smartDOM - w 6 lat 2 mln użytkowników - rekordzista ma 9 usług

Najważniejsze | Newsy | Promocje
Opinie: 0
Nowy spot smartDOM z Antonim Królikowskim

Grupa CP podała, że już 2 miliony klientów korzysta z 6 milionów usług Plusa i Cyfrowego Polsatu w programie rabatowym smartDOM.

Po 6 latach smartDOM jest największym w Polsce programem oferującym usługi łączone dla domu i rodziny.

Nowy spot smartDOM z Antonim Królikowskim:

Rozpiętość wiekowa użytkowników programu wynosi dosłownie od 18 do 99 lat. Największą grupę stanowią osoby między 31 a 50 rokiem życia - to ponad połowa wszystkich korzystających. Klient z największą liczbą usług korzysta z 9 z nich i dzięki rabatom oszczędza miesięcznie 125 zł, co w skali roku daje 1500 zł.

 

Program smartDOM wystartował 18 lutego 2014 roku i jego głównym hasłem było „Oszczędzanie przez dodawanie”.

 

Specjalnie uhonorowany zostanie dwumilionowy klient smartDOM, dla którego przygotowane zostały nagrody rzeczowe oraz roczny dostęp do pakietu usług.

 

Prezenty czekają na wszystkich klientów smartDOM i będą o nich informowani SMS-ami przez cały najbliższy miesiąc.

 

Zaplanowano wyjątkowy wieczór w Centrum Nauki Kopernik, które będzie otwarte tylko dla klientów smartDOM i będą oni mogli bezpłatnie zwiedzić wystawę „Zmierz się”, galerię „Re;generacja” oraz „Strefę eksperymentowania”.

 

W lutowe środy wysłane będą instrukcje, jak otrzymać w prezencie miesięczne kody dostępu do pakietów: IPLA Premium, IPLA Polsat Sport Premium, IPLA Sport, IPLA HBO.

 

Również w lutym rozdanych zostanie 650 biletów na mecze siatkarskiej PlusLigi i Ligi Siatkówki Kobiet.

 

Planowane są również specjalne zamknięte pokazy kinowe filmów.

 

Ambasadorami programu od samego początku jego funkcjonowania są Joanna Brodzik i Paweł Wilczak. Występują także w najnowszej kampanii, która już od 30 stycznia pojawi się na ekranach telewizorów, a także w radio i na nośnikach zewnętrznych. Autorem kreacji jest agencja Scholz&Friends, za produkcję odpowiada TFP, a postprodukcję powierzono studiu Xantus. Reżyserem spotu według scenariusza przygotowanego przez Michała Witka i Macieja Ładzińskiego jest Piotr Kumik. Najnowszą kampanię zaplanował dom mediowy Vizeum.

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: