Sonos kaja się przed klientami

Najważniejsze | Newsy
Opinie: 0
Sonos kaja się przed klientami

Szef Sonosa napisał specjalny list do użytkowników sprzętu. CEO marki Sonos przeprasza w nim za problemy związane z wprowadzeniem zupełnie nowej aplikacji do zarządzania sprzętem tej firmy. Sonos cały czas aktualizuje swoje oprogramowanie, ale szef przyznaje, że jeszcze wiele zostało do zrobienia. W liście jest zapisana agenda kolejnych poprawek.

Poniżej pełna treść tego listu:

7.25.24

Wiemy, że zbyt wielu z Was doświadczyło poważnych problemów z naszą nową aplikacją, która pojawiła się 7 maja, i chciałbym zacząć od osobistych przeprosin za rozczarowanie. W Sonos nie ma pracownika, który nie czułby się zawiedziony i zapewniam, że naprawienie aplikacji dla wszystkich naszych klientów i partnerów było i nadal jest naszym priorytetem.

Opracowaliśmy nową aplikację, aby zapewnić lepsze wrażenia, z możliwością wprowadzania większej liczby innowacji w przyszłości i ze świadomością, że z czasem będzie ona coraz lepsza. Jednak od czasu uruchomienia znaleźliśmy szereg problemów. Ich naprawienie opóźniło nasz wcześniejszy plan szybkiego wprowadzenia brakujących funkcji i funkcjonalności.

Od 7 maja co około dwa tygodnie publikujemy nowe aktualizacje oprogramowania, z których każda wprowadza znaczące i istotne ulepszenia, dodaje funkcje i naprawia błędy. Szczegółowe informacje na temat wydanych do tej pory aktualizacji oprogramowania Sonos można znaleźć w informacjach o wydaniu.

Chociaż te aktualizacje oprogramowania umożliwiły większości naszych klientów sprawne korzystanie z aplikacji Sonos, pozostało jeszcze wiele do zrobienia. W kolejnej fazie aktualizacji oprogramowania priorytetowo potraktowaliśmy następujące ulepszenia:

Lipiec i sierpień:

Poprawa stabilności podczas dodawania nowych produktów

Wdrożenie konfiguracji biblioteki muzycznej, przeglądania, wyszukiwania i odtwarzania.

Sierpień i wrzesień:

Poprawa responsywności Volume

Ulepszenia interfejsu użytkownika oparte na opiniach klientów

Poprawa ogólnej stabilności systemu i obsługi błędów

Wrzesień:

Poprawa spójności i niezawodności alarmów

Wrzesień i październik:

Przywrócenie trybu edycji dla list odtwarzania i kolejki

Poprawa funkcjonalności w ustawieniach

Planujemy kontynuować wydawanie nowych aktualizacji oprogramowania co dwa tygodnie. Wraz z każdym wydaniem będziemy udostępniać w naszej społeczności szczegółowe informacje o tym, czym się zajęliśmy i nad czym pracujemy w następnej kolejności.

Jesteśmy bardzo wdzięczni za cierpliwość podczas rozwiązywania tych problemów. Wiemy, że mamy wiele do zrobienia, by odzyskać wasze zaufanie i ciężko nad tym pracujemy. Zawsze jestem otwarty na wasze opinie, możecie mnie znaleźć pod adresem ceo@sonos.com.

Z poważaniem,

Patrick Spence

CEO

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: