Smartwatche w USA - całkowita dominacja Apple Watch, po raz pierwszy w TOP10 Amazfit

Newsy
Opinie: 0
Smartwatche w USA - całkowita dominacja Apple Watch, po raz pierwszy w TOP10 Amazfit

W drugim kwartale 2025 r. seria Apple Watch Series 10 po raz czwarty z rzędu znalazła się na szczycie listy najlepiej sprzedających się serii smartwatchy w Ameryce Północnej.

Ogólny udział Apple w dostawach wzrósł o 2 punkty procentowe rok do roku w drugim kwartale 2025 r. Ponieważ modele SE 3 i Ultra 3 nie były dostępne w cyklu 2024, seria 10 stanowiła większą część dostaw Apple w porównaniu z udziałem serii 9 w zeszłym roku.

Około 84% rynku smartwatchy w Ameryce Północnej jest zdominowane przez zaawansowane modele, a konsumenci konsekwentnie poszukują modeli, które wykraczają poza podstawową funkcjonalność i oferują solidne monitorowanie zdrowia, płynną integrację z ekosystemem oraz długoterminową wartość.

Apple utrzymało dominującą pozycję w pierwszej dziesiątce w drugim kwartale 2025 r., zajmując cztery z pięciu pierwszych miejsc. Samsung również utrzymał silną pozycję, zajmując trzy miejsca w pierwszej dziesiątce, podobnie jak w poprzednim roku. Łączny udział w rynku 10 najlepszych serii wzrósł o prawie dwa punkty procentowe w ujęciu rok do roku, co wskazuje na rosnące preferencje konsumentów wobec wiodących marek.

Ameryka Północna stanowi największy rynek smartwatchy Apple, odpowiadając za ponad połowę dostaw tej marki w drugim kwartale 2025 r. Dominacja Apple na rynku wynika w dużej mierze z lojalności użytkowników iOS, którzy preferują korzystanie z zegarków Apple Watch wraz z iPhone'ami. Detaliści tacy jak Best Buy i Amazon dodatkowo stymulowali sprzedaż w tym kwartale, oferując zniżki cenowe i promocje wymiany na całą gamę zegarków Apple Watch.

Cztery z 10 najlepiej sprzedających się serii modeli pochodziły od Apple.

W drugim kwartale 2025 r. Amazfit po raz pierwszy znalazł się na liście 10 najlepiej sprzedających się serii smartwatchy dzięki modelowi Amazfit Active 2. Urządzenie to, znane z ceny poniżej 100 USD (model premium kosztuje 129 USD), stało się atrakcyjne dla konsumentów dzięki przystępnej cenie oraz funkcjom takim jak wyświetlacz AMOLED o przekątnej 1,32 cala i jasności 2000 nitów, nawigacja GPS oraz monitorowanie pracy serca i snu BioTracker.

Rynek smartwatchy w Ameryce Północnej odnotował ostatnio spadek dostaw, głównie z powodu wydłużonych cykli wymiany i braku znaczących innowacji produktowych, co spowodowało, że konsumenci opóźniają zakup nowych modeli. Oczekuje się jednak, że sytuacja ulegnie zmianie wraz z wprowadzeniem na rynek Apple Watch Series 11, Watch SE 3 i Watch Ultra 3. Dzięki tym premierom Apple nie tylko utrzyma, ale potencjalnie zwiększy swoją pozycję lidera rynku w nadchodzących kwartałach.

 

10 najlepiej sprzedających się serii smartwatchy w Ameryce Północnej, II kwartał 2025 r.

 

10 najlepiej sprzedających się serii smartwatchy w Ameryce Północnej, II kw. 2025 r.

 

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: