Satysfakcja klientów Crowley Data Poland

Newsy
Żródło: Crowley
Opinie: 7

Jak co roku, Crowley Data Poland przeprowadził kompleksowe badania satysfakcji swoich Klientów we współpracy z firmą ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku. Poprawa jakości świadczonych usług oraz współpracy między firmą a jej Klientami to cechy, na które przede wszystkim wskazywali respondenci. Badanie objęło reprezentatywną grupę 600 Klientów Crowley Data Poland. 

W opinii respondentów Crowley Data Poland jest operatorem świadczącym usługi telekomunikacyjne na wysokim poziomie. Podobnie jak w zeszłym roku, Klienci ocenili jakość usług operatora na 4.0 (skala 1 – 5). Ponadto firma jest postrzegana jako szczególnie dbająca o swych Klientów - średnia ocena wyniosła 4.1, w porównaniu do zeszłorocznego wyniku 3.9. Równie wysoko oceniono kompleksowość oferty Crowley – 4.0.

O ciągłej dbałości o Klienta i zaspakajaniu jego potrzeb świadczy fakt, że podobnie jak w zeszłym roku respondenci ocenili współpracę z firmą Crowley jako zadowalającą. Do czynników, które wpłynęły na większe zadowolenie obecnych Klientów firmy, należą m.in. mniejsza liczba awarii, brak przerw na łączach, brak problemów podczas współpracy z operatorem, poprawa jakości usług oraz poprawa kontaktu z firmą.

Z badań wynika również, że większość Klientów poleciłoby firmę Crowley Data Poland i jej usługi swoim znajomym. Porównując tegoroczne analizy do badań przeprowadzonych w zeszłym roku widać, że zwiększyła się liczba Klientów, którzy skłonni byliby polecić firmę Crowley swoim znajomym. Aż 91% badanych poleciłoby lub raczej poleciłoby operatora swoim znajomym, w roku ubiegłym procent ten wynosił 89,4 %. 
Klienci bardzo wysoko ocenili poszczególne czynniki współpracy z Crowley Data Poland, szczególnie podkreślając profesjonalizm pracowników, miłą i kompetentną obsługę (ocena 4,3) oraz łatwość kontaktu z firmą (ocena 4,2). 

Podobnie jak w roku poprzednim głównym źródłem informacji o firmie Crowley Data Poland dla Klientów jest poczta elektroniczna otrzymywana od operatora, na co wskazało 78,3% badanych, oraz strona WWW firmy 64,7%.

Opinie:

Opinie archiwalne (7):

Komentuj

Komentarze / 7

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: