Research In Motion podał, że zarejestrował 1 milion nowych subskrybentów w regionie EMEA (Europe, the Middle East and Africa) w 3 tygodnie. Oto jak ten wynik skomentował Patrick Spence, dyrektor zarządzający RIM w regionie EMEA:
„Cieszy nas nasz sukces w regionie EMEA i doceniamy efekty pracy deweloperów aplikacji, współpracujących z nami operatorów, partnerów handlowych i dystrybucyjnych, bez których osiągnięcie takiego rezultatu nie byłoby możliwe. Smartfony BlackBerry są marką numer jeden na wielu rynkach EMEA, w tym w Holandii, Republice Południowej Afryki czy w Wielkiej Brytanii. Pozostajemy tam także numerem jeden jeśli chodzi o sprzedaż smartfonów w systemie prepaid. Nasze produkty, w tym smartfony serii BlackBerry Bold i BlackBerry Curve są także na szczytach rankingów sprzedaży w takich krajach jak Republika Południowej Afryki czy Arabia Saudyjska, a według ogłoszonych niedawno wyników finansowych za pierwszy kwartał przychód na rynkach międzynarodowych wzrósł w stosunku do tego samego kwartału w poprzednim roku o 67%.”