Sony Ericsson - trzy lata gwarancji

Newsy
Żródło: Komsa Polska
Opinie: 1

O rok przedłużona została gwarancja na wszystkie telefony marki Sony Ericsson zakupione bezpośrednio w KOMSA Polska. Okres pomiędzy zakupem telefonu przez sprzedawcę w Komsa Polska a datą sprzedaży urządzenia klientowi końcowemu nie może przekroczyć 3 miesięcy. Czas gwarancji wydłuży się zatem z dwóch do trzech lat. Zareklamować można jedynie wady powstałe z przyczyn tkwiących w przedmiocie sprzedaży. Gwarancji nie będą podlegać jakiekolwiek uszkodzenia, które pojawiły się w wyniku korzystania z nieoryginalnych akcesoriów czy nagłych wypadków, takich jak pożar, zalanie.

Trzyletnia gwarancja obejmuje wyłącznie telefony sprzedane klientom uczestniczącym w programie partnerskim AETKA.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    xyz pisze: 2009-04-22 16:48
    No i co z tego. Wystarczy, że znajdą najmniejszy ślad wilgoci w telefonie i odmawiają napraw gwarancyjnych. A przecież nie trzymam telefonu w sejfie lub gablocie i wystarczy czasami tylko różnica temperatur outside inside i sprzęt wilgotnieje. Nie mówię już nawet o korzystaniu z tel w czasie mżawki lub deszczu. A bezczelny serwis SE twierdzi, że aparat był zalany i do widzenia. Niech się w tyłki ugryzą z 3 latami gwarancji i tak nigdy więcej SE.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: