Sony Ericsson T630 - dane techniczne

Newsy
Żródło: Sony Ericsson
Opinie: 70

W czasie równoległych imprez zorganizowanych w Pekinie i Las Vegas Sony Ericsson przedstawił wczoraj następcę modelu T610 - nowy telefon T630.

Dane techniczne modelu Sony Ericsson T630

  • ekran 128x160 pikseli

  • wbudowana kamera

  • ilość kolorów na wyświetlaczu: 65,536

  • edytor rysunków

  • galeria zdjęć

  • książka telefoniczna ze zdjęciami

  • wygaszacz ekranu

  • tematy wyglądu menu

  • E-mail

  • EMS (Enhanced Messaging)

  • MMS (Multimedia Messaging)

  • chat

  • T9

  • długie SMS-y

  • dyktafon

  • Bluetooth

  • GPRS

  • port podczerwieni

  • Sync ML

  • synchronizacja z komputerem Apple

  • synchronizacja z komputerem PC

  • USB

  • Modem

  • OTA

  • WAP 2.0

  • WTLS

  • Java

  • dzwonki polifoniczne

  • Music DJ

  • funkcje PIM

  • GSM 900/1800/1900

  • waga: 92.5 g

  • czas czuwania do 13 dni

  • czas rozmów: do 14h

  • rozmiar: 102 x 43 x 17 mm

Dostawy nowego modelu rozpoczną się w I kw. 2004 r.

Opinie:

Opinie archiwalne (70):

Komentuj

Komentarze / 70

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    eXiDe pisze: 2003-10-21 10:03
    Oooooo :) pierwszy jestem, bo nudzię sięw pracy hehe. Nonono, kedy będzie ten phone!!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    szady pisze: 2003-10-21 10:03
    Prawde mowiac bardziej przemawia do mnie T610.
    0
  • Users Avatars Mini
    szady pisze: 2003-10-21 10:05
    Gdybys przeczytal artykol, zamiast stawac na podium to bys wiedzial.
    0
  • Users Avatars Mini
    eXiDe pisze: 2003-10-21 10:08
    Jasne, że przeczytałem. IMHO buda t610 ładniej się prezentuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    siemens-s55 pisze: 2003-10-21 10:49
    nawet fajny telefoni !!!Prosty i funkcjonalny ale te guziki to z jakies noki chyba sa :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2003-10-21 11:01
    Hmm duzo sie nie zmienilo w porownaniu z moim t610. BTW t610 ladniejszy :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    eXiDe pisze: 2003-10-21 11:03
    Tak, mi też te klawisze zalatują Nokią. Ale ten SE wygląda na takiego bardziej przyjaznego :), a reszta jak w t-six-ten :]
    0
  • Users Avatars Mini
    PingNoMore pisze: 2003-10-21 11:09
    Fajny fon, ale te klawisze jakos tak dziwnie wygladaja sa jak by takie niewyrazne, ale mam nadzieje ze to na zdjeciu sie prezentuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcin pisze: 2003-10-21 11:41
    Ale ma wizjer do robienia zdjęć. Ciekawe jaką rozdzielczość ma aparat i czy będzie telefon dostępny w innych kolorach?
    0
  • Users Avatars Mini
    mike.buba pisze: 2003-10-21 11:44
    ciekawe czy zmienili matrycę na aktywną? popatrzcie na zdjęcie?: czy to pod aparatem to wbudowana lampa błyskowa?
    0
  • Users Avatars Mini
    Tony pisze: 2003-10-21 11:47
    Czy T630 rozni sie czymkolwiek poza obudowa i sugerowanym czasem dzialania od T610 ?? Ogolnie to brzydszy, ale moze jednak ma cos wiecej niz T610.
    0
  • Users Avatars Mini
    mike.buba pisze: 2003-10-21 12:00
    a co to jest: Music DJ i funkcje PIM ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartol pisze: 2003-10-21 12:09
    Heh, a badziewny aparat fotograficzny jak byl, tak zostal. 288x352 - co to ma byc, zdjecie dla mrowek? Bleeeeee
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-10-21 12:10
    mike.buba : PIM to to taki menadzerek zadań.
    0
  • Users Avatars Mini
    mike.buba pisze: 2003-10-21 12:21
    _CISCO_: thx. Bartol: a skąd wiesz że taki sam?
    0
  • Users Avatars Mini
    broodzio pisze: 2003-10-21 12:30
    a co z pamiecia i wyswietlaczem? podobno mieli zmienic na TFT
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2003-10-21 12:31
    No wlasnie: gdzie roznice?
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartol pisze: 2003-10-21 12:37
    www.sonyericsson.com/t630 tam jest pierwsza wzmianka: Want to look at your pictures on your computer screen? The T630 can automatically enlarge pictures to VGA size (480 x 640 pixels). Software included in the phone recalculates picture size - without forgoing quality. A jak sie wejdzie w Try-the-phone i pogrzebie w menu, to mozna znalezc wybor rozdzielczosci aparatu: 288x352 i jakias jeszcze mniejsza.
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2003-10-21 12:53
    telefon warty rozwazenia....SE T630 ,czy Samsung E700....i oto jest dylemat:-( mnie interesuje jaka jest polifonia, mam nadzieje,ze 40 kanalowa. A telefon mi sie podoba! moj przyjaciel kupil sobie Samsunga E700....i powiem tylko wow...super telefon! ja sie tylko dlatego zastanawiam, bo klapki mnie denerwuja....i pierwszy raz bateria u samsunga zdaje sie byc ok, dzisiaj jest czwarty dzien i bateria wskazuje nadal full!!w moim T100 po 3 dniach(wlaczony od 8-24) bateria byla calkowicie rozladowana!
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2003-10-21 12:56
    a jak ktos chce wiedziec ile kosztuja telefony u naszego zachodniego sasiada i to te najnowsze i jak b.oplaca sie czasami tam zamowic telefon to nniech wejdzie sobie na strone www.guenstiger.de oczywiscie trzeba niemiecki znac.
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-10-21 13:02
    Bartol***, broodzio***: sorry za dubla Waszej informacji, byliście pierwsi, ale ja nie widziałem Waszych postów przed dodaniem swojego. A swoja drogą, to widzę, że te same site'y odwiedzamy... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-10-21 13:09
    dokladnie Maniac: ekran jest TFT, poilfonia 32 tonowa, a to cos pod aparatem o ktore ktos pytal to nie flash tylko lusterko majace ulatwiac fotografowanie samego siebie. aha, przy 17mm grubosci to chyba jest w tej chwili najcienszy phone z wbudowana kamerka...
    0
  • Users Avatars Mini
    fraczek pisze: 2003-10-21 13:22
    troche przesadzili - t610 byl dobry bez zmieniania klawiatury, mieli tylko poprawic rozdzielczosc zdjec i dodac klapke do obiektywu! a tu widze kombinuja nie w te strone, co trzeba. przychylam sie do opini, ze t610 lepiej sie prezentuje. kto mi wyjasni te skroty: PIM, OTA, WTLS?
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-10-21 13:29
    pinkbird***: zgadza się, własnie miałem napisać o tym lusterku. Telepatia ? ;-) To, że to nie flash potwierdza jeszcze info ze wspomnianej styronki o dołączanym flash'u MPF-10 jako opcji. Co ciekawe, nigdzie nie ma info nt. pamięci... Pewnie pozostanie taka sama... :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    SepecaT pisze: 2003-10-21 13:29
    bleee wyglada jak jakas tania nokia , co oni z tym zrobili!
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-10-21 13:35
    fraczek***: ależ proszę bardzo - OTA (Over The Air) - Funkcja oferowana przez niektóre modele telefonów komórkowych pozwalająca na pobranie np. danych konfiguracyjnych. Niektóre aparaty umożliwiają w ten sposób szybkie i łatwe skonfigurowanie przeglądarki WAP lub usługi GPRS. Przy pomocy funkcji OTA możliwe jest również pobieranie do pamięci telefonu programów napisanych w języku Java 2 Microediton. PIM (Personal Information Manager) Oprogramowanie służące do zarządzania informacjami osobistymi użytkowników. Oprogramowanie PIM może składać się z takich elementów jak kalendarz, klient E-mail, terminarz lub baza kontaktów. Niektóre bardziej zaawansowane telefony komórkowe również wyposażone są w programy typu PIM. (Źródło: telix.pl)
    0
  • Users Avatars Mini
    T630 pisze: 2003-10-21 13:39
    LUDZIE JUZ GO MAM ZAMOWIONEGO Z HONG KONGU, NIE MOGE SIE DOCZEKAC!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-10-21 13:46
    1) updated styling 2) TFT display 3) V-Rally 2 game 4) and "My Friends" instant messaging with Wireless Village technology - to jest pełna lista ulepszeń w stosunku do T610 (pytanie czy to z pkt 1, a zatem zmiana design'u faktycznie jest "uepszeniem"..). Czyli pamieć ta sama. Nie rozumiem polityki SE. Po co więc T630, skoro jest Z600 z większą pamięcią i bodajże pamięci... No a przecież wzmianki o T620 pod koniec sierpnia również były. fraczek***: masz rację, mieli tylko dodać TFT, znacząco zwiększyć pamięć + Memory Stick, dodać lepszy aparat (min. VGA), no i ewentualnie jakieś radyjko lub/i mp3. Niech mi ktoś wyjaśni tę politykę... (Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o $$, no nie ???)... :-/
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-10-21 13:51
    fraczek***: no i jeszcze ten WTLS... To po prostu system szyfrowania (zabezpieczeń sieciowych) używany przy przegladarkach WAP, dzięki któremu możesz bezpiecznie dokonywać np. operacji bankowych.
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-10-21 13:57
    W poście z 11:46 miało być: "Po co więc T630, skoro jest Z600 z większą pamięcią (bodajże 4 MB)." Wszystko przez pośpiech i (nie?)podzielność uwagi...
    0
  • Users Avatars Mini
    legenda pisze: 2003-10-21 14:11
    Czytalem na jakis serwisach zagranicznych, ze SE celowo zmienil design T630 na mniej atrakcyjny aby nie stanowil on zagrozenia dla T610, a stal sie alternatywa dla bardziej wymagajacych uzytkownikow (np.wyswietlacz z aktywna matryca). Nie jestem pewien co o tym myslec, ocencie sami. PZDR
    0
  • Users Avatars Mini
    legenda pisze: 2003-10-21 14:11
    Czytalem na jakis serwisach zagranicznych, ze SE celowo zmienil design T630 na mniej atrakcyjny aby nie stanowil on zagrozenia dla T610, a stal sie alternatywa dla bardziej wymagajacych uzytkownikow (np.wyswietlacz z aktywna matryca). Nie jestem pewien co o tym myslec, ocencie sami. PZDR
    0
  • Users Avatars Mini
    irzi pisze: 2003-10-21 14:24
    fakt, klawiatura troche dziwna jak na SE ale moze będzie praktyczna ! Zobaczymy jak już będzie ten fon na rynku. Może i T610 ładniejszy ale ten ma więcej i lepsze funkcje i parametry choćby TFT !!
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-10-21 15:03
    Szkoda, że to poniżej aparatu to nie jest flash (a tylko lusterko)....To byłby dopiero hit !!! Design nie jest najgorszy, szkoda tylko, że telefon oferowany jest w jednym kolorze. Przydałoby się coś praktyczniejszego tzn. ciemniejszego. Może z czasem pojawią się i inne kolory obudów. Co do zmian - niewielkie i mizerne w stosunku do T610. Wystarczyłoby tylko, żeby T630 miał 2-3x większą pamięć, aparat fotograficzny VGA, matrycę TFT (na szczęście ma!), wbudowane radyjko (nie musi byc mp3) i BOMBA !!!! JEST WTEDY MUROWANYM HITEM !!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    fraczek pisze: 2003-10-21 15:14
    GSManiac: dzieki za objasnienia, teraz wszystko jasne!
    0
  • Users Avatars Mini
    janex pisze: 2003-10-21 15:18
    kolejny ladny telefon se wbrew panujacym tu opinia mi sie ta klawisze podobaja
    0
  • Users Avatars Mini
    sruba pisze: 2003-10-21 15:43
    nie chce sie tu powtarzac ale to jest brzydactwo!!! ta klawiatura przypomina mi ta z Nokii 1100 :(
    0
  • Users Avatars Mini
    broodzio pisze: 2003-10-21 16:06
    a jak juz jestesmy przy klawiaturze to wczesniej widzialem juz zdjecia t630 (bodajze na gsm review) i myslalem, ze chlopcy sobie jaja robia i polaczyli zdjecia taniej nokii z t610, ale jednak okazalo sie, ze to prawda :( wg mnie klawiaturka t630 jest obrzydliwa i tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    sruba pisze: 2003-10-21 16:09
    za kilka lepszych parametrow (wlasciwie to tylko matryca TFT sie tu liczy) osobiscie nie zamienilbym T610 na T630 - po prostu mi sie nie podoba ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-21 16:43
    Kto by jeszcze kupował ten przestarzały 610....Oczywiście tak na poważnie t610 rewelacja,bardzo przystępna cena,ten t630 troszkę lub nawet bardziej niż troszkę podobny z urody do t300,też taka mydelniczka jak moja,ale co tam, ten charakter......No i już wiemy ,że se na pewno dalej dynamicznie będzie zwiększał udziały w rynku-innej możliwości nie wiedzę.
    0
  • Users Avatars Mini
    McPiteroS pisze: 2003-10-21 17:03
    Z porównaniu z T610 większych zmian nie widzę, jednak wyświetlacz TFT to już jest to, na co czekali chyba wszyscy, którzy zastanawiali się nad tym modelem. Bardziej jednak z wyglądu przemawia do mnie T610 - te połączone klawisze to nie moje klimaty :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    McPiteroS pisze: 2003-10-21 17:03
    Z porównaniu z T610 większych zmian nie widzę, jednak wyświetlacz TFT to już jest to, na co czekali chyba wszyscy, którzy zastanawiali się nad tym modelem. Bardziej jednak z wyglądu przemawia do mnie T610 - te połączone klawisze to nie moje klimaty :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalpf pisze: 2003-10-21 17:53
    wydawało mi się że z tyłu jest flesz a to tylko lustrrko (trochę szkoda)
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2003-10-21 18:02
    No poprostu cudo - a jaką rodzielczość będą miały fotki nim wykonane ? Pozdro..
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-10-21 18:15
    Czym sie on rozni od T610???!
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-10-21 18:50
    wpe***: to jest celowa robota, bo gdyby już miał np. aparat VGA, to byłby juz po prostu "za dobry" i stanowiłby powazne zagrożenie dla droższego P900. Taka to już polityka, gdzie celowo hamuje sie postęp technologiczny, a ściślej - tego postępu nie wdraża się odpowiednio szybko. sruba***: broodzio***: faktycznie klawisze mogłyby zostać, tak jak w T610. A tak to faktycznie klawiaturka wygląda, jak Nokia 1100 alias materac :) BOSSNOKIA***: a może kiedyś byś się trochę pomeczył i przeczytał wszystkie komentarze a nie tylko tytuł newsa ??? Vide: mój post z 21-10-2003 11:46.
    0
  • Users Avatars Mini
    light7 pisze: 2003-10-21 18:53
    Jeżeli to ma być ulepszona wersja T610 to zmienili niewiele a ta klawiatura jest po prostu ohydna i pewnie się okaże że jest plastikowa.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-10-21 19:09
    Maniac:Czytam wszytsko co trzeba,ale duych roznic w funkcjach nie widze...
    0
  • Users Avatars Mini
    eXiDe pisze: 2003-10-21 19:19
    Bartol***: Stary to jest telefon, a nie aparat fotograficzny, rozbrajający są ludzie, którzy piszą właśnie tak jak Ty. Chcesz robić zdjęcia? Kup sobie cyfrówkę. Proste.
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2003-10-21 22:28
    Trwa ofensywa Sonyericssona na rynek Europejski!! A telefoniki są super!!
    0
  • Users Avatars Mini
    JAGODA pisze: 2003-10-21 22:30
    On jest boski ia taki anielski!!! www.sonyericsson.vel.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    B-52 pisze: 2003-10-21 22:32
    imho t-six-ten jednak jest ciekawszym fonikiem. przed zakupem tez sie obawialem o jakosc pasywnej matrycy, ale podczas codziennego uzytkowania wcale nie wydaje mi sie ona byc wada tego telefonu (t610) i matryca tft nie wydaje mi sie juz taka potrzebna. jesli chodzi o aparacik, to nie wydaje mi sie by ktos go uzywal do innych celow, jak np. wysylanie zdjec na www.mobileasses.com ;-) wiec nie uwazam, ze powinien miec jakies 2mpix ;-) poza tym t630, wielu sie ze mna zgodzi, nie jest tak atrakcyjny z wygladu jak t-six-ten. reasumujac: primo - nie zmieniam telefonu, secundo - w moim nazewnictwie t630 bedzie oznaczony t590 ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-10-21 23:02
    nio nio wypas sprzeciol:)na zdjeciach to chyba faktycznie jest lampa blyskowa narescie bedzie mozna robic zdjecia w troche pozniejszych godzinach;)co do wygladu to kwestia gustu, mi bardziej przypadl do niego t610 a jak z aparatem zostal ten sam?
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-10-21 23:03
    nio nio wypas sprzeciol:)na zdjeciach to chyba faktycznie jest lampa blyskowa narescie bedzie mozna robic zdjecia w troche pozniejszych godzinach;)co do wygladu to kwestia gustu, mi bardziej przypadl do niego t610 a jak z aparatem zostal ten sam?
    0
  • Users Avatars Mini
    tomek pisze: 2003-10-22 01:09
    Czy do bliźniaczego t610 jak i do tego przypuszczam można podłączać i używać aparacika MCA 25 ?? Próbował ktoś tego ?? Acha jeszcze jedno skąd można za ddarmo pobrać gry do t610 i wgrac później przez IRDE ? Pozdro @ll
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2003-10-22 02:43
    ***T-Mobile EU*** mam nadzieję że nie myslisz że np. E700 kosztuje 63 czy np 148 Euro tak jak na podanej przez Ciebie stronie (www.guenstiger.de) tyle to on kosztuje ale po podpisaniu umowy lojalnosciowej z operatorem GSM i przy wybraniu odpowiedniego planu taryfowego. normalnie samsung E700 kosztuje ok 410-420 EURO czyli ok 1900 złotych polskich co jest ceną i tak bardzo atrakcyjną. Bo oficjalnie w Polsce będzie kosztował sporo więcej. Cena na alegro w opcji [kup teraz] to ok 2500-2600zł. oczywiście cena w salonach samsunga będzie jeszcze parę stówek większa.
    0
  • Users Avatars Mini
    wandik pisze: 2003-10-22 04:49
    No to t610 posłuży mi jeszcze tych parę miesięcy, he he.
    0
  • Users Avatars Mini
    nick pisze: 2003-10-22 09:44
    nic dodać, nic ująć, tylko troche za mało ciekawy desigen.
    0
  • Users Avatars Mini
    Robert542 pisze: 2003-10-22 10:42
    super!duzo funkcji, cena napewno bedzie tania (w porownaniu do P900). Szkoda tylko, ze nie ma tej kamerki VGA
    0
  • Users Avatars Mini
    fraczek pisze: 2003-10-22 14:15
    ludzie, skad wy bierzecie kase na te telefony? tak sobie gadacie, jakbyscie zmieniali telefon co 3 miesiace, a nie 2 lata. bez jaj! chyba ze kupujecie na gieldzie kradzione za 1/3 ceny rynkowej.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2003-10-25 21:11
    Mamy następce T630! Telefonik z wyglądu nawet ładny, jak dla mnie za bardzo kwadratowy, wydawało mi się, że dziś bardziej królują obłości, ale może teraz takie są modne i dlatego SE takie robi, i pozatym ta klawiatura, według mnie za proste te klawisze, mają taki kształt, jak bym patrzył na stary telefon, jeszcze za czasów Centertela, ale być może to tylko moja taka uwaga.
    0
  • Users Avatars Mini
    jacy pisze: 2003-11-01 12:38
    Bardzo ładny telefonik.Taki biały :D Jestem tylko ciekawy ze bedzie tak samo wielkie (OLBRZYMIE) opoźnienie w np. pisanu smsów jak w T610.
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2003-11-01 16:04
    Jak dla mnie wystarczył by T610, ale wolałbym T630 ze względu na nieco zmieniony wygląd i trochę lepsze funkcje!
    0
  • Users Avatars Mini
    Diamantez pisze: 2003-11-03 00:35
    Ledwo w Polsce wszedł do sprzedaży SonyEricsson T610, a producent już prezentuje jego następcę... Ciekawe kiedy ten telefon będzie dostępny w salonach. Mam nadzieję, że jego test będzie można przeczytać na GOL-u. Telefon prezentuje się dość interesująco. Szczególnie ciekawie wygląda klawiatura. Klawisze wyglądają jakby były zrobione z lodu. Zainteresowanie może wzbudzić też jakość wyświetlacza i lista wyposażenia :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2003-11-03 04:01
    a kiedy w końcu się pojawia telefony z budowanym aparatem 1MP - przeciez ta VGA to totalna kaszana !
    0
  • Users Avatars Mini
    marek55 pisze: 2003-11-03 15:51
    bodopl ! nie przeginasz. Jak na poczatki to i tak dobrze że jast VGA.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czerstwy pisze: 2003-11-06 22:47
    Jeden koleś sprzedaje tego t630 na allegro i napisal ze to prototyp t610 dlatego rozni sie wygladem, teraz go zobaczylem GOL-u i okazuje sie ze to lepsza beka bo to t630. Sprzedawca sam nie wie co sprzedaje!!! Jak jestescie zainteresowani posiadaniem 630-tki i po cenie nizszej niz 610-tke mozna lyknac to uderzajcie na allegro!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    picek pisze: 2004-05-08 18:31
    Zamknijcie się jest zajefajny
    0
  • Users Avatars Mini
    Robert B. pisze: 2004-06-18 16:55
    Ja jestem z tego aparatu bardzo zadowolony i nie przeszkadza mi ani klawiatura ani kiepska jakość aparatu, bo jak chce robić dobre zdjęcia to mam do tego cyfraka, a jak chce postukać na klawiaturze to siadam przy komputerze. Zawsze myślałem, że snobizm, szpanerstwo i głupota to zawodowa choroba polityków, ale teraz widzę, że to zatacza większe kręgi w RP.
    0
  • Users Avatars Mini
    bartunio pisze: 2004-06-20 21:31
    Kurczę, wziąłem se tego phona ostatnio w ERZE i musze przyznać ze jest naprawdę fajny. Klawiatura nie jest wcale taka zła(choc nietypowa dla SE...). Przesyłam se fotki na kompa i one naprawde wchodzą w 640/480... Bez pogorszenia jakości. Ale jak sie chce mości panowie trzaskać TYLKO fotki, to sprzedajcie T630, dołużcie troche, i sie kupcie cyfrówkę:D. T630 to zajebisty telefonik.:)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: