Spodziewana decyzja UKE w sprawie MNP

Newsy
Żródło: UKE
Opinie: 15

31 lipca 2009 roku prezes UKE odmówił Polkomtelowi i PTK Centertel ograniczenia obowiązku wykonywania uprawnień abonentów i użytkowników sieci komórkowej do przeniesienia przydzielonego numeru telefonicznego przy zmianie dostawcy usług, w zakresie realizacji żądania przeniesienia tego numeru. Polkomtel i Orange wnioskowali o zawieszenie tego obowiązku do odpowiednio 19 września 2009 r. i 31 lipca 2009 r.

Opinie:

Opinie archiwalne (15):

Komentuj

Komentarze / 15

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2009-08-01 00:07
    kombinują jak koń pod górę, żeby tylko łoić swoich klientów. Ostatnia oferta wymiany aparatu: kumpel ma rachunki o średniej 400zł miesięcznie 7 lat stażu w sieci. Telefon Nokia E51 - 799zł + 0 bonusów dodatkowych. W tym samym dniu oczywiście ten został przeniesiony do Orange, które w Orange Premium 200 dało super warunki i masę bonusów! Do panów prezesów tych sieci musi wreszcie dotrzeć, że czasy kiedy mogli sobie takie ceny zaporowe minęły
    0
  • Users Avatars Mini
    kosik pisze: 2009-08-01 10:05
    Sorry, ale nie bardzo rozumiem Twój post. Opisujesz wady Orange czy innego opa...?
    0
  • Users Avatars Mini
    max pisze: 2009-08-01 11:32
    Zmiana nr co jakiś czas to jakby część higieny psychicznej :) czasami chcemy się uwolnić od natrętnych znajomych, byłych klientów. Oczywiście są branże w których się nie da ale czy naprawdę wszyscy musimy mieć stary numer i czy tak jest ważne czy przeniesiemy go w miesiąc, dzień czy godzinę? PO za tym niewielu zdaje sobie sprawę, że przeniesienie w jeden dzień jest niemożliwe (no chyba w przypadku pre-paida) od złożenia wniosku o przeniesienie upłynie min miesiąc i dwa dni a max 2 m-ce i 1 dzień
    0
  • Users Avatars Mini
    max pisze: 2009-08-01 11:34
    W pierwszym przypadku klient przychodzi do punktu sprzedaży operatora na dzień przed końcem swojego okresu rozliczeniowego, składa wypowiedzenie z przeniesieniem nr ale to wypowiedzenie trwa min miesiąc dopiero po upływie tego czasu można przenieść nr w 1 dzień. W przypadku kiedy "spóźni" się i przyjdzie pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego całe przeniesienie potrwa min 2 miesiące. Żeby to zmienić UKE musiałaby zmusić operatorów do zmiany okresu wypowiedzenia ale tak silne to UKE nie je
    0
  • Users Avatars Mini
    max pisze: 2009-08-01 11:35
    Żeby to zmienić UKE musiałaby zmusić operatorów do zmiany okresu wypowiedzenia ale tak silne to UKE nie jest :) Wniosek: Bicie piany przez media w sprawie przeniesienia w 1 dzień jest tylko wypełniaczem na sezon ogórkowy bo tak naprawdę niewiele zmienia.
    0
  • Users Avatars Mini
    barton pisze: 2009-08-01 12:33
    Max chyba na wszystkich serwisach już dziś byłeś z tym postem :) ale masz racje z tym okresem wypowiedzenia, dlatego też chwalę sobie posunięcie plusa i orange bo wiedzą że to nierealne i nie chcą przynajmniej oszukiwać swoich klientów wmawiając że uda im się wszystko załatwić.
    0
  • Users Avatars Mini
    sq pisze: 2009-08-01 18:06
    odkad weszlo rpzeniesienie w jeden dzien i tak zaden klient z tego nie korzysta bo nie chca miec straconego numeru na dwa miesiace:) tkubon hmm mowisz tak o starzu i o kwotach rachunkow to ciekawe przy jakiej ofercie chcieli mu dac ta e51 (i takze pytanie gdzie) u mnie by ja mial za zeta i takze duza ilosc minut (podkreslmy minut - nie kazda oferta jest na wszystko) pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2009-08-01 18:17
    **kosik: Chodzi mi o to, że w dalszym ciągu traktuje się starych klientów jak jakiś chłopców do bicia, gdzie można im zaoferować ochłapy, a oni i tak będą się cieszyć, bo inne sieci mają podobnie. MNP to usługa pozwalająca na utarcie nosa takim sieciom (mówie tutaj o wszystkich sieciach w PL), ponieważ wielu ludzi przy operatorze trzymał numer, teraz prokonsumenckie prawo stawia wymagania operatorom. Jednak nie wszyscy chcą go przestrzegać jak widać i kombinują jak tylko się da. Skoro da się np.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2009-08-01 18:17
    w Irlandii to w PL także
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2009-08-01 18:20
    ***sq: Problem polegał tam dokładnie na tym, że kumpel płaci najniższą taryfę Kubali za 25zł, jednak zawsze wygaduje to co jest + bardzo intensywne korzystanie z roamingu. Stąd takie kwoty. Chciał jednak pozostać przy tej taryfie, względnie podnieść do ok. 50zł i przedłużyć na kolejne dwa lata. Cena przy taryfie za 55zł to było coś ok. 400zł za 25zł 800zł. Śmiech na sali, staż 7 lat, rachunki opłacane regularnie. Oczywiście takich problemów nie ma Orange, które zamiast jakiś archaicznych taryf
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2009-08-01 18:21
    i bardzo drogich jak na obecne czasy daje po prostu pakiet kwotowy na dowolne usługi. Zadeklarował więc kwotę 200zł, czyli tę najwyższą i już. Samsung Omnia za 99zł, umowa na 24 miesiące
    0
  • Users Avatars Mini
    gibon pisze: 2009-08-01 18:52
    decyzja UKE słuszna. szkoda, że tak późno, bo wcześniej powinni ich pogonić do wprowadzenia nowych zasad w życie
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2009-08-02 01:22
    ciekawe czy beda jakies kary?
    0
  • Users Avatars Mini
    diwo pisze: 2009-08-03 13:23
    Komu i na cholerę ten jeden dzień? A jak to będzie sobota? Paranoja.. 3 do 7 dni byłoby zadawalające dla każdego...
    0
  • Users Avatars Mini
    mrbig pisze: 2009-08-05 14:52
    spiro, ale jakie kary? przecież play to na razie to play nawet nie umiał przyjąć tych nowych, którzy chcieli do nich przyjść i jeszcze zwalał winę na innych :)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: