim stylu! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2006-02-28 12:44
    Panowie i Panie mam takie pytanko, a mianowicie gdzie oparł się Jarosław Pachowski ?? Jeśli ktoś wie to bardzo prosze o odpowiedz. Z góry dziękuję i pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    yo_gi pisze: 2006-02-28 12:51
    Nie wiem z kad sie biorą wasze problemy z BOK'iem, ja zawsze czekam max 2-3 minuty i mnie zawsze połączyło...
    0
  • Users Avatars Mini
    sitek pisze: 2006-02-28 13:03
    *issa, z tego co wyczytałem, to *krzysiek łączy się z BOKiem ze stacjonarnego, a wtedy płaci normalnie jak zapołączenie ze stacjonarnym lub komórkowym (zależy na jaki numer dzwoni). Więc na pewno nie jest to koszt za połaczenie, a za czas połaczenia....
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-28 13:38
    *Szalony - mi działa, trzeba tylko spacje usunąć :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bohowoj pisze: 2006-02-28 13:57
    Na ich miejscu zrealizowałbym ten zysk inwestując w nową platfomę dla prepaid czy coś. Fajnie, że zarobili, ale oszczędności chyba nie wyszły im na dobre
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzys1 pisze: 2006-02-28 14:10
    wlo: Plus nie składa się tylko z taryfy MaxProfit. Mógłbyś zacząć być wreszcie obiektywny. Na zyski i opinię o firmie nie składa się tylko jedna taryfa ale całokształt oferty. Nie potrafisz odnieść się merytorycznie do przedstawionego problemu tylko w koło klepiesz swoje... Powtarzam za 5 zł kupujesz w pakiecie DWiW 60 min. Po przekroczeniu tego czasu minuta kosztuje 72 gr. Nie ma możliwości dokupienia pakietu przed wykorzystaniem tego pierwszego.
    0
  • Users Avatars Mini
    mermi pisze: 2006-02-28 14:16
    Awaria simplusa to chyba byla w 2006 roku a powyzsze dane odnosza sie do 2005 roku.
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzys1 pisze: 2006-02-28 14:19
    wlo: cd. Nie ma szansy aby zakończyć rozmowy po upływie limitu czasu, więc płaci się po 72 gr za następne minuty. Oferta jest daleka od doskonałośći, jak zresztą większość w Plusie. Liczne ograniczenia o obostrzenia w korzystaniu z pewnych opcji powodują, że generalnie i tak Plus wychodzi na swoje co widać po wynikach finansowych. Nawet w Twoim MaxProficie zmiama taryfy w dół skutkuje utratą nie wykorzystanych pakietów. Niby dlaczego skoro się za nie zapłaciło?
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2006-02-28 14:30
    Krzys1 - pamiętam jak z górą miesiąc temu pan wlo drwił z tych co skarżyli się na awarię sim+ zanim operator w ogóle zechciał się do niej przyznać. Oczywiście niezawodni znajomi wlo także i w tym przypadku nie mieli najmniejszych problemów z sim+ a "malkontenci" mieli się przenosić ze swoimi sim+ do innych operatorów, bo przecież "od lutego już można" (którego to terminu przenaszalności oczywiście operatorzy nie dotrzymali)
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-28 14:34
    *mermi - no tak... oszczędzali latami, aż w końcu w 2006 się im zawaliło, plus jako jedyny na tym oszczędzał, bo ma najmniej klientów a jako jedynemu się mu zawaliła platforma, mam nadzieje że simplusowcy go za to ukarają wyrzucając karty do śmietnika i domagając się zwrotu kasy w gotówce ! Za tak niesamowite niedopatrzenia kara powinna być surowa, ale Polacy to taki niewymagający naród, niby ponarzeka, ale konsekwencij żadnych nie wyciąga...
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzys1 pisze: 2006-02-28 14:36
    cd. Każdy, kto zetknął się z ofertami i usługami operatorów w jakimś tylko wąskim zakresie nie powinien, wręcz nie ma prawa do globalnej opinii na jego temat. Znam miejsca, gdzie jest zasięg jednego operatora i co z tego skoro gdzie indziej jest zupełnie inaczej i trudno mówić który jest najlepszy. Punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia... Na Podlasiu np. Plus wypada blado z zasięgiem a Era w okolicach Wałbrzycha a Orange jeszcze gdzie indziej... Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-28 14:41
    *Krzys1 2006-02-28 13:36 - nie zgodzę się z tym, przecież każda firma wszędzie np. tutaj na GOLu jest przedstawiana raczej w korzystym świetle, bo jest reklamodawcą, nikt nie napisze obiektywnie jak złodziejscy są nasi operatorzy w porównaniu do tych na zachodzie, jedynie niedostępne dla nikogo raporty o tym mówią (np. raport KE, mówiący że mamy najdroższe połączenia na świecie, również w komórkach, mogły by spaść o conajmniej 20%) na GOLu nawet wzmianki o tym nie było, dlaczego ?
    0
  • Users Avatars Mini
    sitek pisze: 2006-02-28 14:43
    *issa, z tego co wyczytałem, to *krzysiek łączy się z BOKiem ze stacjonarnego, a wtedy płaci normalnie jak zapołączenie ze stacjonarnym lub komórkowym (zależy na jaki numer dzwoni). Więc na pewno nie jest to koszt za połaczenie, a za czas połaczenia....
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-28 14:44
    bo to sdą reklamodawcy, GOL nie jest po to żeby informować, tylko żeby zarabiać kasę na reklamach, które dają opisywane przez nich firmy, więc ciężko tu o jakikolwiek obiektywizm... dlatego uważam że jedynym wiarygodnym źródłem informacji są tylko i wyłącznie opinie klientów, owszem w różnych miejscach jest różnie, ale lepszej informacji nie ma, w Polsce jeszcze nie są rozwinięte organizacje konsumenckie, które obiektywnie informują, więc trzeba się opierać na opini ludzi
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-28 14:48
    oczywiście mając na uwadze takie fakty jak to że na forach wypowiada się dużo 13-letnich szczeniaków, którzy nie mają o niczym pojęcia, a także to że niektóre wypowiedzi są pisane przez konsultantów internetowych którzy mają płacone za wychwalanie danej firmy na różnych forach, pisząc jako niby zwykły użytkownik... i wiele innych rzeczy, do wszystkiego trzeba mieć dystans, myślę jednak że nie ma lepszego źródła informacji niż opinie klientów, najlepiej znajomych, ale nawet takie z forum
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-28 15:06
    Krzys1 - jestem obiektywny - podałem przykład na przykładzie :-) mojej taryufy... Równie dobrze mógłbym to samo napisać o każdej innej ii i każdego innego operatora ;-) Nie rozumiem o co Ci chodzi z tym Max Profit znowu? No co w związku z tym, że nie można wziąć następnego? Takie są zasady - nie musisz aktywować. Jeśli natomiast chcesz korzystać - kontroluj się ;-) Naprawdę - jeśli chcesz coś zmienić... próbuj. Dokładnie - niby dlaczego? Też mi to nie pasuje bo rok temu kiedy zmieniałem cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-28 15:10
    cd. teryfę, nie mogłem obniżyć bo byłem w okresie karencji - miałem abonament za 105 złotych. Udało się na Max Profit! 100 przejść po trzech rozmowach z niekumatymi konsultantami (płaciłem wówczas 105 abonament, 15 taktowanie i 25 zł pakiet w sieci (netto) razem 145. Chętnie obniżyłbym na MP! 50 bo różnica w cenie minuty 2 grosze jest a zawsze lepiej płacić z dołu za korzystanie niż z góry za niewykorzystanie ;-) Przez to mam teraz 4-miesięczną górkę na koncie i... zdaje się pozostanę w cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-28 15:13
    cd. MP1 100 jakiś czas - szkoda kasy. Tak - to nie fair, ale widziałeś żebym z tego powodu bił pianę? Przyjąłem te zasady i z nimi żyję mimo, że także uważam, że są niekorzystne. Zaraz powiesz, że nie mówię, żeby bóstwo się nie obraziło, albo, żebym ja w swoim zaślepieniu nie obraził bóstwa... To chore ;-) Grzegorz Z. - a i owszem. Tyle, że nie drwiłem z użytkowników a z sytuacji powtarzanej jak w głuchym telefonie. Bo nawet w tym jednym z nielicznych przypadków wśród moich znajomych gdzie cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-28 15:16
    cd. telefon simplus był zablokowany na wychodzących, jak się okazało przyczyną nie była awaria a niewiedza o zakończonej promocji "wolny numer czy jak się ona nazywała i zrobienie dużego debetu z powodu nierozłączenia w momencie wyzerowania limitu konta. Tu też wina operatora jest. I wiesz co? Operator uznał reklamację!! Dziewczynie "zjadło" easy gadkę, resztę kasy i debet na prawie 50 zł zrobiło. Nie pomogło zasilenie, nie pomogło zasileie w ramach zwrotu po awarii, 15 zł na debecie ciągle cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-28 15:19
    cd. było... Jednak reklamacja na piśmie wystarczyła, żeby to co w trakcie tej nieprzerwanej rozmowy "ukradło" oddali... A powiem, ze sam dwa razy w sprawie dzwoniłem bo nie wierzyłem, że kolega nie może się dogadać z BOKiem. Nie mógł bo on o awarii a tamta o czym innym. Na dodatek telefon był wówczas nie zarejestrowany i nie chciała podać szczegółów. Wystarczyło zarejestrować i jak mówię reklamacja po myśli klienta była załatwiona.
    0
  • Users Avatars Mini
    wally pisze: 2006-02-28 15:59
    a ja jestem zadowolony ze plusowi dobrze idzie. zawsze ich chwalilem i nie moglem zlego slowa powiedziec. jestem szczesliwym abonenetm polkomtela od 1998 roku i bede z nimi nadal :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-28 16:32
    *wally - a ja bym był szczęśliwy gdyby operatorzy mieli mniejsze zyski, bo to by oznaczało że nie łupią nas na każdym kroku, tylko dają oferty takie że nie mogą dać już wiele lepszych, taki duży zysk oznacza że ich oferty są bardzo słabe i mają jeszcze gigantyczny margines na obniżki... dlatego nie rozumiem z czego się cieszysz, że płacisz więcej ? że mógłbyś mieć taniej ale nie masz bo konkurencja jest zbyt mała ? dziwne podejście...
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2006-02-28 17:07
    gratulacje dla plusa :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    adr pisze: 2006-02-28 17:37
    bardzo dobrze ale bez VODAFONE bo tego niezcierpie
    0
  • Users Avatars Mini
    adam555 pisze: 2006-03-01 01:59
    Brawo brawo :)
    0
  • Users Avatars Mini
    obiektywny pisze: 2006-03-01 13:49
    Ale mnie oskubali. Trzeba by policzyć jaki procent promila ich przychodów pochodzi z moich wpłat. Aż strach policzyć, bo okaże się, że z roczną wpłatą ok. 5000 jestem niewiele znaczącym klientem. Jakieś 1,3 mln takich jak ja pracuje na ich przychody. A i to trzeba jeszcze podzielić na kilka kart.
    0
  • Users Avatars Mini
    obiektywny pisze: 2006-03-01 14:25
    Tak mi się przypomniało - moja Babcia ma sim+. Uaktywniłem jej ten przeprosinowy pakiet 30 min. Przed wczoraj zostało jej jeszcze 58 sek. Wczoraj sprawdziłem a tu... cały pakiet do wykorzystania. Z ciekawości wygadałem ok. 3 min. Koszt 0,00 PLN. Pozostało 27:15 min/sek.
    0
  • Users Avatars Mini
    wers pisze: 2006-03-05 01:56
    A niech se i dwa razy tyle zarabiają.
    0
  • Users Avatars Mini
    wers pisze: 2006-03-05 01:57
    jeszcze jedno tylko powiem... Nie ważne ile się zarabia tylko ile się wydaje!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: