Adam Sawicki: Ważny rok dla T-Mobile i całego rynku telekomunikacyjnego

Newsy
Opinie: 61
Opinie: 61

Prezes T-Mobile Polska, Adam Sawicki, z okazji świąt przygotował krótkie podsumowanie tego roku. Oto jego pełna treść:

Ważny rok dla T-Mobile i całego rynku telekomunikacyjnego

W całej 20-letniej historii polskiego rynku GSM nie było chyba jeszcze roku tak obfitującego w przełomowe wydarzenia, jak rok 2016. Ostatnie 12 miesięcy było jak dobry film – zaczęło się od mocnego wstępu w postaci przyspieszenia pracy nad aukcją na częstotliwości LTE, która pokazała wyraźnie priorytety wszystkich operatorów, a później napięcie już tylko rosło.

Z wydarzeń, które podobnie jak dystrybucja częstotliwości, zmieniły obraz polskiego rynku telekomunikacyjnego na pewno trzeba pamiętać o wejściu w życie rejestracji pre-paidów, debacie na temat kształtu kontynuacji Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, mocnym postawieniu na cyfryzację w obszarze gospodarki, regulacjach unijnych dotyczących roamingu – jest z czego wybierać. Jednocześnie w T-Mobile zmienialiśmy się wewnętrznie: tak jak obiecaliśmy, usuwaliśmy elementy oferty, które przeszkadzały klientom, zmieniliśmy komunikację marketingową, wprowadziliśmy oferty biznesowe bazujące na zobowiązaniu do najlepszej obsługi klienta. Stworzyliśmy plany indywidualne, nastawione na elastyczność oraz usługi biznesowe. Pracowaliśmy nad tym, żeby T-Mobile działał jak najsprawniej i jak najszybciej i dzięki temu reagował na zmieniające się potrzeby naszych klientów. Dziś działamy szybciej, sprawniej i z jeszcze większą pasją niż kiedykolwiek. Co chwilę zaskakujemy rynek i… już teraz mogą Wam obiecać, że to się nie zmieni :)

Koniec roku to czas podsumowań, więc zastanawiałem się dość długo, która ze zmian jest dla mnie najważniejsza i z której jestem najbardziej zadowolony. Prawda jest taka, że wszystkie z nich są równie ważne – na wszystkie z nich pracowały bardzo ciężko tysiące pracowników T-Mobile. Żadna z nich nie byłaby też możliwa, gdyby nie klienci, którzy ufają nam, podpowiadają co możemy w sobie zmienić.

Za chwilę będziemy wznosić toasty i życzyć sobie wszystkiego najlepszego. Już dzisiaj życzę Wam, całemu rynkowi, T-Mobile i jego pracownikom, naszym konkurentom, ale też sobie… żeby rok 2017 wcale nie był spokojniejszy. Zmiany, emocje, konkurencja sprawiają, że mamy coraz lepsze oferty, coraz nowocześniejsze technologie. Zmieniamy ten świat na lepsze i czerpiemy z tego przyjemność i satysfakcję.

Jestem przekonany, że 2017 będzie lepszy. Czego wszystkim nam życzę. Wszystkiego Najlepszego!

Opinie:

Opinie archiwalne (61):

Komentuj

Komentarze / 61

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Ja pisze: 2016-12-22 15:24
    To i ja życzę Panu Adamowi wszystkiego najlepszego w nadchodzącym Roku, radosnych Świąt Bożego Narodzenia i udanego Sylwestra.
    -9
  • Users Avatars Mini
    Xoxo pisze: 2016-12-22 15:25
    Timbomajl, macie najgorsza ofertę prepaid, najwiecej haczyków aby klient jak najmniej skorzystał, wasze rozwiązania informatyczne nie działają wszystko trzeba zgłaszać i dzwonić do boa, wasza sieć pod tymi względami nie jest żadna konkurencja dla PLAY, życzę wam klientów prepaid grubo poniżej miliona, im mniej waszych prepaidowcow tym szczęśliwsze społeczeństwo
    -15
  • Users Avatars Mini
    Adam555 pisze: 2016-12-22 15:37
    Ten rok też był dla mnie ważny. Właśnie w tym roku podziękowałem tmobile i przeniosłem numer do innego operatora. Wesołych świąt.
    3
  • Users Avatars Mini
    Jolka pisze: 2016-12-22 16:13
    uwazac na ich oferte . abonament T oferuje bez limitu romowy smsy i mmsy w strefie T-M . G prawda wystarczy ze bedziesz uzywal tego dluzej niz 14 dni w dwoch okresach to zostajesz przeniesiony do limitu 500 min!!! Infolinia caly czas twierdzi ze jest bez limitu ale w regulaminie dla T jest odnosnik do drugiego regulaminu ktory wlasnie o tym mowi. Naciagaja!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Spec pisze: 2016-12-22 16:17
    Prezes jak zwykle oderwany od rzeczywistości. Stracili jak zwykle najwięcej klientów, piastują ostatnie miejsce wśród operatorów, na infolinii nikt nie pracuje, oczekiwanie na połączenie trwa najczęściej godzinę. Masę awarii gdyż nie mają zaplecza technicznego, LTE w 80% przypadków to prędkość 2Mbit/s, reklamacja goni reklamację, pracownicy lawinowo na L4 a nowy narybek bez procenta wiedzy z asortymentu operatora. Na osobny temat zasługuje tmobile usługi bankowe, wystarczy wejść na ten profil żeby zobaczyć rzeszę "zadowolonych" klientów ;), no cóż pasmo sukcesów jak widać. Sztuczne RORY zakładane nieświadomym klientom, po wprowadzonych opłatach stały się powodem zapewne do dumy bo każdy nieświadomy klient dostał zawiadomienie o zaległości z tytułu posiadania konta, o którym nie wiedział ;). Ale jak widać po wypowiedzi prezesa to nie koniec niespodzianek i nie jest to jeszcze wszystko na co ich stać. Haha.
    3
  • Users Avatars Mini
    klawy pisze: 2016-12-22 16:20
    @xoxo przypomnijmy że ów PLAY nie ma nadal własniej infrastruktury i ciągnie roaming od pozostałych opów, w tym wlasnie od tmobile. Ale oczywiście szczerze życzymy fioletowym kolejnego milion celebrytów bo normalnego kowalskiego już dawno przestali przyciągać
    6
  • Users Avatars Mini
    rex pisze: 2016-12-22 16:23
    @Adam555 Twoja stala spiewka. życzę Ci dwudniowych awarii, porad lekarskich albo wesołych celebrytów wokół. w zależności czy jesteś w orange, plusie czy playu
    3
  • Users Avatars Mini
    Xoxo pisze: 2016-12-22 16:31
    jesteś klakier z timbomajl, twoja argumentacja o tym zaświadcza Xoxo
    -14
  • Users Avatars Mini
    rex pisze: 2016-12-22 16:41
    @xoxo czekam zatem na twoją argumentację apropo playa. szykujesz ją w przerwach między reklamami?
    9
  • Users Avatars Mini
    Xoxo pisze: 2016-12-22 16:54
    Głupoty piszesz i tyle, mam w PLAY full zasięg, niższe dBm ma tylko Plus, szybkość LTE od 50 do 100 Mb/s z modem cat6, a roaming krajowy traktuje jako atut a nie wadę. Prawda jest taka ze era rżnięcia ludzi na ekskluzywność timbomajl już Sie kończy, szkoda mi tylko tych starych ludzi co to nie rozumieją o co chodzi i sie męczą i przepłacają a mogliby przejść do PLAY czy VIRGIN czy innego NJU
    -15
  • Users Avatars Mini
    Japa pisze: 2016-12-22 17:00
    A w prepaid taryfy rwk jak nie bylo tak niema, nadal mamy rok 2000 w super tmobile
    1
  • Users Avatars Mini
    here pisze: 2016-12-22 17:01
    eh, myślałem że powie o klientach którzy odeszli do konkurencji, a nawet nie wspomniał :/
    2
  • Users Avatars Mini
    Wojtas pisze: 2016-12-22 17:32
    Ciężko żeby tmobile był konkurencja dla play - operatora który korzysta z infrastruktury tmobile a prędkość internetu wolniejsza niż refleks szachisty
    1
  • Users Avatars Mini
    Telebolo pisze: 2016-12-22 17:34
    W obliczu ostatnich wieści z play należy wiać. Nie tylko ze jedyne co rozwijają to listę swoich beznadziejnych celebrytow, to inwestycji e infrastrukturę po prostu brak. Może tylko gimbazie to powiewa
    3
  • Users Avatars Mini
    Xoxo pisze: 2016-12-22 17:35
    Wojtas, mniej te swoje przekonania, rynek właśnie was pięknie weryfikuje, aż miło patrzeć ;)
    -13
  • Users Avatars Mini
    andr pisze: 2016-12-22 17:44
    @here niech odchodza. wroca jak plus wrzuci kolejna durna reklame
    0
  • Users Avatars Mini
    frasag pisze: 2016-12-22 17:46
    Panie Sawicki: Pan jesteś OOOOOOOOPTYMISTA- może trzeba to leczyć???
    2
  • Users Avatars Mini
    foksal pisze: 2016-12-22 18:18
    @xoxo rynek zaraz zweryfikuje bardzo boleśnie play - za plecami klientow po cichu zadziałli aż się gienek z mariolą obudzą we wsi pod lublinem i się okaże, że zasięgu brak, internetu brak; ale ryj kolejnego celebryty reklamujacego sieć na billbaordzie przed chalupą będzie
    5
  • Users Avatars Mini
    KADRowicz pisze: 2016-12-22 18:19
    jak ktoś sie samotnie czuje, zapraszam do orange - barany w srodku nocy dzwonic beda dzien w dzien z nowa oferta, a potem o 4 rano poprawią 3 smsami.
    2
  • Users Avatars Mini
    kalafjor pisze: 2016-12-22 18:20
    Wszyssstko tylko nie play
    5
  • Users Avatars Mini
    nachos pisze: 2016-12-22 18:27
    play tak szuka szuka oszczędności, że już nie wystarczyło im blokowanie prędkości w roamingu krajowym do 3Mbit/s i postanowili zablokować też dostęp do innych nadajników... nałapali wystarczająco dużo klientów na hasło "zasięg 4 sieci" i teraz można już ten zasięg wyłączyć.
    7
  • Users Avatars Mini
    kalafjor pisze: 2016-12-22 18:32
    @nachos ograniczenie wprowadzili bo kasy już nie mają na roaming krajowy, więc jakim cudem nagle zmienią politykę firmy i znajdą pieniądze? Chyba że testują klientó, ilu ludzi zrezygnuje z ich pseudousług po info o limitach a potem podejmą decyzję. Ci którzy zrezygnują z tej pseudobiedasieci już nie wrócą do niej nigdy
    1
  • Users Avatars Mini
    carho pisze: 2016-12-22 18:38
    kiedyś w play było 20 Mb/s i było ok, są 3 Mb/s jest źle. Play zakpił z klienta I jeszcze wszystko trzymali w tajemnicy. Będzie na 100% tak samo jak z likwidacją DIL w jednej z taryf RBM na kartę.
    4
  • Users Avatars Mini
    ERA pisze: 2016-12-22 18:40
    rok 2016 był ważny dla ponad 500 pracowników którzy odeszli w ramach Programu Dobrowolnych Odejść i przekonali się, że na zewnątrz tej korpo też jest świat :D
    5
  • Users Avatars Mini
    rex pisze: 2016-12-22 18:41
    tylko zgodzić się z przedmówcami. na Podkarpaciu, na Rzeszowszczyznie. Wcześniej w roamingu krajowym na T-Mobile miałem 7-8 Mb/s, a teraz jest tylko ok. 2 Mb/s... I to oczywiście na roamingu krajowym T-Mobile, bo Play działa tragicznie źle w mojej lokalizacji. Umowę mam do maja 2017 r. i papa Play. Byłbym frajerem zostając
    3
  • Users Avatars Mini
    piotr pisze: 2016-12-22 18:42
    @Jolka Akurat z tego korzystam miesięcznie koło 700-800 min i nie ma problemu konsultant sam powiedział jak ktoś nie będzie nadużywał tzn gadał 24/24 to nic się nie stanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kamyk_ byly KAM pisze: 2016-12-22 19:04
    To najlepszy prezes jaki byl. Wprowadzil agilowe zarzadzanie. W firmie coraz lepiej jest
    0
  • Users Avatars Mini
    Wojtek pisze: 2016-12-22 19:17
    Pracuje w T-Mobile i widzę zmianę wewnątrz firmy - dobrze, ze Adam pozwolił odejść tylu pracownikom dobrowolnie. Mógł zrobić normalne zwolnienia. A teraz najlepsze bez tych ludzi firma po raz pierwszy od dawna zaczęła rosnąć i zdobywać klientów. Nie ma grania na czekanie, 4 groszy i wielu innych dziwnych rzeczy w umowach. Z tego co słyszę Supernet sprzedaje sie bardzo dobrze. Wszystkiego Najlepszego dla wszystkich pracowników T-Mobile i dzięki za szampany :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ostateczne rozwiazanie na karte pisze: 2016-12-22 19:24
    Timbomail szykuje rewolucję, po 1 lutego wszystkim prepaidowcom zamieniamy regulamin zmieniając ich na abonament, na odrzucenie zmian damy 24 godziny żeby czasem stare babcie nie mogły spier... Uciec do PLAY :)
    -14
  • Users Avatars Mini
    nachos pisze: 2016-12-22 19:36
    @up komentarz 10-latak. nie ma sieci, z której wiac trzeba szybciej niż z play. dla wielu roaming był jedyną w sumie gwarancją stabilnego, i jako tako szybkiego internetu, bo zasięg Play wola o pomstę do nieba. tak samo jest z prędkoscią przesyłu danych na nadajnikach Play. Sam mam włączony roaming, bo podczas jazdy samochodem, rozmowa przez tel. nie przypomina bełkotu. Na łączach Play jest tylko i wyłacznie bełkot.
    1
  • Users Avatars Mini
    kapitan planeta pisze: 2016-12-22 19:40
    smutne lecz prawdziwe, mam telefon bez LTE (samsung galaxy s3) i ze względu na leepsze parametry mialem ustawiony Internet na sztywno w T-Mobile (na Play strasznie przymulał). Teraz rzeczywiści wskazówka licznika predkosci zatrzymuje się przed 3 Mb/s i na tym koniec
    2
  • Users Avatars Mini
    P4 pisze: 2016-12-22 19:44
    Play robi swoich klientów w balona. Po pierwszy mając bazę klientów jak pozostali wydaje połowę tego co pozostali na rozbudowę sieci. Po drugie buduje sieć dla marketingu a nie klientów. Po trzeci pieniądze z kredytu na budowę sieci poszły na wypłatę dywidendy dla Greków i Islandczyków. Bańka mydlana pęka a ze środka rozchodzi sie bardzo brzydki zapach...,
    11
  • Users Avatars Mini
    james pisze: 2016-12-22 20:05
    Niczego ciekawego w ofercie T_Mobile nie zauważam pewnie dlatego że mam orientację jak wygląda oferta u wirtualnych operatorów...
    1
  • Users Avatars Mini
    Patrzeiwidze pisze: 2016-12-22 21:25
    Ja uważam że ten rok poprawił wizerunek TM. Wiele ciekawych akcji oraz wprowadzanie nowych technologii zaprocentuje na przyszłość. Wesołych:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Idol pisze: 2016-12-22 22:33
    Ja już zwiałem z Play - krótka piłka.
    10
  • Users Avatars Mini
    PLAY=ZBAWICIEL pisze: 2016-12-22 23:08
    No w sumie co ten sawicki ma powiedzieć, ze jego firma jest pazerna i nastawiona na kasę i doznała szoku w ostatnich latach przez play bo koryto sie urwało? Wiadomo ze bedzie gadał taką nowomowę, marketingowy bełkot, prawda obiektywna jest taka ze PLAY było zbawicielem i przyniosło nieprawdopodobne wręcz obniżki cen, nadało nowy rozdział w sposobie naliczania opłat za usługę czyli wprowadzenie czegoś cudownego dla klienta - nolimit
    -12
  • Users Avatars Mini
    Piątek pisze: 2016-12-22 23:34
    Dziękuję Panie Sawicki za świetną ofertę.Przez 6 miesięcy place po 1PLN miesiecznoe.Takie rzeczy tylko w T-Mobile.
    1
  • Users Avatars Mini
    Play pisze: 2016-12-22 23:41
    Play zarobil na MTRach I wyplacil 70 milionów złotych zarządowi a 900 milionów grekom i Islandczykom - teraz kredyty musza spłacać jego klienci - zbawiciel dobre sobie
    8
  • Users Avatars Mini
    TYLKO PLAY pisze: 2016-12-23 00:18
    No faktycznie, do każdej faktury doliczają mi dwie stówy z dopiskiem na Greków i Irlandczyków,
    -12
  • Users Avatars Mini
    markos pisze: 2016-12-23 00:28
    plus nr1, t-nr2, orange nr 3, play nr 4 nic nie zmienia się od lat
    -7
  • Users Avatars Mini
    do T-Mobile pisze: 2016-12-23 01:39
    Drogi Panie. Nie oczekuje od was oferty najtańszej. Oczekuje oferty stałej i bez haczyków. Daj pan na stałe rozmowy+sms bez limitu+5GB netu z lejkiem 0,5 Mbit za 30zł/miesiąc. Przechodzę 2 stycznia.
    1
  • Users Avatars Mini
    Olek pisze: 2016-12-23 01:59
    zapomniałeś dodać że tylko w tym roku wywaliłeś z pracy 650 osób, W sumie za twojego panowania musiało się pożegnać z firmą 1000 pracowników. Meneger pełną gębą....
    0
  • Users Avatars Mini
    sage pisze: 2016-12-23 09:43
    TM jako jedyny płaci w polsce podatki, na co nie jest w stanie sie zdobyć nasz pseudopatriotyczny plus
    4
  • Users Avatars Mini
    Xoxo pisze: 2016-12-23 10:02
    Co z tego ze płaci podatki, oszukuje klientów, okrada i ma najdroższe opcje to jest sedno problemu
    -13
  • Users Avatars Mini
    leon pisze: 2016-12-23 10:21
    @xoxo nadal nie wiemy ktora sieć proponujesz zamiast? jestem pewien ze stworzyles wlasną darmową markę za którą nie musisz płacić a co wiecej- dostajesz pieniądze za korzystanie z niej! idź już lepiej gotuj barszcz
    12
  • Users Avatars Mini
    Xoxo bis pisze: 2016-12-23 11:18
    Play jest mistrzem najpier reklamuje zasięg 4 sieci a potem mówi wszystkim klientom - zasięg ale tylko do 3mb - dziękuje wysiadam
    14
  • Users Avatars Mini
    rtg pisze: 2016-12-23 12:01
    Co nas obchodzą jego refleksje ? Jak mu się na wspominki zebrało, niech książkę napisze.
    -9
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2016-12-23 13:11
    Co by nie powiedzieć to T-mobile jest siecią technicznie dobrą, działającą, powoli leczą się z tego zachłannego złodziejskiego marketingu ale to raczej zasługa odpływu klientów. Jak dadzą jasną ofertę bez gwiazdek i haczyków i durnych ograniczeń wymyślanych w T-łbach a odsuwających ich od rzeczywistości rynkowej to będą operatorem nr. 1. Porównywanie ich do takiego za przeproszeniem g..na jak biedaultrasieć flej jest gimbusiarstwem, jak narazie to biedasieć korzysta z infrastruktury T-mobile a nie odwrotnie.
    17
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2016-12-23 13:14
    Tylko skończony idiota wierzy że pseudoscieć flej kiedykolwiek miała mityczny reklamowy "zasięg 4 sieci". Ma natomiast pół własnej ultrabiedasieci i dwóch partnerów roamingowych dostępnych od ręki (plus i T-m), dostęp do Orange (na szczęście) dopiero po odblokowaniu w BOK. I taka jest prawda.
    20
  • Users Avatars Mini
    mateo pisze: 2016-12-23 13:53
    Dla mnie też to był ważny rok gdyż nareszcie udało mi się przenieść wszystkie 9 numerów (firma +rodzinka) z tibombajla do Orange, niektóre numery to były u nich od 1999 roku i kiedyś za czasów ery to były fajne oferty, a teraz to tibombaje mają chyba najbardziej zakręcone regulaminy i oferty. Panu Adamowi też życzę wszystkiego najlepszego w nadchodzącym Roku bo pewnie będzie to dla niego ostatni rok prezesowania w tej firmie, jak właściciele zobaczą tak mocno ujemna bazę klientów za rok 2016 i pewnie podobnie będzie w 2017
    1
  • Users Avatars Mini
    Karim pisze: 2016-12-24 07:13
    Nie sadzilem ze kiedts wroce do TMobile ale ich obecna oferta rodzinna wymiata. Bylem w Play ale ten operator rzeczywiscie jest dobry dla gimbhsow szczegolnie jak teraz ograniczyli predkosc w roamingu do 3Mb. Korzystalem wylacznie z roamingu bo jakosc na ich sieci jest zalosna a w zasadzie nie ma jej wcale. Teraz w TM za 3 numery z no limit i 5GB place srednio 10zl/mc. Play? Never ever Polecam jeszcze Lajt Mobile i ich oferte Strzal w 10. Srednio za no limit 16,50zl
    3
  • Users Avatars Mini
    Karim pisze: 2016-12-24 07:15
    10zl/mc za numer. Tyle kosztuje srednio oferta rodzinna w TMobile
    1
  • Users Avatars Mini
    Gosiaczek Podp... pisze: 2016-12-24 17:56
    jak ja nienawidzę tego słodkiego, zapatrzonego w siebie cwaniaczka... Sawicki 2017 to twój ostatni rok w tbombaj. Do widzenia narcyzie
    -4
  • Users Avatars Mini
    kmn pisze: 2016-12-24 22:29
    z siecią era (t-mobile) byłem związany od 2000 r. do momentu, gdy zagrywki niemców spowodowały przejecie przez t-mobile, było dobrze. elastyczne, proste oferty, dobry tak-tak, dobre abonamenty, dobre oferty przedłużeniowe, jakość obsługi....było dobrze. po przejęciu przez niemców zaczęło się psucie firmy. najpierw udziwnienia w stylu opłaty za stan konta, potem coraz gorsze oferty pre i postpaid, potem dziwne umowy z dziwnymi opcjami (ich regulaminy są bardziej złożone od tych w orange czy w plus), marne oferty przedłużeniowe, coraz droższe abonamenty, brak eleastyczności umów, oni zaczęli kasować za rozmowy na stacjonarne co podłapała konkurencja, u nich LTE pojawiło się najpóźniej pomimo networks, zlikwidowali program era premia....jako klient indywidualny posiadałem 4 numery z rachunkami od 200 do 260 zł miesięcznie (niejedna firma tyle im nie płaciła abonamentów). stopniowo jednak wygasiłem wszystkie umowy z t-mobile, ze względu na niższe ceny, szybszy internet a przede wszystkim elastyczność ofert oferowanych przez konsultantów innych operatorów. oferta cennikowa okazała się ofertą standardową a dla klientów specjalnych potrafią zaproponować duże rabaty i lepszą ofertę. tymczasem w t-mobile lepszą ofertę dostaje nowy klient niż stary a oferty prezentowane przez konsultantów są gorsze niz oferowane przez www. na dodatek konsultanci t-mobile uważają, że klient dostaje ofertę życia i śmierci od t-mobile i to dla klienta łaska i wielki zaszczyt być w tej sieci, bo t-mobile to najlepsza sieć. a klienci tego nie doceniają, są ze wsi, nie znają się na cenach, na jakości sieci, na tym międzynarodowym koncernie...a do tych co piszą, że szybkość internetu w t-mobile jest 3-4 wyższa niż w play czy plus, mam taka uwagę. w czasach gdy LTE szalało w play i plus, w t-mobile w wielu rejonach Polski mieli tylko 3G a nawet gprs. wprowadzili LTE najpóźniej ze wszystkich opów (mówie tu o całej Polsce a nie o stolicy). no to wszyscy poszli do plusa i play i LTE sie zapchało. wiec w T-mobile macie po 20-30 Mbit. pójdzie fama, że w tmobile jest szybciej, wiec wiekszosc ucieknie do T-mobile i się tam net zapcha. generalnie problemem t-mobile jest PR, brak elastycznych ofert przedłużeniowych, brak szacunku do stałego chlebodawcy (klienta), brak prostych ofert, prostych jednoznacznych umów, brak petard cenowych w abonamentach...
    0
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2016-12-25 03:01
    Sawicki: masz POWAŻNY problem ze swoimi pracownikami. Tak samo jak Ci się sypie techniczne Twoja sieć powolutku.
    -4
  • Users Avatars Mini
    do prezesa pisze: 2016-12-26 00:38
    Ostatnio sie platforma pre-paid sypie w T-Szambo. System wysyła jakieś dziwne smsy dot. usług/pakietów które klient nie ma na koncie. Tak samo jedne usługi się włączają, jedne nie, jedne się powinny włączyć a się nie aktywuje i coś dziwnego się dzieje. Mam MIX-a i od paru dni mnie męczą dziwne problemy. Coś się zaczyna wykolejać i pan prezes nad tym nie panuje. Dodatkowo, jak konsultanci BOA widzą te zawirowania, klient im to tłumaczy, oni to widzą i zaczynają rozumieć jaki jest galimatias to się rozłączają, kończą rozmowę....aby zbyć klienta. TAK WYGLĄDA JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA W T-MOBILE POLSKA ! ! . Jeszcze 2 doładowania w mixie i spierniczam stąd. Niemiecka, badziewna sieć.
    0
  • Users Avatars Mini
    Renifer Rudolf pisze: 2016-12-26 01:09
    Zapraszam do PLAY, tutaj na prawdę wszystko działa wyśmienicie
    -4
  • Users Avatars Mini
    komu to potrzebne a dlaczego pisze: 2016-12-26 02:36
    pie rdol p ierdol, ja posłucham https://www.youtube.com/watch?v=7T5BMU8Qn84
    0
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2016-12-26 13:48
    @Renifer Rudolf Spier...alaj klakierze pseudosieci.
    3
  • Users Avatars Mini
    Japa pisze: 2016-12-27 13:46
    @do prezesa, wlasnie tak wyglada tmobile jak opisales, bajzel i burdel na kółkach. Przez podobne rzeczy ucieklem iles lat temu. Jedyne co mają to infrastruktura i tylko to.
    0
  • Users Avatars Mini
    Szczęściarz pisze: 2017-01-10 21:17
    2016 też był dla mnie ważny. Właśnie w tym roku Adam podziękował mi za pracę po prawie 17stu latach. Dziękuję.
    0

Rekomendowane: