Xiaomi coraz poważniej traktuje Polskę - jest nowy rzecznik prasowy

Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0

Rzecznikiem prasowym polskiego oddziału Xiaomi została Jolanta Stryjczak.

Stryjczak wcześniej odpowiadała za działania PR Audioteki i stowarzyszenia SAR.

Była także rzeczniczką polskiego oddziału Huawei i Nokii.

Xiaomi korzysta w Polsce z usług agencji First PR. Działania PR dla marki prowadzi także dodatkowo ABC Data, jako główny dystrybutor produktów chińskiego producenta.

Od trzech miesięcy szefem Xiaomi w naszym regionie jest Tony Chen (Bingxu) - general manager w krajach CEE & Nordic & Baltic.

Xiaomi zajmuje w Polsce trzecią pozycję na rynku smartfonów pod względem wolumenów dostaw. Udział ilościowy chińskiego producenta wynosi około 9%. Udział wartościowy jest kilka procent niższy (Xiaomi jest na 4 pozycji pod tym względem).

 

 

 

Opinie:

Rekomendowane: