Samsung zaczyna polską kampanię tabletu Galaxy Tab

Newsy
Żródło: Samsung
Opinie: 3

Wraz z polską premierą Samsunga Galaxy Tab rusza kampania marketingowa, promująca wprowadzenie na rynek pierwszego tabletu w portfolio Samsunga.

Kampania ATL dla Galaxy Tab obejmuje: prasę, telewizję, internet oraz reklamę outdoorową. Pierwsze spoty promujące najnowsze urządzenie Samsunga pojawią się na ekranach 12.11.2010 roku. Adaptacją spotu zajmie się KDR Studio. We współpracy z firmą Samsung swoje kampanie rozpoczęli też najwięksi polscy operatorzy sieci komórkowych. Galaxy Tab pojawi się w materiałach promocyjnych sieci ERA, Play, Orange i PLUS. O reklamę tabletu w prasie i działania outdoorowe zadba agencja GonnaBe, natomiast o kreację wizerunku w internecie i mediach elektronicznych zatroszczy się Biuro Podróży Reklamy. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.

Opinie:

Opinie archiwalne (3):

Komentuj

Komentarze / 3

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: