Samsung Premium Service Plaza

Akcje partnerskie
Opinie: 8
Opinie: 8

Akcja partnerska

Smartfon to urządzenie szczególne, bo towarzyszy nam prawie przez cały dzień. To obecnie najważniejszy gadżet elektroniczny, a liczba jego funkcji stale rośnie. Jest naszą kamerą, kartą płatniczą, konsolą do gier, kalendarzem, nawigacją. Nic więc dziwnego, że awaria smartfona lub dowolny problem z jego działaniem może być dla nas wyjątkowo przykry. Nawet radość z posiadania najnowszego modelu może prysnąć w momencie pojawienia się pierwszych problemów. Samsung rozumie, że obok jakości samych produktów, równie ważna jest obsługa klienta, pomoc i serwis. Dlatego powstał Samsung Premium Service Plaza, pierwsze i jedyne miejsce w Polsce, które pozwoli naprawić smartfon lub tablet dosłownie w godzinę, a także udzieli nam pomocy przy jego obsłudze.

Szybki serwis

Wyobraźmy sobie taką sytuację – jesteśmy w wirze codziennych wydarzeń, biegniemy do pracy i nic nie zapowiada nieszczęśliwego wypadku. Niestety telefon wysuwa nam się z ręki lub wypada z kieszeni przy wsiadaniu do samochodu i upada na tyle nieszczęśliwie, że pęka wyświetlacz. Mamy wykupione ubezpieczenie, więc teoretycznie nie ma problemu, ale wysyłka telefonu do serwisu zapowiada przynajmniej kilka dni bez telefonu.

Jest na to bardzo wygodne i proste rozwiązanie. Podjeżdżając do Samsung Premium Service Plaza można naprawić telefon w godzinę, na miejscu, obserwując jak technik od ręki wymienia pęknięty ekran i oddaje naprawiony smartfon.

Proces naprawy

Samsung Premium Service Plaza znajduje się na w Warszawie w nowym biurowcu Spire, tuż przy stacji metra. Powstał przy współpracy Samsunga i firmy SPB, która odpowiedzialną od strony operacyjnej za przedsięwzięcie. Lokal ma aż 500 metrów kwadratowych i pracuje w nim 15 osób. Już na pierwszy rzut oka widać, że Samsung chciał, aby pobyt w serwisie utrzymał standard wyznaczony przez ich najlepsze urządzenia, takie jak Galaxy S7.

Na spotkanie można umówić się telefonicznie, elektronicznie albo po prostu przyjść na miejsce i pobrać numerek. Po oddaniu telefonu w ręce techników do dyspozycji użytkownika jest cały salon. Jest stanowisko dla dzieci z maskotkami i bajkami na ogromnym telewizorze. Są stanowiska demonstrujące wirtualną rzeczywistość, a także takie z konsolami do grania. W sumie w różnych strefach może rozgościć się ponad 20 osób.

Na miejscu można obejrzeć i dokupić wszelkie akcesoria, od kart pamięci, przez etui, aż po słuchawki. Nawet, gdy nasz smartfon działa bez najmniejszych problemów to warto wybrać się do Samsung Premium Service Plaza tylko po to, aby wszystkie te rzeczy obejrzeć.

Pomoc dla każdego

Pracownicy Samsung Premium Service Plaza podkreślają, że można do nich przyjść nie tylko, aby naprawić uszkodzony telefon. Oferują swoje usługi bez żadnych kosztów również tym, którzy potrzebują pomocy z konfiguracją telefonu, czy uruchomieniu konkretnych funkcji. Może się to okazać szczególnie przydatne dla osób starszych lub po prostu mniej zaawansowanych technologicznie.

Firma Samsung zadbała, aby salon był przyjazny dla osób głuchoniemych. Przy głównym stanowisku znajdują się tablety z uruchomioną usługą Migam. W razie potrzeby połączy się za pomocą wideokonferencji z tłumaczem języka migowego, który pozwoli wytłumaczyć na czym polega problem i jakiego rodzaju pomoc jest potrzebna.

Jeśli ktoś chce jedynie zaktualizować oprogramowanie w swoim smartfonie, może skorzystać ze specjalnych stanowisk. Składają się one z laptopów, posiadających zainstalowane oprogramowanie serwisowe i kabli służących do podłączenia urządzenia. Wystarczy przyjść ze swoim telefonem lub tabletem i w kilka minut samodzielnie przeprowadzić prosty zabieg.

Usługi dodatkowe

Oprócz naprawy smartfonów i tabletów, Premium Service Plaza oferuje usługi dodatkowe. Można skorzystać z opcji personalizowania sprzętu. Dostępne jest laserowe grawerowanie na posiadanych akcesoriach . Zależnie od materiału, grawerowanie może być powierzchniowe lub głębokie. Na urządzeniach może być umieszczony dowolny napis. To tylko jeden z wielu dodatkowych smaczków oferowanych w Premium Service Plaza.

Pierwszy, ale nie ostatni taki serwis w Polsce

Samsung potwierdził swoje przewidywania co do wartości nowej formy usługi serwisowej i jest zadowolony ze współpracy z firmą SPB. Osoby korzystające z nowej usługi są usatysfakcjonowane. Jest bardzo prawdopodobne, że kolejne tego rodzaju placówki powstaną w innych miastach w naszym karju, dostarczając najwyższej jakości serwis jeszcze szerszemu gronu klientów. Natomiast już dziś można się umówić na naprawę w Samsung Premium Service Plaza również z dostarczeniem sprzętu przez kuriera, co w praktyce może oznaczać odesłanie naprawionego sprzętu jeszcze tego samego dnia.

Polecamy

W nazwie placówki słowo premium nie znalazło się tylko przypadkiem i nie jest wyłącznie zabiegiem marketingowym. Mianem premium można określić zarówno wyjątkową szybkość naprawy, wystrój lokalu, jak i komfort jaki zapewnia oczekującym klientom, również z dziećmi. Samsung rozwiązał kwestię napraw po prostu świetnie i inni producenci mogliby się na nim wzorować.

Samsung Premium Service Plaza znajduje się w budynku Warsaw Spire bud. C, Plac Europejski 2. Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek: 9.00 – 19.00; sobota – niedziela: 10.00 – 17.00.

Opinie:

Opinie archiwalne (8):

Komentuj

Komentarze / 8

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    era gsm pisze: 2016-10-26 10:54
    super!
    2
  • Users Avatars Mini
    dar pisze: 2016-10-26 16:43
    Co za bzdura. ostatnio musiałem wymienic ekran w S7 EDGE bo wypaliy sie piksele i pojawiala sie pionowa krecha z gory na dol telefonu. I co..... BRAK CZĘSCI..... Po dwoch tygodniach otrzymalem z serwisu swiadczacego uslugi dla Samsunga, że.... nadal nie maja czesci i nie wiadomo kiedy sie pojawia... Bzdury o seriwise w godzine. W godzine to oni potrafia jedynie sprzedac swoje sprzety.... Nie wierzcie w taki serwis!
    3
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2016-10-26 19:51
    @dar Ten konkretny serwis z artykułu ci tak powiedział?. Nie rozumiesz tego że nie wszystko da się zrobić w godzinę? Trzeba mieć trochę wyobraźni, godzina pewnie dotyczy spraw softowych czy wymiany drobiazgów a nie wyświetlacza.
    -3
  • Users Avatars Mini
    Samsungomaniak pisze: 2016-10-26 20:50
    Skoro s7 edge to w tym momencie największe premium samsunga to właśnie i serwis powinien być premium... a nie dwa tygodnie. W artykule jest mowa o wymianie uszkodzonego wyświetlacza w ramach ubezpieczenia - więc jednak wyświetlacz to chyba szybka naprawa a nie info po dwóch tygodniach "brak części". Ciekawe czy znalazłyby się gdybyś chciał zapłacić jak jak za wizytę u lekarza poza NFZ...
    2
  • Users Avatars Mini
    rrr pisze: 2016-10-26 22:01
    potwierdzam wymiana wyświetlacza w note4 trwała mniej niż godzinę
    1
  • Users Avatars Mini
    tomes pisze: 2016-10-28 21:37
    Moja wizyta dziś i info że wymienia wyświetlacz w godzinę ale jest problem bo go nie ma i nikt nawet kierownik nie wie kiedy będzie. NOTE4 na gwarancji wypalony wyświetlacz. Nie pasuje tu slowo PREMIUM!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    KK pisze: 2016-11-01 15:57
    W godzinę aby nie spłonął serwis hehe
    1
  • Users Avatars Mini
    buzek pisze: 2016-11-17 18:20
    smiechu warte, premium to jest tylko cena za telefon.
    0

Rekomendowane: