"SUPERKARTA ZIMOWA II" w Plus GSM - nowa edycja promocji

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 16

Regulamin Promocji "SUPERKARTA ZIMOWA II" w sieci Plus GSM:

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE 

1. Promocja " SUPERKARTA ZIMOWA II" obejmuje podmioty, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Abonentem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów" oraz wybiorą jeden z promocyjnych planów cenowych: Super25 Plus, Super45 Plus, o których mowa w § 1 pkt.7 niniejszego Regulaminu. 
2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 15,00 zł brutto (12,29 netto)
Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych (poza promocją) wynosi 122,00 zł brutto. 
3. Promocyjna opłata aktywacyjna w wysokości określonej w § 1 pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym. 
4. W Promocji "SUPERKARTA ZIMOWA II" nie istnieje możliwość zakupu aparatu telefonicznego po promocyjnej cenie. 
5. Promocja " SUPERKARTA ZIMOWA II" trwa od 01.01.2006 do 30.04.2006 roku. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia Promocji " SUPERKARTA ZIMOWA II" bez podawania przyczyn. 
6. Do wzięcia udziału w Promocji " SUPERKARTA ZIMOWA II" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w § 1 pkt.1. 
7. Abonent zawierający Umowę w Promocji "SUPERKARTA ZIMOWA II" może wybrać jeden z promocyjnych planów cenowych: Super25 Plus, Super45 Plus, zgodnie z poniższą specyfikacją: 

  Super25 Plus  Super45 Plus
Abonament  25 zł brutto  45 zł brutto
Liczba minut wliczonych w abonament, wymiennych na SMS  40   75
Liczba SMS wliczonych w abonament, wymiennych na minuty  160  300 
Stawka za minutę krajowego połączenia  0,72 zł brutto 
Stawka za krajową wiadomość SMS  0,18 zł brutto 

8. Za usługi nie określone w §1 pkt.7 opłaty będą naliczane zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM, zgodnie z poniższą tabelą: 

Promocyjny plan cenowy  Super25 Plus  Super45 Plus
Taryfy oferty podstawowej  NowyPlus 25  NowyPlus 45

9. Wliczone w abonament minuty i SMS są nawzajem wymienne w stosunku 1:4 w obu promocyjnych planach cenowych. Oznacza to, że np. posiadając promocyjny plan cenowy Super25 Plus i wykorzystując 10 minut na połączenia pozostaje 30 minut na połączenia lub 120 SMS. 
10. Wliczone w abonament minuty wykorzystać można na krajowe połączenia głosowe do sieci Plus GSM, krajowych sieci stacjonarnych lub do innych krajowych sieci komórkowych z wyjątkiem: połączeń z numerami specjalnymi w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usług: Numer Ulgowy, nie dotyczą połączeń z numerami Premium Rate, połączeń w ramach usługi dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych; natomiast wliczone w abonament SMS wykorzystać można do sieci komórkowych operatorów krajowych z wyjątkiem wiadomości SMS Premium, tj. wiadomości wysyłanych na numery z zakresu 7000-7999 i 91000-91999. 
11. Minuty lub SMS wliczone w abonament, określone w § 1 pkt.7, niewykorzystane w bieżącym okresie rozliczeniowym mogą zostać wykorzystane w ciągu 3 kolejnych okresów rozliczeniowych. Jako pierwsze w danym okresie rozliczeniowym wykorzystywane są minuty lub SMS niewykorzystane w poprzednich okresach rozliczeniowych. 
12. Jeśli liczba minut lub SMS wliczonych w abonament nie zostanie wykorzystana w ciągu 4 kolejnych okresów rozliczeniowych wówczas Abonent traci prawo do ich niewykorzystanej części. W takim przypadku Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracone minuty lub SMS wliczone w abonament . 
13. Jeżeli Abonent dokona aktywacji w jednym z promocyjnych planów cenowych: Super25 Plus, Super45 Plus, a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas ilość minut lub SMS wliczonych w abonament w pierwszym promocyjnym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca danego okresu rozliczeniowego. 

§ 2 OGRANICZENIA 

1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji " SUPERKARTA ZIMOWA II": 
a. bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia, 
b. Abonent nie może zawiesić świadczenia usług ani spowodować zaprzestania świadczenia usług przez Polkomtel SA w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel SA dla Abonentów, 
c. Abonent nie może rozwiązać Umowy ani spowodować jej rozwiązania ze swojej winy w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel SA dla Abonentów 
2. W przypadku zmiany promocyjnego planu cenowego lub transferu numeru telefonicznego z jednego konta Abonenta na inne konto Abonenta jak też w przypadku przeniesienia praw i obowiązków wynikających z Umowy na innego Abonenta w okresie funkcjonowania promocyjnych planów cenowych, o których mowa w § 1 pkt 7 Regulaminu Promocji, niewykorzystane minuty i SMS wliczone w abonament z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych przepadają i nie są zwracane w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracone minuty i SMS. 
3. Abonent biorący udział w Promocji "SUPERKARTA ZIMOWA II" nie może w zamian oferowanych warunków promocyjnych, żądać innego rodzaju usługi. 
4. Z zastrzeżeniem § 2 pkt 2 Abonent, który zawarł Umowę w Promocji "SUPERKARTA ZIMOWA II" może w ciągu 6 miesięcy od daty aktywacji karty SIM zmienić promocyjny plan cenowy wyłącznie na jedną z taryf z oferty podstawowej Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM: NowyPlus 25, NowyPlus 45, NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165. W przypadku zmiany promocyjnego planu cenowego na jedną z taryf z oferty podstawowej Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM o miesięcznej opłacie abonamentowej niższej lub równej posiadanemu planowi cenowemu - opłata za zmianę wynosi 25 zł brutto. 
5. Z zastrzeżeniem § 2 pkt.2 i § 2 pkt.4 niniejszego Regulaminu, jakakolwiek zmiana planu cenowego jest możliwa z początkiem nowego okresu rozliczeniowego. 

§ 3 WARUNKI SPECJALNE

Usługa "Dwa razy więcej, dwa razy taniej" 

1. Abonent, który zawarł Umowę w Promocji " SUPERKARTA ZIMOWA II " ma automatycznie aktywowaną usługę "Dwa razy więcej, dwa razy taniej"("Usługa") na promocyjnych warunkach. 
2. Abonent, w ramach Usługi otrzymuje możliwość wykonywania krajowych połączeń głosowych do wszystkich sieci stacjonarnych i na numery w sieci Plus GSM (z wyłączeniem: połączeń z numerami Sami Swoi; połączeń w ramach usługi przekazywania połączeń; połączeń z numerami specjalnymi w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usługi Numer Ulgowy i usługi dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych; połączeń z numerami Premium Rate; połączeń wykonywanych w roamingu międzynarodowym; połączeń międzynarodowych; przesyłania faksów i danych oraz połączeń z siecią Internet: numery 123, 321, +48 601 100 123, +48 601 100 321) po promocyjnych stawkach za minutę połączenia, określonych w tabeli poniżej: 

Stawki  Super25 Plus  Super45 Plus
Koszt minuty krajowego połączenia głosowego do sieci Plus i do sieci stacjonarnych w ramach Usługi  0,36 zł brutto  0,36 zł brutto 

3. Korzystanie z Usługi podlega opłacie miesięcznej w wysokości 10 zł brutto
4. Abonent , który zawarł Umowę w Promocji " SUPERKARTA ZIMOWA II " i wybrał jeden z promocyjnych planów cenowych: Super25 Plus lub Super45 Plus, ma prawo korzystać z Usługi bez ponoszenia opłaty miesięcznej1, o której mowa w §3 pkt.3 przez 720 dni od dnia aktywacji karty SIM. 
5. Liczba minut wliczonych w abonament na połączenia nie objęte Usługą, określona w § 1 pkt.7, podlega wymianie na liczbę minut wliczonych w abonament na połączenia w ramach Usługi w stosunku 1:2. Liczbę minut wliczonych w abonament na połączenia nie objęte Usługą, wymienną na liczbę minut wliczonych w abonament na połączenia objęte Usługą, wymiennych na liczbę SMS wliczonych w abonament dla poszczególnych promocyjnych planów cenowych przedstawia poniższa tabela: 

  Super25 Plus  Super45 Plus
Liczba minut wliczonych w abonament na połączenia do sieci obcych  40  75
wymienne na  lub lub
liczba minut wliczonych w abonament na połączenia do sieci Plus i do sieci stacjonarnych w ramach Usługi  80  150
wymienne na  lub lub
liczba SMS wliczonych w abonament   160  300

6. Po wykorzystaniu wszystkich minut i SMS wliczonych w abonament opłaty za połączenia głosowe w ramach Usługi będą naliczane zgodnie z § 3 pkt.2 połączenia głosowe nie objęte Usługą i SMS będą naliczane zgodnie z § 1 pkt.7 i 8. 
7. Abonent może deaktywować Usługę poprzez: 
a. telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta, 
b. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl). 
Opłata za deaktywację Usługi wliczona jest w opłatę, o której mowa §3 pkt.3 (z zastrzeżeniem §3 pkt.4) 
8. Po deaktywacji Usługi opłaty za połączenia głosowe będą naliczane zgodnie z § 1 pkt.7 i 8. 
9. Po upływie 720 dni od dnia aktywacji karty SIM przy wyborze promocyjnego planu cenowego Super25 Plus lub Super45 Plus, Usługa będzie automatycznie deaktywowana . Po deaktywacji Usługi opłaty za połączenia głosowe będą naliczane zgodnie z § 1 pkt.7 i 8. 
10. Po okresie, o którym mowa w § 3 pkt.9 oraz w przypadku określonym w § 3 pkt.7, Abonent może ponownie aktywować Usługę. Korzystanie z Usługi podlega opłacie miesięcznej określonej w §3 pkt.3. Aktywacji Usługi można dokonać poprzez: 
a. telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta, 
b. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl). 
Opłata za aktywację Usługi wliczona jest w opłatę, o której mowa w § 3 pkt.3. 
11. Jakakolwiek zmiana promocyjnego planu cenowego (z zastrzeżeniem § 2 pkt. 4) w okresie, o którym mowa w § 3 pkt.4 powoduje, że Abonent traci prawo do korzystania z Usługi na warunkach promocyjnych określonych w § 3 pkt.2 i § 3 pkt. 4. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi. 

§ 4 ŁĄCZENIE PROMOCJI 

1. Promocja " SUPERKARTA ZIMOWA II " w czasie 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści § 4 pkt. 2. 
2. Abonent, który zawarł Umowę w Promocji " SUPERKARTA ZIMOWA II " będzie mógł korzystać z innych zniżek i promocji skierowanych do Abonentów sieci Plus GSM, jeżeli w treści danego regulaminu promocji przewidziana będzie taka możliwość. 

§ 5 AKTYWACJA KARTY SIM

1. W Promocji" SUPERKARTA ZIMOWA II" oferowane są karty SIM wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty SIM standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu. 
2. W przypadku utraty karty SIM nabytej w ramach Promocji" SUPERKARTA ZIMOWA II " Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania. 
3. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty karty SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 61,00 zł brutto. 
4. W przypadku nie podjęcia działań określonych w § 5 pkt.3, działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w § 7 pkt.1 Regulaminu. 

§ 6 INNE ZOBOWIĄZANIA

1. Abonent zobowiązuje się do nie używania w adapterach GSM kart SIM aktywowanych w sieci Plus GSM. Przez adapter GSM rozumie się urządzenie, które w sposób analogiczny jak telefon GSM wykorzystuje interfejs radiowy w standardzie GSM 900/1800 i zapewnia możliwość dołączania innych urządzeń telekomunikacyjnych w celu realizacji połączeń telekomunikacyjnych przez sieci operatorów komórkowych. 
2. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych. 
3. Polkomtel SA ma prawo do rozwiązania Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Abonenta z zobowiązań określonych w pkt. 1 i 2 powyżej oraz żądania od Abonenta naprawienia szkody poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 5000,00 zł, co nie wyłącza uprawnienia Polkomtel S.A. do żądania od Abonenta odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych. 

§ 7 KARY UMOWNE

Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w § 2 pkt.1 niniejszego Regulaminu: 
a. rozwiązania Umowy przez Abonenta, 
b. zawieszenia świadczenia usług przez Abonenta, 
c. spowodowania rozwiązania Umowy z winy Abonenta, w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów, 
d. spowodowania zaprzestania świadczenia usług przez Polkomtel SA w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów. 
Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 500,00 zł. 

§ 8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji " SUPERKARTA ZIMOWA II" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.

1 w okresie o którym mowa powyżej miesięczna opłata za usługę "Dwa razy więcej, dwa razy taniej" wliczona jest w miesięczną opłatę abonamentową w wybranym promocyjnym planie cenowym.

Opinie:

Opinie archiwalne (16):

Komentuj

Komentarze / 16

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    skull pisze: 2006-01-03 13:05
    znów ten plus robi cos czego nie potrafi hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    Wymiatacz pisze: 2006-01-03 13:27
    TY JAK SIĘ ZACZYNA PROMOWAC
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-01-03 13:28
    Ogólnie nienajgorsza oferta jak sie ma telefon i nowego nie potrzebuje. Ja jednak wybrałbym ERĘ Świąteczną gdzie za 40 zł miesiecznego abonamentu ma się razem 140 minut rozmów (100 do ERY, Heyah i na stacjonrne i 40 minut do innych sieci). Do tego dodają bardzo dobre i tanie telefony.
    0
  • Users Avatars Mini
    Wymiatacz pisze: 2006-01-03 13:28
    POSEZONOWA OBNIŻKA CEN
    0
  • Users Avatars Mini
    skull pisze: 2006-01-03 13:41
    wyprzedaż
    0
  • Users Avatars Mini
    Adi :))))) pisze: 2006-01-03 13:52
    Dla mnie śmiech na sali.... Przeciez to jest 40 minut za 25 pln.. W erze mascie 40 za 20 pln i do tego telefon.. Nie sa takie ale chociaz są...
    0
  • Users Avatars Mini
    don wito pisze: 2006-01-03 14:03
    Też bym wybrał ere. Z jednej strony fajniejsza taryfa z mniejszą iloscią zasadzek, z drugiej telefony po naprawde niskich cenach. Supeerkarta jakoś do mnie nie przemawia
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-01-03 14:12
    Superkarta ma ten plus ze wiąze człowieka umową tylko na 6 miesięcy a nie na dwa lata.
    0
  • Users Avatars Mini
    grzybekxl pisze: 2006-01-03 14:25
    a tu za 25 zl masz 40 minut (do wszystkichsieci) albo 80 min (do PLUSa i na stacjonarne) albo na przyklad 20 minut (do PLUSa i na stacjonarne) i 40 minut (do innych sieci) - czyli razem 60 min.
    0
  • Users Avatars Mini
    grzybekxl pisze: 2006-01-03 14:26
    sorki odwrotnie - 40 min do PLUS a i na stacjonarne i 20 min do innych sieci - czyli razem 60 min
    0
  • Users Avatars Mini
    Kalaman pisze: 2006-01-03 16:26
    A dla mnie ta promocja jest bardzo dobra dlatego wziąłem abonament. Tak chwalicie Ere ale tam trzeba wziąść abonament na 2 lata a tu na 6 miesięcy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kalaman pisze: 2006-01-03 16:33
    Adi: a dla mnie to jest 80min za 25zł bo dzwonie tylko do Plusa lub na stacjonarne. Każdy mierzy własną miarą...
    0
  • Users Avatars Mini
    himata pisze: 2006-01-03 17:04
    Tam na dwa tu na 6 miesięcy. Ale tam z telefonikiem tanim a tu wogóle bez. Oferty nieporownywalne. To duży plus dla ery jkak ktos porównuje ich oferte z telefonem do oferty konkurencji bez telefonu
    0
  • Users Avatars Mini
    Kalaman pisze: 2006-01-03 17:49
    No właśnie - oferty są nieporównywalne. Jednak ja się pokuszę na takie porównanie. W Plusie aktywacja 15zł, w Erze 99zł. W Plusie 80min, w Erze 40min. W Plusie umowa na 6 mies, w Erze na 24mies. W Plusie nie ma telefonu, w Erze jest. Po 6 miesiącach w Plusie przedłużasz umowę i bierzesz telefon i na aktywacji zyskujesz 84zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-01-03 18:41
    Adi :))))) - no jest 40 minut za 20 złotych i co? telefon masz za dwa lata w sieci... Nie wszyscy tego potrzebują. Z tych 40 minut w Superkarcie masz na wstępie 80 do sieci i na stacjonarne... Za pół roku bierzesz telefon w PWA z umowa na rok lub dwa (na rok sa te slabsze telefony w promocjach sezonowych) - musisz zrezygnowac z "dwa razy wiecej - włączasz "Strefę" i robi się znowu znacznie więcej po opłaceniu 3 zł miesięcznego abonamentu - dwu- i trzykrotnie więcej... Jeśli więc ktoś potrzebuje telefonu do kontaktów ze stacjonarnymi i w Plusie właśnie, bez miniaturowych teleskopów kosmicznych i ukrytych mieczów kosmicznych rycerzy Jedi, naprawdę nie ma ciekawszej oferty ;-) No - chyba, że ktoś w ogóle do Plusa nie będzie dzwonił, natomiast do Innych sieci i owaszem... To oczywiste, że inną ofertę należałoby wybrać. Aha! Za 300 złotych można kupić porządny nowy telefon z 2-letnią gwarancją w prepaidzie na potrzeby Superkarty - opłaca się.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2006-01-03 19:05
    tendencja do zmniejszania ilosci min. w abon.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: