„SMSy za 1 grosz” w POPie

Newsy
Żródło: Orange
Opinie: 138

Do oferty POP powraca promocja „SMSy za 1 grosz”. Promocja obowiązuję od 14.02. br. 600 smsów za 1 grosz. SMS-y za 1 gr są dostępne w pakietach. W celu aktywacji klient musi wykupić pakiet 600 SMS-ów za 6 zł brutto, wysyłając SMS-a o treści 600 pod numer 1166. Pakiet jest ważny przez 1 miesiąc. Istnieje mozliwość zamawiania dowolnej ilość pakietów!

Pełna kontrola stanu pakietu. W każdej chwili klient ma możliwość sprawdzenia ile SMSów pozostało do wykorzystania na jego koncie. Wystarczy wysłać SMS-a o treśli ILE pod numer 1222. Po chwili użytkownik otrzyma informację „Pozostało ci jeszcze XX SMS-ów do wykorzystania w Orange. SMS-y są ważne do…”

Promocja obowiązuje do odwołania.

Wprowadzeniu promocji towarzyszyć będzie intensywna kampania reklamowa wykorzystująca telewizję, outdoor i Internet.

Opinie:

Opinie archiwalne (138):

Komentuj

Komentarze / 138

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2006-02-14 16:38
    Niech się POP-owcy cieszą. Mają to co im zabrali ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    nigel pisze: 2006-02-14 16:39
    i dobrze, niech się konkurencja kręci :)
    0
  • Users Avatars Mini
    teufel pisze: 2006-02-14 16:44
    Oby tak abonentowcom (Twój Plan) włączyli znów smsy za 1gr
    0
  • Users Avatars Mini
    nigel pisze: 2006-02-14 16:47
    swoją drogą to się zestarzałem... teraz wysyłam ok. 5-8 smsów dziennie, a zeby smsy były faktycznie za grosz w tej promocji musialbym wysylac 20 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Żeebro pisze: 2006-02-14 16:49
    hola hola, trochę zdeczka i tak pojechali bo było 100 SMSów za 1zł, łatwiej było to 1 zł wysupłać, poprostu teraz za tą samę cenę (6zł) esów jest więcej...
    0
  • Users Avatars Mini
    nigel pisze: 2006-02-14 16:55
    a ten pakiet za złotowke tez trzeba było wykorzystać w miesiąc?
    0
  • Users Avatars Mini
    Novitec pisze: 2006-02-14 16:55
    Złodzieje i tyle......wiedza ze 600 smsow w miesiac nikt nie jest wstanie wyslac no chyba ze ktos komus ksiazke cytuje:P.....wiec trak czy siak to jest zdzierstwo,Orange napewno nie starci a nawet zarobi........korzytsalem z porzedniej promocji sms za 1gr koszt 1zl i maksymalnie udalo mi sie wyslac miesiecznie 70 smsow.............oferta beznadziejna........jak dla mnie~~~!!
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2006-02-14 16:59
    pajorro: Racja :-) Niech wysyłają po 2.000.000 smsów dziennie :-) ^^
    0
  • Users Avatars Mini
    wshk pisze: 2006-02-14 16:59
    Novitec .. nie da sie wyslac 600sms w miesiac?? To tylko 20 w dzień.. Ja wysylalem szytowo po 150 dziennie:P A mój kumpel po 250 nawet:) Czyli sytuacja wraca do normy:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Era24.pl pisze: 2006-02-14 17:00
    Czy poprzednia promocja nie byla z leksza na lepszych warunkach? 1zl 100 SMS a nie jak teraz 6zl 600 SMS ?
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2006-02-14 17:01
    nic nowego ani lepszego niz w konkurencji
    0
  • Users Avatars Mini
    gizmo pisze: 2006-02-14 17:06
    Kiepska promocja. Ratuje ją tylko to, że młodszy brat orangego proponuje rozmowy w sieci za 30groszy, za któe trzeba co miesiąc słono płacić. To jest dopiero lipna promocja :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    robovit pisze: 2006-02-14 17:10
    To się POPaki maniaki ucieszą, ja też jestem zdania że 600 SMSów dla normalnego człowieka to dużo za dużo, ale wysłać choć połowę też się opłaci
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2006-02-14 17:17
    pali im się grunt pod nogami to nowych użytkowników muszą zwerbować. jak operator nie liczy się z prawem telekomunikacyjnym (moja reklamacja jest już 45 dni rozpatrywana...) to co się dziwić ze wszyscy uciekają z orange-naj... sieci...
    0
  • Users Avatars Mini
    fider pisze: 2006-02-14 17:22
    hm ... mam POPa ale szkoda że to aż 600 sms. Nie bede w stanie wyslac tyle, chyba ze bede pisal o byle czym i do byle kogo :-) Pozatym ta poprzednia promocja byla lepsiejsza bo 100 sms dalo sie wykorzystać w miesiąc. Moim zdaniem (i nie tylko moim) Orange popsuło Ideę :-(( Ideoo WRÓĆĆĆĆ!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Novitec pisze: 2006-02-14 17:28
    Moj Tak-Tak spi w szufladzie juz prawie 8 miesiecy jezeli Orange dalej bedzie udawac ze cos robi tak jak do tej pory, budze Tak-Taka i ciesze sie z 59gr za minute 16gr sms do wszystkich!!!!W Orange(Idei) jestem juz jakies 7lat i nic sie nie mysli aby tym co sa najdluzej sprawic jakas mila niespodzianke.......pozostaje rozwód:P
    0
  • Users Avatars Mini
    hahahaha pisze: 2006-02-14 17:32
    Niech sobie te pakiety (wiecie co mam na mysli). Zenada!
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2006-02-14 17:33
    dla abonamentowcow cos wprowadzcie!
    0
  • Users Avatars Mini
    pax pisze: 2006-02-14 17:36
    To jest ta rewelacyjna oferta POPa i powrót do walki? Lepszym była by obniżka cen w poączeniach poza sieć. Póki co POP jest daleko w tyle za konkurencją.
    0
  • Users Avatars Mini
    magmike pisze: 2006-02-14 17:38
    20 SMS na dzień to troche dużo, Orange nie zrobi nic by stracić. Paczka 300 byłaby lepsza choć i tak za duża.
    0
  • Users Avatars Mini
    tomek pisze: 2006-02-14 17:38
    Orange wie co robi, POPaki maja swoje SMSy za 1 gr z tym ze wielu z nich i tak ich nie wykorzysta do konca a reszte zarabia operator, jakby nie liczyc to jak kots wysyla miesiecznie 50 sms do orange to i tak mu sie oplaci, oferta tym razem jest do odwolania co nalezy odbierac ze tym razem zagosci na dluzej. A wiec znow sie zacznie grosz do grosza a bedzie kokosza ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    tomek pisze: 2006-02-14 17:42
    Cóz POP od dluzszego czasu stal sie marka dla osob ktore wola duzo pisac, ale w koncu lepsze sms po 1 gr w POP jak 24 gr w sami swoi jest wybor
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-14 17:45
    wshk - no to racja... tyle, że ja akurat korzystam z bramki w Mieście Plusa - jakby liczyc pojedynczo jest to znacznie wiecej niz 20 dziennie. Gdybym mial jakis prosty i latwy w obsludze program do wysylania esemesow z komputera przez komorke, sam bym korzystal z promocji esemesow po groszu (w sieci) a na pewno wysylalbym wiecej do innych sieci. W tej chwili wysylam z platnej bramki, ale to jak wszyscy wiedzą 15 groszy netto kosztuje...
    0
  • Users Avatars Mini
    linki1988 pisze: 2006-02-14 17:48
    tomek-- zagdzam sie z toba ale to samo jest w plusie pakiet kosztuje 6zł i 600 sms mam akurat plusa i niebardzo idzie to wykorzystac
    0
  • Users Avatars Mini
    el0el0 pisze: 2006-02-14 17:51
    juz widze ten lament i placz kiedy wylacza te pakiety, dac cos to chca cala reke
    0
  • Users Avatars Mini
    tomek pisze: 2006-02-14 18:00
    poza tym ostatnio polityka Orange polega na tym ze wszelkie bonusowe doladowania sa i tak do wykorzystania w sieci wiec w pewnym sensie ta oferta jest do tego przeznaczona. Czytajac ostatnio strategie centertela na 2006 wpadl mi w oko zapis iz operator bedzie dązyl to zwiekszenia udzialu z przychodów z SMS do poziomu wiekszego niz w 2005 r co by juz bylo potwierdzeniem
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2006-02-14 18:01
    Relatywnie tanio.. 1 gr / SMS ... tyle ze z owego pakietu nalezaloby wyslac min. 31 SMS (tylko wewnatrz sieci) by realnie sprowadzic cene 1 wiadomosci ponizej cennikowych 20 gr. Szczerze powiem, ze NIE znam nikogo, kto wystukiwalby po 20 SMS dziennie (sam wysylam 10-20 / miesiac). Tak czy inaczej, zapewne czesc osob skorzysta i... zaoszczedzi, chociaz pare groszy (extremalni SMSiarze nawet 0,19x600, czyli 114zl).
    0
  • Users Avatars Mini
    bohowoj pisze: 2006-02-14 18:10
    Niestety nie jest to żadna promocja. Przestraszyli sie przenośności numerów i wrócili do odgrzewanego kotleta dla malych dzieci. No ale ostateczie, jak ktos słusznie zauwazył, i tak dużo lepsze niż ta lipa w orange go home, gdzie rozmowy w sieci po 30gr i ekstremalnie drogo.
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2006-02-14 18:10
    ehh, wakacje 2005 byly takie piekne. sms/1gr w pakietach po sto sztuk. Powiem tyle, wtedy wysylalem srednio 300 smsow miesiecznie, pozniej sie troche ograniczylem. ale teraz znowuw wroce do dawnych nawykow. tym bardziej ze dziewczyna ma domnie dzwonienie/smsy za free :D
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2006-02-14 18:22
    nareszcie!wlasnie o ta promocje mi chodzilo
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2006-02-14 18:22
    1 grosz za sms to jest to :) czekac na dalszy krok popa
    0
  • Users Avatars Mini
    DamianPc232 pisze: 2006-02-14 18:31
    Moim zdaniem juz nastepnego kroku nie bedzie!! To tylko Orange wiec nie mozna bog wie czego sie spodziewac!! Mysle ze te smsy beda do czerwca nie dluzej!!! Wiec ORange niech sie schowa . .... IDEA byla 1 000 000 razy lepsza od Orange!! POzd
    0
  • Users Avatars Mini
    Ziomboi pisze: 2006-02-14 18:37
    Wytarczy wysłać 30 SMSów i pakiet się już zwraca :) Im więcej wysyłamy tym tańsze SMSy. Dobra oferta poprzednia była lepsza ale zawsze to lepsze niż 6 gr za SMSa :) Czekamy na kolejne obnizki w ORANGE ważne że coś się rusza w dobrą strone :)
    0
  • Users Avatars Mini
    tomek pisze: 2006-02-14 18:37
    a ja mysle ze ta promocja bedzie tak dlugo jak beda chcieli popaki zauwazcie ze dla Orange liczy sie zawsze 6 zl to cena za pakiet (mistrzowie klawiatury, masz gadane, potem 100 sms za 6 gr, a teraz 600 sms za 1 gr) ale to zawsze 6 zl czyli jednorazowy przychod ktory im sie oplaca
    0
  • Users Avatars Mini
    zawsze zle pisze: 2006-02-14 18:45
    Promocja super Ale jak zawsze kazdy narzeka ze za duzo ze za malo Lepiej za darmo i zeby doplacali.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-14 18:56
    Nic nie rozumiem... Wlasnie , jak napisal przedmowca - jest 100smsow za 6 zl , jest zle. Jest 600 smsow za 6 zl , tez jest zle... Wydaje mi sie , ze najwiecej narzekaja na wielkosc pakietu ci ktorzy wysylaja na potege smsy z mBox i/lub darmowej bramki , a potem sie wydaje , ze pakiet 600 smsow to duzo. Ja mam na liczniku w Nokii odebranych ponad tysiac smsow w 20 dni.
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2006-02-14 19:03
    no wlasnie - jak pisze ***issa - niektorzy tylko narzekaja :) wiadomo ze nikt nie wysle tych 600 smsow [poza ekstremalnymi przypadkami]. ja to traktuje po prostu jaka miesieczna cene [ryczalt] za smsy w orange i juz. ostatnio kupowalem co najmniej 2*100smsow miesiecznie, teraz zaplace 6 zlotych za miesiac, wysle ile bede chcial, a zaoszczedzone pieniadze przegadam (w pakietach, ofcoz). a swoja droga smiesznie bedzie - niewykorzystane smsy beda sie kumulowac przy zamowieniu nowego pakietu tak jak dotychczas. przewiduje ze juz za kilka miesiecy kazdy bedzie miec co najmniej 1500 niewykorzystanych smsow :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-14 19:04
    Sam wysylam tez bardzo duzo eskow, mam idealny telefon do smsow , uwazam , ze 600 to bulka z maslem. 10 punktow dla Orange. Swoja droga jaka wplywowa grupa sa pre-padowcy , ze tak sie o nich dba:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-14 19:07
    issa - o każdego klienta trzeba dbać... Nawet o takiego, który generuje minimalne ARPU ;-) A tak w ogóle, to widzą szansę założenia żółtej koszulki lidera, nie dziwię się, że za wszelką cenę ściągną każdego - byle tylko aktywował starter...
    0
  • Users Avatars Mini
    nigel pisze: 2006-02-14 19:19
    oczywiscie, fajnie że jest taniej. ale denerwujące jest podejscie Orange do klientów. 30 gr/min w sieci w OrangeGO (owszem - jak bedziesz placil cos jeszcze, czego juz w reklamie nie ma), smsy po 1 grosz (owszem - jesli bedziesz wysylal 20 smsów dziennie, czego też w reklamie nie bedzie). przypomina mi sie PIS i słowa Kurskiego: ciemny lud wszystko kupi. (nie obrażając nikogo).
    0
  • Users Avatars Mini
    Czepek pisze: 2006-02-14 19:20
    uff uff uff... dobrze jest.. tak tak mnie troche zagiął za smsa poza siec a tu powrot do eskow.. i bedzie pisanie esow w powietrze :) Fajnie
    0
  • Users Avatars Mini
    Czepek pisze: 2006-02-14 19:21
    nie smsa tylko min :P poprawka
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-14 19:24
    ***wlo - wiesz , jak to jest... Sam pracuje w handlu i gwarantuje wszystkim niedowiarkom , pogardzajacym prepaidowcami i mowiacym , ze "liczy sie jakosc klienta , a nie ilosc" , ze sie myla. Wiem , ze koszty utrzymania , obslugi sa proporcjonalne , ale raz jeszcze mowie - gwarantuje , ze warto dbac o tak niestabilnego i kaprysnego klienta. 10*20zl to znacznie wiecej niz 1*100zl:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Wojtek pisze: 2006-02-14 19:44
    ORANGE wprowadzilo te pakiety bo przestraszyli sie ze zaczna im klienci uciekac do konkurencji. Na dniach wchodzi nowelizacja ustawy dot. przenoszenia numerow tel. w ofercie prepaidowej. Ja nie zamierzam narzekac i przejde do TakTaka. Tu okresy doladowani sumuja sie, kasy nie zabieraja, pakiety nie maja ograniczen czasowych a polaczenia sa tansze o 21gr.na minucie.
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2006-02-14 19:46
    Dobrze, dobrze chyba jednak zaczęło im zależeć na POPakach ;) Gratulacje ;]
    0
  • Users Avatars Mini
    rafał pisze: 2006-02-14 20:24
    Nie wiem czy faktycznie ta promocja obowiązuje od dzisiaj - jeszcze nie dostałem smsa zwrotnego, że cokolwiek się aktywowało, a czekam z 1h...
    0
  • Users Avatars Mini
    Miłosz pisze: 2006-02-14 20:34
    NIECH LEPIEJ OSZUKAŃCY pomarańczowi przestaną ściemniać w ORANGE GO, że mają połączenia za 30 groszy!!! Niech wyraźnie piszą że za to trzeba zapłącić 6 zeta, żeby to mieć!!! i tak co miesiąc trzeba 6 zeta bulić! Takie same te 30 groszy jak reklamowe "darmowe rozmowy" za które się słono płaci....
    0
  • Users Avatars Mini
    bart-xtreme pisze: 2006-02-14 20:45
    ja wysyłam mase smsow i czasami podchodziło do 600 smsow w ciagu miesiaca, a wiec mi tam nie zalezy, skoro mam teraz po 6 gr, a mieć po 1 gr, i tak je wykorzystam bo bede masowo smsy pisał, tak jak były za 1 grosz we wcześniejszej promocji. Jak dla mnie bomba, tylko troche za mały czas na wykorzystanie. Ale to i tak taniej niż 100 smsów po 6 gr!
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-02-15 09:23
    ... wysylam sporo smsow platnych z netu bo wygodniej mi jest klepac na klawiaturze niz z telefonu chiciaz z tego urzadzenia tez sporo wysylam ... usluge mozna chwalic mozna z ganic bo wlascwie jesli tak bardzo zalezy orange na tym by klient czul sie zadowolony to czemu nie dadza stalej stawki na smsy wewnatrz sieci 6gr a promocje 1gr za sms w popie wlasnie rozwiaza za pomoca paketow - \"hurtownicy\" mieliby radoche bo mogliby wysylac mnostwo smsow a i zwykly kowalski bylby zadowolony... pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    PAWEŁ pisze: 2006-02-14 21:20
    I tak konkurencja jest lepsza nigdzie nie ma 0,80 gr za minute poza sieć.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mark pisze: 2006-02-14 21:48
    haha, p i e r d o l e ich 600 sms wazne przez miesiac, niech wroci 100 sms to bede korzystal ,600 to moga sobie w d u p e wsadzic
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-02-14 21:57
    uu ... czyżby popaki zaczęli zwiewać do simplusa?
    0
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2006-02-14 21:58
    Mark rzeczywiście lepiej jest płacić 20 gr za eske. Po co mam płacić 6 zł za 600 SMSów jak moge wysyłać za 20 gr bez żadnych pakietów. Wkońcy Orange jest dla ludzi, którzy chcą płacić więcej za lepszą jakość. Masz racje niech sobie ten pakiet wsadzą ... ja wole zapewne tak jak i Ty i reszta marudzących tutaj osób płacić 20 razy więcej. A tak poważnie jak widze ludzi, którzy narzekają praktycznie na wszystko to aż żal bierze. Kto Wam karze korzystać z usług obniżających koszty?? Płaćcie sobie podstawową stawke i nie narzekajcie. Macie 3 opów do wyboru i wybierajcie sobie tam gdzie jest najdrożej skoro Wam nie pasuje to, że ktoś daje jakiś wybór czy płacić więcej czy mniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Seiya pisze: 2006-02-14 22:04
    ktos juz aktywowal te eski? działa to od dzisiaj?
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-02-14 22:05
    mimo wszystko promocja 100smsow za 1zl + 6 zl aktywacja byla lepsza. Z tej promocji moga skorzystać osoby wysyłające naprawdę bardzo duzo smsow. Trzeba sie naprawde zastanowic czy sie to na pewno oplaca. Mam nadzieje, ze tutaj nie ma tej oplaty aktywacyjnej 6zl
    0
  • Users Avatars Mini
    sami swoi pisze: 2006-02-14 22:11
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!a samiswoi od jutra tj 15/02/2006 wprowadza obniżkę połączeń do 66gr do wszystkich oczywiscie stawki wewnatrz sieci i na stacjonarne pozostaja po 24 gr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    alex pisze: 2006-02-14 22:14
    dla mnie 10!!! mam twoj plan i wykupiony pakiet foto w ktorym mam 500esow za 5zł(1gr) wykorzystuje z tego około 100 czyli 5gr a nie 20gr ! to 5zł traktuje jako ryczałt gdzie za piatala wysyłam eski do bolu i dla zabawy.
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2006-02-14 22:16
    To jest hurtowa sprzedaż usług :-) Część z kupujących hurtowo wykorzysta cały pakiet, część (nie wiem czy nie większa) nie wykorzysta a wtedy SMS w pakiecie to już nie 1gr. :-) Jesli przyjąć krążące informacje, że SMS w sieci to koszt 2 gr. (a wiekszość ma kontakty w Orange) to jeśli w niewykorzystanym pakiecie wyjdzie np.: 6gr to jest to "trzykrotna przebitka", no po prostu żyła złota dla operatora a przy tym wniebowzięty klient :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    alex pisze: 2006-02-14 22:16
    gosc- oni nigdy nie beda zadowoleni:)
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2006-02-14 22:18
    host nat.udn.pl to ja ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-02-14 22:38
    Mimo ze nie lubię Orange to jednak tą akurat ofertę oceniam bardzo dobrze. Dziwię się na nią narzekającym - powinni zrozumieć ze to jest znakomita oferta dla osób bardzo czesto sms-ujacych i ci którzy wysyłaja 10 czy 20 smsów miesiecznie (jak ja) nie powinni z niej korzystać.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mati:) pisze: 2006-02-14 23:01
    Ja pie**ole!!!Ale wy jesteście dziwni. Najpierw dali 100smsów za 6zł to było wielkie oburzenie, że 6zł i tylko 100smsów, teraz dają 600smsów za tą samą cenę i dalej jęczycie, bo 600smsów to wy nie wysyłacie w miesiąc, ale przedtem, żeby wysłać np200smsów to musieliście wybulić 12zł, a teraz płacicie za te 200smsów 6zł i zostaje wam jeszcze! Jak dla mnie to rewelka, a jak komuś nie pasuje bo teraz płaci 6zł i pisze ile chce to niech się przeniesie do innej sieci i pisze do znajomych w Orange za 20gr(mi się totalnie nie opłaca zmieniać sieci, bo mam zdecydowaną większość w orange)
    0
  • Users Avatars Mini
    net pisze: 2006-02-14 23:15
    ***Żeebro ***pax ***gizmo ***tomek ***fider ***bohowoj moglbym wymianiac dalej tych wiecznych malkontentów ;) trzeba byc niezlym zgredem aby ta promocja sie komus nie podobala.hahahahahah. a wracajac do tematu to promocja super, jedna z lepszych w popie. albo wysylamy 20 dziennie co jest umiarkowana iloscia albo wystarczy wyslac 31 smsow/z tego pakietu/ i promocja juz sie oplaca;) ps. płaczcie dalej;)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-02-15 09:23
    roznica jest taka ze 600smow niektorym jest ciezko wyslac dlatego cena jednego smsa nie wyjdzie im wcale po 1gr tylko wiecej ... ale czy bedzie to wiecej niz zaplacili by bez pakietu ? to zalezy czy ktos wysle tych 100smsow czy 10smsow a moze wlasnie 600... dla tych co wysylali przez 30 dni 100smsow i kupowali pakiet za 6zl (6gr za sms) teoretycznie sie nic nie zmienia nadal moga z tego kozystac placac tyle samo jednak maja mozliwosc wpasc w nalog wysylania smsow tylo po to zeby wykorzystac caly przyzanany pakiet (ciekawe kto pozniej pokryje koszty leczenia u psychologa ? :) )
    0
  • Users Avatars Mini
    Danielcio pisze: 2006-02-14 23:37
    *net* popieram cię w 100% . Jak by to była promocja w Tiktak-u to pisaliby że jest super .Ale oni chyba mają jakieś kompleksy. Pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    DamianPc232 pisze: 2006-02-14 23:38
    Nie rozumiem Orange to po co bylo likwidowac oferte 100 za 1zł? Mi to obojetne bo miesiecznie wysylam okolo 3500 ale moim zdaniem jest tu tez ich glupota. :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Seiya pisze: 2006-02-14 23:42
    to jak ktos juz zaladowal te 600esow? działą to od dzisiaj?
    0
  • Users Avatars Mini
    Danielcio pisze: 2006-02-14 23:50
    Mi działa, już chyba z 20 sms-ków wysłałem :D
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-02-14 23:57
    DamianPc232 nie wiedzisz róznicy między 1 zł a 6 zł ? W tej nowej ofercie z góry Orange kasuje 6 zł. Mimo to ofera bardzo dobra.
    0
  • Users Avatars Mini
    Fajnie pisze: 2006-02-15 00:36
    Fajnie,mogli nie dawać aż 600 ale i tak spoko.Ciesze sie ze wkońcu coś ruszyło
    0
  • Users Avatars Mini
    rever pisze: 2006-02-15 00:41
    powraca tak naprawde normalnosc!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Jural pisze: 2006-02-15 02:06
    Faktycznie jeśli ktoś duuużo sms'uje to dla takiej osoby jest to dobra oferta. Gdybym nie miał abo to kto wie - każdy ma kontakty i jednemu pasuje to innemu owo. Minusem jest paczka 600 i okres ważności bo będzie zmuszał do aktywowania nowego pakietu i tak może się komuś pętla zaciskać... Osobiście podoba mi się Heyah bo tam 3 grosze są stałe i nikt nikogo do niczego nie zmusza. No ale każda oferta musi się czymś różnić. Ciekawe jak tam SimPlus ? Działa to jeszcze tak w ogóle ?
    0
  • Users Avatars Mini
    pax pisze: 2006-02-15 03:22
    ***net nie jestem wiecznym malkontentem tylko oceniam tę promocję pod względem przydatności dla mnie. Płakać nie zamierzam bo alternatywa dla POPa istnieje.
    0
  • Users Avatars Mini
    tomek pisze: 2006-02-15 08:44
    *net: nie jestem malkontentem tylko stwierdzilem ze Orange doszedl do wniosku ze przywroci sms za 1 gr ale byle dalo mu to 6 zl bo jak mowilem dla orange liczy sie jednorazowa kwota 6 zl wplywu za pakiet ktora akceptuje
    0
  • Users Avatars Mini
    tomek pisze: 2006-02-15 08:51
    poza tym nie mam powodow zeby narzekac, jestem abonentem orange i kazda taka oferta jak ta ktora jest korzystna dla klienta cieszy, jak trzeba to krytykuje np orange go ale i chwale
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-15 10:18
    www.fazafm.com - daj spokój... nie przemówisz, nie przekonasz - 6 złotych to 6 razy więcej niż 1 złoty i już! To, że jeśli ktoś nie 600 esemesów wysyła a 100 tylko... Nie musi wcale kupować tego pakietu by broń boże nie zapłącić 6 groszy za jednego! Może przecież z cennika jechać i wysyłać dokładnie tyle ile potrzebuje wysłać i za tyle dokładnie go skasuje ;-) Czy ktoś zna jakiś program z którego łatwo można wysyłać esemesy przez komórkę? Mówię o PC oczywiście, nie o palmtopach.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-15 10:19
    I który potrafi wykorzystywać wszelkie dostępne dla danego telefonu interfejsy zainstalowane w systemie? Głównie bluetooth i podczerwień oczywiście.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-15 10:20
    Sorry ;-) I który potrafi odczytać kontakty z ksiązki telefonu, albo ma łatwą do zarządzania książkę przynajmniej?
    0
  • Users Avatars Mini
    Yeti pisze: 2006-02-15 10:22
    Używa może ktoś z was kompresora do sms-ów?
    0
  • Users Avatars Mini
    Era24 pisze: 2006-02-15 10:36
    1 grosz brutto rozumie, a ile to jest netto;-) 0,82 czego.... ?
    0
  • Users Avatars Mini
    vermyster pisze: 2006-02-15 10:40
    Dlaczego na www. orange.pl i www. popaki.pl nie ma żadnej wzmianki na temat tej promocji? Jak zaklęta "wisi" prom. "6groszy" :/
    0
  • Users Avatars Mini
    oloratuj pisze: 2006-02-15 10:42
    vermyster... bo się Francuzom nie opłaca!!! a ja zdążyłem deczko wcześniej włączyć te po 6 gr
    0
  • Users Avatars Mini
    korg pisze: 2006-02-15 10:49
    a może orange pójdzie za ciosem i zaoferuje: 1 milion sms-ów za 1000 zł do wykorzystania w ciągu 30 dni. PS. każda promocja orange ma jakiegoś haka, oni nie potrafią grać czysto. Dla nich Polacy to dojne krowy / wide transer żywej gotówki z tepsy za centertela/ Nie dajmy się , jest przecież w tym kraju jeszcze polska tefonia ( cyfrowa).
    0
  • Users Avatars Mini
    korg pisze: 2006-02-15 10:51
    oops. ... POLSKA telefonia( cyfrowa) .... oczywiście.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-02-15 10:52
    ***wlo - odonosnie programu do wysylania smsow to keidys jeszcze na starych nokiach typu 5110 oraz 6110 kozystalem przez kabelek z programu ktory sie nazywal NOKIA LOGO MENAGER w ktorej wersji wlasnie mial on dostep do ksiazki telefonicznej i do zwyklej "zakladki" do wysylania smsow ktore wklepywalo sie w programie a szly przez kabalek przez komorke przez centrum sms... mam nadzieje ze nie pomylilem nazwy programu w kazdym razie chodzi mi o te programu ktore pozwalaly na edycje roznych ustawien w telefonie wgrywanie grafik obrazkow zmienianie loga oraz melodyjek w telefonach nokia wiem ze na 100% tam cos takiego bylo.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2006-02-15 10:55
    @www.fazafm.com: ja to ciągle używam :-) (mam N6310)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-02-15 10:56
    ***wlo - mam jeszcze takie pytanie bo popsula mi sie jedna opcja w mojej noki 6230 - otoz nie moge zapisac z niej juz zadnych nowych ustawien dla wap po gprs czy tez innych tego typu ustawien. Mam w tej chwili zapisane wszystkie pozycje do tego dostepne i teoretycznie powinno wykasowac jakas pozycje jesli chcialbym zapisac nowa jednak tak wcale sie nie dzieje gdy wysylam sobie z "konfoguratora" orange czy tez obojetnie jakiego ustawienia dla stremingu video czy dla skrzynki email lub wap gprs csd ... itd to pokazuje sie tylko komunikat o bledzie - kiedys mialem jakis program ktory pozwalal z komputera edytowac te wszystkie dane moze pamietasz lub kojarzysz co to za program bo chcialbym kilka pozycji wykasowac.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-02-15 10:58
    CD... nie chce oddawac telefonu do serwisu zeby mi wykasowali soft i wgrali nowy bo dla mnie to nie jest jeszcze ostateczne rozwiazanie pozatym musialbym zgrac sobie cala ksiazke telefoniczna i inne rzeczy ktore mam w telefonie ... odrazu mowi ze probowalem uzyc opjce przywroc ustawienia fabryczne :) ale tutaj to tylko narobilem sobie zabawy z powtornym ustawianiem aparatu i profili :) a USTAWIENIA WAP nadal nie zostaly wykasowane....
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-15 11:01
    znam, znam... Ale nie o to mi chodzi - o prosty program rezydujący, tylko do esemesów, albo ememesów nawet... Swego czasu sprawdzał się SMS Pilot, ale jakoś ten projet chyba nie jest zbytnio rozwijany, o ile jest? Z telefonem raz działa, pięć razy nie...
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2006-02-15 11:04
    dla mnie wspomniany Nokia Logo Manager jest prosty i szybki w ubsłudze, zdaje egzamin wysmienicie, ale może Tobie akurat na podpasował :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-15 11:06
    www.fazafm.com - może masz już pełną listę tych ustawień i więcej nie przyjmuje? Jeśli używasz konfiguratorów Nokii np. (nie wiem jak teraz jest bo nie korzystam, nie wiem też jak jest z konfiguratorem Orange) do telefonu przysyła profil, którego nie można edytować. Co więcej, nie można też usunąć poleceniem "usuń". W takim razie ja polecam usunięcie wszystkich profili ustawień - nawet tych pustych (swego czasu konfiguratory nie były doskonałe i potrafiły w takim nieedytowalnym profilu pominąć jakieś ważne ustawienie i profil do [...] był ;-)). Robi się to prostą komendą *#delset# ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-02-15 11:08
    **wlo - do platnych smsow uzywam programu AQQ oraz wbudowanej bramki WAPSTERA natomiast jesli chce pobawic sie bardzej z komplikowana bramka to uzywam ESKIMOSr2.INFO obsluguje ona chyba wszystkie znane polskie bramki sms poczynajac na zwyklych bramkach operatorow konczac na bramce mboxa oraz miastaplusa eraomnix itd PS: odnosnie PROGRAMU to nic innego nie znam jak NOKIA LOGO MENAGER
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-15 11:09
    marcinb - Microsoft ma jakieś narzędzie "SMS Sender" zdaje się to się nazywa... Miałem to kiedyś nawet zainstalować i sprawdzić, ale nie udało się jakoś - nie wiem nawet jakie to ma możliwości. Niestety nie mogę tego teraz znaleźć - gdzieś miałem na płycie z archiwaliami i nie mogę znaleźć na której - mam tego mnóstwo bo regularnie zapisuję bazy i inne ważne rzeczy po doświadczeniach z dyskami w zeszłym roku.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-02-15 11:10
    *** wlo cyzli mam wpisac ta komende ... ok tylko podpowiedz mi gdzie ? oczywiscie mam wszystkie profile WAP juz zapisane i nie mieszcza sie nowe a te ktore mam nie daja sie edytowac i nie ma tez tam polecenia usun ... beda bardzo wdzieczny za pomoc w tej kwestii
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-02-15 11:11
    w jaki sposob wpisac *#delset# i w ktorym miejscu
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-15 11:11
    www.fazafm.com - ja chcę program, który przez komórkę wysyła esemesy. Prosty, szybki...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-15 11:13
    Normalnie - tak jak numer byś wybierał... po wpisaniu, pokaże Ci listę profili - Ty wybierasz który chcesz usunąć i już ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-02-15 11:13
    hehehe doswiadczenia z dyskami :) nie wiem jak to sie dzieje ze w ciagu 3 lat juz ze 3 dysko duze mi sie popsuly teraz mam wszystko na plytach dvd dodatkowo zgrane bo szkoda by bylo utracic dane a juz kilka razy takie ryzko istnialo dobrze ze jednak sie udalo cos z tym zrobic :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-15 11:14
    aha!! to nic innego jak *#335738# ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-02-15 11:14
    ***wlo - mam juz dzieki i usowam profile :) bardzo dziekuje za pomoc :)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-15 11:14
    www.fazafm.com - no u mnie to był pomór w zeszłym roku - dwa razy dysk systemowy i raz zapasowy... NOWE!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-02-15 11:15
    ***wlo - tak tak domyslilem sie tylko poprostu wolalem sie upewnic :) czy dobrze mysle
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-15 11:17
    cieszę się, że Ci się udało ;-) Usuń wszystkie i sobie prześlij tylko te, których używasz - pamiętaj, że 6230 obsługuje w wap apn "internetowy" - to korzystniejsze jest zwykle (przynajmniej w Plusie - nie wiem jak taktują w Orange)
    0
  • Users Avatars Mini
    fazafm.com pisze: 2006-02-15 11:19
    zaraz sobie ze strony orange przesle tylko te co mi potrzebne sa :) jeszcze raz dziekuje , chodzilem w tej sprawie juz do serwisu ale tam nie mieli zielonego pojecia co z tym zrobic... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-15 11:20
    chciałem powiedzieć, mówiąc, że tylko te, których używasz - żebyś nie zamawiał w tej opcji "wszystko" - bez sensu zawalać sobie listę niepotrzebnymi profilami.
    0
  • Users Avatars Mini
    fazafm.com pisze: 2006-02-15 11:21
    Konfiguracja SyncML - co to oznacza bo takie cos tez znalazlem w konfoguratorze do czego to sluzy w tym telefonie?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-15 11:22
    w Orange to się nazywa chyba "Internet po GPRS" ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2006-02-15 11:24
    super nie bede musiał co chwile zamawiac 100smsow :):):) a tak moze raz na tydzien wystarczy hehehe POP
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-02-15 11:24
    tak zgadza sie internet po gprs - mam jeszcze takie pytanie czy w kliencie pocztowym moge ustawic dwie rozne skrzynki pocztowe (dwa rozne profile ?)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-15 11:26
    SyncML to technologia (standard obecnie w komórkach) do synchronizacji danych (kalendarz, wizytówki itd.) z innymi urządzeniami.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-15 11:28
    Nie - klient w Nokiach niestety tylko jedną skrzynkę obsługuje - przynajmniej ja tyle wiem. Może issa wie coś więcej - ma większe doświadczenie - wykorzystuje na codzień klienta do wysyłania prawie darmowych esemesów w sieci ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    fazafm.com pisze: 2006-02-15 11:30
    w kazdym razie dziekuje bardzo za pomoc ide sie zbierac do pracy wiec zycze juz tylko udanego dnia pozdrawiam ....
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2006-02-15 11:43
    @wlo: skocz.p l/ayaw
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-15 12:11
    No - o to chodziło ;-) Dzięki - Microsoft powinien chyba zmienić wyszukiwarkę na swoich stronach na konkurencyjną ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    milo pisze: 2006-02-15 12:43
    *wlo, *issa (ad postow z 14.02 18:04 i 18:07) Generalnie racja, ale prepaidowcy mimo niskiego generowanego ARPU sa grupa liczniejsza niz postpaidowcy. Dodatkowo roznica ta bedzie sie zwiekszac na korzysc przedplacanych wiec moze efekt skali :-) ? A co do zoltej koszulki lidera..jesli chodzilo o generalne wyniki to nie sadze - male szanse Pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-15 12:51
    milo - no są, tyle, że nic do rzeczy to nie ma akurat w tym przypadku - chodzi o kontekst. Ma natomiast w drugim, gdzie Ty mówisz o wynikach a ja o ilości klientów ;-) Odwróciłeś temat ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Żurek pisze: 2006-02-15 13:47
    Jest git:)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-15 13:53
    Generalnie Ci co siedzą w telekomach i głowią się jak polepszyć wyniki finansowe swojej firmy , mają raczej głowę na karku , a przynajmniej są bardziej rozsądni w wypowiedziach i działaniach od komentatorów którzy radzili podczas awarii Simplus , żeby Ci którzy się NIEBEZPODSTAWNIE gniewają , spadali do innych sieci... Przypomina mi się wypowiedź bodaj Pana Krawczyka z Polkomtela dla Gazety Wyborczej - "Mała firma , może stać się dużą firmą". Fortuna toczy się kołem , pod kołem to pojąłem... Tak to właśnie jest - i generalnie uważam , że w sposób najbardziej stały zabiega o swoich klientów POP. POP w szkole średniej , studia , przywiązanie do numeru , potem własna firma... Nie ma klienta którego możnaby zlekceważyć. Dziś płaci 20zł jutro może płacić 200 , albo 2 tysiące. Tylko jak się nie umie rozptarzeć reklamacji w regulaminowym czasie jak pisze ***youzyczka , co i mnie spotkało , to może się okazać , że "jaką miara mierzycie , taką i wam odmierzą".
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-15 14:00
    A propos awarii Simplus , to od wczoraj od 19ej do dnia dzisiejszego mój wujek zasilał swoje konto w Mixie. Masakra. Tego chyba się po prostu nie da naprawić , skoro nie działają poprawnie tak elementarne rzeczy. Klienci czekają na obiecany bonus (i pewnie nie zapomną) , ale dopóki się z tym nie uporają pewnie nie ma na co liczyć.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-15 14:03
    Właśnie ***youzyczka - nie jestem biegły w prawie , ale chyba w świetle Prawa Telekomunikacyjnego , reklamacja która nie została rozpatrzona w przeciągu 30 dni , jest uznawana za automatycznie rozpatrzoną na Twoją korzyść. O ile się nie mylę masz POPka , więc chyba czas wyciągnąc od Centertela co Twoje.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2006-02-15 15:44
    issa masz racje
    0
  • Users Avatars Mini
    milo pisze: 2006-02-15 15:47
    *wlo - dlatego wlasnie napisalem "jesli chodzilo o generalne wyniki" :-) co do klientow to szansa na lidera faktycznie jest wieksza, ale mimo tego zostane przy swoim ze jeszcze troche wody uplynie... a co do ilosci prepaidowcow to bylo bardziej do issy, bo ja mysle ze sa wplywowa grupa, wlasnie ze wzgledu na ich ilosc :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    net pisze: 2006-02-15 15:53
    no w koncu bardziel pochlebne zdania o tej promocji;) pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2006-02-15 16:08
    net taka sama oferta jest w sim+ tyle ze tam nie jest to promocją (taryfa easy) , niestety przy obecnych problemach z platformą prepaidu plusa chyba nie wypada mowic o zaletach tego ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wuiekm pisze: 2006-02-16 00:45
    Mam teraz orange firma ale do POPa mam sentyment. To od niego zacząłem w 2000 roku przygodę z komórką. Już wtedy wydawał mi się od reszty najlepszy, najprostrzy, najjaśniejszy. Używałem go 3 lata. Dziś kupiłem taki starterPOP za 10zł i dałem koleżańce i zmieniła swój 697.. na 514.. wytłumacyzłem co i jak i niech jedzie.....
    0
  • Users Avatars Mini
    wtol pisze: 2006-02-16 10:00
    *marcinsky- mylisz się, easy sms to promocja do 31.03 zerknij w regulamin, zresztą podobnie easy gadka.
    0
  • Users Avatars Mini
    kamet pisze: 2006-02-18 19:34
    Chyba tanieJ już nie może być ;) Ale po co te limity czasowe???
    0
  • Users Avatars Mini
    Czepek pisze: 2006-02-19 11:49
    Żeby ludziom ktorzy sie nie zmieścili w czasie przepadały pakiety :] Tak wiec nic tylko klepac non stop w klawiature ;]
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-02-19 11:50
    *kamet: żebyś połowę smsków stracił i co miesiąc minimum te 10 zł zapłacił hehe. Podsumowując - żeby nie było zbyt słodko
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-02-19 11:50
    *kamet: żebyś połowę smsków stracił albo co miesiąc minimum te 10 zł zapłacił hehe. Podsumowując - żeby nie było zbyt słodko
    0
  • Users Avatars Mini
    msmoll pisze: 2006-02-19 14:08
    niby zwrócili ale nie do końca tak jak zabrali, zamiast 100 muszą wykupić od razu 600 na miech :/ ale zawsze coś
    0
  • Users Avatars Mini
    wet pisze: 2006-02-21 18:20
    *Era2: Co robiłeś na lekcjach matematyki - "1 grosz brutto rozumie, a ile to jest netto;-) 0,82 czego.... ? ...". Oczywiście, że to jest ok. 0,82 grosza!
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawel pisze: 2006-03-06 21:46
    Ja osobiście jestem zadowolony z tych smskow za 1 grosz :] i mysle ze jestem w stanie wykorzystac te 600 smsow w miecha :D po prostu trzeba duzo pisac czasami głupoty pisze ale co tam w koncu ciezko byloby to wykorzystac :D
    0
  • Users Avatars Mini
    pAulinka pisze: 2006-05-23 18:33
    Kurcze, a ja mam problem z tym pakietem. Mam tel. w Popie, a jak wysyłam sms-a o tresci 600 pod numer 1166, to wyskakuje mi komunikat, że nie ma takiego numeru? I co mam zrobić? Proszę pomóżcie:)) Z góry dzięki
    0
  • Users Avatars Mini
    aksel pisze: 2007-01-24 22:53
    jak wziasc darmowe mimuty do orange wyslac esa z trescia 20 na jaki nr moze mi ktos powiedzies???????:P
    0
  • Users Avatars Mini
    MoNiSiA pisze: 2007-04-01 20:43
    Sms-y za grosz to super sprawa,mi 600 sms-ów nie starcza na miesiąć. Musze sobie robić 2lub nawet 3 pakiety czyli 1200 lub 1800 sms-ów na miesiąc. W sumie lepsza była ta oferta że smsy mozna było kupować po sto bo jezeli mam 10zł na karcie to bym zrobiła 1000 sms-ów i to by mi na 100% starczyło no ale cóż.... ta oferta tesh jest GIT :DPoZdRaWiAm ZiOmQfF Z PoPa :D:D
    0
  • Users Avatars Mini
    izuska pisze: 2008-01-30 17:29
    nio wiecie ja to 600 eskow w mgnieniu oka potrafie wyslac co miesiac musze 6 czy 7 razy wyslac pakiet po eski bo mi nie starcza:) jezeli sie ma gdzie pisac i ma sie znajomych w tej sici to wszzystko da sie zrobic:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    pisze: 2008-02-26 20:05
    no ja sciagam 2 lib 3 pakiety miesiiecznie wiec dlamnie est to ok.. tylko szukanm czegos takiego jak pakiet ale do iinej sieci zeby z inna sieca moz było taniej pisac
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: