Simplus został partnerem zapunktowani.pl -  największej akcji promocyjnej organizowanej przez Coca-Cola Poland Services.  Celem współpracy jest zaprezentowanie marki Simplus jako lidera wykorzystującego  niestandardowe kanały do komunikacji z grupą celową, wybiegające poza zakres  usług telefonicznych i wpisujące się w styl życia konsumentów. W ramach  partnerstwa Simplus funduje wszystkim uczestnikom promocji cotygodniowe nagrody  – doładowanie konta! Akcja zapunktowani.pl potrwa do końca roku. 
 
 Coca-Cola Services Poland wystartowała z najnowszą edycją promocji  zapunktowani.pl, w ramach której co tydzień można wygrać atrakcyjne i różnorodne  nagrody. Mechanizm akcji jest prosty. Wystarczy zbierać kody z nakrętek napojów  produkowanych przez Coca-Cola i wymieniać je na punkty. Jedną z nagród jest  doładowanie konta o wartości 10 zł w Simplusie. By otrzymać nagrodę należy  uzbierać zaledwie 30 punktów.
 
 „Simplus jest od lat liderem wśród usług pre-paidowych i chce umacniać tę  pozycję. Dlatego też postanowiliśmy rozszerzyć zasięg naszej obecności w życiu  konsumenta przez niestandardowe partnerstwo z jednym z największych programów  konsumenckich zapunktowani.pl. Wraz z rozwojem rynku nasze usługi nie  ograniczają się tylko do oferowania połączeń czy wysyłania SMS-ów, ale także  pozwalają korzystać z różnych obszarów życia, stając się jednocześnie jego ważną  oraz naturalną częścią” – mówi Paweł Zbiegniewski, Zastępca Dyrektora  Departamentu Komunikacji Marketingowej Polkomtel S.A.
 
		
	 
		
	
 
           
           
           
           
           
          