Samsung Delphi w mixPlus - kampania reklamowa

Newsy
Żródło: Plus
Opinie: 0

8 marca br. startuje kolejna kampania reklamowa marki MixPlus. Jej celem jest zaprezentowanie najnowszej oferty: dotykowego telefonu Samsung Delphi z szybko piszącą klawiaturą za 1 zł w najniższym doładowaniu za 30 zł, a także darmowym dostępem do mobilnego Facebooka. Kampania, obejmująca prasę, radio, internet i działania niestandardowe, potrwa do końca marca.

Bazując na skojarzeniach z komórkami organizmów żywych, najnowsza kampania MixPlusa w lekko humorystyczny sposób komunikuje najnowszą ofertę marki. W 15 sekundowym spocie, stylizowanym na film dokumentalny, przedstawiono świat nowoczesnych, multimedialnych komórek, które dzięki swej funkcjonalności pozwalają zarówno na kontakt telefoniczny, jak też za pośrednictwem internetu. MixPlus, znany ze swoich nowatorskich rozwiązań, prezentuje ofertę, która odpowiada na potrzeby współczesnych użytkowników telefonów komórkowych – dając im narzędzie pozwalające na korzystanie z wielu funkcji jednocześnie.

W ramach oferty użytkownik otrzymuje nie tylko multimedialny telefon Samsung Delphi B3410, ale także możliwość darmowego dostępu do mobilnego Facebooka. Ten największy na świecie portal społecznościowy pozwala na bycie w kontakcie ze znajomymi wszędzie i o każdej porze. Poprzez dostęp do swojego profilu posiadacz telefonu w MixPlusie może informować znajomych o tym, gdzie jest i co robi, a także sprawdzać status swoich znajomych. A to wszystko w ramach doładowania telefonu za 30 zł miesięcznie.

Kampania obejmuje TV, prasę, radio i internet. W ramach działań niestandardowych przewidziano nośniki w metrze, autobusach i tramwajach, a także komunikację w akademikach. Kreację spotów przygotowała agencja reklamowa PZL, a materiały BTL Opus B. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD.

Metryczka:

Klient: MixPlus (Polkomtel S.A.)
Przedstawiciel klienta: Krzysztof Ziewiec, Joanna Kanonowicz
Agencje: PZL Sp. z o.o., Opus B.
Przedstawiciel agencji: Anna Trzaska
Dyrektor kreatywny: Iwo Zaniewski
Dyrektor artystyczny: Andrzej Mroziński
Copywriter: Wojciech Fiedorczuk
Studio: The Chimney Pot
Media: TV, radio, prasa, Internet, BTL
Czas trwania: 08-28.03.2010

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: