OPPO wzmacnia swój PR w Polsce

Newsy
Opinie: 0
Robert Sierpiński i Damian Grabiński

Do działu PR OPPO dołącza Robert Sierpiński. Agencję PR 24/7Communication pracującą dla OPPO zasili Damian Grabiński.

OPPO i 24/7 współpracują od kwietnia 2020 r. Agencja odpowiedzialna jest za kompleksowe wsparcie w zakresie komunikacji PR, wsparcie projektów marketingowych oraz prowadzenie biura prasowego marki.

Robert Sierpiński dołącza do OPPO na stanowisko specjalisty ds. PR. Jego szefem będzie Piotr Żaczko – PR Manager OPPO. Sierpiński będzie pomagał w budowaniu strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej i jej późniejszej realizacji, media i influencer relations oraz w koordynacji pracy z agencją 24/7Communication.

Robert Sierpiński związany jest z branżą PR od ponad 8 lat. Pracował w agencjach Hill+Knowlton i Havas PR, gdzie realizował projekty m.in. dla: Samsunga, Microsoftu, Nokii, Spotify i Orange Polska. Jako koordynator ds. PR był współodpowiedzialny za komunikację w HBO Polska. Przez ponad dwa lata, pracował w RTB House, polskim startupie specjalizującym się w reklamie online. Ostatni rok był związany ze studiem komunikacji Hear You.

Swój zespół wzmacnia też agencja public relations 24/7Communication. Damian Grabiński objął stanowisko Account Managera i został liderem zespołu OPPO. Będzie odpowiedzialny za ścisłą współpracę z klientem, prowadzenie biura prasowego marki oraz za kreację i koordynację strategii PR i wsparcie projektów marketingowych. Dodatkowo będzie konsultować inne projekty z działu technologicznego agencji.
Damian Grabiński w agencji First Public Relations obsługiwał ostatnio markę XIaomi.

 

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: