Superman trafia do kin i na ekran telewizora

Newsy
Opinie: 0
Superman trafia do kin i na ekran telewizora

Samsung poinformował o globalnej współpracy z Warner Bros. i DC Studios z okazji premiery filmu „Superman”, który wszedł do kin 11 lipca 2025 r. W ramach partnerstwa firma przygotowała m.in. cyfrowe grafiki dostępne w Samsung Art Store oraz serię materiałów promocyjnych związanych z filmem.

Kampania promująca film prowadzona jest pod hasłem „Nie jest po prostu duży. Jest superduży”. Samsung przygotował materiały wideo oraz działania promocyjne w przestrzeniach publicznych i internecie. W Londynie ustawiono kioski stylizowane na redakcję fikcyjnego dziennika Daily Planet, m.in. w okolicach The Shard i stacji Kings Cross.

W Azji, m.in. w Malezji, Wietnamie i Korei Południowej, zorganizowano wydarzenia promocyjne w centrach handlowych. Uczestnicy mogą zrobić sobie zdjęcie w fotobudkach, odwiedzić stoiska z produktami oraz wziąć udział w aktywnościach związanych z filmem.

Od 1 lipca do 31 sierpnia 2025 roku użytkownicy telewizorów Samsung The Frame, QLED i Neo QLED będą mogli bezpłatnie oglądać 10 cyfrowych grafik związanych z Supermanem, dostępnych w Samsung Art Store.

W ramach promocji Samsung prezentuje serię telewizorów o dużych przekątnych – 98, 100 i 115 cali – z linii Neo QLED i Crystal UHD. Firma podaje, że modele QLED z 2025 roku otrzymały certyfikat „Real Quantum Dot Display” od TÜV Rheinland oraz zostały zweryfikowane przez SGS jako nie zawierające kadmu.

Samsung przygotował również limitowaną pulę gadżetów i nagród, które można zdobyć w ramach kampanii promocyjnej, w tym telewizory. W mediach społecznościowych prowadzona jest akcja zachęcająca użytkowników do dzielenia się zdjęciami i nagraniami z wydarzeń powiązanych z premierą filmu.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: